en ik wil naar mijn bedquote:
mogguhquote:Op maandag 2 maart 2009 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
verhoert werken
mogge WLquote:Op maandag 2 maart 2009 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
verhoert werken
quote:
quote:
ik heb het gevoel dat ik nog in mn bed ligquote:
ja jongen, je wordt oudquote:Op maandag 2 maart 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik nog in mn bed lig.
nachtjes door doen WL geen goedeerst maar eens een bassin vol met koffie naar binnen werken
wilde nacht gehad?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik nog in mn bed lig.
nachtjes door doen WL geen goedeerst maar eens een bassin vol met koffie naar binnen werken
uhuquote:
quote:
wiens schuld is dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:07 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen![]()
conjoooooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
beweeg je wel genoeg?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kan nooit slapen mafkees
alsof ik daarzelf zin in heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |