OK. goed punt. Als er mensen zijn die met de auto komen, kun je vast wel in hun auto omkleden. Als het Maarssen wordt, kun je bij mij omkledenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:56 schreef Leonos het volgende:
Ik wil heul niet in mijn fietspakkie in de trein![]()
Edit: ff de vraag beantwoorden.
Liefst op een zondag, of in een vakantie
Ik waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:59 schreef cyclechick het volgende:
Ik fiets wel naar het meetingpunt toe
Ik kom ook gewoon met de auto hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. goed punt. Als er mensen zijn die met de auto komen, kun je vast wel in hun auto omkleden. Als het Maarssen wordt, kun je bij mij omkleden
@drummerdude: jij had zaterdag gezegd?
Kloptquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. goed punt. Als er mensen zijn die met de auto komen, kun je vast wel in hun auto omkleden. Als het Maarssen wordt, kun je bij mij omkleden
@drummerdude: jij had zaterdag gezegd?
Duh.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kom ook gewoon met de auto hoor.
Maar moet ook terug naar de auto
Ah, en ik heb nog nooit op een heuvel gereden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Duh.
Mijn idee is ook om een rondje te fietsen.
Brienenoordbrug.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, en ik heb nog nooit op een heuvel gereden.
Behalve die brug bij de Kuip waar die snelweg zit. (Naam kwijt)
Dus dat wil ik wel is doen
Ik ook niet en over 6 weken moet ik er heel veel fietsenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, en ik heb nog nooit op een heuvel gereden.
Behalve die brug bij de Kuip waar die snelweg zit. (Naam kwijt)
Dus dat wil ik wel is doen
de AGR?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:25 schreef cyclechick het volgende:
Hier nog wel een beetje een mooi weer fietser (nou, vooral warm weer. Kouder dan nu vind ik niet zo fijn)
En weekend van 18 april kan ik niet, dan zit ik al in 't Limburgse ':)
Daar komen vaker PBP rijders.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:28 schreef kaasplankje het volgende:
Het Ledig Erf is ook een goede uitvalsbasis evt.
ik ga wel op televisie kijken, met een zak chips!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog meer mensen die rond de AGR in het Limburgse zijn? Dan zouden we op de zondag gezamenlijk de profs kunnen bekijken. Ik wil dan wel gids spelen.
En ze hebben een mooi terrasjequote:Daar komen vaker PBP rijders.
Ik vermoed Parijs - Brest - Parijs, een langeafstandswedstrijdquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef cyclechick het volgende:
Wat is PBP?
zelfkastijdingquote:Op donderdag 5 maart 2009 06:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Parijs-Brest-Parijs, de lange weg naar Parijs.
Haha, ik kan er ook niks van hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
Ok TVP, ik kan het tempo waarschijnlijk na 5 kilometer al niet meer volgen, maar hou alle opties open.
Pffquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha, ik kan er ook niks van hoor.
Ik rook en doe verder helemaal niks aan sport.
Eind van de zomer vorig seizoen haalde ik 100km met een gemiddelde van 35
Je fietst dus wel regelmatig neem ik aan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha, ik kan er ook niks van hoor.
Ik rook en doe verder helemaal niks aan sport.
Eind van de zomer vorig seizoen haalde ik 100km met een gemiddelde van 35
2x in de week ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je fietst dus wel regelmatig neem ik aan?
Dan vind ik het nog snel hoor!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
2x in de week ofzo
Edit: Wel 100% vlak dan he.
Dat laatste lijkt me ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef eentwee het volgende:
Heb een voorkeur voor Driebergen of Maarn, aangezien de heuveltjes dan lekker dichtbij zijn. Ik kan over de heuvelrug gemakkelijk routes bedenken van elke gewenste lengte en zwaarte. Neem aan dat we gewoon vantevoren afspraken maken over hoe om te gaan met niveauverschillen. Aangezien het geen wedstrijd moet zijn lijkt het me niet de bedoeling om gelijk zoveel mogelijk mensen los te rijden. Dus dan kom je al gauw uit bij gezamenlijk rijden en op heuveltjes ieder voor zich en bovenaan wachten.
28, 27 hierquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog snel hoor!
Mijn fietstempo ligt zo rond de 30.
Dat komt ook meer bij mijn tempo in de buurtquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
28, 27 hier
Moet het niet te hard waaien, want ik weeg maar 67 kilo, ben meer voor de bergetappes geschikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |