Ben heel af en toe in voorgaande deeltjes aanwezig geweest maar daarna weer een tijdje niet. En nu is het extreem rustig dus ben ik er weer welquote:
goed gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:25 schreef sandertjuh het volgende:
Zo eerste goede daad voor vandaag gedaan. Een token uitgeleverd en voor die man een pincode ingesteld!!
bjorn borg?quote:
wordquote:
wow, als ik jou was zou ik de rest van de dag vrij vragen gekquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:25 schreef sandertjuh het volgende:
Zo eerste goede daad voor vandaag gedaan. Een token uitgeleverd en voor die man een pincode ingesteld!!
quote:
outletquote:
mogguhquote:
morguuh Tallyquote:
om 16.00 uur lekker weekendquote:
was het maar al weekendquote:
quote:
Ik morgen om 18:00.. En dan lekker weg metquote:
Altijd gezelligquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik morgen om 18:00.. En dan lekker weg met
Lekker hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Altijd gezellig
Ik heb dit weekend ook company
O ja dat wilde ik op broodquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja dat wilde ik op broodweer vergeten
Wie is dit dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef sandertjuh het volgende:
Hier wel maar ik vind pindakaas niet zo lekker![]()
again wie the fuck ben je stel je eens voorquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef sandertjuh het volgende:
het was er gister ook niet hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wie is dit dan?tjonge jonge ben ook een middagje niet op fok geweest
helluw
Oow ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
again wie the fuck ben je stel je eens voor
Ik een week of 2 nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wie is dit dan?tjonge jonge ben ook een middagje niet op fok geweest
helluw
Neej dat begreep ik al uit jou reactiequote:
Sgelequote:
WHOAAAT ??quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef sandertjuh het volgende:
Tripack!quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:52 schreef tripack het volgende:
[..]
Sgelehoe gaat het met jouw dan? daar in het verre oosten
jah kben nog steeds aant werkquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!![]()
Ja z'n gangetje, zo'n klus als die we nu hebben is toch slopend eigenlijk.![]()
Vanaf volgende week nieuwe doorstart op de projecten met minder mensen, dus dat wordt nog een leuke uitdaging
Hoeist met jou?
Logiquote:
Ondertussen heeft sjaak al geantwoordquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had het al gevraagd
maar die sjaak antwoord niet
en nee je bent niet de enige
Weer zo'n jonkiequote:Op woensdag 4 maart 2009 09:55 schreef sandertjuh het volgende:
Ik zal mezelf maar even voorstellen dan:
Ik ben sander, 20 jaar jong en systeembeheerder bij een groot bedrijf (beheren zo'n 4000 gebruikers)
2 Dagen in de week op de hoofdvestiging en 3 dagen in de week op een andere vestiging waar het een stuk rustiger is.
Zodoende ben ik hier beland.
Jonkies FTW !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |