Slaapsequote:Op donderdag 5 maart 2009 00:14 schreef Acinonyx het volgende:
mwah, slaapjes bouwen, ajuus![]()
morgen weer vroeg op om.. uhh.. vrij te hebben >_>
Oh nee geen oude verhalen, alles behalve dat aaaaahhhhhhh !!!!!!! * Acinonyx wegrent doet *quote:
Volgend jaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, laatste jaren toch vaak net niet..
Op een regenachtige, doch benauwde en beknellende dag zat mijn vader binnen met mijn moeder. Knipogend keek mijn moeder met haar broeierige pruillipjes naar mijn vader. Hij...quote:
Ik moet wel naar school, bedankt voor het herinnerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:14 schreef Acinonyx het volgende:
mwah, slaapjes bouwen, ajuus![]()
morgen weer vroeg op om.. uhh.. vrij te hebben >_>
Dat doe ik liever, op die wannabe zusjes van je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Volgend jaar
Arshavin - Fabregas - Rosicky - Walcott
----- v. Persie - Eduardo ---
Fapfapfapfap
Naar school gaan is voor talentlozenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet wel naar school, bedankt voor het herinneren
Go on..quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:16 schreef Sena het volgende:
[..]
Op een regenachtige, doch benauwde en beknellende dag zat mijn vader binnen met mijn moeder. Knipogend keek mijn moeder met haar broeierige pruillipjes naar mijn vader. Hij...
Liet een scheet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:16 schreef Sena het volgende:
[..]
Op een regenachtige, doch benauwde en beknellende dag zat mijn vader binnen met mijn moeder. Knipogend keek mijn moeder met haar broeierige pruillipjes naar mijn vader. Hij...
Ja die 2e is echt zo vies cute in het echtquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat doe ik liever, op die wannabe zusjes van je.
TJA...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Naar school gaan is voor talentlozen
Op dit tijdstip?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik krul mijn haar.
Post van de dag.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Kanker, kom binnenkort even naar Heerenveen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja die 2e is echt zo vies cute in het echt
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Mijn ogen wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Niet nodig manquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kanker, kom binnenkort even naar Heerenveen.
Ja, bij jou niets meer. Redden wat er te redden valt.quote:
Woar?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niet nodig manZe woont in Groningen
Dus dichterbij dan je denkt
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn ogen wat doe je?Zorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |