combi van: crisis/te duur ivm mijn handicap/te vaak afwezig geweest ivm stiefpa/ziekte..quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
Waarom word je contract niet verlengd logi? Ivm met crisis?

kutje ik lees niet zo snelquote:

wat ben je ook een schajte
 wat ben je ook een schajte

Tjaquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:30 schreef Logician het volgende:
[..]
combi van: crisis/te duur ivm mijn handicap/te vaak afwezig geweest ivm stiefpa/ziekte..
 wel gek dat werkgevers het niet prettig vinden dat hun personeel te vaak afwezig is
 wel gek dat werkgevers het niet prettig vinden dat hun personeel te vaak afwezig is  

hier ookquote:

hufters zijn hetquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tjawel gek dat werkgevers het niet prettig vinden dat hun personeel te vaak afwezig is

Dat bedoel ik...we agreequote:
 boeiend als het hun veel geld kost als wij er niet zijn
 boeiend als het hun veel geld kost als wij er niet zijn  

dat zou mij ook worst wezenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...we agreeboeiend als het hun veel geld kost als wij er niet zijn

netjesquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb spierpijn in me tiet... gister nieuw record met bankdrukken 3setjes van 12 met 85 kg

quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1054)

2 a 3 x per week trainenquote:

hahaquote:
 eerst had ik daar ook wel tijd voor
 eerst had ik daar ook wel tijd voor  

Gek hequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zou mij ook worst wezen
helaas denken hun er anders over

ach ja nog 2 1/2 dag aanwezig zijn (werken) zullen we maar denkenquote:

Ben je weer beetje beter dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ja nog 2 1/2 dag aanwezig zijn (werken) zullen we maar denken

ok overnieuw..quote:

ik snap er helemaal niks vanquote:

Tja als er familie ernstig ziek in het ziekenhuis ligt coma/darmoperatie/hartaanval dan ben ik daar.. en niet op het werk..quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tjawel gek dat werkgevers het niet prettig vinden dat hun personeel te vaak afwezig is

tjah... doen alsof je werktquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ja nog 2 1/2 dag aanwezig zijn (werken) zullen we maar denken

gelijk heb jequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Tja als er familie ernstig ziek in het ziekenhuis ligt coma/darmoperatie/hartaanval dan ben ik daar.. en niet op het werk..

Ja logisch, maar je bent waarschijnlijk zelf ook wel veel ziek geweestquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Tja als er familie ernstig ziek in het ziekenhuis ligt coma/darmoperatie/hartaanval dan ben ik daar.. en niet op het werk..

nja dat ze dat raar vindenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef Logician het volgende:
[..]
 stelletje horken zijn het
 stelletje horken zijn het

en ga je op de laatste dag ze nog even flink de waarheid vertellen ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef Logician het volgende:
[..]

Volgens mij moozziequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heya mozzel
of was het nou schizo of chantal
of moozzie

okquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij moozzie
Maar jij mag wel god zeggen hoor
Mogguh friday

morguuh moosquote:

Probleem is dat hij in Groningen zit, en ik op den duur geen vrije dagen meer had om op te nemen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja logisch, maar je bent waarschijnlijk zelf ook wel veel ziek geweest

jij bent scheelquote:

Ja maar ik heb het nu over jou. Ze gaan niet je contract alleen niet verlengen omdat je familie ziek is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Probleem is dat hij in Groningen zit, en ik op den duur geen vrije dagen meer had om op te nemen..

Neuh, ben ergens wel blij dat ik hier weg ben straks, aangezien het gewoon dom werk is..quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ga je op de laatste dag ze nog even flink de waarheid vertellen ?

Hey logiquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Probleem is dat hij in Groningen zit, en ik op den duur geen vrije dagen meer had om op te nemen..

quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het nu over jou. Ze gaan niet je contract alleen niet verlengen omdat je familie ziek is.
Er zal nog meer niet goed gaan waarschijnlijk.
Edit: hoe lang werk je er eigenlijk?

En nu p00p nogquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Neuh, ben ergens wel blij dat ik hier weg ben straks, aangezien het gewoon dom werk is..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |