tis al goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja
Sorry dat ik je heb beledigt tripack
Long time no seequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja
Sorry dat ik je heb beledigt tripack
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Long time no seeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ehm neej maar de persoon die um draagt wel
MaleDaddyquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Over het algemeen beter dan met jou waarschijnlijk
Hey elandje!quote:
Dan nietquote:
Goed heur, vannacht weer iets meer slaap gehad, dus zit zowaar vandaag niet te slapen achter mn bureauquote:
/carequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey elandje!![]()
Top 100 van dinsdag 3 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
19. 136 Moozzie
25. 123 WhiteLightning
42. 096 Runx
43. 094 -Madskillz28TH
75. 069 Friday12
maar 5 stuks... beetje weinig...
En der spreekt er eentje uit ervaringquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan niethet is alleen beetje jammer aangezien ze waarschijnlijk bij je volgende werkgever of sollicitatie gaan vragen waarom je daar weg moest
en als ze je referenties gaan checken.
\care?quote:
Dat werkt goed hequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed heur, vannacht weer iets meer slaap gehad, dus zit zowaar vandaag niet te slapen achter mn bureau
Nope want ik ben er nooit uitgegooid omdat ik er niet was of ziek was of wat met me familie had ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En der spreekt er eentje uit ervaring
Oke liefquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nope want ik ben er nooit uitgegooid omdat ik er niet was of ziek was of wat met me familie had ofzo
mijn referenties zijn tot nu toe altijd goed geweest
Doe eens lief tegen mFDquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat werkt goed he
Ducktape op der smoel
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat werkt goed he
Ducktape op der smoel
Hmmm ondanks dat ik hier vandaag weer benquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke liefsinds wanneer ben jij zo serieus
Goed goed goed,quote:
Hartstikke mooi manquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed goed goed,
Ik ben echt trots op mn dochter!!![]()
![]()
Ik word meteen vrolijk hierzo..
Ben blij dat je het ook zo ziet...quote:
Ja dat is ze zeker!!!quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm ondanks dat ik hier vandaag weer benneem ik werken behoorlijk serieus
En vooral als ik druk ben
Tis gewoon zoooo jaquote:
Goedzo !quote:
soms doet ze wel sgele imitaties hoor...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die had je tegen Sgele moeten zeggen
Ik ben vrijdag niet vrijquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tis gewoon zoooo jaondanks dat ik geen zin heb
![]()
Dude ik ben vrijdag vrij
Hou je nog een beetje van me dan?
Ik mag vrijdag werkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tis gewoon zoooo jaondanks dat ik geen zin heb
![]()
Dude ik ben vrijdag vrij
Hou je nog een beetje van me dan?
Ik heb net vrij gevraagdquote:
Net 3 weken oud en nu neemt ze Sgele al in de malingquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
soms doet ze wel sgele imitaties hoor...
Wat ga je doen vrijdag dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb net vrij gevraagdals mijn collega er is is het geen probleem. Nou hoop ik ook dat ze er morgen is en dat ik haar kan zeggen dat ze er vrijdag gewoon moet zijn
Wat ga je doen vrijdagquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb net vrij gevraagdals mijn collega er is is het geen probleem. Nou hoop ik ook dat ze er morgen is en dat ik haar kan zeggen dat ze er vrijdag gewoon moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |