SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Weet ik veel, maar kijk bijvoorbeeld naar de OP van [Slowchat #235] Waar DIG-gers op huisjesjacht zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:49 schreef lennartb.nl het volgende:
Een OP met vaste klanten is wel leuk ja
Wat voor extra info heb je in gedachten voor de OP?
IE!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:24 schreef Bart het volgende:
* Bart zit aan zijn tweede cola'tje verrijkt met Stroh 80![]()
En die kreet houdt in dat je het lekker vindt?quote:
Goed plan!quote:Nog iets voor in de OP. De namen en usericons van alle SCers, gevolgd door hun lievelingsbier/drank
Daar hebben ze een 'drankje van de dag' voor 1 euro?quote:
Niet per se lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:32 schreef Bart het volgende:
[..]
En die kreet houdt in dat je het lekker vindt?
[..]
Goed plan!Hou een rondvraag zou ik zeggen
Het is pimp juice of niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:37 schreef Poit het volgende:
die wisselt nogal. zit nog op school
Ik heb niet eens een favoriet.. Ik drink zo veel soorten speciaalbier en whisky, hangt er maar net vanaf waar ik zin in heb... De ene keer is dit lekker, de andere keer dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:47 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Niet per se lekker
Ik zal als favoriet voor Hertog Jan gaan denk ik. Maar ik drink altijd AH pilsener dus doe mij die maar
Even voor mezelf aangepastquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een favoriet.. Ik drink zo veel soorten cheapass halve liters bier en whisky blends, hangt er maar net vanaf wat de dichtsbijzijnde winkel is... De ene keer is dit goedkoop, de andere keer dat.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:19 schreef lennartb.nl het volgende:
Die duivelse dingen zijn wij niet van gediend Lyzio!
Wij zijn puur en onbevuild.
Gekke satanist!
quote:
IK WAS EERSTquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
Kan ik ooit MOD worden van GAM!
Wordt de boel een stuk vrediger van!
Ja dat kan!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
Kan ik ooit MOD worden van GAM!
Wordt de boel een stuk vrediger van!
Dat wou ik toen maar dat vond iedereen kut enz! Ook omdat dat dat mensen zou afschrikken als ze me naam zagen staan in de OP enzquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:49 schreef lennartb.nl het volgende:
Een OP met vaste klanten is wel leuk ja
Welnee. Zelfs jouw naam mag in de OP.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat wou ik toen maar dat vond iedereen kut enz! Ook omdat dat dat mensen zou afschrikken als ze me naam zagen staan in de OP enz
quote:
Nee, blauw staat boven, dat lijkt me duidelijkquote:
Net als ik dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik zou echt geen mod willen worden!
Behalve als ik alleen de rechten had
Dat is wel tof van je Lennyquote:
Dat zei je moeder gister ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:18 schreef Edwinuss het volgende:betaald krijgen terwijl je niks hoeft te doen is tof.
Maak je daar nou maar niet druk om, belangrijke personenen zoals jij hebben al genoeg kopzorgenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is wel tof van je Lenny![]()
Wie gaat die OP fixen dan?
Sinds gisteravond niet meer neequote:
Dooie kat is wel waar, maar dat van het filmpje is verzonnen. Maar de werkelijkheid komt wel dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:23 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Sinds gisteravond niet meer nee
Ik geloof jou niet meer na je vriendinfilmpje op je telefoon en je dode kat
Dat van je kat was veel te zieligquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dooie kat is wel waar, maar dat van het filmpje is verzonnen. Maar de werkelijkheid komt wel dicht in de buurt.
Ja, dat is ook ontzettend zielig. Beestje was ook oud.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat van je kat was veel te zielig
Correct Bart!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Maak je daar nou maar niet druk om, belangrijke personenen zoals jij hebben al genoeg kopzorgen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doe toch normaal, als er 1 iemand is waar jij graag de ballen van likt ben ik het wel.
Welnee, Lennart had al goede ideeen, als jij er nou nog een paar bij doet en jullie gaan samen ff wat leuks tikken, dan komt dat helemaal goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
Maar ben bang dat het nix wordt omdat hij een hoop ouwe sokken zitten die niets willen veranderen!
Welneequote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Iedereen even invullen:
Nickname: Bart
Echte naam: Bart
Leeftijd: 26
Consoles in bezit: SNES, Wii, 360, PC, DS
Lievelingsconsole: 360
Lievelingsbier: Tripel Karmeliet
Roker?: Nee
Blowen?: NeeWel bowlen!
Beroep/opleiding: Elektrotechniek, Uitvoerder bij Alliander
Welke SCers ken je in het echt: Misan, Rossdale, Disjfa, SD, SB, koei, Spanky, andere gamescrew leden die ik nu even vergeten ben
Welke game speel je op het moment: GTA IV
Lievelingsgame(s) allertijden: Transport Tycoon
Lievelingsband(s): Jean Michel Jarre
Huisdieren?: Twee poezen (Donder en Mimi)
Of is dit een beetje overdreven?
Jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Iedereen even invullen:
Nickname:
Echte naam:
Leeftijd:
Lievelingsconsole:
Lievelingsbier:
Roker?:
Blowen?:
Beroep/opleiding:
Welke SCers ken je in het echt:
Welke game speel je op het moment:
Lievelingsgame(s) allertijden:
Lievelingsband(s):
Huisdieren?:
Of is dit een beetje overdreven?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:59 schreef Edwinuss het volgende:
Beroep/opleiding: Net gestopt![]()
Welke SCers ken je in het echt: Gelukkig geen.
Lievelingsgame(s) allertijden: GTA 4
Huisdieren?: Strikvraag
Nee joh, is toch wel leuk als het juist een beetje persoonlijker is dan al die standaard SC-OP's... Maar er moet natuurlijk wel iets leuks gedestilleerd worden uit die lijstjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja![]()
En het valt op als bij mijn kloons het zelfde staat!
Doe gewoon de Username + Icon net als de meeste SCén
Maar waneer vul je zo iets inquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee joh, is toch wel leuk als het juist een beetje persoonlijker is dan al die standaard SC-OP's... Maar er moet natuurlijk wel iets leuks gedestilleerd worden uit die lijstjes
Hij vertelde nog dat die soort laatste kans kreeg ofzo iets maar toen ook niet kwam opdagenquote:
Wanneer? Nu!quote:
Als je in de OP wilquote:als je maar als 10 topics hebt meegelopen ofzo?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:21 schreef lennartb.nl het volgende:
Welke SCers ken je in het echt: geen, maar ik heb wel AQ en edje hun adres
Zolang het maar niets met games en consoles te maken heeftquote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Zolang het maar niets met games en consoles te maken heeft
Dat is een vet goed idee, dat moet gedaan wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik bedoel je usericon! Of die ook in de OP komen? Dat hebben de meeste SCén en dat is tof maar ik weet niet hoe dat moet
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef lennartb.nl het volgende:
En die voor de vrouwen:
Nickname:
Foto van je tieten:
Jammer dat je zelfs je lievelingsconsole niet hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef Poit het volgende:
Consoles in bezit: Net zoveel als dat AQuila kloons heeft
Lievelingsconsole: PS3
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:50 schreef Edwinuss het volgende:
tieten.
Oh, ik dacht hoeveel consoles :s Niet gelezen en ga ik die waslijst niet opnoemen hoor..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jammer dat je zelfs je lievelingsconsole niet hebt
Quake, kont, pilsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:50 schreef lennartb.nl het volgende:
Oja extra vraag:
Quake/Gayke of Unreal Tournament?:
Tieten of kont?:
Bier of bier?:
Een vriend van me is ook voor quake en kont, he's dead nowquote:
Ben blij dat jij geen vriend van me bent dan!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Een vriend van me is ook voor quake en kont, he's dead now
I THOUGHT WE WERE FRIENDS MANquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben blij dat jij geen vriend van me bent dan!
Je maakt het te makkelijk kerel...quote:
quote:
Omdat men dan verwachtingen van je heeft dat je ook zo cool bent als ik? Die je niet waar kan maken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef Poit het volgende:
Gast, ik kan me toch niet vertonen met een kerel die een tunnel in z'n oor heeft zitten!!!
Ja, wat anders??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Omdat men dan verwachtingen van je heeft dat je ook zo cool bent als ik? Die je niet waar kan maken?
DANCE FOR ME PUPPET, DANCE!quote:
quote:
Yeah doe datquote:Ik vind het wel een beetje een zoetsappig lijstje Lennie... Ik zal zo even een interessanter lijstje maken!
Dat kan niet hoor.. Er moet wel actief gepost worden anders wordt je er uit geknikkerd... Tenzij je een schone deerne bent als in Laniboekje en Chantyquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
Gasten deze SC wordt wel erg vet nu strax met mooie OP met icons!
Jammer dat ik er vanaf maandag nog maar voor 20% ben
Vergeet je Koei zomaar? You bastard!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat kan niet hoor.. Er moet wel actief gepost worden anders wordt je er uit geknikkerd... Tenzij je een schone deerne bent als in Laniboekje en Chanty
why ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
Gasten deze SC wordt wel erg vet nu strax met mooie OP met icons!
Jammer dat ik er vanaf maandag nog maar voor 20% ben
Koei post toch wel actief, die staat er sowieso bij!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:25 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vergeet je Koei zomaar? You bastard!
ik dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Koei post toch wel actief, die staat er sowieso bij!!
En koei wordt niet vergeten hoor![]()
![]()
![]()
Dan is het goed!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Koei post toch wel actief, die staat er sowieso bij!!
En koei wordt niet vergeten hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef lennartb.nl het volgende:
En die voor de vrouwen:
Nickname:
Foto van je tieten:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:22 schreef koei het volgende:
Iedereen even invullen:
Nickname: Koei
Echte naam: Spanky
Leeftijd: 20
Consoles in bezit: alles!
Lievelingsconsole: daar doe ik niet aan, anders gaan mn andere consoles zich achtergesteld voelen
Lievelingsbier:Jupiler
Roker?: nee
Blowen?: nee, daar merk ik helemaal niks van
Beroep/opleiding: opper bliepmiep
Welke SCers ken je in het echt: Spanky, Rossdale, SD, SB, Poit, Spanky, Bart, Misan, Lani, Tain. Hoewel kennen bij sommigen wel een groot woord is
Welke game speel je op het moment: LEGO Star Wars (Episode V net uit)
Lievelingsgame(s) allertijden: Crash Bandicoot / Super Mario Bros 3
Lievelingsband(s): VHS
Huisdieren?: Axel en Tobi. En bij mn ouders nog Foetsie, maar die mocht ik niet meenemen
Ik vind het wel een beetje een zoetsappig lijstje Lennie... Ik zal zo even een interessanter lijstje maken!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:30 schreef AQuila360 het volgende:
We maken een stal in de SC voor Koei!
En voor Disjfa wil ik vast een SC rollator bestellen!
Kloptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:31 schreef Poit het volgende:
Echt, die aflevering van the IT-Crowd met die toespraak over "The Internet" is echt te geniaal voor woorden
Vul het lijstje eens in Yuri!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:31 schreef Fallen het volgende:
take. me. to. the. HOSPITAL!![]()
[ afbeelding ]
Moet je maar eens downloaden, The IT Crowd. Briljante seriequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:34 schreef AQuila360 het volgende:
Is dat echt tof dat IT gedoe? Ken het niet namelijk?
Dat lijstje moet netter dude's wordt nix zo!
Is dat omdat je in Kloosterhaar nog een inbelverbinding hebt Emar?quote:
Niet doen man!! Je naam is tofquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:37 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben edwinuss, ga misschien onder een andere naam verder binnenkort.
Beide niet! En het heeft ook nix met kloons van doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Is dat omdat je in Kloosterhaar nog een inbelverbinding hebt Emar?
Of werk je daarom aan een netbased game Roelof?
Sorry hier doe ik principieel niet aan mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef koei het volgende:
Oke, dan nu het lijstje van koei. Het is de bedoeling dat je hier achter steeds de naam van iemand uit de GAM SC neerzet. Elke naam mag maar 1 keer voorkomen en je mag maximaal 4 categoriën overslaan. De users die het meest in een categorie genoemd worden zo voorgesteld in de OP!
domste SCer:
meest onopvallende SCer:
raarste SCer:
vieste SCer:
lelijkste SCer:
meest aandachtsgeile SCer:
saaiste SCer:
SCer met de grootste neus:
wannabee SCer:
meest humorloze SCer:
Vind deze ook niet te doen.. Weet toch niet welke boy boy d'r onder z'n armpjes riekt? Of hoe ieder z'n smuigel eruit ziet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef koei het volgende:
Oke, dan nu het lijstje van koei. Het is de bedoeling dat je hier achter steeds de naam van iemand uit de GAM SC neerzet. Elke naam mag maar 1 keer voorkomen en je mag maximaal 4 categoriën overslaan. De users die het meest in een categorie genoemd worden zo voorgesteld in de OP!
domste SCer:
meest onopvallende SCer:
raarste SCer:
vieste SCer:
lelijkste SCer:
saaiste SCer:
wannabee SCer:
meest humorloze SCer:
Haha nu gaan alle pestkoppen AQuila zeggen. Ik vul lekker niks inquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef koei het volgende:
domste SCer:
meest onopvallende SCer:
raarste SCer:
vieste SCer:
lelijkste SCer:
saaiste SCer:
wannabee SCer:
meest humorloze SCer:
quote:
Ga jij eens snel weer een herhaling van de gouden kooi kijken. Stoute onruststoker die je bent!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef koei het volgende:
Ja, maar dan krijgen jullie ruzie enzo, dat is leuk
En Aquila heeft niet eens mee gedaan
Ow in dat gevalquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef koei het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:06 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ow in dat geval
domste SCer: koei
meest onopvallende SCer: koei
raarste SCer: koei
vieste SCer: koei
lelijkste SCer: koei
meest aandachtsgeile SCer: koei
saaiste SCer: koei
SCer met de grootste neus: koei
wannabee SCer: koei
meest humorloze SCer: koeija, dat mag dus niet he! Wel de regeltjes lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Oeh!!quote:
quote:
Dat bedoel ik ook, maar kijk eens naar de jouwe en lees dan mijn opmerking nog eensquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik bedoel je usericon! Of die ook in de OP komen? Dat hebben de meeste SCén en dat is tof maar ik weet niet hoe dat moet
Echte kennerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:40 schreef Fallen het volgende:
Lievelingsbier: Tripel Karmeliet (of anders een chouffe)
Ik had dat biertje wel willen proberen op de bierweek in zwolle maar er was zoveel keuzequote:
Het is serieus fucking lekker, zeker als je van blonde tripels houdt, dan is het echt de bomquote:Op woensdag 4 maart 2009 07:58 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik had dat biertje wel willen proberen op de bierweek in zwolle maar er was zoveel keuze
Genoteerd, ik ga het alleen nu nog niet halen, ik ben snot verkouden. Amper smaak me mond. Zou zonde zijn om het dan te drinken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is serieus fucking lekker, zeker als je van blonde tripels houdt, dan is het echt de bom
Dank!quote:
Zeker! Zeer relaxed, werk was niet heel spannend. Maar ja, half 4, 4h vrij. Hops naar huis en bij het zwembad een Freddie ontdoppen. Niet heel vervelend.quote:Chill gehad daar?
Me too, 55cm SD en 17"monitor van m'n PC. Ik had mazzel met mn tropentijd en verder...quote:Ik heb al m'n games op 55, 51 & 37cm beeldbuisjes gespeeldIk wil zo graag een dikke TV voor alles, maarja arme student
Kee!quote:Kom trouwens eens in de SC: [GAM SC #66(6)] Duivels! Gezellig daar!
Ik wou wel meedoen maar ben nog niet over de schok heen van dat de prijs niet het HALO WARS pakket isquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef koei het volgende:
Welke film wasquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is serieus fucking lekker, zeker als je van blonde tripels houdt, dan is het echt de bom
Ik ook, maar ik had geen zin om door de file van Alkmaar naar Rotterdam te rijden, dus ik vertrek zometeen welquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Goedemorgen!
Ik hoor eigenlijk al op school te zitten nu maar een halfuurtje later moet best kunnen
Deze film.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke film wasMet een blonde drieling er in?
Nog gekke dingen geXrayd?quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Zeker! Zeer relaxed, werk was niet heel spannend. Maar ja, half 4, 4h vrij. Hops naar huis en bij het zwembad een Freddie ontdoppen. Niet heel vervelend.![]()
[..]
Me too, 55cm SD en 17"monitor van m'n PC. Ik had mazzel met mn tropentijd en verder...
[ afbeelding ]
Tijd is geld!
[..]
Kee!
Volgens mij heeft die jouw pippie er onder gelegd!quote:
Hangt van de functie af. Underdressed is net zo fout als overdressed. Als je als CEO van een middelgroot bedrijf aan de slag wil, zou ik wel in pak gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef AQuila360 het volgende:
Moet je voor een stage sollicitatie gesprek je pak aan?
Nee ofwel? Gewoon nette blouse en broek enz
Maar het is stage hequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt van de functie af. Underdressed is net zo fout als overdressed. Als je als CEO van een middelgroot bedrijf aan de slag wil, zou ik wel in pak gaan.
Lijstjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:46 schreef Lyzio het volgende:
LIJSTJES! LIJSTJES! I LOVE LIJSTJES! LIJSTJES ALL AROUND!
Nickname - Lyzio
Echte naam - Luciano
Leeftijd - 21
Woonplaats - Sittard
Consoles in bezit - PS1/PS2/SNES/N64/Gamecube/Dreamcast/X-Box/X360/PSP/DS
Lievelingsconsole - Dreamcast
Lievelingsbier - Brand Bier; Het bier waar Limburg trots op is!
Roker - Ja, Lucky Strike
Blowen - Nee
Beroep/opleiding - Filiaalmanager Coach
Welke SCers ken je in het echt - Niemand
Welke game speel je op het moment - Fallout 3/Call of Duty 4/ Soul Calibur
Lievelingsgame(s) allertijden - Super Mario 64/Fallout 3
Lievelingsband(s) - 3 Doors Down/Johnny Cash/Willie Nelson/Bruce Springsteen/Roy Orbison/Dire Straits*
Huisdieren - Nee
* En nog zooooveel meer!
Ze nemen tegenwoordig al stagiairs aan als CEOquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar het is stage he![]()
En om dan in pak + stropdas te komen vind ik ook zo overdreven
Ik heb dat ooit een keer gedaan, zou het niet snel nog een keer doen. Maar het hangt van de functie af. Bij mij ging het om een soort concultancy stage, dus heel overdreven was het niet.... Maar gewoon nette broek en overhemd had prima gekund.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar het is stage he![]()
En om dan in pak + stropdas te komen vind ik ook zo overdreven
Jeweet!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze nemen tegenwoordig al stagiairs aan als CEO
hoegaarden is een verdomd lekker biertje. Ik zie dat bloedmooie grietje nog zo naar me toe lopen met een hoegaarden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijstjes
Nickname - Rossdale
Echte naam - Harry
Leeftijd - 25
Woonplaats - Breda
Consoles in bezit - Xbox 360 / PSP / SNES
Lievelingsconsole - Xbox 360
Lievelingsbier - Hoegaarden
Roker - Nein
Blowen - Nein
Beroep/opleiding - Rocket Propulsion Engineer
Welke SCers ken je in het echt - Spanky, Disjeihkqweklfa, Koei, SD+SB (mensen die ik slechts 1 keer gezien heb tel ik niet mee)
Welke game speel je op het moment - GTA IV: TLAD, Call of Duty WaW, Timeshift, Watchmen
Lievelingsgame(s) allertijden - Indiana Jones and the Fate of Atlantis
Lievelingsband(s) - Foo Fighters, Daft Punk, Infected Mushroom, VNV Nation
Huisdieren - Ja
Gewoon netjes gekleed gaan, voor de meeste sollicitaties is een pak overdreven en je hebt kans dat je nog uitgelachen wordt ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef AQuila360 het volgende:
Moet je voor een stage sollicitatie gesprek je pak aan?
Nee ofwel? Gewoon nette blouse en broek enz
Jawel, aan de andere kant van de datumgrens.quote:
Sex gehad met koei?quote:
quote:Hello [speknek],
As an active Gamasutra reader, you have been specially selected to vote for the winners of the 2009 Game Developers Choice Awards, the ninth annual presentation of the most prestigious honors in videogame development.
mannen dragen geen blouse, mannen dragen een overhemd. Vrouwen dragen een blouse.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jeweet!!
Heb nu nette broek en blouse en colbertje staat wel tof!
zo zo, even pimpen met je stemrecht.quote:
Ik heb het idee dat jij wel een vaste bezoeker, maar niet zo'n vaste poster bentquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Ben niet zo'n vaste bezoeker, maar toch ook van mij een lijstje
Ja okay het is geen jurytaak bij de Miss Wet T-Shirt contest, maar ik vond het toch een leuke verrassing in de mailquote:
World of Goo zit niet bij de beste game finalistenquote:
Ojaquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
mannen dragen geen blouse, mannen dragen een overhemd. Vrouwen dragen een blouse.
Dan moet je ze afbranden!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:05 schreef speknek het volgende:
[..]
World of Goo zit niet bij de beste game finalisten.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:27 schreef Lyzio het volgende:
We didn't had no internet, oh man I never will forget the way the moonlight shined upon her hair! De zomer moet komen
HOEFT OOK NIET!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wat je zegt
Hihiquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:46 schreef lennartb.nl het volgende:
Ennnn xbox van mn vriendin kapot![]()
Kloteapparaten
Nu heeft ze wel weer meer tijd om met jou boomski boomski te doen! Er is altijd een pluspunt, als je het maar wilt zien!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:46 schreef lennartb.nl het volgende:
Ennnn xbox van mn vriendin kapot![]()
Kloteapparaten
je kunt hier rustig over sex praten zonder die rare omschrijvingen...quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nu heeft ze wel weer meer tijd om met jou boomski boomski te doen! Er is altijd een pluspunt, als je het maar wilt zien!
Niet goed inderdaad, maar ik slaap niet voor 2 uur..quote:
Mij lukt het alleen als ik bijna elke morgen verplichtingen heb, anders loopt het bij mij altijd spaak.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet goed inderdaad, maar ik slaap niet voor 2 uur..
Ik ga vanavond naar een vriend van mij in Groningen, ik neem de 1e trein terug ( rond 6en ) en dan blijf ik op tot een uur of 2200 en daarna ga ik slapen, hopelijk krijg ik dan mijn ritme terug..
Bij mij dus ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:29 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Mij lukt het alleen als ik bijna elke morgen verplichtingen heb, anders loopt het bij mij altijd spaak.
Vind dat ook maar een overgewaardeerde kut flash game..quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:05 schreef speknek het volgende:
[..]
World of Goo zit niet bij de beste game finalisten.
Dat was ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:09 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet niet meer wie dat linkje poste naar de trailer van de nieuwe Terminator, maar ik denk dat het best een grote film kan worden, in de trailer zie je al best veel spektakel etc.
Ben zeer benieuwd
Thanks voor dat linkjequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind dat ook maar een overgewaardeerde kut flash game..
[..]
Dat was ik
Whoei!
Jaaa, maar dan heb ik toch nog voorpret gehad!quote:
En dan flying leg kick en nog even afdruipenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaaa, maar dan heb ik toch nog voorpret gehad!
Ik denk dat Christiaan Baluh zo pist na z'n batman films
[ afbeelding ]
Carnav... ehm VASTELOAVEND!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:50 schreef disjfa het volgende:
Posten over carnaval is ook not done in de SC. Toch doen mensen dat
En dat is niet eens informatief.
Ja en als ik klingon tegen jouw zou aanlullen zou je me ook niet verstaanquote:
Heerlijk hoe kortzichting iemand kan zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:08 schreef disjfa het volgende:
[Gerucht] Tóch een nieuwe game in het Halo-Universum?Even wat verder naar beneden tot sulletje. Die man is prachtig!
Beter kansloos, dan lansloos!quote:
quote:
Maar heeft wel jouw hulp, die van Emar en Roelof nodigquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:00 schreef AQuila360 het volgende:
Goeie gast die Sulletjes!
Kerel heeft er verstand van dat zie je zo!
Vind world of goo niet leuk! Loopt zoetsappige disney films te kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef Poit het volgende:
Net Bedtime Stories zitten kijken, wet een verschrikkelijk zoetsappige familiefilm.. Heerlijk![]()
Heb niet gezegd dat ik World of Goo niet leuk vind, in tegendeel vind het best aardig maar vind wel dat het veel te veel credits krijgt voor een veredelde flashgame.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Vind world of goo niet leuk! Loopt zoetsappige disney films te kijkenPoit we moeten praten! Ik dacht dat ik je kende
Ptshquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb niet gezegd dat ik World of Goo niet leuk vind, in tegendeel vind het best aardig maar vind wel dat het veel te veel credits krijgt voor een veredelde flashgame.
Die is best leukquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef Rkatier het volgende:
Ik heb hier Love actualy nog liggen en die ga ik dus niet kijken
Ik heb hem ook maar gekregen
Tees shizzlequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef Lyzio het volgende:
Trouwens, weet iemand hier een stoere site waar je allemaal van die kekke t-shirts kunt bestellen? Zoals Jeroen van Koningsbrugge meestal aanhad bij de Lama'sMet A-Team erop enzo.
ff voor de duidelijkheid: kekke heeft niets met kak te maken.quote:
Gemeen want ik kan m hier niet in de bios zienquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef koei het volgende:
Shaun White is binnen
Alleen kan ik het voorlopig nog niet spelen want ik moet zo weg, en als ik dan terug ben moet ik Gears of War spelen
En lennie, Bolt is echt heel tof!
HIer kan dat wel, maar dan alleen NL-taligquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gemeen want ik kan m hier niet in de bios zien
Shaun white ruilen tegen Mirrors Edge?
Hier kan ie inderdaad ook alleen NLtaligquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:34 schreef Rkatier het volgende:
[..]
HIer kan dat wel, maar dan alleen NL-talig
Ja ma in die shop kun je een t-zhirt bestellen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:12 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid: kekke heeft niets met kak te maken.
Iedereen snapt je, we zijn alleen te lui om google te roepenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:50 schreef Lyzio het volgende:
Snapt nou niemand wat ik bedoel met dat soort t-shirts?
qftquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:56 schreef disjfa het volgende:
En nu wil je dat wij onze tijd gaan besteden om voor jouw leuke websites te zoekenIs dat niet een beetje werkmishandeling!
Tja hoe moet ik weten wat jij leuk vindt? Ik heb dan ook geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Lyzio het volgende:
Ja, maar die bedoel ik dus niet. Alhoewel sommige wel leuk zijn. Ik hoef geen t-shirts met leuke tekstenMeer van die vintage-dingen
quote:
Dat doet me ineens afvragen. Heeft aars meervoud! Is het dan aarsen. Dat klinkt niet. Maar aarss kan ook niet! Dilemmaquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef Poit het volgende:
Fuck de boodschap, check die aars!!!
[ afbeelding ]
Aarzen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat doet me ineens afvragen. Heeft aars meervoud! Is het dan aarsen. Dat klinkt niet. Maar aarss kan ook niet! Dilemma
Duw een kaars in je aars en hou je dan je mond dicht aubquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat doet me ineens afvragen. Heeft aars meervoud! Is het dan aarsen. Dat klinkt niet. Maar aarss kan ook niet! Dilemma
Ik kom net uit de supermarkt.. Voel me weer wat beter en heb trek in een gore vette hap..quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:23 schreef Fallen het volgende:
hmmmz... iemand nog goede tips voor het avond-eten vandaag?
ik ben net wakker en heb honger, geen eten in huis en ik moet dus nog naar de supermarkt...
Nee, echt?quote:
wel een idee inderdaad om gewoon lekkere broodjes te halen en een burgertje of sate...quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kom net uit de supermarkt.. Voel me weer wat beter en heb trek in een gore vette hap..
Dus, het wordt een burgertje met een gebakken eitje + uitje + ham en een stoot salade.
ik wil ook KZ2 spelen... maar de post schiet niet op...quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef Poit het volgende:
Ik ga maar eens proberen Killzone uit te spelen.
Ook een geniale naamquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=12360
Mooie prenten van Games/Movies
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=12360
Mooie prenten van Games/Movies
Zitten echt een paar hele toffe tussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |