quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok , erg knap dan, ik wist bij die gerechten niet eens wat het was
whehe, nou je mag blijvenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:16 schreef Runx het volgende:
[..]die lenteshit heb ik de recept opgezocht
dus niet via wiki
Piepers is echt te makkelijk zo noemen aardappelen hier
Nou een feit is bijvoorbeeld dat er op 9/11 vliegtuigen in de twintowers zijn gevlogen, dat is een feit , de complottheorieën dat zijn allemaal geruchten dingen die soms nergens op gebaseerd zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar wat zijn feiten precies ? vaak worden je dingen voorgehouden wat beweert wordt de waarheid te zijn, en klopt er vaak geen reet van.
laterzquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben er ook vandoor mensen, prettige avond nog heh
3x raden wat ik zo ga doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 04:03 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen voor de mensen die straks wakker worden
ik ga slapenhopelijk wordt ik niet wakker gebeld
![]()
Iedereen werk ze![]()
![]()
leugens, ze willen dat wij dat denkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:18 schreef Runx het volgende:
[..]
Nou een feit is bijvoorbeeld dat er op 9/11 vliegtuigen in de twintowers zijn gevlogen, dat is een feit , de complottheorieën dat zijn allemaal geruchten dingen die soms nergens op gebaseerd zijn
mogguh !quote:
dat had ikook....ergens in decemberquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
heerlijk, zo op woensdag laatste werkdag vd week hebben
quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat had ikook....ergens in december
ik weet etquote:
goedzo!quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:46 schreef Friday12 het volgende:
owja ik ben niet vrolijk het lijkt alleen maar zo ik mag niet meer negatief doen van LLv2
quote:
niet hier duidelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:59 schreef tripack het volgende:
wtf waar is iedereen
zekers 12 uur sliep ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goedzo!
heb je lekker geslapen?
ik wel met chocopasta erbijquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:50 schreef tripack het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
ik heb vandaag geen pindakaas op brood hoor... morgen misschien weer
das balenquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:09 schreef tripack het volgende:
hopelijk vanaf vandaag weer internet thuis
bleek dus dat de kabel verrot was... de kabel die het huis binnenkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
mogge en wie ben je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:02 schreef sandertjuh het volgende:
ik ben er wel! hehe
is aardig rustig deze week, geen idee hoe het komt.. is wel jammer want daardoor gaat de tijd toch wel een stuk langzamer vooruit
voor straf krijg je meteen glasquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:09 schreef tripack het volgende:
hopelijk vanaf vandaag weer internet thuis
bleek dus dat de kabel verrot was... de kabel die het huis binnenkomt
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
das balenmijn pc is waardeloos zonder internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
das balenjah een dag voor niks vrij genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kon ik gewoon het huishouden doen enzo
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
BB ftwquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gvd, wat heb ik een tyfus boxer aan
kruipt steeds omhoog
geef je hem een box is ie meteen blijquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gvd, wat heb ik een tyfus boxer aan
kruipt steeds omhoog
BB ?quote:
ik vat em nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geef je hem een box is ie meteen blij
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
jah een dag voor niks vrij genomen![]()
kon ik gewoon het huishouden doen enzo
was het maar zoquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
voor straf krijg je meteen glas
[..]
mijn pc is waardeloos zonder internet
of jij bent dom en hij is wel grappig?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vat em niet
en meestal houdt dat in dat ie niet grappig is
ik ben dus niet domquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
of jij bent dom en hij is wel grappig?
maar deze was inderdaad niet grappig
wat?quote:
Ben heel af en toe in voorgaande deeltjes aanwezig geweest maar daarna weer een tijdje niet. En nu is het extreem rustig dus ben ik er weer welquote:
goed gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:25 schreef sandertjuh het volgende:
Zo eerste goede daad voor vandaag gedaan. Een token uitgeleverd en voor die man een pincode ingesteld!!
bjorn borg?quote:
wordquote:
wow, als ik jou was zou ik de rest van de dag vrij vragen gekquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:25 schreef sandertjuh het volgende:
Zo eerste goede daad voor vandaag gedaan. Een token uitgeleverd en voor die man een pincode ingesteld!!
quote:
outletquote:
mogguhquote:
morguuh Tallyquote:
om 16.00 uur lekker weekendquote:
was het maar al weekendquote:
quote:
Ik morgen om 18:00.. En dan lekker weg metquote:
Altijd gezelligquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik morgen om 18:00.. En dan lekker weg met
Lekker hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Altijd gezellig
Ik heb dit weekend ook company
O ja dat wilde ik op broodquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja dat wilde ik op broodweer vergeten
Wie is dit dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef sandertjuh het volgende:
Hier wel maar ik vind pindakaas niet zo lekker![]()
again wie the fuck ben je stel je eens voorquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef sandertjuh het volgende:
het was er gister ook niet hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wie is dit dan?tjonge jonge ben ook een middagje niet op fok geweest
helluw
Oow ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
again wie the fuck ben je stel je eens voor
Ik een week of 2 nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wie is dit dan?tjonge jonge ben ook een middagje niet op fok geweest
helluw
Neej dat begreep ik al uit jou reactiequote:
Sgelequote:
WHOAAAT ??quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef sandertjuh het volgende:
Tripack!quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:52 schreef tripack het volgende:
[..]
Sgelehoe gaat het met jouw dan? daar in het verre oosten
jah kben nog steeds aant werkquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!![]()
Ja z'n gangetje, zo'n klus als die we nu hebben is toch slopend eigenlijk.![]()
Vanaf volgende week nieuwe doorstart op de projecten met minder mensen, dus dat wordt nog een leuke uitdaging
Hoeist met jou?
Logiquote:
Ondertussen heeft sjaak al geantwoordquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had het al gevraagd
maar die sjaak antwoord niet
en nee je bent niet de enige
Weer zo'n jonkiequote:Op woensdag 4 maart 2009 09:55 schreef sandertjuh het volgende:
Ik zal mezelf maar even voorstellen dan:
Ik ben sander, 20 jaar jong en systeembeheerder bij een groot bedrijf (beheren zo'n 4000 gebruikers)
2 Dagen in de week op de hoofdvestiging en 3 dagen in de week op een andere vestiging waar het een stuk rustiger is.
Zodoende ben ik hier beland.
Jonkies FTW !!quote:
leugens, de regering wil dat wij dat denkenquote:
Wat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:03 schreef sandertjuh het volgende:
Nou ik vind het anders veelste snel gaanmaargoed daar is ook niks aan te doen
T zal me een worst wezenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
leugens, de regering wil dat wij dat denken
Hier.. Dit.. Dat slowchattenquote:
Dat er van mij verwacht word dat ik me volwassen gedraag maar het eigenlijk nog helemaal niet benquote:
Onze verwachtingen zijn altijd erg laag.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:06 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat er van mij verwacht word dat ik me volwassen gedraag maar het eigenlijk nog helemaal niet ben
De regeringquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
leugens, de regering wil dat wij dat denken
ik wil je wel chantal noemen als je dat wiltquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
T zal me een worst wezenDr is ook geen hond die me Chantal noemt terwijl ik echt zo heet
[..]
Hier.. Dit.. Dat slowchatten
Dan zal ik waarschijnlijk niet eens luisterenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wil je wel chantal noemen als je dat wilt
hoe gaat het met onze Logiquote:
oke Chantalquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zal ik waarschijnlijk niet eens luisteren
dat zei ik toch ?quote:
je zei het alsof ik het fout zeiquote:
dat is mooi om te horenquote:
jah ook wel goedquote:
Nou enquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je zei het alsof ik het fout zei
wtfquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou enals ik het zo zei dan zei ik het zo en misschien bedoelde ik dat wel, maar misschien ook niet
Neej jij snapt mij gewoon verkeerdquote:
ai das idd erg ruk om te horen.... nja mijn pa is timmerman/tegelzetter/metselaar...quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:16 schreef Logician het volgende:
Oh da's mooi ruk... mijn contract loopt dus af op de 31e deze mnd, en heb te horen gekregen dat ik dan ook op mag rotten, dus heb nu ook een beetje zoiets van flikker allemaal maar op![]()
hehequote:
kut voor je logiquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:16 schreef Logician het volgende:
Oh da's mooi ruk... mijn contract loopt dus af op de 31e deze mnd, en heb te horen gekregen dat ik dan ook op mag rotten, dus heb nu ook een beetje zoiets van flikker allemaal maar op![]()
snap jij jezelf nog wel ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej jij snapt mij gewoon verkeerd
Neen want ik ben goed. Ik had binnen no time weer een jobquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:23 schreef Logician het volgende:Is het zo erg dan qua werklozen hier momenteel?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neen want ik ben goed. Ik had binnen no time weer een joben als ik weer de zak krijg zorg ik ervoor dat ik weer binnen no time een job heb
nu ja eerst had hij zich niet voorgesteldquote:
het is nog rustig hier wen er maar aanquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:03 schreef sandertjuh het volgende:
Nou ik vind het anders veelste snel gaanmaargoed daar is ook niks aan te doen
naja jij en bara ... en verder ben ik ff werkloos geweest, maar nu niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:23 schreef Logician het volgende:
Is het zo erg dan qua werklozen hier momenteel?
hey mooz je naamgenootquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
T zal me een worst wezenDr is ook geen hond die me Chantal noemt terwijl ik echt zo heet
[..]
Hier.. Dit.. Dat slowchatten
daar ging dat niet overquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nu ja eerst had hij zich niet voorgesteld
[..]
het is nog rustig hier wen er maar aan
dat wel, je had ook binnen no time een job..maar...laat maarquote:
Hij is ook goed ook binnen no time een nieuwe job. Nou ja barra neemt het er ff van can't blame him als ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
naja jij en bara ... en verder ben ik ff werkloos geweest, maar nu niet meer.
verder weet ik niet wie werkloos is... tjah runx miss nog... maja tis runx
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neen want ik ben goed. Ik had binnen no time weer een joben als ik weer de zak krijg zorg ik ervoor dat ik weer binnen no time een job heb
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
Ja maar die komt toch ook net van skool af.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]true..
maar runx gaat zeeeer waarschijnlijk bij kpn werken
ja, ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar die komt toch ook net van skool af.
nog niet he, nog 27 nachtjes slapenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
combi van: crisis/te duur ivm mijn handicap/te vaak afwezig geweest ivm stiefpa/ziekte..quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
Waarom word je contract niet verlengd logi? Ivm met crisis?
kutje ik lees niet zo snelquote:
Tjaquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:30 schreef Logician het volgende:
[..]
combi van: crisis/te duur ivm mijn handicap/te vaak afwezig geweest ivm stiefpa/ziekte..
hier ookquote:
hufters zijn hetquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tjawel gek dat werkgevers het niet prettig vinden dat hun personeel te vaak afwezig is
Dat bedoel ik...we agreequote:
dat zou mij ook worst wezenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...we agreeboeiend als het hun veel geld kost als wij er niet zijn
netjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb spierpijn in me tiet... gister nieuw record met bankdrukken 3setjes van 12 met 85 kg
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1054)
2 a 3 x per week trainenquote:
hahaquote:
Gek hequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zou mij ook worst wezen
helaas denken hun er anders over
ach ja nog 2 1/2 dag aanwezig zijn (werken) zullen we maar denkenquote:
Ben je weer beetje beter dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ja nog 2 1/2 dag aanwezig zijn (werken) zullen we maar denken![]()
ok overnieuw..quote:
ik snap er helemaal niks vanquote:
Tja als er familie ernstig ziek in het ziekenhuis ligt coma/darmoperatie/hartaanval dan ben ik daar.. en niet op het werk..quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tjawel gek dat werkgevers het niet prettig vinden dat hun personeel te vaak afwezig is
tjah... doen alsof je werktquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ja nog 2 1/2 dag aanwezig zijn (werken) zullen we maar denken![]()
gelijk heb jequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Tja als er familie ernstig ziek in het ziekenhuis ligt coma/darmoperatie/hartaanval dan ben ik daar.. en niet op het werk..
Ja logisch, maar je bent waarschijnlijk zelf ook wel veel ziek geweestquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Tja als er familie ernstig ziek in het ziekenhuis ligt coma/darmoperatie/hartaanval dan ben ik daar.. en niet op het werk..
nja dat ze dat raar vindenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef Logician het volgende:
[..]
en ga je op de laatste dag ze nog even flink de waarheid vertellen ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgens mij moozziequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heya mozzel![]()
of was het nou schizo of chantal
of moozzie![]()
okquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij moozzie
Maar jij mag wel god zeggen hoor
Mogguh friday
morguuh moosquote:
Probleem is dat hij in Groningen zit, en ik op den duur geen vrije dagen meer had om op te nemen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja logisch, maar je bent waarschijnlijk zelf ook wel veel ziek geweest
jij bent scheelquote:
Ja maar ik heb het nu over jou. Ze gaan niet je contract alleen niet verlengen omdat je familie ziek is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Probleem is dat hij in Groningen zit, en ik op den duur geen vrije dagen meer had om op te nemen..
Neuh, ben ergens wel blij dat ik hier weg ben straks, aangezien het gewoon dom werk is..quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ga je op de laatste dag ze nog even flink de waarheid vertellen ?
Hey logiquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Probleem is dat hij in Groningen zit, en ik op den duur geen vrije dagen meer had om op te nemen..
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het nu over jou. Ze gaan niet je contract alleen niet verlengen omdat je familie ziek is.
Er zal nog meer niet goed gaan waarschijnlijk.
Edit: hoe lang werk je er eigenlijk?
En nu p00p nogquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Neuh, ben ergens wel blij dat ik hier weg ben straks, aangezien het gewoon dom werk is..
tis al goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja
Sorry dat ik je heb beledigt tripack
Long time no seequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja
Sorry dat ik je heb beledigt tripack
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Long time no seeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ehm neej maar de persoon die um draagt wel
MaleDaddyquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Over het algemeen beter dan met jou waarschijnlijk
Hey elandje!quote:
Dan nietquote:
Goed heur, vannacht weer iets meer slaap gehad, dus zit zowaar vandaag niet te slapen achter mn bureauquote:
/carequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey elandje!![]()
Top 100 van dinsdag 3 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
19. 136 Moozzie
25. 123 WhiteLightning
42. 096 Runx
43. 094 -Madskillz28TH
75. 069 Friday12
maar 5 stuks... beetje weinig...
En der spreekt er eentje uit ervaringquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan niethet is alleen beetje jammer aangezien ze waarschijnlijk bij je volgende werkgever of sollicitatie gaan vragen waarom je daar weg moest
en als ze je referenties gaan checken.
\care?quote:
Dat werkt goed hequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed heur, vannacht weer iets meer slaap gehad, dus zit zowaar vandaag niet te slapen achter mn bureau
Nope want ik ben er nooit uitgegooid omdat ik er niet was of ziek was of wat met me familie had ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En der spreekt er eentje uit ervaring
Oke liefquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nope want ik ben er nooit uitgegooid omdat ik er niet was of ziek was of wat met me familie had ofzo
mijn referenties zijn tot nu toe altijd goed geweest
Doe eens lief tegen mFDquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat werkt goed he
Ducktape op der smoel
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat werkt goed he
Ducktape op der smoel
Hmmm ondanks dat ik hier vandaag weer benquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke liefsinds wanneer ben jij zo serieus
Goed goed goed,quote:
Hartstikke mooi manquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed goed goed,
Ik ben echt trots op mn dochter!!![]()
![]()
Ik word meteen vrolijk hierzo..
Ben blij dat je het ook zo ziet...quote:
Ja dat is ze zeker!!!quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm ondanks dat ik hier vandaag weer benneem ik werken behoorlijk serieus
En vooral als ik druk ben
Tis gewoon zoooo jaquote:
Goedzo !quote:
soms doet ze wel sgele imitaties hoor...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die had je tegen Sgele moeten zeggen
Ik ben vrijdag niet vrijquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tis gewoon zoooo jaondanks dat ik geen zin heb
![]()
Dude ik ben vrijdag vrij
Hou je nog een beetje van me dan?
Ik mag vrijdag werkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tis gewoon zoooo jaondanks dat ik geen zin heb
![]()
Dude ik ben vrijdag vrij
Hou je nog een beetje van me dan?
Ik heb net vrij gevraagdquote:
Net 3 weken oud en nu neemt ze Sgele al in de malingquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
soms doet ze wel sgele imitaties hoor...
Wat ga je doen vrijdag dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb net vrij gevraagdals mijn collega er is is het geen probleem. Nou hoop ik ook dat ze er morgen is en dat ik haar kan zeggen dat ze er vrijdag gewoon moet zijn
Wat ga je doen vrijdagquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb net vrij gevraagdals mijn collega er is is het geen probleem. Nou hoop ik ook dat ze er morgen is en dat ik haar kan zeggen dat ze er vrijdag gewoon moet zijn
jaja, alleen het knappe is dat ze daarna wel weer recht kijkt, dat is voor sgele wat lastiger...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Net 3 weken oud en nu neemt ze Sgele al in de malingi luv that girl
Ooit van sarcasme gehoord?quote:
Winkelenquote:
GMTAquote:
Ze pwnd umquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jaja, alleen het knappe is dat ze daarna wel weer recht kijkt, dat is voor sgele wat lastiger...
Ah geld uitgeven... ben ik blij dat ik het vrijdag gewoon binnenbrengquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Winkelenen zaterdag en zondag komt mijn...hoe breng ik het netjes?
mijn..lover langs en daar kan ik dan maandag weer van uitrusten
maandag is mijn standaard vrije dag he
Ohw das gek want barra zei dat hij naar een verjaardag moestquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Winkelenen zaterdag en zondag komt mijn...hoe breng ik het netjes?
mijn..lover langs en daar kan ik dan maandag weer van uitrusten
maandag is mijn standaard vrije dag he
Ja en afgelopen weekend had ik ook al een 4 daags weekendquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah geld uitgeven... ben ik blij dat ik het vrijdag gewoon binnenbreng
Tss gewoon een beetje een 4daags weekend houden... dat is bijna een midweek...
Dude jij weet wel wie ik bedoelquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw das gek want barra zei dat hij naar een verjaardag moest
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spotquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Grapjuh
Hoe is het met je nieuwe flam
Goed voor mekaar, dat is het enige positieve wat ik erover kan zeggen...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja en afgelopen weekend had ik ook al een 4 daags weekendmaar dat was omdat
ik vorige week maandag heb gewerkt
Dude...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
hmm logi en debs allebei een nieuwe flam/lover... is het niet dezelfde -O_
o je snapt het nog steeds niet... nou dat is nou het woord sarcasme met daarachter het lidwoord en dat het onzijdig is en dan de betekenis...quote:
hij weet weer meerquote:
En nou snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
o je snapt het nog steeds niet... nou dat is nou het woord sarcasme met daarachter het lidwoord en dat het onzijdig is en dan de betekenis...
I give up...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En nou snap ik er helemaal niks meer van
Leuk moozz taal uitleggen
en wat heb jij daarmee te maken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik word helemaal gek hier
er vindt een dikke verhuizing plaats
gaan er secretariaten van de linkerkant van de gang naar de rechter kant, want dan zitten de secr. naast elkaar..dat is makkelijker want nu moet je naar de deur naast je ipv tegenover je
'quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gaan er secretariaten van de linkerkant van de gang naar de rechter kant, want dan zitten de secr. naast elkaar..dat is makkelijker want nu moet je naar de deur naast je ipv tegenover je
sry fuckduck ik heb het druk deze weekquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey elandje!![]()
Top 100 van dinsdag 3 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
19. 136 Moozzie
25. 123 WhiteLightning
42. 096 Runx
43. 094 -Madskillz28TH
75. 069 Friday12
maar 5 stuks... beetje weinig...
Je hebt het maar zwaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wij moeten de pc's verplaatsen ivm de registratie etcquote:
Haaiquote:
Ik ben blij dat ik hem elke keer weer wat wijs kan maken...quote:
ik sta er wel elke dag inquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sry fuckduck ik heb het druk deze week
ik vraag me af hoe hij dat heeft opgeschrevenquote:
Kijk, is er toch nog een voordeel aan werkeloos zijn... maar je bent toch nog niet voor 100% werkeloos of wel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Haai
True, werkeloos en dus vrije tijd
Lekker dingen doen waar ik normaal geen tijd voor had
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hey Fridayquote:
LET'S DO IT !!!quote:
Neen zeg....ga ik niet van uitquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
hmm logi en debs allebei een nieuwe flam/lover... is het niet dezelfde -O_
tss zeur niet, doe je ook eindelijk eens wat...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wij moeten de pc's verplaatsen ivm de registratie etc
Jewelquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk, is er toch nog een voordeel aan werkeloos zijn... maar je bent toch nog niet voor 100% werkeloos of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |