Welnee, Lennart had al goede ideeen, als jij er nou nog een paar bij doet en jullie gaan samen ff wat leuks tikken, dan komt dat helemaal goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
Maar ben bang dat het nix wordt omdat hij een hoop ouwe sokken zitten die niets willen veranderen!
Welneequote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Iedereen even invullen:
Nickname: Bart
Echte naam: Bart
Leeftijd: 26
Consoles in bezit: SNES, Wii, 360, PC, DS
Lievelingsconsole: 360
Lievelingsbier: Tripel Karmeliet
Roker?: Nee
Blowen?: NeeWel bowlen!
Beroep/opleiding: Elektrotechniek, Uitvoerder bij Alliander
Welke SCers ken je in het echt: Misan, Rossdale, Disjfa, SD, SB, koei, Spanky, andere gamescrew leden die ik nu even vergeten ben
Welke game speel je op het moment: GTA IV
Lievelingsgame(s) allertijden: Transport Tycoon
Lievelingsband(s): Jean Michel Jarre
Huisdieren?: Twee poezen (Donder en Mimi)
Of is dit een beetje overdreven?
Jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Iedereen even invullen:
Nickname:
Echte naam:
Leeftijd:
Lievelingsconsole:
Lievelingsbier:
Roker?:
Blowen?:
Beroep/opleiding:
Welke SCers ken je in het echt:
Welke game speel je op het moment:
Lievelingsgame(s) allertijden:
Lievelingsband(s):
Huisdieren?:
Of is dit een beetje overdreven?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:59 schreef Edwinuss het volgende:
Beroep/opleiding: Net gestopt![]()
Welke SCers ken je in het echt: Gelukkig geen.
Lievelingsgame(s) allertijden: GTA 4
Huisdieren?: Strikvraag
Nee joh, is toch wel leuk als het juist een beetje persoonlijker is dan al die standaard SC-OP's... Maar er moet natuurlijk wel iets leuks gedestilleerd worden uit die lijstjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja![]()
En het valt op als bij mijn kloons het zelfde staat!
Doe gewoon de Username + Icon net als de meeste SCén
Maar waneer vul je zo iets inquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee joh, is toch wel leuk als het juist een beetje persoonlijker is dan al die standaard SC-OP's... Maar er moet natuurlijk wel iets leuks gedestilleerd worden uit die lijstjes
Hij vertelde nog dat die soort laatste kans kreeg ofzo iets maar toen ook niet kwam opdagenquote:
Wanneer? Nu!quote:
Als je in de OP wilquote:als je maar als 10 topics hebt meegelopen ofzo?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:21 schreef lennartb.nl het volgende:
Welke SCers ken je in het echt: geen, maar ik heb wel AQ en edje hun adres
Zolang het maar niets met games en consoles te maken heeftquote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Zolang het maar niets met games en consoles te maken heeft
Dat is een vet goed idee, dat moet gedaan wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik bedoel je usericon! Of die ook in de OP komen? Dat hebben de meeste SCén en dat is tof maar ik weet niet hoe dat moet
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:36 schreef lennartb.nl het volgende:
En die voor de vrouwen:
Nickname:
Foto van je tieten:
Jammer dat je zelfs je lievelingsconsole niet hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef Poit het volgende:
Consoles in bezit: Net zoveel als dat AQuila kloons heeft
Lievelingsconsole: PS3
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:50 schreef Edwinuss het volgende:
tieten.
Oh, ik dacht hoeveel consoles :s Niet gelezen en ga ik die waslijst niet opnoemen hoor..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jammer dat je zelfs je lievelingsconsole niet hebt
Quake, kont, pilsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:50 schreef lennartb.nl het volgende:
Oja extra vraag:
Quake/Gayke of Unreal Tournament?:
Tieten of kont?:
Bier of bier?:
Een vriend van me is ook voor quake en kont, he's dead nowquote:
Ben blij dat jij geen vriend van me bent dan!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Een vriend van me is ook voor quake en kont, he's dead now
I THOUGHT WE WERE FRIENDS MANquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben blij dat jij geen vriend van me bent dan!
Je maakt het te makkelijk kerel...quote:
quote:
Omdat men dan verwachtingen van je heeft dat je ook zo cool bent als ik? Die je niet waar kan maken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef Poit het volgende:
Gast, ik kan me toch niet vertonen met een kerel die een tunnel in z'n oor heeft zitten!!!
Ja, wat anders??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Omdat men dan verwachtingen van je heeft dat je ook zo cool bent als ik? Die je niet waar kan maken?
DANCE FOR ME PUPPET, DANCE!quote:
quote:
Yeah doe datquote:Ik vind het wel een beetje een zoetsappig lijstje Lennie... Ik zal zo even een interessanter lijstje maken!
Dat kan niet hoor.. Er moet wel actief gepost worden anders wordt je er uit geknikkerd... Tenzij je een schone deerne bent als in Laniboekje en Chantyquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
Gasten deze SC wordt wel erg vet nu strax met mooie OP met icons!
Jammer dat ik er vanaf maandag nog maar voor 20% ben
Vergeet je Koei zomaar? You bastard!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat kan niet hoor.. Er moet wel actief gepost worden anders wordt je er uit geknikkerd... Tenzij je een schone deerne bent als in Laniboekje en Chanty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |