OK. goed punt. Als er mensen zijn die met de auto komen, kun je vast wel in hun auto omkleden. Als het Maarssen wordt, kun je bij mij omkledenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:56 schreef Leonos het volgende:
Ik wil heul niet in mijn fietspakkie in de trein![]()
Edit: ff de vraag beantwoorden.
Liefst op een zondag, of in een vakantie
Ik waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:59 schreef cyclechick het volgende:
Ik fiets wel naar het meetingpunt toe
Ik kom ook gewoon met de auto hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. goed punt. Als er mensen zijn die met de auto komen, kun je vast wel in hun auto omkleden. Als het Maarssen wordt, kun je bij mij omkleden
@drummerdude: jij had zaterdag gezegd?
Kloptquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. goed punt. Als er mensen zijn die met de auto komen, kun je vast wel in hun auto omkleden. Als het Maarssen wordt, kun je bij mij omkleden
@drummerdude: jij had zaterdag gezegd?
Duh.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kom ook gewoon met de auto hoor.
Maar moet ook terug naar de auto
Ah, en ik heb nog nooit op een heuvel gereden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Duh.
Mijn idee is ook om een rondje te fietsen.
Brienenoordbrug.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, en ik heb nog nooit op een heuvel gereden.
Behalve die brug bij de Kuip waar die snelweg zit. (Naam kwijt)
Dus dat wil ik wel is doen
Ik ook niet en over 6 weken moet ik er heel veel fietsenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, en ik heb nog nooit op een heuvel gereden.
Behalve die brug bij de Kuip waar die snelweg zit. (Naam kwijt)
Dus dat wil ik wel is doen
de AGR?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:25 schreef cyclechick het volgende:
Hier nog wel een beetje een mooi weer fietser (nou, vooral warm weer. Kouder dan nu vind ik niet zo fijn)
En weekend van 18 april kan ik niet, dan zit ik al in 't Limburgse ':)
Daar komen vaker PBP rijders.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:28 schreef kaasplankje het volgende:
Het Ledig Erf is ook een goede uitvalsbasis evt.
ik ga wel op televisie kijken, met een zak chips!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog meer mensen die rond de AGR in het Limburgse zijn? Dan zouden we op de zondag gezamenlijk de profs kunnen bekijken. Ik wil dan wel gids spelen.
En ze hebben een mooi terrasjequote:Daar komen vaker PBP rijders.
Ik vermoed Parijs - Brest - Parijs, een langeafstandswedstrijdquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef cyclechick het volgende:
Wat is PBP?
zelfkastijdingquote:Op donderdag 5 maart 2009 06:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Parijs-Brest-Parijs, de lange weg naar Parijs.
Haha, ik kan er ook niks van hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
Ok TVP, ik kan het tempo waarschijnlijk na 5 kilometer al niet meer volgen, maar hou alle opties open.
Pffquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha, ik kan er ook niks van hoor.
Ik rook en doe verder helemaal niks aan sport.
Eind van de zomer vorig seizoen haalde ik 100km met een gemiddelde van 35
Je fietst dus wel regelmatig neem ik aan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha, ik kan er ook niks van hoor.
Ik rook en doe verder helemaal niks aan sport.
Eind van de zomer vorig seizoen haalde ik 100km met een gemiddelde van 35
2x in de week ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je fietst dus wel regelmatig neem ik aan?
Dan vind ik het nog snel hoor!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
2x in de week ofzo
Edit: Wel 100% vlak dan he.
Dat laatste lijkt me ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef eentwee het volgende:
Heb een voorkeur voor Driebergen of Maarn, aangezien de heuveltjes dan lekker dichtbij zijn. Ik kan over de heuvelrug gemakkelijk routes bedenken van elke gewenste lengte en zwaarte. Neem aan dat we gewoon vantevoren afspraken maken over hoe om te gaan met niveauverschillen. Aangezien het geen wedstrijd moet zijn lijkt het me niet de bedoeling om gelijk zoveel mogelijk mensen los te rijden. Dus dan kom je al gauw uit bij gezamenlijk rijden en op heuveltjes ieder voor zich en bovenaan wachten.
28, 27 hierquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog snel hoor!
Mijn fietstempo ligt zo rond de 30.
Dat komt ook meer bij mijn tempo in de buurtquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
28, 27 hier
Moet het niet te hard waaien, want ik weeg maar 67 kilo, ben meer voor de bergetappes geschikt
Ik weeg 10 kilo meer, echt een klimmer ben ik nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
28, 27 hier
Moet het niet te hard waaien, want ik weeg maar 67 kilo, ben meer voor de bergetappes geschikt
Aangezien we een fietsmeet plannen, zal het idee samen uit samen thuis zijn, met lekker ergens een biertje na de tocht. Als we elkaar alleen maar proberen eraf te fietsen komt er natuurlijk weinig van het ontmoeten terecht... Neemt niet weg dat we tijdens klimmetjes en sprintjes wel kunnen proberen wie de beste is natuurlijk !quote:Op zondag 22 maart 2009 19:53 schreef thettes het volgende:
En ik dek me meteen even in natuurlijk,ik ben echt zeer recreatief. Zeker niet altijd twee keer per week fietsen zoals de meesten.
nu nog de datum vastzettenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Aangezien we een fietsmeet plannen
[...]
Volgens mij kunnen er op het weekend van de 16e/17e mei de meeste.quote:
Dat dusquote:Op zondag 22 maart 2009 21:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Aangezien we een fietsmeet plannen, zal het idee samen uit samen thuis zijn, met lekker ergens een biertje na de tocht. Als we elkaar alleen maar proberen eraf te fietsen komt er natuurlijk weinig van het ontmoeten terecht... Neemt niet weg dat we tijdens klimmetjes en sprintjes wel kunnen proberen wie de beste is natuurlijk !
Prima plan, ik wilde net even kijken wanneer Hemelvaart valt, dan ga ik zelf een lang weekend de bergen in en wordt er wel geklommen, maar dan wel zonder fietsquote:Op maandag 23 maart 2009 13:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen er op het weekend van de 16e/17e mei de meeste.
Dan wordt het 16 mei, lijkt me (omdat er een aantal niet op de zondag kunnen).
Ik kan in dat weekend weer niet op de zaterdag (werken).quote:Op maandag 23 maart 2009 13:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen er op het weekend van de 16e/17e mei de meeste.
Dan wordt het 16 mei, lijkt me (omdat er een aantal niet op de zondag kunnen).
toen ik dat zei moest ik nog beginnen met typenquote:
Kan ook. Is dat met trein ook goed bereikbaar? Want een paar wilden met de trein komen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:21 schreef cyclechick het volgende:
Leuk ik ben erbij!! Kunnen alle mannen weer gerust zijn, want ze rijden me er toch wel uit![]()
Waarom niet gewoon op Ledig Erf beginnen? Of in ieder geval eindigen? Ze hebben daar verdomd goede biertjes!
Dat is niet gegarandeerd als ik er bij ben.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:21 schreef cyclechick het volgende:
Leuk ik ben erbij!! Kunnen alle mannen weer gerust zijn, want ze rijden me er toch wel uit![]()
Als er mensen met de auto komen is dat voor hen geen ideaal beginpunt. Hoewel, bij mij parkeer je gratis, en je fietst in 5 minuutjes naar het centrum.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:21 schreef cyclechick het volgende:
Waarom niet gewoon op Ledig Erf beginnen? Of in ieder geval eindigen? Ze hebben daar verdomd goede biertjes!
Niet handig dus.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als er mensen met de auto komen is dat voor hen geen ideaal beginpunt. Hoewel, bij mij parkeer je gratis, en je fietst in 5 minuutjes naar het centrum.
belangrijker is dat je eerst nog eens helemaal de stad uit moet voor je op de heuvelrug komt, naar Amerongen is het al bijna 30 km, wat niet veel ruimte laat voor leuke zigzagjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Me too.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:25 schreef cyclechick het volgende:Klimmen
Ik ben het beste in bierdrinken
De week daarna is pinksteren. Een weekend met aardig wat grote afspraken op de kalender.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef thettes het volgende:
Ben bang dat ik er niet ben dan :p week later was echt onmogelijk he?
Zometeen is het een gelijkspelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:42 schreef drummerdude het volgende:
We staan weer gelijk. Go Saturday, Go Saturday
De organisatie beslist uiteindelijk tochquote:
En je hebt jezelf tot organisatie gepromoot ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
De organisatie beslist uiteindelijk toch
Hoeveel centraler wil je het hebben?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef Leonos het volgende:
Driebergen ligt niet echt centraal in het land?
Dat heeft 'ie idd gedaan, omdat hij met mij in overleg is gegaan over de route en startplaats (via PM).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
En je hebt jezelf tot organisatie gepromoot ?
Jep:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
En je hebt jezelf tot organisatie gepromoot ?
Volgens mij is er veel niveauverschil. Op het vlakke niet zo'n probleem. Als we dan rond de 30 fietsen, kan iedereen wel volgen. Op de klimmetjes ieder voor zich en wachten we boven wel weerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik denk dat ik 90 km door kom op die datum ben ik er...hoop alleen maar dat er ook anderen zijn die nog erg in training zijn, zeg maar dan
We kunnen in ieder geval alvast verklappen dat de Amerongseberg erin zit, de lautaret van de heuvelrugquote:Op woensdag 15 april 2009 23:12 schreef Trainspotter het volgende:
Mooi, ik kan van de partij zijn! Krijgen we nog een tip van de sluier voor wat betreft de cols?
In elk geval gisteren en eergisteren op de fiets gezeten...wie weet hoef ik niet op elke col te lossenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is er veel niveauverschil. Op het vlakke niet zo'n probleem. Als we dan rond de 30 fietsen, kan iedereen wel volgen. Op de klimmetjes ieder voor zich en wachten we boven wel weer
Jij kunt dat!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:27 schreef cyclechick het volgende:
Als er niet teveel klimmetjes in zitten ben ik misschien ook wel zomaar van de partij
En dan mag je nog even wachten tot ik ook omhoog kom puffenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:59 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb al het grote nadeel van twee X chromosomen, hoe hard ik ook mijn best zal doen, ik zal altijd minder hard dan jullie mannen fietsen![]()
Maar het lijkt me gezellig hoor en dan wachten jullie maar een minuutje extra boven op de berg, om van het uitzicht te genieten enzo, terwijl ik hijgend en puffend naar boven kruip
Neem maar een goed windjack mee, want boven de boomgrens op de heuvelrug kan het venijnig waaien.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef superbient het volgende:
tvp, misschien ben ik er ook bij. Nog nooit een "berg/heuvel" gezien, buiten een bult in de duinen, maar 90km op het vlakke lukt wel, dus die berg erbij is dan een mooie challenge
Ben benieuwd wat jullie voor route hebben bedacht.. Heb met ca. 90 km in het achterhoofd ook een leuke mogelijke route uitgetekend; ik kwam uit op 89,99 km - als dat geen parcourskennis isquote:Op woensdag 15 april 2009 21:25 schreef Wombcat het volgende:
OK. Zaterdag de 16e, Driebergen (station), 11 uur.
Rondje van ca. 90 km (route zijn Gripper en ik al zo goed als uit).
Welja, stuur je idee maar aan ons allebei door, kijken of het overeen komt!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jullie voor route hebben bedacht.. Heb met ca. 90 km in het achterhoofd ook een leuke mogelijke route uitgetekend; ik kwam uit op 89,99 km - als dat geen parcourskennis isZal ik deze route even pm'en? Aangezien er hier verder geen route is gepost vermoed ik dat het een verrassing blijft
Nee, nooit gereden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
als ik zo eens rondsnuffel, vind ik de komende maanden een paar tochten die me zelf wel aanspreken. Kennen julie ze, ervaringen ermee?
21 mei - 24 mei http://www.betuwsefietsvierdaagse.nl/home.html
6 juni http://www.omloop-flevoland.nl/
30 aug http://www.ridefortheroses.nl/
30 sept http://www.damtotdamfietsclassic.nl/
Snelste route vanaf centrum utrect is via de biltstraat, langs de bilt, door zeist, naar driebergen. En dan kom je vanzelf langs station.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef cyclechick het volgende:
Bij het station, toch?
Gaan er nog meer mensen op de fiets daar naar toe vanaf ongeveer utrecht centrum/overvecht?
Ik weet namelijk niet wat de kortste route ernaar toe is
Als het slecht weer is, ga je fietsen?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:36 schreef Leonos het volgende:
Ik kom ook met de auto als het lekker weer is
Ik ga op zondag rammen in de limburgse heuveltjes.. dus ik houd me een beetje gedeist. Beetje meefietsen, en vooral zorgen dat de beentjes niet teveel verzurenquote:
Idd. Maar het zijn net echte wielrenners: al meteen excuses gaan zoeken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef eentwee het volgende:
De excuusjes beginnen langzaamaan vorm te krijgen..Ach, het moet gewoon een leuk tochtje worden voor iedereen
Klinkt goed, ben er wel bij denk ik, ff een goede trein uitzoeken. Heb ook alvast een 34 binnenblad gemonteerd voor de bergjesquote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef Wombcat het volgende:
Vandaag met eentwee de route voorgereden. Leuk rondjeMet natuurlijk de Amerongseberg en klimmetjes bij Maarn en Leersum, maar ook voldoende vlak. We hadden een kleine 400 hoogtemeters en iets meer dan 90 km.
Zet mij voorlopig bij misschien. Ik weet nog niet speciaal of ik kom. Dat moet ik heel even regelen met het thuisfront. Ik zal proberen erbij te zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Maar het zijn net echte wielrenners: al meteen excuses gaan zoeken.
Wie zijn de deelnemers tot nu toe eigenlijk?:
Cyclechick
Trainspotter
Tommeke (mits auto geregeld)
Leonos (mits droog)
eentwee
the_critic
Captain_Fabulous
sungaMsunitraM
Littlecreep
Wombcat
Misschien:
knep
Oprog
superbient
Is toch een leuk groepje zoHeb ik iemand vergeten?
't hoge noorden.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:42 schreef Leonos het volgende:
Waar komt Tommeke vandaan?
Misschien kan ik die (Of iemand anders) onderweg wel oppikken?
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:27 schreef Wombcat het volgende:
OK
Wie zijn de deelnemers tot nu toe eigenlijk?:
Cyclechick
Trainspotter
Tommeke (mits auto geregeld)
Leonos (mits droog)
eentwee
the_critic
Captain_Fabulous
sungaMsunitraM
Oprog
Wombcat
Misschien:
knep
superbient
Jep, uut Groningen of Sneek. Ik ben dat weekend in Sneek denk ik.quote:
Welnee, die pukkeltjes op de heuvelrug zijn allemaal te doen op t buitenbladquote:Op zondag 10 mei 2009 18:20 schreef superbient het volgende:
Heb ook alvast een 34 binnenblad gemonteerd voor de bergjes
dat wil ik je zaterdag dan heel graag zien doen op de amerongsebergquote:Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Welnee, die pukkeltjes op de heuvelrug zijn allemaal te doen op t buitenblad
Deal, bij dezequote:Op maandag 11 mei 2009 13:05 schreef the_critic het volgende:
dat wil ik je zaterdag dan heel graag zien doen op de amerongseberg![]()
Als alles op grote blad mogelijk is, dan hoef ik dat niet te helpen onthouden toch? dan gaat dat vanzelfquote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Deal, bij deze
(help me wel ff herinneren van tevoren)
haha lol... Weten we bij deze, wie er als laatste boven is op de ameronse berg.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
'Mogelijk' is iets anders dan comfortabel
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ben gisteren in het zwembad door m'n enkel gegaan toen ik een sprint maakte om m'n dochter uit het diepe te vissen (aangezien die niet kan zwemmen doordat ze 2 is)...gladder dan je denkt zo'n vloertje...dus, zet mij maar als heel onwaarschijnlijk neer. Tenzij er wonderen gebeuren.
Dat wel...ik had eigenlijk niet zo paniekerig hoeven lopen, want ze was nog niet bij de rand dus m'n vrouw kon haar vangen terwijl ik probeerde te bepalen of ik van de vloer weer omhoog probeerde te komen... Maar het is verbazend hoe snel zo'n wurm van het pierenbad naar het grote bad kan lopen als je even niet kijkt!quote:
Laatste mooie dagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat wel...ik had eigenlijk niet zo paniekerig hoeven lopen, want ze was nog niet bij de rand dus m'n vrouw kon haar vangen terwijl ik probeerde te bepalen of ik van de vloer weer omhoog probeerde te komen... Maar het is verbazend hoe snel zo'n wurm van het pierenbad naar het grote bad kan lopen als je even niet kijkt!
M'n voet voelt nogal gekneusd als ik het zo voel dus kracht zetten op een pedaal is nou niet zo fijn...en vandaag is mischien wel de laatste mooie dag van de week![]()
Ik heb zaterdag 2 mei m'n enkel verzwikt en kan nu nog niet goed lopen en rustig op de stadsfiets. Hoop dus het beste voor je, maar tenzij het echt licht verzwikt is geef ik je weinig kans.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat wel...ik had eigenlijk niet zo paniekerig hoeven lopen, want ze was nog niet bij de rand dus m'n vrouw kon haar vangen terwijl ik probeerde te bepalen of ik van de vloer weer omhoog probeerde te komen... Maar het is verbazend hoe snel zo'n wurm van het pierenbad naar het grote bad kan lopen als je even niet kijkt!
M'n voet voelt nogal gekneusd als ik het zo voel dus kracht zetten op een pedaal is nou niet zo fijn...en vandaag is mischien wel de laatste mooie dag van de week![]()
Ik heb dit seizoen nog maar 1x op de fiets gezeten hoor. Dus zo'n conditie heb ik nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Denk/hoop dat ik dit weekend weer rustig op m'n racefiets kan toeren, maar rondracen met een stel wilde Fokkers die voor 99% ook nog een veel betere conditie hebben dan ik is waarschijnlijk wat te vroeg, ja....
Op een paar van de heuveltjes hier kan ik wel harder dan 30 per uur, als het moet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:34 schreef Leonos het volgende:
Heuvel op gaat het harder?
Lijkt me langzamer juist
Het hoeft niet eens volle bak te zijn, gewoon flink doortrekken zodat een groot deel van de groep er als blaadjes afschudtquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:05 schreef OProg het volgende:
Om het simplel te zeggen: Volle bak aangaan en dan achterom kijken wie er allemaal afgaan.
Je moet toch eerder denken aan de vruchten met zwakke steeltje, althans dat is waarom mensen aan een boom schudden. Komt iig op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens volle bak te zijn, gewoon flink doortrekken zodat een groot deel van de groep er als blaadjes afschudt
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef cyclechick het volgende:
Bij het station, toch?
Gaan er nog meer mensen op de fiets daar naar toe vanaf ongeveer utrecht centrum/overvecht?
Ik weet namelijk niet wat de kortste route ernaar toe is
Dat is prima, laten we afspreken dat wie er is, is er. Ikzelf hou ook nog een slagje om de arm.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:23 schreef cyclechick het volgende:
Mocht ik het wel klaarspelen om mee te gaan, dan wil ik graag meefietsen Paricos!
Stiekem route verkennenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vanavond zeik- en zeiknat geregend, het hoosde toen we bij Doorn waren
Ik ken de klimmetjes toch alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
das balen,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:28 schreef cyclechick het volgende:
Ik meld me bij deze definitief af, aangezien al mijn werk van vandaag wegens een foutje met de computer verdwenen is. Dat kan ik dus morgen mooi opnieuw gaan zitten doen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:51 schreef Leonos het volgende:
Shit, dit is echt dom.
Dacht dat het dus zondag was.
Moet zo ook werken enzo. Stuur wel een smsje
vandaag ontdekt dat de conditie nog nie zo goed is dat ik met groepen moet gaan fietsen die het tempo hoog hebben liggen, maar voor een keer een trainingsritje, en nieuwe wegen leren kennen sta ik open..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:08 schreef cyclechick het volgende:
Leuk hoor, ik ben jaloersss! Had er graag bij willen zijn!
Als ik binnenkort weer een x met Ledig erf mee ga fietsen zal ik het hier wel posten, misschien dat er dan mensen meewillen? (ik heb nog iemand nodig om me uit de wind te houden, hahaha.
Rekent die van jou tijd die we stilstaan ook mee in het gemiddelde? Want anders kan ik het verschil tussen jouw en mijn gemiddelde niet verklaren. Mijn Polar rekent voor het gemiddelde met de daadwerkelijk gereden tijd. En als je die 95 km van mij deelt door de tijd (van 3 uur 13) die we (inclusief stilstaan) over het rondje hebben gedaan, kom ik ook op ongeveer 29,3 uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:08 schreef Trainspotter het volgende:
Ik had 93.3 km en 375 hm bij een bewogen gemiddelde van 29.3 km/u
Da's als herinnering voor al die tijd die je vandaag in het rood hebt geredenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:04 schreef eentwee het volgende:
@Wombcat: ik zie nog een stuk rood op de foto
Dat was het gemiddelde van mij, volgens mij zie je nog roodquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef the_critic het volgende:
ik geloof dat ik maar ga voor het gemiddelde van trainspotter... afgerond naar boven is dat 31![]()
Leuke foto, hij is opgeslagen bij deze
Haha, naja. Om nou met z'n tweeen die rit te gaan rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:18 schreef Gripper het volgende:
Ik begrijp dat Leonos die vandaag dacht dat het morgen was morgen alsnog met me meegaat om de route te rijden? de zondag_aftermeet_meet?
Dat ja. Op punten waar je 'stil' staat ontstaat vaak een enorme knoop van trackpoints, wat er dus op duidt dat je volgens je gps toch weer een stukje hebt afgelegd. Ik zal nog eens in de enorme interface van het apparaat duiken om te zien of ik ergens een bewegingsmarge kan instellen. Maar goed, zo belangrijk is het nu ook weer niet, leukste is gewoon dat je kunt terugzien waar je allemaal bent geweest.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:04 schreef eentwee het volgende:
Over afstanden en gemiddeldes: heb je met die GPS-based toestellen niet het probleem dat ze moeilijk snappen wanneer je stilstaat? Als je zo'n apparaat op je nachtkastje laat liggen heeft-ie de volgende ochtend bij wijze van spreke een halve marathon gelopenMisschien kun je instellen dat alles beneden x km/u wordt geregistreerd als stilstaan. For the record: mijn teller stond op 93.0 km en 30.0 gemiddeld..
Dan fiets ik ook mee. Moet nog wel aardig trainen om jullie bij te kunnen houden waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:14 schreef dutch_cyclist het volgende:
Volgende meet in Berg & Dal?
Dan zou ik ook graag meefietsen
Prima. Als een local dan initiatief neemt om een route te maken en een datum te prikken.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:14 schreef dutch_cyclist het volgende:
Volgende meet in Berg & Dal?
Dan zou ik ook graag meefietsen
Waar ligt datquote:Op zondag 17 mei 2009 12:06 schreef dutch_cyclist het volgende:
Wil wel een route maken, zal zo even kijken
Bij Nijmegen.quote:
Het niveauverschil in de groep zal vrij groot zijn. Daarom wel handig om eerst een stuk vlak te rijden, daarna de klimmetjes op de stuwwal en aan het einde nog een vlakker stukje.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:36 schreef dutch_cyclist het volgende:
Willen jullie veel hoogtemeters maken of eerst bijvoorbeeld 20 km vlak rijden om de beentjes warm te maken?
Komt mij allemaal waarschijnlijk minder goed uit.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:35 schreef dutch_cyclist het volgende:
Weekend van 6/7 juni of anders een weekend in juli
zo iets?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:03 schreef Wombcat het volgende:
Dus als mensen aan willen geven wanneer zij mee willen:
6/7 juni Wombcat, CC
4/5 juli Wonbcat
11/12 juli Wombcat, CC
18/19 juli CC
25/26 juli CC
Voor alle weekenden heb ik al andere plannen. 7, 14 juni, 4 juli en 12 juli zou ik kunnen.
Da's helemaal handigquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's helemaal handig, alleen de de quote-tags weghalen
No worries, is al aangepastquote:
Heel goedquote:Op zondag 17 mei 2009 16:10 schreef eentwee het volgende:
Eens kijken of dit werkt: http://www.doodle.com/m5qkrp3dzgi6edie
Evt. kan ik je oppikken, kun je meerijden.quote:Op maandag 18 mei 2009 03:22 schreef superbient het volgende:
Helaas Nijmegen Lent is veel te ver weg om vanuit Amsterdam met de trein te doen, ik wacht wel weer tot een rondje id buurt van Utrecht
ah dan kan je me opschrijven, als ik in een straal van 20km vanuit amsterdam met iemand kan meerijden zou dat super zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 21:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Evt. kan ik je oppikken, kun je meerijden.
Hehe. Ben ook eens met vrienden naar de Alpen geweest die nog nooit geklommen hadden. Viel ze een beetje tegen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:46 schreef ursel het volgende:
M'n zwager gaat ook mee. Die zal hem morgen even invullen..
Die moet toch ook een keer ondervinden wat een klim is voordat die naar de alpen gaat..
Vorig jaar ook en redelijk ongetrained. Viel mij uiteindelijk nog wel mee..quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hehe. Ben ook eens met vrienden naar de Alpen geweest die nog nooit geklommen hadden. Viel ze een beetje tegen.
12 juli ben ik wel in Nederland. Ik zal eens zien of ik dan ook mee kan. Vind ik wel leuk.
Dan bied ik me aan om vanuit Utrecht te zorgen voor uitstekend gezelschap/kaartlezen/auto-opvullingquote:Op zondag 24 mei 2009 21:21 schreef superbient het volgende:
[..]
ah dan kan je me opschrijven, als ik in een straal van 20km vanuit amsterdam met iemand kan meerijden zou dat super zijn
Haha, ik weet nog niet of ik ga.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Littlecreep het volgende:
Overigens, als het op 12 juli doorgaat en er niks tussen komt, kan ik dan nog meerijden met iemand? Leonos, heb jij nog een auto over?
Superbient was eerder, en ik kan maar eentje meenemen (als de fietsen tenminste ook meemoeten, wat geloof ik wel de bedoeling isquote:Op maandag 25 mei 2009 23:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dan bied ik me aan om vanuit Utrecht te zorgen voor uitstekend gezelschap/kaartlezen/auto-opvulling
Dat plekje wil ik graag vast met potlood reserverenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef the_critic het volgende:
als ik meega die dag, kan er met mij ook nog wel iemand meerijden. Maar ligt geheel aan de datum..
Ohhh misschien kan ik dan met jou meerijden (mocht de datum goed uitkomen!)quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:44 schreef Gripper het volgende:
Ik heb ook nog plek over in de auto voor 1 fiets + eigenaar, vanuit Utrecht.
Zorg jij dan voor filegebak voor onderweg?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohhh misschien kan ik dan met jou meerijden (mocht de datum goed uitkomen!)
zadel is niet nodig tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is de 12 juli gepland in Driebergen of Nijmegen? Als m'n zadel en ik op tijd vriendjes zijn, ga ik het proberen in te plannen. Neem ik wel een bak arretjescake mee voor in de pauze, zitten gelijk alle calorien d'r weer aan![]()
gebakquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zorg jij dan voor filegebak voor onderweg?
haha ziet er goed uit, toch die 34 maar weer monteren voor de zekerheidquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef dutch_cyclist het volgende:
http://www.klimbijnijmegen.nl/
Zie hier wat info over de hellinkjes die we gaan fietsen, ze zitten er niet allemaal in, maar wel veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |