Carnav... ehm VASTELOAVEND!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:50 schreef disjfa het volgende:
Posten over carnaval is ook not done in de SC. Toch doen mensen dat
En dat is niet eens informatief.
Ja en als ik klingon tegen jouw zou aanlullen zou je me ook niet verstaanquote:
Heerlijk hoe kortzichting iemand kan zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:08 schreef disjfa het volgende:
[Gerucht] Tóch een nieuwe game in het Halo-Universum?Even wat verder naar beneden tot sulletje. Die man is prachtig!
Beter kansloos, dan lansloos!quote:
quote:
Maar heeft wel jouw hulp, die van Emar en Roelof nodigquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:00 schreef AQuila360 het volgende:
Goeie gast die Sulletjes!
Kerel heeft er verstand van dat zie je zo!
Vind world of goo niet leuk! Loopt zoetsappige disney films te kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef Poit het volgende:
Net Bedtime Stories zitten kijken, wet een verschrikkelijk zoetsappige familiefilm.. Heerlijk![]()
Heb niet gezegd dat ik World of Goo niet leuk vind, in tegendeel vind het best aardig maar vind wel dat het veel te veel credits krijgt voor een veredelde flashgame.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Vind world of goo niet leuk! Loopt zoetsappige disney films te kijkenPoit we moeten praten! Ik dacht dat ik je kende
Ptshquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb niet gezegd dat ik World of Goo niet leuk vind, in tegendeel vind het best aardig maar vind wel dat het veel te veel credits krijgt voor een veredelde flashgame.
Die is best leukquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef Rkatier het volgende:
Ik heb hier Love actualy nog liggen en die ga ik dus niet kijken
Ik heb hem ook maar gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |