Volgens mij is er veel niveauverschil. Op het vlakke niet zo'n probleem. Als we dan rond de 30 fietsen, kan iedereen wel volgen. Op de klimmetjes ieder voor zich en wachten we boven wel weerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik denk dat ik 90 km door kom op die datum ben ik er...hoop alleen maar dat er ook anderen zijn die nog erg in training zijn, zeg maar dan
We kunnen in ieder geval alvast verklappen dat de Amerongseberg erin zit, de lautaret van de heuvelrugquote:Op woensdag 15 april 2009 23:12 schreef Trainspotter het volgende:
Mooi, ik kan van de partij zijn! Krijgen we nog een tip van de sluier voor wat betreft de cols?
In elk geval gisteren en eergisteren op de fiets gezeten...wie weet hoef ik niet op elke col te lossenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is er veel niveauverschil. Op het vlakke niet zo'n probleem. Als we dan rond de 30 fietsen, kan iedereen wel volgen. Op de klimmetjes ieder voor zich en wachten we boven wel weer
Jij kunt dat!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:27 schreef cyclechick het volgende:
Als er niet teveel klimmetjes in zitten ben ik misschien ook wel zomaar van de partij
En dan mag je nog even wachten tot ik ook omhoog kom puffenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:59 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb al het grote nadeel van twee X chromosomen, hoe hard ik ook mijn best zal doen, ik zal altijd minder hard dan jullie mannen fietsen![]()
Maar het lijkt me gezellig hoor en dan wachten jullie maar een minuutje extra boven op de berg, om van het uitzicht te genieten enzo, terwijl ik hijgend en puffend naar boven kruip
Neem maar een goed windjack mee, want boven de boomgrens op de heuvelrug kan het venijnig waaien.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef superbient het volgende:
tvp, misschien ben ik er ook bij. Nog nooit een "berg/heuvel" gezien, buiten een bult in de duinen, maar 90km op het vlakke lukt wel, dus die berg erbij is dan een mooie challenge
Ben benieuwd wat jullie voor route hebben bedacht.. Heb met ca. 90 km in het achterhoofd ook een leuke mogelijke route uitgetekend; ik kwam uit op 89,99 km - als dat geen parcourskennis isquote:Op woensdag 15 april 2009 21:25 schreef Wombcat het volgende:
OK. Zaterdag de 16e, Driebergen (station), 11 uur.
Rondje van ca. 90 km (route zijn Gripper en ik al zo goed als uit).
Welja, stuur je idee maar aan ons allebei door, kijken of het overeen komt!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jullie voor route hebben bedacht.. Heb met ca. 90 km in het achterhoofd ook een leuke mogelijke route uitgetekend; ik kwam uit op 89,99 km - als dat geen parcourskennis isZal ik deze route even pm'en? Aangezien er hier verder geen route is gepost vermoed ik dat het een verrassing blijft
Nee, nooit gereden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
als ik zo eens rondsnuffel, vind ik de komende maanden een paar tochten die me zelf wel aanspreken. Kennen julie ze, ervaringen ermee?
21 mei - 24 mei http://www.betuwsefietsvierdaagse.nl/home.html
6 juni http://www.omloop-flevoland.nl/
30 aug http://www.ridefortheroses.nl/
30 sept http://www.damtotdamfietsclassic.nl/
Snelste route vanaf centrum utrect is via de biltstraat, langs de bilt, door zeist, naar driebergen. En dan kom je vanzelf langs station.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef cyclechick het volgende:
Bij het station, toch?
Gaan er nog meer mensen op de fiets daar naar toe vanaf ongeveer utrecht centrum/overvecht?
Ik weet namelijk niet wat de kortste route ernaar toe is
Als het slecht weer is, ga je fietsen?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:36 schreef Leonos het volgende:
Ik kom ook met de auto als het lekker weer is
Ik ga op zondag rammen in de limburgse heuveltjes.. dus ik houd me een beetje gedeist. Beetje meefietsen, en vooral zorgen dat de beentjes niet teveel verzurenquote:
Idd. Maar het zijn net echte wielrenners: al meteen excuses gaan zoeken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef eentwee het volgende:
De excuusjes beginnen langzaamaan vorm te krijgen..Ach, het moet gewoon een leuk tochtje worden voor iedereen
Klinkt goed, ben er wel bij denk ik, ff een goede trein uitzoeken. Heb ook alvast een 34 binnenblad gemonteerd voor de bergjesquote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef Wombcat het volgende:
Vandaag met eentwee de route voorgereden. Leuk rondjeMet natuurlijk de Amerongseberg en klimmetjes bij Maarn en Leersum, maar ook voldoende vlak. We hadden een kleine 400 hoogtemeters en iets meer dan 90 km.
Zet mij voorlopig bij misschien. Ik weet nog niet speciaal of ik kom. Dat moet ik heel even regelen met het thuisfront. Ik zal proberen erbij te zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Maar het zijn net echte wielrenners: al meteen excuses gaan zoeken.
Wie zijn de deelnemers tot nu toe eigenlijk?:
Cyclechick
Trainspotter
Tommeke (mits auto geregeld)
Leonos (mits droog)
eentwee
the_critic
Captain_Fabulous
sungaMsunitraM
Littlecreep
Wombcat
Misschien:
knep
Oprog
superbient
Is toch een leuk groepje zoHeb ik iemand vergeten?
't hoge noorden.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:42 schreef Leonos het volgende:
Waar komt Tommeke vandaan?
Misschien kan ik die (Of iemand anders) onderweg wel oppikken?
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:27 schreef Wombcat het volgende:
OK
Wie zijn de deelnemers tot nu toe eigenlijk?:
Cyclechick
Trainspotter
Tommeke (mits auto geregeld)
Leonos (mits droog)
eentwee
the_critic
Captain_Fabulous
sungaMsunitraM
Oprog
Wombcat
Misschien:
knep
superbient
Jep, uut Groningen of Sneek. Ik ben dat weekend in Sneek denk ik.quote:
Welnee, die pukkeltjes op de heuvelrug zijn allemaal te doen op t buitenbladquote:Op zondag 10 mei 2009 18:20 schreef superbient het volgende:
Heb ook alvast een 34 binnenblad gemonteerd voor de bergjes
dat wil ik je zaterdag dan heel graag zien doen op de amerongsebergquote:Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Welnee, die pukkeltjes op de heuvelrug zijn allemaal te doen op t buitenblad
Deal, bij dezequote:Op maandag 11 mei 2009 13:05 schreef the_critic het volgende:
dat wil ik je zaterdag dan heel graag zien doen op de amerongseberg![]()
Als alles op grote blad mogelijk is, dan hoef ik dat niet te helpen onthouden toch? dan gaat dat vanzelfquote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Deal, bij deze
(help me wel ff herinneren van tevoren)
haha lol... Weten we bij deze, wie er als laatste boven is op de ameronse berg.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
'Mogelijk' is iets anders dan comfortabel
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ben gisteren in het zwembad door m'n enkel gegaan toen ik een sprint maakte om m'n dochter uit het diepe te vissen (aangezien die niet kan zwemmen doordat ze 2 is)...gladder dan je denkt zo'n vloertje...dus, zet mij maar als heel onwaarschijnlijk neer. Tenzij er wonderen gebeuren.
Dat wel...ik had eigenlijk niet zo paniekerig hoeven lopen, want ze was nog niet bij de rand dus m'n vrouw kon haar vangen terwijl ik probeerde te bepalen of ik van de vloer weer omhoog probeerde te komen... Maar het is verbazend hoe snel zo'n wurm van het pierenbad naar het grote bad kan lopen als je even niet kijkt!quote:
Laatste mooie dagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat wel...ik had eigenlijk niet zo paniekerig hoeven lopen, want ze was nog niet bij de rand dus m'n vrouw kon haar vangen terwijl ik probeerde te bepalen of ik van de vloer weer omhoog probeerde te komen... Maar het is verbazend hoe snel zo'n wurm van het pierenbad naar het grote bad kan lopen als je even niet kijkt!
M'n voet voelt nogal gekneusd als ik het zo voel dus kracht zetten op een pedaal is nou niet zo fijn...en vandaag is mischien wel de laatste mooie dag van de week![]()
Ik heb zaterdag 2 mei m'n enkel verzwikt en kan nu nog niet goed lopen en rustig op de stadsfiets. Hoop dus het beste voor je, maar tenzij het echt licht verzwikt is geef ik je weinig kans.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat wel...ik had eigenlijk niet zo paniekerig hoeven lopen, want ze was nog niet bij de rand dus m'n vrouw kon haar vangen terwijl ik probeerde te bepalen of ik van de vloer weer omhoog probeerde te komen... Maar het is verbazend hoe snel zo'n wurm van het pierenbad naar het grote bad kan lopen als je even niet kijkt!
M'n voet voelt nogal gekneusd als ik het zo voel dus kracht zetten op een pedaal is nou niet zo fijn...en vandaag is mischien wel de laatste mooie dag van de week![]()
Ik heb dit seizoen nog maar 1x op de fiets gezeten hoor. Dus zo'n conditie heb ik nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Denk/hoop dat ik dit weekend weer rustig op m'n racefiets kan toeren, maar rondracen met een stel wilde Fokkers die voor 99% ook nog een veel betere conditie hebben dan ik is waarschijnlijk wat te vroeg, ja....
Op een paar van de heuveltjes hier kan ik wel harder dan 30 per uur, als het moet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:34 schreef Leonos het volgende:
Heuvel op gaat het harder?
Lijkt me langzamer juist
Het hoeft niet eens volle bak te zijn, gewoon flink doortrekken zodat een groot deel van de groep er als blaadjes afschudtquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:05 schreef OProg het volgende:
Om het simplel te zeggen: Volle bak aangaan en dan achterom kijken wie er allemaal afgaan.
Je moet toch eerder denken aan de vruchten met zwakke steeltje, althans dat is waarom mensen aan een boom schudden. Komt iig op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens volle bak te zijn, gewoon flink doortrekken zodat een groot deel van de groep er als blaadjes afschudt
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef cyclechick het volgende:
Bij het station, toch?
Gaan er nog meer mensen op de fiets daar naar toe vanaf ongeveer utrecht centrum/overvecht?
Ik weet namelijk niet wat de kortste route ernaar toe is
Dat is prima, laten we afspreken dat wie er is, is er. Ikzelf hou ook nog een slagje om de arm.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:23 schreef cyclechick het volgende:
Mocht ik het wel klaarspelen om mee te gaan, dan wil ik graag meefietsen Paricos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |