Tees shizzlequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef Lyzio het volgende:
Trouwens, weet iemand hier een stoere site waar je allemaal van die kekke t-shirts kunt bestellen? Zoals Jeroen van Koningsbrugge meestal aanhad bij de Lama'sMet A-Team erop enzo.
ff voor de duidelijkheid: kekke heeft niets met kak te maken.quote:
Gemeen want ik kan m hier niet in de bios zienquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef koei het volgende:
Shaun White is binnen
Alleen kan ik het voorlopig nog niet spelen want ik moet zo weg, en als ik dan terug ben moet ik Gears of War spelen
En lennie, Bolt is echt heel tof!
HIer kan dat wel, maar dan alleen NL-taligquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gemeen want ik kan m hier niet in de bios zien
Shaun white ruilen tegen Mirrors Edge?
Hier kan ie inderdaad ook alleen NLtaligquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:34 schreef Rkatier het volgende:
[..]
HIer kan dat wel, maar dan alleen NL-talig
Ja ma in die shop kun je een t-zhirt bestellen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:12 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid: kekke heeft niets met kak te maken.
Iedereen snapt je, we zijn alleen te lui om google te roepenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:50 schreef Lyzio het volgende:
Snapt nou niemand wat ik bedoel met dat soort t-shirts?
qftquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:56 schreef disjfa het volgende:
En nu wil je dat wij onze tijd gaan besteden om voor jouw leuke websites te zoekenIs dat niet een beetje werkmishandeling!
Tja hoe moet ik weten wat jij leuk vindt? Ik heb dan ook geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef Lyzio het volgende:
Ja, maar die bedoel ik dus niet. Alhoewel sommige wel leuk zijn. Ik hoef geen t-shirts met leuke tekstenMeer van die vintage-dingen
quote:
Dat doet me ineens afvragen. Heeft aars meervoud! Is het dan aarsen. Dat klinkt niet. Maar aarss kan ook niet! Dilemmaquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef Poit het volgende:
Fuck de boodschap, check die aars!!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |