om in oefening te blijvenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan ben je even vrij van je ene mindere groep ga je bij je andere mindere groep rondhangen
WOAAT ? mindere ?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan ben je even vrij van je ene mindere groep ga je bij je andere mindere groep rondhangen
ja hequote:Op maandag 2 maart 2009 11:06 schreef Moozzie het volgende:
Dus ik zo Killzone 2 kopen vrijdag
Kan ik um zondag voor het eerst spelen
Jezus wat een gaaf spel
ik bedoelde het als geintje hoorquote:
Yea we knowquote:Op maandag 2 maart 2009 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde het als geintje hoor
nee, wel nog vol in een natte (gelukkig alleen nat ja) luier gegrepenquote:
pff vrijdag zat je alle minpunten nog op te noemenquote:
Het is maar wat je leuk vindquote:Op maandag 2 maart 2009 11:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, wel nog vol in een natte (gelukkig alleen nat ja) luier gegrepen
Godverdomme gaaf spelquote:Op maandag 2 maart 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pff vrijdag zat je alle minpunten nog op te noemen![]()
gvd ik wil hem ook!
Jullie zijn gewoon jaloers op de fraaie download voor GTA 4quote:
Laat ik eerst eens GTA4 uitspelenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers op de fraaie download voor GTA 4
really?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
klote duiven, da´s alles wat ik nog moet doen
GTA op de conselesquote:Op maandag 2 maart 2009 11:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers op de fraaie download voor GTA 4
Wie heeft er nou zin om een jaar te wachtenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
GTA op de conseles![]()
op de pc moet je hem spelen, daar heb je nu een 1st person mod voor
ik heb al wel aardig veel gespeeldquote:Op maandag 2 maart 2009 11:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zeker wel. Ben jij al bij de academie geweest? Missie 4 ofzo denk ik
200 duiven jaquote:Op maandag 2 maart 2009 11:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
really?
Omg ik ga echt niet 100 (of waren het er meer) van die kut duiven zoeken om ze af te knallen
Ik vind het veel leuker om te free-roamen en een beetje de politie uit te dagen. Jammer dat het leger dit keer niet van de partij iskunnen we ook geen tanks jatten
Eerste gta deel zonder tanks
gta op de pc = failquote:Op maandag 2 maart 2009 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
GTA op de conseles![]()
op de pc moet je hem spelen, daar heb je nu een 1st person mod voor
ja kan niet anders heh.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wie heeft er nou zin om een jaar te wachten
en terechtquote:Op maandag 2 maart 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pff vrijdag zat je alle minpunten nog op te noemen![]()
gvd ik wil hem ook!
Daar ging ik even goed de mist in bij die 'baas' (zo'n vlieg machientjequote:Op maandag 2 maart 2009 11:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb al wel aardig veel gespeeld
dus ik denk het wel
het enigste voordeel is dat het er veeeeeeeeel mooier uitziet. de controls zijn idd echt gayquote:Op maandag 2 maart 2009 11:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gta op de pc = fail
sorry dat ik het zeg..dat is gewoon echt gay !!
OOOH JA..die was fucked up manquote:Op maandag 2 maart 2009 11:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar ging ik even goed de mist in bij die 'baas' (zo'n vlieg machientje)
ik heb die heel vaak overnieuw gedaanquote:Op maandag 2 maart 2009 11:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar ging ik even goed de mist in bij die 'baas' (zo'n vlieg machientje)
De eerste GTAquote:Op maandag 2 maart 2009 11:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
200 duiven ja![]()
En de eerste GTA was geniaal man, je moet het in het juiste tijdsbeeld zien, ik heb 100 keer meer respect voor wat ze toen uit die ps wisten te persen dan wat ze nu uit de 360 halen.
De eerste beelde van GTA China Town Wars voor de DS zien er trouwens tamelijk old school uit
ja ik twijfel nog steeds tussen killzone2 en streetfighter 4quote:
Daarom deed ik die dus weel op de pcquote:Op maandag 2 maart 2009 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kan niet anders heh.dat zal hetzelfde zijn als crysis op de consoles
en nog weer later, kom je in zo'n stukje, waar de 10 achter je aan komen ofzoquote:Op maandag 2 maart 2009 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
OOOH JA..die was fucked up man
maar later kun je zo'n heavy machine gun pakken en dan schiet je hem in 2 sec. naar de tering
ik had em ook op de pcquote:Op maandag 2 maart 2009 11:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De eerste GTA
Goeie ouwe tijd
Dan op de eerste map, (maar niet eerste missie, je had 3 'map set ups/missie pakketten' per map)
En dan had je een bigfootDat ding was leuk
En tanks jatten en gewoon over de snelweg alles plat rijden
Of die oranje padvinders overreiden voor killfrenzie volgens mij
Ik had um op de pc trouwens
Ik wist niet dat je onderlangs konquote:Op maandag 2 maart 2009 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
OOOH JA..die was fucked up man
maar later kun je zo'n heavy machine gun pakken en dan schiet je hem in 2 sec. naar de tering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is als het biermeisje met een een chernobyl "vrouw/monster" vergelijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik twijfel nog steeds tussen killzone2 en streetfighter 4
LOL , het is een vet spel hoor. allleen veeleisend. mn pc kan hem niet eens aan hoe ik het zou willenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daarom deed ik die dus weel op de pc
Maar na een kwartiertje had ik daar alweer genoeg van
Ik ben echt 20 keer dood gegaan en toen kwam ik erachter dat ik ook in die tunnel eronder kon zitten. En toen dus in 1 keer gehaaldquote:Op maandag 2 maart 2009 11:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb die heel vaak overnieuw gedaan
gta 1, had ik op de playstation 1quote:Op maandag 2 maart 2009 11:34 schreef Klonk het volgende:
ik weet nog een van de eerste missies, moest je eerst een tankwagen jatten die van een bom voorzien en dan een politiebureau opblazen
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady voelt zich buiten geslotenga je schamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
nee , dat is het biermeisje met keeley hazell vergelijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is als het biermeisje met een een chernobyl "vrouw/monster" vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |