Was leuk idd. Er werd flink doorgefietst.
Het was wel fietsen met hindernissen, want OProg reed zijn achterwiel vast bij vertrek, waardoor we eerst een fietsenmaker op moesten zoeken. Het weerhield hem er overigens niet van om bij vrijwel alle beklimmingen als eerste boven te komen (alleen op de eerste werd 'ie net geklopt door Trainspotter).
Later reed Trainspotter nog lek precies voor de Ruitenberg. Onderweg hebben we nog Veenendaal-Veenendaal langs zien komen

Ik heb me prima vermaakt, hoewel ik wel weer eens gemerkt heb dat ik explosiviteit mis op de beklimmingen. De versnellingen van OProg kon ik meestal niet bijhouden, maar vervolgens liep 'ie dan niet echt meer weg.
Op het einde nog wel een fototje gemaakt:
![]()
Van links naar rechts: Trainspotter, sungaMsunitraM, Wombcat, eentwee, the_critic, OProg.
Omdat ik ook nog heen en weer Maarssen ben gefietst, heb ik niet precies de afstand, tijd en zo gemeten (bij vertrek uit Driebergen vergeten op een tussentijd te zetten. En bij uitlezen op mijn PC is het wat lastig om precies te bepalen wanneer we gestart waren). Maar ik kom op ongeveer 95 km, 3:13, gemiddeld 30,6 en 335 hoogtemeters.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2009 17:51:19 (foto ingevoegd) ]