Heel goedquote:Op zondag 17 mei 2009 16:10 schreef eentwee het volgende:
Eens kijken of dit werkt: http://www.doodle.com/m5qkrp3dzgi6edie
Evt. kan ik je oppikken, kun je meerijden.quote:Op maandag 18 mei 2009 03:22 schreef superbient het volgende:
Helaas Nijmegen Lent is veel te ver weg om vanuit Amsterdam met de trein te doen, ik wacht wel weer tot een rondje id buurt van Utrecht
ah dan kan je me opschrijven, als ik in een straal van 20km vanuit amsterdam met iemand kan meerijden zou dat super zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 21:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Evt. kan ik je oppikken, kun je meerijden.
Hehe. Ben ook eens met vrienden naar de Alpen geweest die nog nooit geklommen hadden. Viel ze een beetje tegen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:46 schreef ursel het volgende:
M'n zwager gaat ook mee. Die zal hem morgen even invullen..
Die moet toch ook een keer ondervinden wat een klim is voordat die naar de alpen gaat..
Vorig jaar ook en redelijk ongetrained. Viel mij uiteindelijk nog wel mee..quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hehe. Ben ook eens met vrienden naar de Alpen geweest die nog nooit geklommen hadden. Viel ze een beetje tegen.
12 juli ben ik wel in Nederland. Ik zal eens zien of ik dan ook mee kan. Vind ik wel leuk.
Dan bied ik me aan om vanuit Utrecht te zorgen voor uitstekend gezelschap/kaartlezen/auto-opvullingquote:Op zondag 24 mei 2009 21:21 schreef superbient het volgende:
[..]
ah dan kan je me opschrijven, als ik in een straal van 20km vanuit amsterdam met iemand kan meerijden zou dat super zijn
Haha, ik weet nog niet of ik ga.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Littlecreep het volgende:
Overigens, als het op 12 juli doorgaat en er niks tussen komt, kan ik dan nog meerijden met iemand? Leonos, heb jij nog een auto over?
Superbient was eerder, en ik kan maar eentje meenemen (als de fietsen tenminste ook meemoeten, wat geloof ik wel de bedoeling isquote:Op maandag 25 mei 2009 23:12 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dan bied ik me aan om vanuit Utrecht te zorgen voor uitstekend gezelschap/kaartlezen/auto-opvulling
Dat plekje wil ik graag vast met potlood reserverenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef the_critic het volgende:
als ik meega die dag, kan er met mij ook nog wel iemand meerijden. Maar ligt geheel aan de datum..
Ohhh misschien kan ik dan met jou meerijden (mocht de datum goed uitkomen!)quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:44 schreef Gripper het volgende:
Ik heb ook nog plek over in de auto voor 1 fiets + eigenaar, vanuit Utrecht.
Zorg jij dan voor filegebak voor onderweg?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohhh misschien kan ik dan met jou meerijden (mocht de datum goed uitkomen!)
zadel is niet nodig tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is de 12 juli gepland in Driebergen of Nijmegen? Als m'n zadel en ik op tijd vriendjes zijn, ga ik het proberen in te plannen. Neem ik wel een bak arretjescake mee voor in de pauze, zitten gelijk alle calorien d'r weer aan![]()
gebakquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zorg jij dan voor filegebak voor onderweg?
haha ziet er goed uit, toch die 34 maar weer monteren voor de zekerheidquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef dutch_cyclist het volgende:
http://www.klimbijnijmegen.nl/
Zie hier wat info over de hellinkjes die we gaan fietsen, ze zitten er niet allemaal in, maar wel veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |