jaja, alleen het knappe is dat ze daarna wel weer recht kijkt, dat is voor sgele wat lastiger...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Net 3 weken oud en nu neemt ze Sgele al in de malingi luv that girl
Ooit van sarcasme gehoord?quote:
Winkelenquote:
GMTAquote:
Ze pwnd umquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jaja, alleen het knappe is dat ze daarna wel weer recht kijkt, dat is voor sgele wat lastiger...
Ah geld uitgeven... ben ik blij dat ik het vrijdag gewoon binnenbrengquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Winkelenen zaterdag en zondag komt mijn...hoe breng ik het netjes?
mijn..lover langs en daar kan ik dan maandag weer van uitrusten
maandag is mijn standaard vrije dag he
Ohw das gek want barra zei dat hij naar een verjaardag moestquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Winkelenen zaterdag en zondag komt mijn...hoe breng ik het netjes?
mijn..lover langs en daar kan ik dan maandag weer van uitrusten
maandag is mijn standaard vrije dag he
Ja en afgelopen weekend had ik ook al een 4 daags weekendquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah geld uitgeven... ben ik blij dat ik het vrijdag gewoon binnenbreng
Tss gewoon een beetje een 4daags weekend houden... dat is bijna een midweek...
Dude jij weet wel wie ik bedoelquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw das gek want barra zei dat hij naar een verjaardag moest
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spotquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Grapjuh
Hoe is het met je nieuwe flam
Goed voor mekaar, dat is het enige positieve wat ik erover kan zeggen...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja en afgelopen weekend had ik ook al een 4 daags weekendmaar dat was omdat
ik vorige week maandag heb gewerkt
Dude...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
hmm logi en debs allebei een nieuwe flam/lover... is het niet dezelfde -O_
o je snapt het nog steeds niet... nou dat is nou het woord sarcasme met daarachter het lidwoord en dat het onzijdig is en dan de betekenis...quote:
hij weet weer meerquote:
En nou snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
o je snapt het nog steeds niet... nou dat is nou het woord sarcasme met daarachter het lidwoord en dat het onzijdig is en dan de betekenis...
I give up...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En nou snap ik er helemaal niks meer van
Leuk moozz taal uitleggen
en wat heb jij daarmee te maken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik word helemaal gek hier
er vindt een dikke verhuizing plaats
gaan er secretariaten van de linkerkant van de gang naar de rechter kant, want dan zitten de secr. naast elkaar..dat is makkelijker want nu moet je naar de deur naast je ipv tegenover je
'quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gaan er secretariaten van de linkerkant van de gang naar de rechter kant, want dan zitten de secr. naast elkaar..dat is makkelijker want nu moet je naar de deur naast je ipv tegenover je
sry fuckduck ik heb het druk deze weekquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey elandje!![]()
Top 100 van dinsdag 3 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
19. 136 Moozzie
25. 123 WhiteLightning
42. 096 Runx
43. 094 -Madskillz28TH
75. 069 Friday12
maar 5 stuks... beetje weinig...
Je hebt het maar zwaarquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wij moeten de pc's verplaatsen ivm de registratie etcquote:
Haaiquote:
Ik ben blij dat ik hem elke keer weer wat wijs kan maken...quote:
ik sta er wel elke dag inquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sry fuckduck ik heb het druk deze week
ik vraag me af hoe hij dat heeft opgeschrevenquote:
Kijk, is er toch nog een voordeel aan werkeloos zijn... maar je bent toch nog niet voor 100% werkeloos of wel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Haai
True, werkeloos en dus vrije tijd
Lekker dingen doen waar ik normaal geen tijd voor had
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hey Fridayquote:
LET'S DO IT !!!quote:
Neen zeg....ga ik niet van uitquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
hmm logi en debs allebei een nieuwe flam/lover... is het niet dezelfde -O_
tss zeur niet, doe je ook eindelijk eens wat...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wij moeten de pc's verplaatsen ivm de registratie etc
Jewelquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk, is er toch nog een voordeel aan werkeloos zijn... maar je bent toch nog niet voor 100% werkeloos of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |