Oláquote:
nu stel je me wel heel erg teleur deb...quote:
Ja ik zat in een roes..ik wist niet wat ik deedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu stel je me wel heel erg teleur deb...
Zolang het bij deze ene keer blijft, kan ik je het vergeven... maar dit moet niet vaker gebeuren dame ...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik zat in een roes..ik wist niet wat ik deed
Nee nee ik zal er op lettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zolang het bij deze ene keer blijft, kan ik je het vergeven... maar dit moet niet vaker gebeuren dame ...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:31 schreef Friday12 het volgende:
ik moet weer verder PHP en dat is ook zo zwaar mag ik weer de hele dag zitten [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:31 schreef Friday12 het volgende:
ik moet weer verder PHP en dat is ook zo zwaar mag ik weer de hele dag zitten [ afbeelding ]
drugs, maakt meer kapot dan je lief isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik zat in een roes..ik wist niet wat ik deed
Programmeren is voor homo'squote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:31 schreef Friday12 het volgende:
Ach dude...dat beetje heroine dat ik doequote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
drugs, maakt meer kapot dan je lief is
als het niet zoveel is, maakt het niet uit !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach dude...dat beetje heroine dat ik doe
Ja dat goede spul van jou dat ken ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als het niet zoveel is, maakt het niet uit !
ik heb nog heel goed spul, voor weinig geld.
wie zegt dat het coke was dan? ik zeg alleen, ik heb goed spul voor weinig geld..dat jij bloem probeert op te snuiven kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat goede spul van jou dat ken ikdie coke..was gewoon bloem man
awww.. kuchie kuchiequote:
Voel jij het ook bloeien?quote:
Ja he? CAN YOU FEEEEEL THE LOVE TONIGHTquote:
op dit moment voel ik niet zo veelquote:
* debbie kijkt in de waterige oogjes van Fridayquote:
dat was omdat ik jou niet kan zienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie kijkt in de waterige oogjes van Friday
Yeah right
hahaquote:
zo grappig dat het meteen een topickiller isquote:
nou idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zo grappig dat het meteen een topickiller is
Waarschijnlijk iets van buikgriep... Hoop wel dat het snel over is zeg, buiten dat ik me niet lekker voel verveel ik me ook nog een de tyfusquote:
Ben je wel aan't werkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets van buikgriep... Hoop wel dat het snel over is zeg, buiten dat ik me niet lekker voel verveel ik me ook nog een de tyfus
Maar eh, neuken?
mogguh man, beterschap !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets van buikgriep... Hoop wel dat het snel over is zeg, buiten dat ik me niet lekker voel verveel ik me ook nog een de tyfus
Maar eh, neuken?
ben jij niet van......quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben je wel aan't werkof lekker thuis?
Ik ga niet neuken met iemand die aan de schijt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |