Jawel, aan de andere kant van de datumgrens.quote:
Sex gehad met koei?quote:
quote:Hello [speknek],
As an active Gamasutra reader, you have been specially selected to vote for the winners of the 2009 Game Developers Choice Awards, the ninth annual presentation of the most prestigious honors in videogame development.
mannen dragen geen blouse, mannen dragen een overhemd. Vrouwen dragen een blouse.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jeweet!!
Heb nu nette broek en blouse en colbertje staat wel tof!
zo zo, even pimpen met je stemrecht.quote:
Ik heb het idee dat jij wel een vaste bezoeker, maar niet zo'n vaste poster bentquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Ben niet zo'n vaste bezoeker, maar toch ook van mij een lijstje
Ja okay het is geen jurytaak bij de Miss Wet T-Shirt contest, maar ik vond het toch een leuke verrassing in de mailquote:
World of Goo zit niet bij de beste game finalistenquote:
Ojaquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
mannen dragen geen blouse, mannen dragen een overhemd. Vrouwen dragen een blouse.
Dan moet je ze afbranden!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:05 schreef speknek het volgende:
[..]
World of Goo zit niet bij de beste game finalisten.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:27 schreef Lyzio het volgende:
We didn't had no internet, oh man I never will forget the way the moonlight shined upon her hair! De zomer moet komen

HOEFT OOK NIET!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wat je zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |