en ik wil naar mijn bedquote:
mogguhquote:Op maandag 2 maart 2009 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
verhoert werken
mogge WLquote:Op maandag 2 maart 2009 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
verhoert werken
quote:
quote:
ik heb het gevoel dat ik nog in mn bed ligquote:
ja jongen, je wordt oudquote:Op maandag 2 maart 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik nog in mn bed lig.
nachtjes door doen WL geen goedeerst maar eens een bassin vol met koffie naar binnen werken
wilde nacht gehad?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik nog in mn bed lig.
nachtjes door doen WL geen goedeerst maar eens een bassin vol met koffie naar binnen werken
uhuquote:
quote:
wiens schuld is dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:07 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen![]()
conjoooooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
beweeg je wel genoeg?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kan nooit slapen mafkees
alsof ik daarzelf zin in heb![]()
gewoon weer terug naar bed gaan dusquote:Op maandag 2 maart 2009 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh tripack
mogguh crazy-p
ik dacht toch echt dat ik moest werken, maar er heeft zich nog geen oppaskind gemeld vandaag
dat gaat niet, de kleinste ligt in bed en de oudste kan ik noway alleen beneden halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn kat is een terrorist himself hij terroriseert mij zelfsquote:Op maandag 2 maart 2009 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat gaat niet, de kleinste ligt in bed en de oudste kan ik noway alleen beneden halen
[spoiler]* LovelyLady] mompelt iets over kastjes leeghalen, met stiften op tv tekenen en de kat terroriseren[/spoiler
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat gaat niet, de kleinste ligt in bed en de oudste kan ik noway alleen beneden halen
[spoiler]* LovelyLady] mompelt iets over kastjes leeghalen, met stiften op tv tekenen en de kat terroriseren[/spoiler
Mijn kat is een homoquote:Op maandag 2 maart 2009 09:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn kat is een terrorist himself hij terroriseert mij zelfs
Ruilen?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mijn kat is een koning
-edit- En dik
quote:
hij volgt het eetpatroon van zijn baasje ?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mijn kat is een koning
-edit- En dik
mijn knijn is baasquote:Op maandag 2 maart 2009 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mijn kat is een koning
-edit- En dik
haha, ik heb een echte dikkie dikquote:Op maandag 2 maart 2009 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ruilen?
Die van mij heet dikkie maar is totally not fat
Ik dacht zo'n rooie vensterbank kat te hebben aangeschaft, niets was minder waar, het is een in de kinderwagen slapende homoVogels vangen doet hij niet, nee hij komt trots thuis met een vlieg
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ja erg gewoon... maar je hoeft niet naar een oorzaak te zoeken van mij hoor... ik slaap prima
mijn knijn was baasquote:
ik kan ze niet zien, photobucket is hier geblokkeerdquote:Op maandag 2 maart 2009 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Desondanks is het wel een lieverd hoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IK ben een baasquote:
Aw sorry dat wist ik nietquote:Op maandag 2 maart 2009 09:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kan ze niet zien, photobucket is hier geblokkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |