Jij bent nergens een goed voorbeeld van, behalve van wat Rock had willen zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:57 schreef Sam_Spade het volgende:
Guy Ritchie is nergens een goed voorbeeld van, behalve dan van Tarantinoepigonisme.
En hij zal ulieden aan de snoertjes zijn, opdat gij het aanziet, en aan al de geboden des HEEREN gedenkt, en die doet; en gij zult naar uw hart, en naar uw ogen niet sporen, die gij zijt nahoererende;quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sporen van God.....
Voorwaar, louter rotopmerkingen.quote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nog 100 km....
Het deed me enigzins hieraan denken:quote:
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:41 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Het deed me enigzins hieraan denken:
.quote:De EO heeft zijn boegbeeld Arie Boomsma voor de komende drie maanden geschorst. Aanleiding zijn nog niet gepubliceerde foto's in het blad Linda waarop Boomsma schaars gekleed te zien is. Dit heeft een woordvoerder van de omroep vandaag bekendgemaakt
Ik stel me je nooit anders voor. Hoezo?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik draag een blauw overhemd met witte streepjes en een khaki broek. Kan dat?
Een combinatie waarin ondergetekende ook wel eens te bezien is. Het antwoord lijkt me evident.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Sam_Spade het volgende:
Het was een pantsermotief, mens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:19 schreef sigme het volgende:
Beter dan een rode trui over een rozeroodgestreept overhemd op de bank, tipsy tegen een pantermotiefkussentje geleund.
Neem je toch een veiligheidsspeldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:21 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik was van plan het gesmade overhemd aan te doen, maar er ontbreekt een knoop.
Wehehe.quote:
Vandaag heb ik een fraai gestreept jasje gekocht. Netjes en toch sportief, zeg maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:21 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik was van plan het gesmade overhemd aan te doen, maar er ontbreekt een knoop.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Sam_Spade het volgende:
Moet jij Kim niet onder handen nemen?quote:
Heb jij Nautilus weer kusjes gegeven?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Moet jij Kim niet onder handen nemen?
Sommige platen dienen met mate afgespeeld te worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Moet jij Kim niet onder handen nemen?
Ik had m'n Hyves toch echt op prive gezet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb jij Nautilus weer kusjes gegeven?
Men vergeeft zoveel aan berevellen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Sommige platen dienen met mate afgespeeld te worden.
Ga eens iets nuttigs doen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
wat vind jij er van, Du_ke?quote:Werkloze moet elke baan accepteren
ANP
gepubliceerd op 03 maart 2009 23:06, bijgewerkt op 4 maart 2009 08:07
DEN HAAG - Een meerderheid van de Tweede Kamer steunt het plan van minister Piet Hein Donner (Sociale Zaken) om werklozen die langer dan een jaar WW ontvangen, vanaf 1 juli te verplichten elke baan die wordt aangeboden te accepteren.
Ook al ligt het werk onder het opleidings- en kennisniveau en is de arbeid slechter betaald dan de uitkering van de WW’er. Dat bleek dinsdag tijdens een debat in de Kamer. SP-Kamerlid Paul Ulenbelt verweet Donner aan vernietiging van kennis te doen door ingenieurs te verplichten tomaten in de kas te gaan plukken. Daarop constateerde de CDA-bewindsman dat de SP ‘met een zeker dedain praat over werk in de kassen’. Volgens de minister kan het ‘heel goed zijn voor de zelfreflectie van een hoogopgeleide om op een zeker moment in de kassen te gaan werken’.
Kom jij ook eindelijk aan een baan.quote:
Neuh, ik ben meer van de luxebaantjes, daarom vertel ik er ook nooit wat overquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kom jij ook eindelijk aan een baan.
Heerlijk. Ik had er laatst ook een, zomaar. Maar het liefst gebruik ik de dagen voor vakantie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:13 schreef One_of_the_few het volgende:
vrije dag.
idd. eens in de 2 weken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik had er laatst ook een, zomaar. Maar het liefst gebruik ik de dagen voor vakantie.
Volgens mij komt het er gewoon op neer dat ik liever niet werk.
Het zou je goed doen inderdaad.quote:
quote:
Ik zou zeggen, Piet Hein...ga je gang. Of is dit toevallig voor de zelfreflectie van anderen?quote:Daarop constateerde de CDA-bewindsman dat de SP ‘met een zeker dedain praat over werk in de kassen’. Volgens de minister kan het ‘heel goed zijn voor de zelfreflectie van een hoogopgeleide om op een zeker moment in de kassen te gaan werken’.
Het is typische cdapolitiek, het is de bedoeling dat er een groep mensen ontstaat die uit gedwongen 'naastenliefde' zo'n beetje gratis gaat werken. Het vangnet verdwijnt, de kenniseconomie ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:21 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen, Piet Hein...ga je gang. Of is dit toevallig voor de zelfreflectie van anderen?
Fijn hè, zo'n overheid die zo de polis van een werknemersverzekering eenzijdig kan wijzigen.
Hebben we ooit een kenniseconomie gehad dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het is typische cdapolitiek, het is de bedoeling dat er een groep mensen ontstaat die uit gedwongen 'naastenliefde' zo'n beetje gratis gaat werken. Het vangnet verdwijnt, de kenniseconomie ook.
hoe moet ik dat weten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hebben we ooit een kenniseconomie gehad dan?
Ik dacht: Ik geef je de mogelijkheid tot..quote:
Een diffuus gezwelschap van sociale huismannen en roodharige huisvrouwen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:43 schreef Aoristus het volgende:
tuurlijk, na 2 jaar samen regeren, zie je geen enkel verschil meer. Maar qua leden heeft de PvdA toch een redelijk diffuus gezelschap, al zou je zeggen dat het leeuwendeel uit een stel verwende goed opgeleide middenklassers van in de 30 / 40 bestaat. De middenpartij zal er altijd zijn
viel mij ook al op weer wat leven in de brouwerij nu zijn kloon Klopkoek het voor gezien heeft gehoudenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:20 schreef Aoristus het volgende:
Hee, Pietverdriet heeft zich weer gemeld.
Anarchisten! Zondag mocht ik nog door hun demonstratie lopen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Yildiz het volgende:
Wie heeft trouwens bedacht dat anarchisten links zijn? Ben ik jaren op zoek geweest naar de definities van links en rechts, dacht ik eindelijk een definitie als 'links = communisme = grote overheid' te hebben gevonden, wordt ie door anarchie (=geen overheid) overhoop gehaald..
Raakte je dan niet in de war bij de fascisten? Met hun enorme overheid?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Yildiz het volgende:
Wie heeft trouwens bedacht dat anarchisten links zijn? Ben ik jaren op zoek geweest naar de definities van links en rechts, dacht ik eindelijk een definitie als 'links = communisme = grote overheid' te hebben gevonden, wordt ie door anarchie (=geen overheid) overhoop gehaald..
Nee, niet helemaal, fascisme was toch Hitler = grote, machtige overheid = links? Zo valt uiteraard zo ongeveer alles wel onder links, wat de wereld dan wel gemakkelijk maakt, maar anarchie onder links scharen werpt dat hele simplisme vervolgens omver.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Raakte je dan niet in de war bij de fascisten? Met hun enorme overheid?
Hoe bedoel je? Anti-geld = links en pro-geld = rechts?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:08 schreef Picchia het volgende:
Fascisten waren toch ook anti-kapitalisten? Volgens mij heb ik een 'werkbare' links-rechts definitie gevonden.
Voor en tegen privé eigendom.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Anti-geld = links en pro-geld = rechts?
Wat een redelijke links - rechts verdeling geeft is het onderscheid in persoonlijke / economische vrijheid. "Rechts" hecht meer aan economische vrijheid en offert naar de extreme vleugels daar (alle) persoonlijke vrijheid aan op. En links geeft meer om persoonlijke vrijheid, desnoods ten koste van (alle) economische vrijheid.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal, fascisme was toch Hitler = grote, machtige overheid = links? Zo valt uiteraard zo ongeveer alles wel onder links, wat de wereld dan wel gemakkelijk maakt, maar anarchie onder links scharen werpt dat hele simplisme vervolgens omver.
Ik heb overigens nooit dat hele 'links' en 'rechts' begrepen, maar ik kon me er nog iets bij voorstellen. Door anarchie onder 'links' te gooien lukt zelfs dat me niet meer.
Vallen boeken onder privé eigendom?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Voor en tegen privé eigendom.
Wat meestal gepaard gaat met een grote en kleine overheid.
Kakkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:15 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik draag nog steeds een khaki broek.
Dus dan is Wilders, met zijn boeken verbieden, ook al links.quote:
Extreem simplisme helpt elke indeling om zeep.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus dan is Wilders, met zijn boeken verbieden, ook al links..
Ja ja. Kom je op de meet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:20 schreef Sam_Spade het volgende:
Lapidair.
Het lijkt me dat 'simpel een boek verbieden' alsnog een behoorlijke basis zal bieden om erg veel boeken te verbieden. Het is inderdaad één issue, maar wel een grote, vind ik. Het kopen van boeken is iets tussen mij, de winkel en de uitgeverij. De overheid hoort daar niet tussen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Extreem simplisme helpt elke indeling om zeep.
Ik blijf het toch krom vinden, economisch vrij zijn, maar niet zodanig economisch vrij zijn om te doen met je geld wat je wilt.quote:Overigens past Wilders prima in de economische vrijheid versus persoonlijke - indeling die ik je aan de hand deed. Komt 'ie netjes op z'n plek: zeer rechts.
Wanneer?quote:
Het verbieden van boeken is niet simpel of simplistisch. Een vuistregel voor linksrechts waar links en rechts niet over vuisten of andere fysiek gelokaliseerde onderwerpen gaat toepassen als een wet van Meden en/of Perzen, dat is simplistisch.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het lijkt me dat 'simpel een boek verbieden' alsnog een behoorlijke basis zal bieden om erg veel boeken te verbieden. Het is inderdaad één issue, maar wel een grote, vind ik. Het kopen van boeken is iets tussen mij, de winkel en de uitgeverij. De overheid hoort daar niet tussen.
quote:[..]
Ik blijf het toch krom vinden, economisch vrij zijn, maar niet zodanig economisch vrij zijn om te doen met je geld wat je wilt.
Is dat van belang?quote:
Is denk ik eerder historisch van toepassing - niet zozeer op nu. Waar anarchisten het tegen de gevestigde (conservatieve) macht opnamen. Het alternatief voor die conservatieve macht was vervolgens het communisme. 't Is ook niet alsof het een associatie van anderen is: veel bekende zelfbenoemde anarchisten zijn later opgegaan in de communistische beweging.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Yildiz het volgende:
Het hangt er natuurlijk wel vanaf wie je als referentiekader gebruikt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus dan is Wilders, met zijn boeken verbieden, ook al links..
Ja, anders weet ik toch niet of ik kan komen?quote:
27 juni.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:43 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ja, anders weet ik toch niet of ik kan komen?
Die stond onder je klembord voordat je de datum wist hè.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:48 schreef Sam_Spade het volgende:
Dan kan ik nooit.
Mensen die geen boeken willen verbieden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:41 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk wel vanaf wie je als referentiekader gebruikt.
Gezellig communisme.quote:
Zit jij nou ook al bij de padvinders?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:48 schreef Sam_Spade het volgende:
Dan kan ik nooit.
Douwe Egbertsquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:05 schreef superworm het volgende:
Hoort Balkie vandaag niet tekst en uitleg te geven over komende bezuinigingen? Hij kwam toch vervroegd uit Brazilie terug? Iemand enig idee hoe laat dat in de 2e Kamer begint?
Daarom komt ie vervroegd terug denk ik. Naar mijn weten is er nog geen besluit genomen wat ze precies gaan kiezen uit het lijstje en hebben ze besloten deze maand te gaan besluiten.quote:21.30 uur
Spoeddebat over mogelijke verlaging van pensioenuitkeringen
quote:De virtuele geldpers raakt op stoom
De Europese Centrale Bank heeft vanmiddag opnieuw de rente verlaagd. Langzamerhand raakt het rentewapen uitgeput als manier om de economie te stimuleren. Hoe nu verder?
Sommige mensen hebben het geluk voor het oprapen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:13 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben de "onmiddelijke en mogelijke winnaar van een Sharp Aquos LCD TV".
Ik denk dat je demotiverend bedoelde.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin ook, toen ze je pikkie zag!
En tegen jou zegt ze dan: ''Jorn, maak die fiets eens!''quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef Montov het volgende:
Sam_Spade's vrouw zegt alleen maar "ppffffrtttssss" als het ventiel stuk is.
Leeft hij nog?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:17 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik heb deze week Fred Teeven gezien.
Deed je net een voorstel om iedereen preventief te laten volgen?quote:
Zolang je erbij zegt dat het in naam van de samenleving is mag je teeven teeven waar hij bijstaat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:27 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik deed net een poging hem te beroven.
Daar zouden de Nederlandse kranten eens een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:And now for something completely different ...
We've invited a clutch of the most engaging and entertaining scientists to join us as regular columnists. Beginning this week, they will bring you the latest from the coal face of science.
The portrayal of science and scientists in the media often leaves something to be desired. Most stories cover studies published in dry, academic journals. Usually, they are important, occasionally they are entertaining, and every so often, they are truly awe-inspiring.
But overwhelmingly, the science stories that make the headlines tell us little about how science works and how those involved see the world around them. They rarely get past the surface to reveal what's really going on. We've decided to do something about that, by asking some of our favourite scientists to write for us, on whatever takes their fancy.
There are good reasons to give scientists a new place to vent and muse. Science will mould our future society, and so critical thinking, respect for evidence, and a nose for the lack of it, will be crucial in plotting our course.
This week we are introducing the first of four new columnists, each of whom will be writing monthly for the science website about anything they think deserves attention. Together, they cover a wide range of sciences, from biology and physics, to psychology, ethics and new media.
Simon Singh, the particle physicist and bestselling author is first to step up to the plate. Simon is perhaps best known for his books, Fermat's Last Theorem, The Code Book and his most recent title, Trick or Treatment: alternative medicine on trial.
Today, he solves the mystery of why players at Tottenham Hotspur Football Club have had mind-boggling shapes named after them by the man who stepped into Richard Dawkins' shoes at Oxford University, Marcus du Sautoy.
Also joining us is Chris French, professor of psychology at Goldsmith's, University of London. Chris heads up the fantastically named Anomalistic Psychology Research Unit. If you've ever wondered why some people believe in UFOs, life after death, telepathy and all manner of bizarre paranormal phenomena, Chris is the man to ask.
He was recently called upon to comment on the cause of a broken wind turbine in Lincolnshire, which the British tabloid newspaper The Sun attributed to a collision with a UFO. He pointed out that it was unlikely that technologically advanced aliens had travelled light years across space, only to bump into a windmill on reaching our shores.
He is co-editor of The Skeptic.
Andy Miah, professor of ethics and emerging technologies at the University of the West of Scotland, is also on board. His interests range from bioethics and human enhancement technologies to genetic modification and the effect of the internet on people's perceptions of health and disease.
Finally, the leading American evolutionary biologist, PZ Myers, joins us. PZ is based at the University of Minnesota, Morris, and is the author of the ever-amazing Pharyngula blog. A glance through his recent posts reveal musings on the love songs of mosquitoes, a spat over a poll about the afterlife and an electron micrograph of a truly terrifying beetle phallus, which does indeed look like a medieval torture instrument.
De Volkskrant had Plasterk, maar die schreef zelden iets interessants en hing vooral de ijdeltuit uit. Dijkgraaf schrijft voor de NRC: hem acht ik een stuk hoger dan Plasterk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zouden de Nederlandse kranten eens een voorbeeld aan kunnen nemen.
En Dijkgraaf is een mooie man. Plasterk is eerder een stripfiguur.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:19 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
De Volkskrant had Plasterk, maar die schreef zelden iets interessants en hing vooral de ijdeltuit uit. Dijkgraaf schrijft voor de NRC: hem acht ik een stuk hoger dan Plasterk.
Zo doet de commissie-Davids het ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef Picchia het volgende:
Er is maar één manier om dit op te lossen. En dat is een oud soortgelijk verslag aanpassen.
Ik heb gisteren gepleit. Volgens mijn werkgroepdocente ben ik "extreem charismatisch" en "een natuurlijke spreker".quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef Mutant01 het volgende:
HUIULIE!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gepleit. Volgens mijn werkgroepdocente ben ik "extreem charismatisch" en "een natuurlijke spreker".
Wie had je als docent? En hebben ze je opgenomen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gepleit. Volgens mijn werkgroepdocente ben ik "extreem charismatisch" en "een natuurlijke spreker".
Voor thuisgebruik?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie had je als docent? En hebben ze je opgenomen?
Fleur huppeldepup. Ze heeft me opgenomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie had je als docent? En hebben ze je opgenomen?
En Richard Feynman dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:48 schreef Sam_Spade het volgende:
Dat is het mooie van de exacte vakken: daar hoeft men geen charisma te bezitten.
Die zou precies even goed zijn geweest in z'n vak als 'ie een stotterende waterspuwer was geweest. Die lichamelijke gesteldheid zou ons bovendien een hoop irritante artikelen hebben bespaard.quote:
http://www.depers.nl/buit(...)doek-op-scholen.htmlquote:In het overwegend islamitische Kirgizië mogen op scholen geen hoofddoeken meer gedragen worden. Met die maatregel wil de regering de jeugd beschermen tegen religieuze invloeden. ,,We zijn een seculiere staat'', aldus een functionaris van het ministerie van Onderwijs dinsdag. ,,Als we moeten kiezen tussen onderwijs en een hoofddoek kiezen we voor onderwijs.''
De Kirgizische moslims in de voormalige Sovjetstaat staan in het algemeen niet bekend als vroom. Ze drinken vaker een glaasje wodka dan dat ze naar de moskee gaan.
quote:Gorbatsjov niet meer blij met Poetin
Moskou, 6 maart. Michail Gorbatsjov, de voormalige leider van de Sovjet-Unie, kan steeds minder van Vladimir Poetin hebben. In een kritisch interview met het Amerikaanse persbureau AP haalde hij gisteren ongekend fel uit naar Verenigd Rusland, de pro-Kremlinpartij die in het Russische parlement vooral als applausmachine voor de huidige Kremlinbewoners functioneert.
De 78-jarige Gorbatsjov vergeleek die partij met het slechtste wat de Communistische Partij van de Sovjet-Unie ooit te bieden had. „Verenigd Rusland is een partij van bureaucraten en de slechtste versie van de CPSU”, zei hij. Ook merkte Gorbatsjov op dat Rusland tegenwoordig een land is waar het parlement en het rechtsstelsel niet vrij zijn en niet voldoen aan de bepalingen van de grondwet. Bij de vorige verkiezingen (2007) sprak hij nog zijn steun uit voor Poetins partij.
In het gesprek toonde Gorbatsjov zich nog altijd een gelovige communist. Zo benadrukte hij dat de internationale economische crisis aantoonde dat het kapitalisme ingetoomd moet worden met elementen van het socialistische systeem.
De voormalige sovjetleider is een paradoxale figuur. In het Westen wordt hij nog altijd geprezen om zijn beslissende rol bij de Val van de Muur en het einde van het communistische systeem. In eigen land wordt hij door het merendeel van de Russen gehaat om de economische en politieke chaos die hiervan het gevolg was.
Gorbatsjov wilde het communisme herstellen en niet vernietigen. In het interview zei hij dat hij indertijd bereid was de lidstaten van het Warschaupact hun eigen gang te laten gaan, maar dat hij de Sovjet-Unie bijeen had willen houden. Hij zei te hopen dat op een dag Oekraïne, Kazachstan en Wit-Rusland een nieuwe unie met Rusland aan zouden gaan.
Ik ben geneigd om partij te kiezen voor Poetin, vooral omdat het een exponent van Gorbatsjov lijkt te zijn. Het zou me allerminst verbazen als er altijd een ongemakkelijk oordeel over Gorbatsjov is blijven hangen door zijn rol in de verwestering van Rusland. Pas 20 jaar na de val van de muur begint Rusland door te krijgen dat het een rol op wereldniveau dient te spelen en dat het kaalplukken van de sovjetlanden nu wel een beetje zijn einde kent.quote:
Klopt. Hier heb je ook altijd het hoogste woordquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
volkskrantquote:De raamprostitutie in het Amsterdamse Singelgebied blijft wegens ‘de sociale seks’ aldaar onaangetast. Dat schrijft wethouder Asscher dit weekeinde aan de gemeenteraad.
De exploitanten van in totaal 47 ramen, bezet door min of meer ‘vaste dames’ en bezocht door ‘vaste klanten’ in de Spuistraat, Kolksteeg en Singel ontlopen op deze manier Operatie 1012, de sanering van de rosse buurt.
Uit de vele tientallen gesprekken die Asscher heeft gevoerd met bewoners en ondernemers is hem gebleken dat de raamprostitutie in het Singelgebied een ander karakter heeft dan op de Wallen: minder agressief en belangrijk voor de sociale cohesie van de buurt.
Moet je daar blij mee zijn, of ben je blij dat je het overleefd hebt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:17 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik heb deze week Fred Teeven gezien.
Toch blijft het een beetje wrang. Een kruis om aan te geven dat je in Jezus gelooft. Het is als een miniatuur sluipschuttersgeweer om je nek hangen om aan te geven dat je in JFK gelooft. Ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:50 schreef Reya het volgende:
Bij de EO-achterban zal je ook niet snel een kruis met corpus aan de muur zien hangen; dat is iets dat je typisch ziet bij katholieken.
Kijk je nog met enige regelmaat naar de Sopranos?quote:
Tijd om aandelen in Polonium te kopen, die zullen binnenkort namelijk wel weer omhoog gaan...quote:
Het is er al een tijdje bij ingeschoten. Vanwaar de vraag?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kijk je nog met enige regelmaat naar de Sopranos?
Dat eerste. Ik heb ook Ronny Naftaniel gezien, maar die is bij lange na niet zo populair.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Moet je daar blij mee zijn, of ben je blij dat je het overleefd hebt?
Teeven populair? Heb je ook de mogelijkheid gehad om te zien waarom?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:12 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dat eerste. Ik heb ook Ronny Naftaniel gezien, maar die is bij lange na niet zo populair.
quote:Onlineconcertzender Fabchannel stopt
AMSTERDAM - De online concertzender fabchannel.com stopt per direct met het uitzenden van concertregistraties. Dat maakte de directeur van het bedrijf, Justin Kniest, vrijdag bekend. Fabchannel zal op vrijdag 13 maart het concertarchief offline halen.
Kniest: ''Fabchannel.com ziet zich vanwege de slechte economische vooruitzichten in de muziek en onlinereclamemarkt genoodzaakt zijn activiteiten per direct te staken. Het publieksbereik stijgt niet zoals voorspeld doordat het merendeel van de grote platenlabels geen toestemming geeft voor opnames van haar artiesten. Tegelijkertijd is de onlineadvertentie- en sponsormarkt onder grote druk komen te staan door teruglopende budgetten van adverteerders en sponsors.'' (ANP)
Heel jammer, minister van Feestquote:Fabchannel ontvangt tot en met 2008 jaarlijks een subsidie van 200.000 euro van het ministerie van OCW.
In april 2007 wordt bekend dat het in Amsterdam gevestigde bedrijf een eigen kanaal krijgt op Joost_(internet), een online tv-disributieplatform. Dit kanaal, genaamd The Best Of Fab, laat een selectie zien van het archief van de online concertzender.
In november 2007 nemen de gemeente Amsterdam en Foreman Capital elk een belang van 25% in Fabchannel. Amsterdam betaalt 1,25 miljoen Euro voor haar aandeel.
In maart 2009 maakt het bedrijf bekend dat het de stekker eruit trekt omdat "het zich genoodzaakt ziet vanwege de slechte economische vooruitzichten in de muziek en onlinereclamemarkt zijn activiteiten per direct te staken."
Zeg hem dat pasta niet de Gaza in mag, omdat het niet op een lijst staat en wel eens hallucinerend kan werken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Zolang je erbij zegt dat het in naam van de samenleving is mag je teeven teeven waar hij bijstaat.
Religie...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Toch blijft het een beetje wrang. Een kruis om aan te geven dat je in Jezus gelooft. Het is als een miniatuur sluipschuttersgeweer om je nek hangen om aan te geven dat je in JFK gelooft. Ofzo.
Skiën of snowboarden? Veel plezier gewenst in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga een week sneeuwhappen op de piste.
Snowboarden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Skiën of snowboarden? Veel plezier gewenst in ieder geval.
sneeuwhappen dusquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Religie...
[ afbeelding ]
(kwetsend!)
quote:Let’s make this crystal clear: The Netherlands is the filthiest country in the world, bar none. They have given this country wholly to the Sodomites in a hand basket. Psalm 63:9 - But those that seek my soul, to destroy it, shall go into the lower parts of the earth. Ezekiel 31:18- To whom art thou thus like in glory and in greatness among the trees of Eden? yet shalt thou be brought down with the trees of Eden unto the nether parts of the earth.
Hail satan, dan maar.quote:Pim Fortuyn – a candidate for Prime Minister of the Netherlands - was a flaming faggot who is now burning away in the fires of Hell, where the worm that eats on him never dies, and the fire is never quenched, and the smoke of his torment ascends up for ever and ever. The LORD took his life away from him with an assassin’s bullet on May 6, 2002. Thank God that this evil man didn’t become the leader of the filthy, satanic and perverted Netherlands.
Jos Brink was an entertainer, musical actor, writer and pastor (What the Hell? How does he explain Leviticus 18:22 and Jeremiah 23?). He married another fag by the name Frank Sanders. He died of colorectal cancer in 2007. Praise the LORD!
Boris van der Ham is a fag enabler and member of the social-liberal D66 party of the Netherlands. He is a supporter of fags having special rights and this man secured the debate in Dutch parliament to grant Mehdi Kazemi, an Iranian fag, asylum in the Netherlands (Kazemi finally received asylum in the U.K., however).
Boris Ottokar Dittrich was also a member of the social-liberal D66 party, from 2003 to 2006. During his career as a member of parliament, he became famous for his initiatives on typical Dutch issues like same-sex marriage, euthanasia, legalizing prostitution and decriminalizing the use of soft drugs. Dittrich is one of the first openly gay members of parliament. He is a strong advocate for human (read: fag) rights and has represented the Dutch parliament on numerous occasions at meetings in the UN.
quote:Engels op universiteiten is ‘een gekte’
Rotterdam, 7 maart. De opmars van het Engels aan de Nederlandse universiteiten leidt tot kritiek onder wetenschappers. Sommigen spreken van een „gekte” rond het Engels.
„Met een Engelstalige mastersopleiding bij filosofie krijg je de idiote situatie dat onze Duitse studenten Kant in het Engels moeten lezen”, zegt Douwe Draaisma, hoogleraar geschiedenis van de psychologie in Groningen.
Aan de universiteiten in Maastricht, Eindhoven en Twente is het nauwelijks nog mogelijk een Nederlandstalige master te doen. In Wageningen en Delft zijn alle masters in het Engels. De universiteit van Leiden heeft nu 76 Engelstalige masterprogramma’s op een totaal van 89, Groningen heeft er 65 op 118 masters.
De verengelsing hangt samen met de internationalisering die het hoger onderwijs nastreeft en die breed wordt gedragen, maar is harder gegaan dan de universitaire talencentra konden bijhouden.
Dat zei je moeder vannacht ook.quote:
Ik wil niet weten hoe jij aan deze kennis bent geraakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook.
Viezerik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat vooral jammer is dat daarmee andere moderne vreemde talen (zoals Frans, Duits en Spaans) naar de achtergrond worden gedrukt, terwijl die talen wel degelijk een meerwaarde hebben.quote:
Het is je moeder die die rare geluiden maakt.quote:
Wiens vader zei dat ook gisteravond?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is je moeder die die rare geluiden maakt.
Waar haal jij deze kennis zo plots vandaan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkanen hebben trouwens, vanuit genetisch perspectief bezien, minder kans om later aan een universiteit te gaan studeren.
Lemmeb.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar haal jij deze kennis zo plots vandaan?
Ik vind zelf dat het universitaire niveau erdoor geschaad wordt. Veel mensen beheersen engels niet goed genoeg waardoor een deel van de nuance verdwijnt. Bovendien zijn discussies in het engels waarvan de sprekers niet native English zijn vaak gesmoord in misverstanden, niet op de juiste woorden komen, etc, etc.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat vooral jammer is dat daarmee andere moderne vreemde talen (zoals Frans, Duits en Spaans) naar de achtergrond worden gedrukt, terwijl die talen wel degelijk een meerwaarde hebben.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dunglishquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het universitaire niveau erdoor geschaad wordt. Veel mensen beheersen engels niet goed genoeg waardoor een deel van de nuance verdwijnt. Bovendien zijn discussies in het engels waarvan de sprekers niet native English zijn vaak gesmoord in misverstanden, niet op de juiste woorden komen, etc, etc.
Oefening baart kunst, in ieder geval tot op een zekere hoogte; bovendien leidt het gebruik van een standaardtaal wel weer tot meer internationale uitwisseling van gegevens en onderzoeksresultaten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het universitaire niveau erdoor geschaad wordt. Veel mensen beheersen engels niet goed genoeg waardoor een deel van de nuance verdwijnt. Bovendien zijn discussies in het engels waarvan de sprekers niet native English zijn vaak gesmoord in misverstanden, niet op de juiste woorden komen, etc, etc.
Ze hebben echt een obsessie met homo's.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:53 schreef Autodidact het volgende:
http://www.godhatestheworld.com/netherlands/
[..]
[..]
Hail satan, dan maar.
quote:I have been trying for 5 days to fix this. Finally I restored the windows system folder from an Acronis 11 April 2008 image backup. It helped me get my
log system back i.e. event error log, but has not fixed the new folder naming problem or the renaming of old folders.
I have 2.6 terrabytes of information, 200+ specialized software packages; am a genetic code scientist and have spent the last 8 years proving the watson-crick genetic code should have 6 not 5 nucleotide families. Every medicine ever made is incorrect; causing toxic side effects and killing over 100,000 people every year, including my mother 8 years ago.
Misschien iets voor Aoristus?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze hebben echt een obsessie met homo's.
Mijn studieboeken waren 9 v 10 keer in het engels, wat is er dan mis mee om in het Nederlands te communiceren over de stof. Je zit niet op een cursus engels, je bent bezig wetenschap te bedrijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Oefening baart kunst, in ieder geval tot op een zekere hoogte; bovendien leidt het gebruik van een standaardtaal wel weer tot meer internationale uitwisseling van gegevens en onderzoeksresultaten.
Juist als je wetenschap bedrijft is het belangrijk voldoende beheersing van vreemde talen te hebben om bijvoorbeeld te kunnen communiceren met wetenschappers in het buitenland; de meeste opleidingen aan het WO zijn echter meer semi-wetenschappelijk, en uiteindelijk praktisch geënt op uitstroom naar de arbeidsmarkt. Juist in die situaties kun je je afvragen wat de meerwaarde van Engels is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mijn studieboeken waren 9 v 10 keer in het engels, wat is er dan mis mee om in het Nederlands te communiceren over de stof. Je zit niet op een cursus engels, je bent bezig wetenschap te bedrijven.
Ik zeg niet dat het niet handig is om je talen te beheersen. 95% van alle wetenschap vindt tenslotte buiten Nederland plaats. Ik vraag me alleen af of het verstandig is om alles in je 2e taal te doen. Ik vermoed dat het de beheersing van je vakgebied bemoeilijkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Juist als je wetenschap bedrijft is het belangrijk voldoende beheersing van vreemde talen te hebben om bijvoorbeeld te kunnen communiceren met wetenschappers in het buitenland; de meeste opleidingen aan het WO zijn echter meer semi-wetenschappelijk, en uiteindelijk praktisch geënt op uitstroom naar de arbeidsmarkt. Juist in die situaties kun je je afvragen wat de meerwaarde van Engels is.
Het betreft hier masters; daarvoor hebben studenten al een bachelor gevolgd, en die worden vrijwel allemaal in het Nederlands verzorgd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet handig is om je talen te beheersen. 95% van alle wetenschap vindt tenslotte buiten Nederland plaats. Ik vraag me alleen af of het verstandig is om alles in je 2e taal te doen. Ik vermoed dat het de beheersing van je vakgebied bemoeilijkt.
Lambiekje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Met wie zal ik het niet eens zijn in deze discussie. Autodidact is geen partij, dus dan weet ik het niet......
Natuurlijk doe je niet alles in het Engels. De basis wordt gelegd in de bachelor en daar zijn in ieder geval de college's over het algemeen in het Nederlands. Qua boeken heb ik zelf geloof ik in mijn hele studie welgeteld 1 of 2 Nederlandse studieboeken en voor de rest Engelse studieboeken gehad. Bovendien zou het in mijn vakgebied juist vaak lastiger zijn om de stof in het Nederlands te leren aangezien 95% van de vakterminologie al Engels is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet handig is om je talen te beheersen. 95% van alle wetenschap vindt tenslotte buiten Nederland plaats. Ik vraag me alleen af of het verstandig is om alles in je 2e taal te doen. Ik vermoed dat het de beheersing van je vakgebied bemoeilijkt.
George is parttime geitenhoeder denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij aan deze kennis bent geraakt.
De kredietcrisis slaat hard toe.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
George is parttime geitenhoeder denk ik.
Gelukkig kan je hier nog terecht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:20 schreef Picchia het volgende:
Momenteel word ik een beetje flauw de kwaliteitstopics en discussies in POL. Aangezien ik dan alleen maar flutposts maak zal ik het even nalaten om te posten. Goed plan.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vertel op? Ik kwam net bedelende omaatjes tegen op de markt, ze wilden "een handtekening voor de AOW".quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:26 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik kan Donner wel wurgen.
Met z'n kassen. Heeft 'ie Balkenende een bewijs van zelfreflectie overhandigd, dat 'ie na zijn aftreden weer mocht meedoen aan een poging het land te besturen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vertel op? Ik kwam net bedelende omaatjes tegen op de markt, ze wilden "een handtekening voor de AOW".
Niet zozeer dat plan, vooral z'n bon mot.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:51 schreef Nautilus_ het volgende:
Zijn plan om werkloze academici in kassen te laten werken?
Tegen domheid zijn zelfs ministers niet opgewassen.quote:Lottie van Zwol woonde en werkte jarenlang als ontwikkelingsmedewerker in Afrika. Ook zij is van mening dat aanvaarding van homoseksualiteit teveel wordt opgedrongen. "Het lijkt wel alsof het departement de aanvaarding van homoseksualiteit predikt zoals christenen het Evangelie." Volgens haar druist de homo-emancipatie lijnrecht in tegen de Afrikaanse cultuur. Daarnaast vraagt ze zich openlijk af "hoe minister Koenders voor Ontwikkelingssamenwerking zich kan beroepen op zijn democratische inborst en tegelijkertijd zijn wil probeert op te leggen aan de 95 procent van de Ugandese bevolking die tegen het normaliseren van onnatuurlijk seksueel gedrag is?"
2 jaar geleden interesseerde die hele homobende ons geeneensquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:00 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Tegen domheid zijn zelfs ministers niet opgewassen.
Het is spijtig ja, maar het maakt je wel een dankbaarder mensquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:58 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Niet zozeer dat plan, vooral z'n bon mot.
En nog zagen we je veel te weinig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:15 schreef Nautilus_ het volgende:
Ik laat me vrijwillig verbannen, want ik heb mijn internetverslaving niet meer in de hand.
"Ons" interesseert "die homobende" helemaal niet. Wel het algemene idee over mensenrechten. Het is echter deze Christelijke organisatie die specifiek "die homobende" eruit pakt. Ze hadden ook kunnen zeggen dat de aanvaarding van de gelijkheid tussen man en vrouw niet opgedwongen mocht worden. Het vetgedrukte stukje in het citaat geeft duidelijk aan dat er voor mevrouw een duidelijke reden is om dit specifieke aspect van mensenrechten eruit te lichten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
2 jaar geleden interesseerde die hele homobende ons geeneens
Lazer toch op, Hip-Hopfanaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Laten we het wel een beetje vrolijk houden he.
quote:
ach man, lik je reetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Ons" interesseert "die homobende" helemaal niet. Wel het algemene idee over mensenrechten. Het is echter deze Christelijke organisatie die specifiek "die homobende" eruit pakt. Ze hadden ook kunnen zeggen dat de aanvaarding van de gelijkheid tussen man en vrouw niet opgedwongen mocht worden. Het vetgedrukte stukje in het citaat geeft duidelijk aan dat er voor mevrouw een duidelijke reden is om dit specifieke aspect van mensenrechten eruit te lichten.
Ik loop tegen anatomische beperkingen aan.quote:
Weet je ook eens hoe het is om Aoristus te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik loop tegen anatomische beperkingen aan.
Maak van jouw probleem niet mijn probleemquote:Op zondag 8 maart 2009 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik loop tegen anatomische beperkingen aan.
PVV nog steeds de grootstequote:Als er nu verkiezingen zouden worden gehouden en de uitslag zou zijn zoals De Hond voorspelt, dan wordt de formatie moeilijker dan ooit. Naast de mogelijkheid van de centrumcombinatie PvdA, D66, CDA en de VVD, zijn er zowel de optie van een linkse, als de optie van een rechtse regering. Bij beide coalitiemogelijkheden kunnen er problemen voorzien worden.
Is deze stelling wel empirisch verifieerbaar?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
PVV nog steeds de grootste
En als er nu een atoombom op je hoofd ontploft ben je dood.
Tenzij je denkt dat de dood een illusie is.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Is deze stelling wel empirisch verifieerbaar?
ja dat heb ik elke keer, ben niet zo`n schrijver.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ken je dat, een essay moeten schrijven terwijl je hoofd op slot zit?
Op een manier die ik jou niet zou aanraden: ik word driftig en ik raffel het tenslotte af. Van al mijn slechte gewoonten de meest hardnekkige, denk ik.quote:
Gelukkig sterft de mens uiteindelijk toch wel uit.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:35 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Op een manier die ik jou niet zou aanraden: ik word driftig en ik raffel het tenslotte af. Van al mijn slechte gewoonten de meest hardnekkige, denk ik.
Haha ja en dan tot het laatste moment uit blijven stellenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ken je dat, een essay moeten schrijven terwijl je hoofd op slot zit?
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:50 schreef Aoristus het volgende:
SHE's Fotoshoot info + gratis abonnement
Wat is het toch ook een aandachtshoertje hehehe
Mijn dank voor je bijdrage in het feedback.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Wat een heikneuterig gedoe zeg.
Reya, heb je spijt gekregen van je donatie?
Wachten tot de deadline zo dichtbij is dat ik geen keuze meer heb. Als ik eenmaal begin rolt het er ook wel allemaal uit meestal, zeker als ik al een beetje ingelezen ben.quote:
En zulke mensen hebben dan een eigen bedrijf.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wachten tot de deadline zo dichtbij is dat ik geen keuze meer heb. Als ik eenmaal begin rolt het er ook wel allemaal uit meestal, zeker als ik al een beetje ingelezen ben.
De uni betaalt me niet voor mijn essaysquote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
En zulke mensen hebben dan een eigen bedrijf.
Die hebben wel betere universiteiten ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:06 schreef Reya het volgende:
Oh, was Limburg maar in zijn geheel overgeheveld naar België.
Dan zou het IQ in beide landen lichtelijk zijn vermeerderd.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:06 schreef Reya het volgende:
Oh, was Limburg maar in zijn geheel overgeheveld naar België.
Van die situatie is geen sprake.quote:
Ik las ergens dat er in Groningen een tekort dreigt.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Van die situatie is geen sprake.
Mijn leven is enkel zonde.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Reya, heb je spijt gekregen van je donatie?
Pardon.quote:
het is pas zonde als je niet deeltquote:
Nog ben je geen ziener.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |