Is denk ik eerder historisch van toepassing - niet zozeer op nu. Waar anarchisten het tegen de gevestigde (conservatieve) macht opnamen. Het alternatief voor die conservatieve macht was vervolgens het communisme. 't Is ook niet alsof het een associatie van anderen is: veel bekende zelfbenoemde anarchisten zijn later opgegaan in de communistische beweging.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Yildiz het volgende:
Wie heeft trouwens bedacht dat anarchisten links zijn? Ben ik jaren op zoek geweest naar de definities van links en rechts, dacht ik eindelijk een definitie als 'links = communisme = grote overheid' te hebben gevonden, wordt ie door anarchie (=geen overheid) overhoop gehaald..
Het hangt er natuurlijk wel vanaf wie je als referentiekader gebruikt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus dan is Wilders, met zijn boeken verbieden, ook al links..
Ja, anders weet ik toch niet of ik kan komen?quote:
27 juni.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:43 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ja, anders weet ik toch niet of ik kan komen?
Die stond onder je klembord voordat je de datum wist hè.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:48 schreef Sam_Spade het volgende:
Dan kan ik nooit.
Mensen die geen boeken willen verbieden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:41 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk wel vanaf wie je als referentiekader gebruikt.
Gezellig communisme.quote:
Zit jij nou ook al bij de padvinders?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:48 schreef Sam_Spade het volgende:
Dan kan ik nooit.
Douwe Egbertsquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:05 schreef superworm het volgende:
Hoort Balkie vandaag niet tekst en uitleg te geven over komende bezuinigingen? Hij kwam toch vervroegd uit Brazilie terug? Iemand enig idee hoe laat dat in de 2e Kamer begint?
Daarom komt ie vervroegd terug denk ik. Naar mijn weten is er nog geen besluit genomen wat ze precies gaan kiezen uit het lijstje en hebben ze besloten deze maand te gaan besluiten.quote:21.30 uur
Spoeddebat over mogelijke verlaging van pensioenuitkeringen
quote:De virtuele geldpers raakt op stoom
De Europese Centrale Bank heeft vanmiddag opnieuw de rente verlaagd. Langzamerhand raakt het rentewapen uitgeput als manier om de economie te stimuleren. Hoe nu verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |