leugens, de regering wil dat wij dat denkenquote:
Wat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:03 schreef sandertjuh het volgende:
Nou ik vind het anders veelste snel gaanmaargoed daar is ook niks aan te doen
T zal me een worst wezenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
leugens, de regering wil dat wij dat denken
Hier.. Dit.. Dat slowchattenquote:
Dat er van mij verwacht word dat ik me volwassen gedraag maar het eigenlijk nog helemaal niet benquote:
Onze verwachtingen zijn altijd erg laag.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:06 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat er van mij verwacht word dat ik me volwassen gedraag maar het eigenlijk nog helemaal niet ben
De regeringquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
leugens, de regering wil dat wij dat denken
ik wil je wel chantal noemen als je dat wiltquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
T zal me een worst wezenDr is ook geen hond die me Chantal noemt terwijl ik echt zo heet
[..]
Hier.. Dit.. Dat slowchatten
Dan zal ik waarschijnlijk niet eens luisterenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wil je wel chantal noemen als je dat wilt
hoe gaat het met onze Logiquote:
oke Chantalquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zal ik waarschijnlijk niet eens luisteren
dat zei ik toch ?quote:
je zei het alsof ik het fout zeiquote:
dat is mooi om te horenquote:
jah ook wel goedquote:
Nou enquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je zei het alsof ik het fout zei
wtfquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou enals ik het zo zei dan zei ik het zo en misschien bedoelde ik dat wel, maar misschien ook niet
Neej jij snapt mij gewoon verkeerdquote:
ai das idd erg ruk om te horen.... nja mijn pa is timmerman/tegelzetter/metselaar...quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:16 schreef Logician het volgende:
Oh da's mooi ruk... mijn contract loopt dus af op de 31e deze mnd, en heb te horen gekregen dat ik dan ook op mag rotten, dus heb nu ook een beetje zoiets van flikker allemaal maar op![]()
hehequote:
kut voor je logiquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:16 schreef Logician het volgende:
Oh da's mooi ruk... mijn contract loopt dus af op de 31e deze mnd, en heb te horen gekregen dat ik dan ook op mag rotten, dus heb nu ook een beetje zoiets van flikker allemaal maar op![]()
snap jij jezelf nog wel ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej jij snapt mij gewoon verkeerd
Neen want ik ben goed. Ik had binnen no time weer een jobquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:23 schreef Logician het volgende:Is het zo erg dan qua werklozen hier momenteel?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neen want ik ben goed. Ik had binnen no time weer een joben als ik weer de zak krijg zorg ik ervoor dat ik weer binnen no time een job heb
nu ja eerst had hij zich niet voorgesteldquote:
het is nog rustig hier wen er maar aanquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:03 schreef sandertjuh het volgende:
Nou ik vind het anders veelste snel gaanmaargoed daar is ook niks aan te doen
naja jij en bara ... en verder ben ik ff werkloos geweest, maar nu niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:23 schreef Logician het volgende:
Is het zo erg dan qua werklozen hier momenteel?
hey mooz je naamgenootquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
T zal me een worst wezenDr is ook geen hond die me Chantal noemt terwijl ik echt zo heet
[..]
Hier.. Dit.. Dat slowchatten
daar ging dat niet overquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nu ja eerst had hij zich niet voorgesteld
[..]
het is nog rustig hier wen er maar aan
dat wel, je had ook binnen no time een job..maar...laat maarquote:
Hij is ook goed ook binnen no time een nieuwe job. Nou ja barra neemt het er ff van can't blame him als ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
naja jij en bara ... en verder ben ik ff werkloos geweest, maar nu niet meer.
verder weet ik niet wie werkloos is... tjah runx miss nog... maja tis runx
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neen want ik ben goed. Ik had binnen no time weer een joben als ik weer de zak krijg zorg ik ervoor dat ik weer binnen no time een job heb
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
Ja maar die komt toch ook net van skool af.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]true..
maar runx gaat zeeeer waarschijnlijk bij kpn werken
ja, ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar die komt toch ook net van skool af.
nog niet he, nog 27 nachtjes slapenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |