Jij bent nergens een goed voorbeeld van, behalve van wat Rock had willen zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:57 schreef Sam_Spade het volgende:
Guy Ritchie is nergens een goed voorbeeld van, behalve dan van Tarantinoepigonisme.
En hij zal ulieden aan de snoertjes zijn, opdat gij het aanziet, en aan al de geboden des HEEREN gedenkt, en die doet; en gij zult naar uw hart, en naar uw ogen niet sporen, die gij zijt nahoererende;quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sporen van God.....
Voorwaar, louter rotopmerkingen.quote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nog 100 km....
Het deed me enigzins hieraan denken:quote:
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:41 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Het deed me enigzins hieraan denken:
.quote:De EO heeft zijn boegbeeld Arie Boomsma voor de komende drie maanden geschorst. Aanleiding zijn nog niet gepubliceerde foto's in het blad Linda waarop Boomsma schaars gekleed te zien is. Dit heeft een woordvoerder van de omroep vandaag bekendgemaakt
Ik stel me je nooit anders voor. Hoezo?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik draag een blauw overhemd met witte streepjes en een khaki broek. Kan dat?
Een combinatie waarin ondergetekende ook wel eens te bezien is. Het antwoord lijkt me evident.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Sam_Spade het volgende:
Het was een pantsermotief, mens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:19 schreef sigme het volgende:
Beter dan een rode trui over een rozeroodgestreept overhemd op de bank, tipsy tegen een pantermotiefkussentje geleund.
Neem je toch een veiligheidsspeldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:21 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik was van plan het gesmade overhemd aan te doen, maar er ontbreekt een knoop.
Wehehe.quote:
Vandaag heb ik een fraai gestreept jasje gekocht. Netjes en toch sportief, zeg maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:21 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik was van plan het gesmade overhemd aan te doen, maar er ontbreekt een knoop.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef Sam_Spade het volgende:
Moet jij Kim niet onder handen nemen?quote:
Heb jij Nautilus weer kusjes gegeven?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Moet jij Kim niet onder handen nemen?
Sommige platen dienen met mate afgespeeld te worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Moet jij Kim niet onder handen nemen?
Ik had m'n Hyves toch echt op prive gezet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb jij Nautilus weer kusjes gegeven?
Men vergeeft zoveel aan berevellen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Sommige platen dienen met mate afgespeeld te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |