En nog zagen we je veel te weinig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:15 schreef Nautilus_ het volgende:
Ik laat me vrijwillig verbannen, want ik heb mijn internetverslaving niet meer in de hand.
"Ons" interesseert "die homobende" helemaal niet. Wel het algemene idee over mensenrechten. Het is echter deze Christelijke organisatie die specifiek "die homobende" eruit pakt. Ze hadden ook kunnen zeggen dat de aanvaarding van de gelijkheid tussen man en vrouw niet opgedwongen mocht worden. Het vetgedrukte stukje in het citaat geeft duidelijk aan dat er voor mevrouw een duidelijke reden is om dit specifieke aspect van mensenrechten eruit te lichten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
2 jaar geleden interesseerde die hele homobende ons geeneens
Lazer toch op, Hip-Hopfanaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Laten we het wel een beetje vrolijk houden he.
quote:
ach man, lik je reetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Ons" interesseert "die homobende" helemaal niet. Wel het algemene idee over mensenrechten. Het is echter deze Christelijke organisatie die specifiek "die homobende" eruit pakt. Ze hadden ook kunnen zeggen dat de aanvaarding van de gelijkheid tussen man en vrouw niet opgedwongen mocht worden. Het vetgedrukte stukje in het citaat geeft duidelijk aan dat er voor mevrouw een duidelijke reden is om dit specifieke aspect van mensenrechten eruit te lichten.
Ik loop tegen anatomische beperkingen aan.quote:
Weet je ook eens hoe het is om Aoristus te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik loop tegen anatomische beperkingen aan.
Maak van jouw probleem niet mijn probleemquote:Op zondag 8 maart 2009 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik loop tegen anatomische beperkingen aan.
PVV nog steeds de grootstequote:Als er nu verkiezingen zouden worden gehouden en de uitslag zou zijn zoals De Hond voorspelt, dan wordt de formatie moeilijker dan ooit. Naast de mogelijkheid van de centrumcombinatie PvdA, D66, CDA en de VVD, zijn er zowel de optie van een linkse, als de optie van een rechtse regering. Bij beide coalitiemogelijkheden kunnen er problemen voorzien worden.
Is deze stelling wel empirisch verifieerbaar?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
PVV nog steeds de grootste
En als er nu een atoombom op je hoofd ontploft ben je dood.
Tenzij je denkt dat de dood een illusie is.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Is deze stelling wel empirisch verifieerbaar?
ja dat heb ik elke keer, ben niet zo`n schrijver.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ken je dat, een essay moeten schrijven terwijl je hoofd op slot zit?
Op een manier die ik jou niet zou aanraden: ik word driftig en ik raffel het tenslotte af. Van al mijn slechte gewoonten de meest hardnekkige, denk ik.quote:
Gelukkig sterft de mens uiteindelijk toch wel uit.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:35 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Op een manier die ik jou niet zou aanraden: ik word driftig en ik raffel het tenslotte af. Van al mijn slechte gewoonten de meest hardnekkige, denk ik.
Haha ja en dan tot het laatste moment uit blijven stellenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ken je dat, een essay moeten schrijven terwijl je hoofd op slot zit?
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:50 schreef Aoristus het volgende:
SHE's Fotoshoot info + gratis abonnement
Wat is het toch ook een aandachtshoertje hehehe
Mijn dank voor je bijdrage in het feedback.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Wat een heikneuterig gedoe zeg.
Reya, heb je spijt gekregen van je donatie?
Wachten tot de deadline zo dichtbij is dat ik geen keuze meer heb. Als ik eenmaal begin rolt het er ook wel allemaal uit meestal, zeker als ik al een beetje ingelezen ben.quote:
En zulke mensen hebben dan een eigen bedrijf.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wachten tot de deadline zo dichtbij is dat ik geen keuze meer heb. Als ik eenmaal begin rolt het er ook wel allemaal uit meestal, zeker als ik al een beetje ingelezen ben.
De uni betaalt me niet voor mijn essaysquote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
En zulke mensen hebben dan een eigen bedrijf.
Die hebben wel betere universiteiten ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:06 schreef Reya het volgende:
Oh, was Limburg maar in zijn geheel overgeheveld naar België.
Dan zou het IQ in beide landen lichtelijk zijn vermeerderd.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:06 schreef Reya het volgende:
Oh, was Limburg maar in zijn geheel overgeheveld naar België.
Van die situatie is geen sprake.quote:
Ik las ergens dat er in Groningen een tekort dreigt.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Van die situatie is geen sprake.
Mijn leven is enkel zonde.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Reya, heb je spijt gekregen van je donatie?
Pardon.quote:
het is pas zonde als je niet deeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |