Stiekem route verkennenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vanavond zeik- en zeiknat geregend, het hoosde toen we bij Doorn waren
Ik ken de klimmetjes toch alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
das balen,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:28 schreef cyclechick het volgende:
Ik meld me bij deze definitief af, aangezien al mijn werk van vandaag wegens een foutje met de computer verdwenen is. Dat kan ik dus morgen mooi opnieuw gaan zitten doen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:51 schreef Leonos het volgende:
Shit, dit is echt dom.
Dacht dat het dus zondag was.
Moet zo ook werken enzo. Stuur wel een smsje
vandaag ontdekt dat de conditie nog nie zo goed is dat ik met groepen moet gaan fietsen die het tempo hoog hebben liggen, maar voor een keer een trainingsritje, en nieuwe wegen leren kennen sta ik open..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:08 schreef cyclechick het volgende:
Leuk hoor, ik ben jaloersss! Had er graag bij willen zijn!
Als ik binnenkort weer een x met Ledig erf mee ga fietsen zal ik het hier wel posten, misschien dat er dan mensen meewillen? (ik heb nog iemand nodig om me uit de wind te houden, hahaha.
Rekent die van jou tijd die we stilstaan ook mee in het gemiddelde? Want anders kan ik het verschil tussen jouw en mijn gemiddelde niet verklaren. Mijn Polar rekent voor het gemiddelde met de daadwerkelijk gereden tijd. En als je die 95 km van mij deelt door de tijd (van 3 uur 13) die we (inclusief stilstaan) over het rondje hebben gedaan, kom ik ook op ongeveer 29,3 uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:08 schreef Trainspotter het volgende:
Ik had 93.3 km en 375 hm bij een bewogen gemiddelde van 29.3 km/u
Da's als herinnering voor al die tijd die je vandaag in het rood hebt geredenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:04 schreef eentwee het volgende:
@Wombcat: ik zie nog een stuk rood op de foto
Dat was het gemiddelde van mij, volgens mij zie je nog roodquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:19 schreef the_critic het volgende:
ik geloof dat ik maar ga voor het gemiddelde van trainspotter... afgerond naar boven is dat 31![]()
Leuke foto, hij is opgeslagen bij deze
Haha, naja. Om nou met z'n tweeen die rit te gaan rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:18 schreef Gripper het volgende:
Ik begrijp dat Leonos die vandaag dacht dat het morgen was morgen alsnog met me meegaat om de route te rijden? de zondag_aftermeet_meet?
Dat ja. Op punten waar je 'stil' staat ontstaat vaak een enorme knoop van trackpoints, wat er dus op duidt dat je volgens je gps toch weer een stukje hebt afgelegd. Ik zal nog eens in de enorme interface van het apparaat duiken om te zien of ik ergens een bewegingsmarge kan instellen. Maar goed, zo belangrijk is het nu ook weer niet, leukste is gewoon dat je kunt terugzien waar je allemaal bent geweest.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:04 schreef eentwee het volgende:
Over afstanden en gemiddeldes: heb je met die GPS-based toestellen niet het probleem dat ze moeilijk snappen wanneer je stilstaat? Als je zo'n apparaat op je nachtkastje laat liggen heeft-ie de volgende ochtend bij wijze van spreke een halve marathon gelopenMisschien kun je instellen dat alles beneden x km/u wordt geregistreerd als stilstaan. For the record: mijn teller stond op 93.0 km en 30.0 gemiddeld..
Dan fiets ik ook mee. Moet nog wel aardig trainen om jullie bij te kunnen houden waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:14 schreef dutch_cyclist het volgende:
Volgende meet in Berg & Dal?
Dan zou ik ook graag meefietsen
Prima. Als een local dan initiatief neemt om een route te maken en een datum te prikken.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:14 schreef dutch_cyclist het volgende:
Volgende meet in Berg & Dal?
Dan zou ik ook graag meefietsen
Waar ligt datquote:Op zondag 17 mei 2009 12:06 schreef dutch_cyclist het volgende:
Wil wel een route maken, zal zo even kijken
Bij Nijmegen.quote:
Het niveauverschil in de groep zal vrij groot zijn. Daarom wel handig om eerst een stuk vlak te rijden, daarna de klimmetjes op de stuwwal en aan het einde nog een vlakker stukje.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:36 schreef dutch_cyclist het volgende:
Willen jullie veel hoogtemeters maken of eerst bijvoorbeeld 20 km vlak rijden om de beentjes warm te maken?
Komt mij allemaal waarschijnlijk minder goed uit.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:35 schreef dutch_cyclist het volgende:
Weekend van 6/7 juni of anders een weekend in juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |