Hihiquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:46 schreef lennartb.nl het volgende:
Ennnn xbox van mn vriendin kapot![]()
Kloteapparaten
Nu heeft ze wel weer meer tijd om met jou boomski boomski te doen! Er is altijd een pluspunt, als je het maar wilt zien!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:46 schreef lennartb.nl het volgende:
Ennnn xbox van mn vriendin kapot![]()
Kloteapparaten
je kunt hier rustig over sex praten zonder die rare omschrijvingen...quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nu heeft ze wel weer meer tijd om met jou boomski boomski te doen! Er is altijd een pluspunt, als je het maar wilt zien!
Niet goed inderdaad, maar ik slaap niet voor 2 uur..quote:
Mij lukt het alleen als ik bijna elke morgen verplichtingen heb, anders loopt het bij mij altijd spaak.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet goed inderdaad, maar ik slaap niet voor 2 uur..
Ik ga vanavond naar een vriend van mij in Groningen, ik neem de 1e trein terug ( rond 6en ) en dan blijf ik op tot een uur of 2200 en daarna ga ik slapen, hopelijk krijg ik dan mijn ritme terug..
Bij mij dus ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:29 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Mij lukt het alleen als ik bijna elke morgen verplichtingen heb, anders loopt het bij mij altijd spaak.
Vind dat ook maar een overgewaardeerde kut flash game..quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:05 schreef speknek het volgende:
[..]
World of Goo zit niet bij de beste game finalisten.
Dat was ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:09 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet niet meer wie dat linkje poste naar de trailer van de nieuwe Terminator, maar ik denk dat het best een grote film kan worden, in de trailer zie je al best veel spektakel etc.
Ben zeer benieuwd
Thanks voor dat linkjequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind dat ook maar een overgewaardeerde kut flash game..
[..]
Dat was ik
Whoei!
Jaaa, maar dan heb ik toch nog voorpret gehad!quote:
En dan flying leg kick en nog even afdruipenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaaa, maar dan heb ik toch nog voorpret gehad!
Ik denk dat Christiaan Baluh zo pist na z'n batman films
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |