Volgens mij is er veel niveauverschil. Op het vlakke niet zo'n probleem. Als we dan rond de 30 fietsen, kan iedereen wel volgen. Op de klimmetjes ieder voor zich en wachten we boven wel weerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik denk dat ik 90 km door kom op die datum ben ik er...hoop alleen maar dat er ook anderen zijn die nog erg in training zijn, zeg maar dan
We kunnen in ieder geval alvast verklappen dat de Amerongseberg erin zit, de lautaret van de heuvelrugquote:Op woensdag 15 april 2009 23:12 schreef Trainspotter het volgende:
Mooi, ik kan van de partij zijn! Krijgen we nog een tip van de sluier voor wat betreft de cols?
In elk geval gisteren en eergisteren op de fiets gezeten...wie weet hoef ik niet op elke col te lossenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is er veel niveauverschil. Op het vlakke niet zo'n probleem. Als we dan rond de 30 fietsen, kan iedereen wel volgen. Op de klimmetjes ieder voor zich en wachten we boven wel weer
Jij kunt dat!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:27 schreef cyclechick het volgende:
Als er niet teveel klimmetjes in zitten ben ik misschien ook wel zomaar van de partij
En dan mag je nog even wachten tot ik ook omhoog kom puffenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:59 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb al het grote nadeel van twee X chromosomen, hoe hard ik ook mijn best zal doen, ik zal altijd minder hard dan jullie mannen fietsen![]()
Maar het lijkt me gezellig hoor en dan wachten jullie maar een minuutje extra boven op de berg, om van het uitzicht te genieten enzo, terwijl ik hijgend en puffend naar boven kruip
Neem maar een goed windjack mee, want boven de boomgrens op de heuvelrug kan het venijnig waaien.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef superbient het volgende:
tvp, misschien ben ik er ook bij. Nog nooit een "berg/heuvel" gezien, buiten een bult in de duinen, maar 90km op het vlakke lukt wel, dus die berg erbij is dan een mooie challenge
Ben benieuwd wat jullie voor route hebben bedacht.. Heb met ca. 90 km in het achterhoofd ook een leuke mogelijke route uitgetekend; ik kwam uit op 89,99 km - als dat geen parcourskennis isquote:Op woensdag 15 april 2009 21:25 schreef Wombcat het volgende:
OK. Zaterdag de 16e, Driebergen (station), 11 uur.
Rondje van ca. 90 km (route zijn Gripper en ik al zo goed als uit).
Welja, stuur je idee maar aan ons allebei door, kijken of het overeen komt!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jullie voor route hebben bedacht.. Heb met ca. 90 km in het achterhoofd ook een leuke mogelijke route uitgetekend; ik kwam uit op 89,99 km - als dat geen parcourskennis isZal ik deze route even pm'en? Aangezien er hier verder geen route is gepost vermoed ik dat het een verrassing blijft
Nee, nooit gereden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
als ik zo eens rondsnuffel, vind ik de komende maanden een paar tochten die me zelf wel aanspreken. Kennen julie ze, ervaringen ermee?
21 mei - 24 mei http://www.betuwsefietsvierdaagse.nl/home.html
6 juni http://www.omloop-flevoland.nl/
30 aug http://www.ridefortheroses.nl/
30 sept http://www.damtotdamfietsclassic.nl/
Snelste route vanaf centrum utrect is via de biltstraat, langs de bilt, door zeist, naar driebergen. En dan kom je vanzelf langs station.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef cyclechick het volgende:
Bij het station, toch?
Gaan er nog meer mensen op de fiets daar naar toe vanaf ongeveer utrecht centrum/overvecht?
Ik weet namelijk niet wat de kortste route ernaar toe is
Als het slecht weer is, ga je fietsen?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:36 schreef Leonos het volgende:
Ik kom ook met de auto als het lekker weer is
Ik ga op zondag rammen in de limburgse heuveltjes.. dus ik houd me een beetje gedeist. Beetje meefietsen, en vooral zorgen dat de beentjes niet teveel verzurenquote:
Idd. Maar het zijn net echte wielrenners: al meteen excuses gaan zoeken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef eentwee het volgende:
De excuusjes beginnen langzaamaan vorm te krijgen..Ach, het moet gewoon een leuk tochtje worden voor iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |