Sorry hier doe ik principieel niet aan mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef koei het volgende:
Oke, dan nu het lijstje van koei. Het is de bedoeling dat je hier achter steeds de naam van iemand uit de GAM SC neerzet. Elke naam mag maar 1 keer voorkomen en je mag maximaal 4 categoriën overslaan. De users die het meest in een categorie genoemd worden zo voorgesteld in de OP!
domste SCer:
meest onopvallende SCer:
raarste SCer:
vieste SCer:
lelijkste SCer:
meest aandachtsgeile SCer:
saaiste SCer:
SCer met de grootste neus:
wannabee SCer:
meest humorloze SCer:
Vind deze ook niet te doen.. Weet toch niet welke boy boy d'r onder z'n armpjes riekt? Of hoe ieder z'n smuigel eruit ziet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef koei het volgende:
Oke, dan nu het lijstje van koei. Het is de bedoeling dat je hier achter steeds de naam van iemand uit de GAM SC neerzet. Elke naam mag maar 1 keer voorkomen en je mag maximaal 4 categoriën overslaan. De users die het meest in een categorie genoemd worden zo voorgesteld in de OP!
domste SCer:
meest onopvallende SCer:
raarste SCer:
vieste SCer:
lelijkste SCer:
saaiste SCer:
wannabee SCer:
meest humorloze SCer:
Haha nu gaan alle pestkoppen AQuila zeggen. Ik vul lekker niks inquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef koei het volgende:
domste SCer:
meest onopvallende SCer:
raarste SCer:
vieste SCer:
lelijkste SCer:
saaiste SCer:
wannabee SCer:
meest humorloze SCer:
quote:
Ga jij eens snel weer een herhaling van de gouden kooi kijken. Stoute onruststoker die je bent!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef koei het volgende:
Ja, maar dan krijgen jullie ruzie enzo, dat is leuk
En Aquila heeft niet eens mee gedaan
Ow in dat gevalquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef koei het volgende:
Ja, maar dan krijgen jullie ruzie enzo, dat is leuk
En Aquila heeft niet eens mee gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:06 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ow in dat geval
domste SCer: koei
meest onopvallende SCer: koei
raarste SCer: koei
vieste SCer: koei
lelijkste SCer: koei
meest aandachtsgeile SCer: koei
saaiste SCer: koei
SCer met de grootste neus: koei
wannabee SCer: koei
meest humorloze SCer: koeija, dat mag dus niet he! Wel de regeltjes lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Oeh!!quote:
quote:
Dat bedoel ik ook, maar kijk eens naar de jouwe en lees dan mijn opmerking nog eensquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik bedoel je usericon! Of die ook in de OP komen? Dat hebben de meeste SCén en dat is tof maar ik weet niet hoe dat moet
Echte kennerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:40 schreef Fallen het volgende:
Lievelingsbier: Tripel Karmeliet (of anders een chouffe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |