Ik weeg 10 kilo meer, echt een klimmer ben ik nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
28, 27 hier
Moet het niet te hard waaien, want ik weeg maar 67 kilo, ben meer voor de bergetappes geschikt
Aangezien we een fietsmeet plannen, zal het idee samen uit samen thuis zijn, met lekker ergens een biertje na de tocht. Als we elkaar alleen maar proberen eraf te fietsen komt er natuurlijk weinig van het ontmoeten terecht... Neemt niet weg dat we tijdens klimmetjes en sprintjes wel kunnen proberen wie de beste is natuurlijk !quote:Op zondag 22 maart 2009 19:53 schreef thettes het volgende:
En ik dek me meteen even in natuurlijk,ik ben echt zeer recreatief. Zeker niet altijd twee keer per week fietsen zoals de meesten.
nu nog de datum vastzettenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Aangezien we een fietsmeet plannen
[...]
Volgens mij kunnen er op het weekend van de 16e/17e mei de meeste.quote:
Dat dusquote:Op zondag 22 maart 2009 21:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Aangezien we een fietsmeet plannen, zal het idee samen uit samen thuis zijn, met lekker ergens een biertje na de tocht. Als we elkaar alleen maar proberen eraf te fietsen komt er natuurlijk weinig van het ontmoeten terecht... Neemt niet weg dat we tijdens klimmetjes en sprintjes wel kunnen proberen wie de beste is natuurlijk !
Prima plan, ik wilde net even kijken wanneer Hemelvaart valt, dan ga ik zelf een lang weekend de bergen in en wordt er wel geklommen, maar dan wel zonder fietsquote:Op maandag 23 maart 2009 13:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen er op het weekend van de 16e/17e mei de meeste.
Dan wordt het 16 mei, lijkt me (omdat er een aantal niet op de zondag kunnen).
Ik kan in dat weekend weer niet op de zaterdag (werken).quote:Op maandag 23 maart 2009 13:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen er op het weekend van de 16e/17e mei de meeste.
Dan wordt het 16 mei, lijkt me (omdat er een aantal niet op de zondag kunnen).
toen ik dat zei moest ik nog beginnen met typenquote:
Kan ook. Is dat met trein ook goed bereikbaar? Want een paar wilden met de trein komen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:21 schreef cyclechick het volgende:
Leuk ik ben erbij!! Kunnen alle mannen weer gerust zijn, want ze rijden me er toch wel uit![]()
Waarom niet gewoon op Ledig Erf beginnen? Of in ieder geval eindigen? Ze hebben daar verdomd goede biertjes!
Dat is niet gegarandeerd als ik er bij ben.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:21 schreef cyclechick het volgende:
Leuk ik ben erbij!! Kunnen alle mannen weer gerust zijn, want ze rijden me er toch wel uit![]()
Als er mensen met de auto komen is dat voor hen geen ideaal beginpunt. Hoewel, bij mij parkeer je gratis, en je fietst in 5 minuutjes naar het centrum.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:21 schreef cyclechick het volgende:
Waarom niet gewoon op Ledig Erf beginnen? Of in ieder geval eindigen? Ze hebben daar verdomd goede biertjes!
Niet handig dus.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als er mensen met de auto komen is dat voor hen geen ideaal beginpunt. Hoewel, bij mij parkeer je gratis, en je fietst in 5 minuutjes naar het centrum.
belangrijker is dat je eerst nog eens helemaal de stad uit moet voor je op de heuvelrug komt, naar Amerongen is het al bijna 30 km, wat niet veel ruimte laat voor leuke zigzagjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Me too.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:25 schreef cyclechick het volgende:Klimmen
Ik ben het beste in bierdrinken
De week daarna is pinksteren. Een weekend met aardig wat grote afspraken op de kalender.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef thettes het volgende:
Ben bang dat ik er niet ben dan :p week later was echt onmogelijk he?
Zometeen is het een gelijkspelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:42 schreef drummerdude het volgende:
We staan weer gelijk. Go Saturday, Go Saturday
De organisatie beslist uiteindelijk tochquote:
En je hebt jezelf tot organisatie gepromoot ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
De organisatie beslist uiteindelijk toch
Hoeveel centraler wil je het hebben?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef Leonos het volgende:
Driebergen ligt niet echt centraal in het land?
Dat heeft 'ie idd gedaan, omdat hij met mij in overleg is gegaan over de route en startplaats (via PM).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
En je hebt jezelf tot organisatie gepromoot ?
Jep:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
En je hebt jezelf tot organisatie gepromoot ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |