en ik wil naar mijn bedquote:
mogguhquote:Op maandag 2 maart 2009 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
verhoert werken
mogge WLquote:Op maandag 2 maart 2009 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
verhoert werken
quote:
quote:
ik heb het gevoel dat ik nog in mn bed ligquote:
ja jongen, je wordt oudquote:Op maandag 2 maart 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik nog in mn bed lig.
nachtjes door doen WL geen goedeerst maar eens een bassin vol met koffie naar binnen werken
wilde nacht gehad?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik nog in mn bed lig.
nachtjes door doen WL geen goedeerst maar eens een bassin vol met koffie naar binnen werken
uhuquote:
quote:
wiens schuld is dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:07 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen![]()
conjoooooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
beweeg je wel genoeg?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kan nooit slapen mafkees
alsof ik daarzelf zin in heb![]()
gewoon weer terug naar bed gaan dusquote:Op maandag 2 maart 2009 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh tripack
mogguh crazy-p
ik dacht toch echt dat ik moest werken, maar er heeft zich nog geen oppaskind gemeld vandaag
dat gaat niet, de kleinste ligt in bed en de oudste kan ik noway alleen beneden halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn kat is een terrorist himself hij terroriseert mij zelfsquote:Op maandag 2 maart 2009 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat gaat niet, de kleinste ligt in bed en de oudste kan ik noway alleen beneden halen
[spoiler]* LovelyLady] mompelt iets over kastjes leeghalen, met stiften op tv tekenen en de kat terroriseren[/spoiler
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat gaat niet, de kleinste ligt in bed en de oudste kan ik noway alleen beneden halen
[spoiler]* LovelyLady] mompelt iets over kastjes leeghalen, met stiften op tv tekenen en de kat terroriseren[/spoiler
Mijn kat is een homoquote:Op maandag 2 maart 2009 09:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn kat is een terrorist himself hij terroriseert mij zelfs
Ruilen?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mijn kat is een koning
-edit- En dik
quote:
hij volgt het eetpatroon van zijn baasje ?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mijn kat is een koning
-edit- En dik
mijn knijn is baasquote:Op maandag 2 maart 2009 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mijn kat is een koning
-edit- En dik
haha, ik heb een echte dikkie dikquote:Op maandag 2 maart 2009 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ruilen?
Die van mij heet dikkie maar is totally not fat
Ik dacht zo'n rooie vensterbank kat te hebben aangeschaft, niets was minder waar, het is een in de kinderwagen slapende homoVogels vangen doet hij niet, nee hij komt trots thuis met een vlieg
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ja erg gewoon... maar je hoeft niet naar een oorzaak te zoeken van mij hoor... ik slaap prima
mijn knijn was baasquote:
ik kan ze niet zien, photobucket is hier geblokkeerdquote:Op maandag 2 maart 2009 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Desondanks is het wel een lieverd hoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IK ben een baasquote:
Aw sorry dat wist ik nietquote:Op maandag 2 maart 2009 09:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kan ze niet zien, photobucket is hier geblokkeerd
ruilen?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
En lovelylady heeft een vrije dag vandaag
als jij vanmiddag om 16:00 dan ook die wortelkanaalbehandeling voor me overneemt graag!!!!!!!!quote:
watjequote:Op maandag 2 maart 2009 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als jij vanmiddag om 16:00 dan ook die wortelkanaalbehandeling voor me overneemt graag!!!!!!!!
moehahahaha..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als jij vanmiddag om 16:00 dan ook die wortelkanaalbehandeling voor me overneemt graag!!!!!!!!
Ik denk dat het beter is als je daar zelf heen gaatquote:Op maandag 2 maart 2009 09:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
moehahahaha..
neej dank je
tenzij jij morgen voor mij naar therapy wilt..
slaapstand fail?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:53 schreef tripack het volgende:
zo pc herstart en hij werkt weer stukken sneller
je moet ook niet te veel eten/drinken/neuken*quote:
red bull :pquote:
ik kan er wel om lachenquote:
mogge mdquote:Op maandag 2 maart 2009 10:03 schreef MaleDuck het volgende:
Top 100 van vrijdag 27 februari 2009
36. 116 -Madskillz28TH
42. 107 WhiteLightning
Dieptepunt...
Maar ja mogguh trouwens...
ja ik denk dat mn therapeut dat ook denkt..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als je daar zelf heen gaat
mogguh !quote:Op maandag 2 maart 2009 10:03 schreef MaleDuck het volgende:
Top 100 van vrijdag 27 februari 2009
36. 116 -Madskillz28TH
42. 107 WhiteLightning
Dieptepunt...
Maar ja mogguh trouwens...
dierenmishandelingquote:
ik gister ochtend om 8 uur naar de shell om wat red bull te halen.. gvd,, ¤2,09 per blikjequote:Op maandag 2 maart 2009 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
energiedrankjes![]()
mogge mensen die net wakker zijn
mocht ie willenquote:
ja klopt. tel maar eens hoeveel x achter mekaar ik het kanquote:
je moeder zal trots op je zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja klopt. tel maar eens hoeveel x achter mekaar ik het kan
de appel valt niet ver vd boom hehquote:
dus je wilt zeggen..dat je ma...quote:Op maandag 2 maart 2009 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de appel valt niet ver vd boom heh
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de appel valt niet ver vd boom heh
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ik ben geen meisje meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben geen meisje meer
wij ook geen jongetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
surequote:Op maandag 2 maart 2009 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast wel want jongetjes rukken zich tig keer per dag en scheppen daarover op
wie heeft het over opscheppen ? blijkbaar ben jij onder de indrukquote:Op maandag 2 maart 2009 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast wel want jongetjes rukken zich tig keer per dag en scheppen daarover op
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie heeft het over opscheppen ? blijkbaar ben jij onder de indruk
Dusss....quote:Op maandag 2 maart 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja klopt. tel maar eens hoeveel x achter mekaar ik het kan
ik hoef nergens over op te scheppenquote:
nee , want dit is niet uitzonderlijk. en waar hebben we het over , een fucking smileyquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , want dit is niet uitzonderlijk. en waar hebben we het over , een fucking smiley
je wordt er zelf al moe vanquote:
maar, ik hoef helemaal niet te winnen. het boeit me gewoon totaal niet.quote:
ow...quote:Op maandag 2 maart 2009 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar, ik hoef helemaal niet te winnen. het boeit me gewoon totaal niet.
suc6quote:Op maandag 2 maart 2009 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow...
dussssss
ga ik even mijn mannetje uit bed halen
ja wel goed.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He hoe gaat het nou? Beetje bijgekomen van een hectische week??
morguuh crazyquote:
WTFBBQ??!!??quote:Op maandag 2 maart 2009 10:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja wel goed.
en heb nog lang om bij te komen hoor.
ben vrijdag ontslagen
vonden dat ik te veel rookte (2 in werktijd, 2 in pauze ?!?)quote:
joh, kut voor je man. zeker aangezien wat voor kut week je hadquote:Op maandag 2 maart 2009 10:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja wel goed.
ben vrijdag ontslagen
mja beetje gare reden.... contract niet verlengt of gewoon ontslagen?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vonden dat ik te veel rookte (2 in werktijd, 2 in pauze ?!?)
m`n houding....
echt beetje raar.
maja
komt wel goed
zat nog in mn proefmaandquote:Op maandag 2 maart 2009 10:52 schreef tripack het volgende:
[..]
mja beetje gare reden.... contract niet verlengt of gewoon ontslagen?
goede vraag..... anders zou ik het voor laten komenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:52 schreef tripack het volgende:
[..]
mja beetje gare reden.... contract niet verlengt of gewoon ontslagen?
achquote:Op maandag 2 maart 2009 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh, kut voor je man. zeker aangezien wat voor kut week je had
dat is kut... dan ligt het waarschijnlijk niet aan jou maar aan de economiequote:
ja dat zei je al, maar waarom?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja wel goed.
ben vrijdag ontslagen
mja ach.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is kut... dan ligt het waarschijnlijk niet aan jou maar aan de economie
mogge moozquote:
Ohw komt wel goed dusquote:Op maandag 2 maart 2009 10:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja ach.
maak me niet druk
ben blijkbaar vanochtend alweer gebeld door een bedrijf.
lag te slapen dus mobiel niet gehoort
altijd hequote:
Dat is waar! Mijn vriend heeft na een half jaar net vandaag zijn contract voor onbepaalde tijd getekendquote:Op maandag 2 maart 2009 10:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
altijd he
programmeurs blijven veel gevraagt
Goeie mogguh barraquote:Op maandag 2 maart 2009 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mooz
Ja inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 10:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
altijd he
hmmm.... tjah... blijft gare redenquote:
ik kan ook programerenquote:Op maandag 2 maart 2009 10:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
altijd he
dat hoor ik bij ons bedrijf ook hoor... die doen ook servicedesk en daar zien ze lichte terugloop, maar ontwikkelklussen zijn bijna nog drukkerquote:Op maandag 2 maart 2009 10:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
altijd he
quote:
om in oefening te blijvenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan ben je even vrij van je ene mindere groep ga je bij je andere mindere groep rondhangen
WOAAT ? mindere ?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan ben je even vrij van je ene mindere groep ga je bij je andere mindere groep rondhangen
ja hequote:Op maandag 2 maart 2009 11:06 schreef Moozzie het volgende:
Dus ik zo Killzone 2 kopen vrijdag
Kan ik um zondag voor het eerst spelen
Jezus wat een gaaf spel
ik bedoelde het als geintje hoorquote:
Yea we knowquote:Op maandag 2 maart 2009 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde het als geintje hoor
nee, wel nog vol in een natte (gelukkig alleen nat ja) luier gegrepenquote:
pff vrijdag zat je alle minpunten nog op te noemenquote:
Het is maar wat je leuk vindquote:Op maandag 2 maart 2009 11:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, wel nog vol in een natte (gelukkig alleen nat ja) luier gegrepen
Godverdomme gaaf spelquote:Op maandag 2 maart 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pff vrijdag zat je alle minpunten nog op te noemen![]()
gvd ik wil hem ook!
Jullie zijn gewoon jaloers op de fraaie download voor GTA 4quote:
Laat ik eerst eens GTA4 uitspelenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers op de fraaie download voor GTA 4
really?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
klote duiven, da´s alles wat ik nog moet doen
GTA op de conselesquote:Op maandag 2 maart 2009 11:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers op de fraaie download voor GTA 4
Wie heeft er nou zin om een jaar te wachtenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
GTA op de conseles![]()
op de pc moet je hem spelen, daar heb je nu een 1st person mod voor
ik heb al wel aardig veel gespeeldquote:Op maandag 2 maart 2009 11:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zeker wel. Ben jij al bij de academie geweest? Missie 4 ofzo denk ik
200 duiven jaquote:Op maandag 2 maart 2009 11:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
really?
Omg ik ga echt niet 100 (of waren het er meer) van die kut duiven zoeken om ze af te knallen
Ik vind het veel leuker om te free-roamen en een beetje de politie uit te dagen. Jammer dat het leger dit keer niet van de partij iskunnen we ook geen tanks jatten
Eerste gta deel zonder tanks
gta op de pc = failquote:Op maandag 2 maart 2009 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
GTA op de conseles![]()
op de pc moet je hem spelen, daar heb je nu een 1st person mod voor
ja kan niet anders heh.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wie heeft er nou zin om een jaar te wachten
en terechtquote:Op maandag 2 maart 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pff vrijdag zat je alle minpunten nog op te noemen![]()
gvd ik wil hem ook!
Daar ging ik even goed de mist in bij die 'baas' (zo'n vlieg machientjequote:Op maandag 2 maart 2009 11:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb al wel aardig veel gespeeld
dus ik denk het wel
het enigste voordeel is dat het er veeeeeeeeel mooier uitziet. de controls zijn idd echt gayquote:Op maandag 2 maart 2009 11:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gta op de pc = fail
sorry dat ik het zeg..dat is gewoon echt gay !!
OOOH JA..die was fucked up manquote:Op maandag 2 maart 2009 11:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar ging ik even goed de mist in bij die 'baas' (zo'n vlieg machientje)
ik heb die heel vaak overnieuw gedaanquote:Op maandag 2 maart 2009 11:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar ging ik even goed de mist in bij die 'baas' (zo'n vlieg machientje)
De eerste GTAquote:Op maandag 2 maart 2009 11:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
200 duiven ja![]()
En de eerste GTA was geniaal man, je moet het in het juiste tijdsbeeld zien, ik heb 100 keer meer respect voor wat ze toen uit die ps wisten te persen dan wat ze nu uit de 360 halen.
De eerste beelde van GTA China Town Wars voor de DS zien er trouwens tamelijk old school uit
ja ik twijfel nog steeds tussen killzone2 en streetfighter 4quote:
Daarom deed ik die dus weel op de pcquote:Op maandag 2 maart 2009 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kan niet anders heh.dat zal hetzelfde zijn als crysis op de consoles
en nog weer later, kom je in zo'n stukje, waar de 10 achter je aan komen ofzoquote:Op maandag 2 maart 2009 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
OOOH JA..die was fucked up man
maar later kun je zo'n heavy machine gun pakken en dan schiet je hem in 2 sec. naar de tering
ik had em ook op de pcquote:Op maandag 2 maart 2009 11:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De eerste GTA
Goeie ouwe tijd
Dan op de eerste map, (maar niet eerste missie, je had 3 'map set ups/missie pakketten' per map)
En dan had je een bigfootDat ding was leuk
En tanks jatten en gewoon over de snelweg alles plat rijden
Of die oranje padvinders overreiden voor killfrenzie volgens mij
Ik had um op de pc trouwens
Ik wist niet dat je onderlangs konquote:Op maandag 2 maart 2009 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
OOOH JA..die was fucked up man
maar later kun je zo'n heavy machine gun pakken en dan schiet je hem in 2 sec. naar de tering
dat is als het biermeisje met een een chernobyl "vrouw/monster" vergelijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik twijfel nog steeds tussen killzone2 en streetfighter 4
LOL , het is een vet spel hoor. allleen veeleisend. mn pc kan hem niet eens aan hoe ik het zou willenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daarom deed ik die dus weel op de pc
Maar na een kwartiertje had ik daar alweer genoeg van
Ik ben echt 20 keer dood gegaan en toen kwam ik erachter dat ik ook in die tunnel eronder kon zitten. En toen dus in 1 keer gehaaldquote:Op maandag 2 maart 2009 11:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb die heel vaak overnieuw gedaan
gta 1, had ik op de playstation 1quote:Op maandag 2 maart 2009 11:34 schreef Klonk het volgende:
ik weet nog een van de eerste missies, moest je eerst een tankwagen jatten die van een bom voorzien en dan een politiebureau opblazen
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady voelt zich buiten geslotenga je schamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
nee , dat is het biermeisje met keeley hazell vergelijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is als het biermeisje met een een chernobyl "vrouw/monster" vergelijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |