oja ik was vergeten HOooooooooooiiijjj Debbie te zeggenquote:
pff echte nederlanders eten wentelteefjesquote:
Toen ik vroegah op de basisschool in de middag pauze bij een klasgenote ging eten vroeg ik altijd om (calve) pinda p00pquote:
ik hou van meer hartige dingen op mn brood, kaas , vlees enzoquote:
lekker belangrijk, het onderwerp is pindakaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker belangrijk, het onderwerp is pindakaas
sry ik heb iets met php gemaakt dat werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
behalve een waardeloze teller voor mijn html website dat meer andere talen was dan html zelf in men eerste jaar![]()
Hier werken alleen maar teefjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pff echte nederlanders eten wentelteefjes
quote:
In Vlaanderen is het ook bekend onder de naam verloren broodquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
allochtoon, pindakaas is lekker manquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hou van meer hartige dingen op mn brood, kaas , vlees enzo
Mmm lekker wentelteefjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
makkelijk die wikipediaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Runx het volgende:
[..]
In Vlaanderen is het ook bekend onder de naam verloren brood![]()
maar volgens mij heeft niemand verstand van php of wat dan ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sry ik heb iets met php gemaakt dat werkt
behalve een waardeloze teller voor mijn html website dat meer andere talen was dan html zelf in men eerste jaar![]()
ik heb zelf geen verstand van phpquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef Runx het volgende:
[..]
maar volgens mij heeft niemand verstand van php of wat dan ookdus kan niemand ook op reageren
ik vind het niet smerig, ik eet het alleen nooit.quote:
of moeten wij zeggen goed zo Vrijdag ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef Runx het volgende:
[..]
maar volgens mij heeft niemand verstand van php of wat dan ookdus kan niemand ook op reageren
dat moet iddquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef Runx het volgende:
[..]
of moeten wij zeggen goed zo Vrijdag ?
moet je wel aangeven wanneer we dat moeten zeggen ok
moah lekker das toch zo'n plant met een steel , groen/roodquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het niet smerig, ik eet het alleen nooit.
wat vind jij bijvoorbeeld van rabarber ?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het niet smerig, ik eet het alleen nooit.
wat vind jij bijvoorbeeld van rabarber ?
lekker joh. of piepers ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:02 schreef Runx het volgende:
[..]
moah lekker das toch zo'n plant met een steel , groen/rood
ja we don't care dat het werktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb zelf geen verstand van phpand i dont care ik ben blij dat het werkt
dat zijn toch gewoon aardappels ? aardappels zijn lekker johquote:
gewoon aardappels ? volgens wikipedia is het een familie van zangvogels ook! gadverdamme!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef Runx het volgende:
[..]
dat zijn toch gewoon aardappels ? aardappels zijn lekker joh
kruimige aardappelsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef Runx het volgende:
[..]
dat zijn toch gewoon aardappels ? aardappels zijn lekker joh
wintervreugde weet ik wel is gewoon een winterschotel met van alles erinquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
of wintervreugde, of lentesliertjes
nee nu moet je niet liegen, er zijn mensen die er om gevenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
we don't care about Schaap Producties
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon aardappels ? volgens wikipedia is het een familie van zangvogels ook! gadverdamme!
we don't care we don't care we dont carequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:09 schreef Runx het volgende:
[..]
nee nu moet je niet liegen, er zijn mensen die er om gevenbeetje jaloezie
ik ga Wikipedia ddos-en zodat je het niet op kan zoekenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef Runx het volgende:
[..]
wintervreugde weet ik wel is gewoon een winterschotel met van alles erinen lentesliertjes wil ik wel zonder spinazie
want dat lust ik niet
mooi nummer van john legend iddquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
we don't care we don't care we dont care
klopt, maar das google natuurlijk ook. alles op internet eigelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef Runx het volgende:
[..]wikipedia
is ook door iedereen aan te passen
dude ik zoek niet op wikiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga Wikipedia ddos-en zodat je het niet op kan zoeken
ok , erg knap dan, ik wist bij die gerechten niet eens wat het wasquote:
klopt maar sommige dingen zijn feitenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klopt, maar das google natuurlijk ook. alles op internet eigelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |