In het vorige topic stond toch aardig wat ontopics, toch?quote:
Bevalt het op kamers wonen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
Pyjama! Ik zit ook nog in pyjama, maar ik heb een thuiswerk dagje..
Ik denk dat ik vanavond spinazie a la creme ga eten
en dan misschien nog met wat aardappeltjes uit de oven. (Ik heb gister 2x vlees gegeten)
Wel gezond genoeg hoop ik
Knapperige ei-spinazietaart!!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
en dan misschien nog met wat aardappeltjes uit de oven. (Ik heb gister 2x vlees gegeten)
Ja bevalt wel! Er is nu niemand die er wat van kan zeggen dat ik al de hele dag aan het lamballen ben! Woohoo!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bevalt het op kamers wonen?
Hoe is 't eigenlijk afgelopen met je brief??
Vertel; wat heb je allemaal geschranst?!quote:
Ach, het was gewoon een lamme TVPquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In het vorige topic stond toch aardig wat ontopics, toch?
Heb je Evy opgegetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:06 schreef SiTuSavais het volgende:
DML, wat fijn!
Ik heb een beetje door het vorige topic gescand, is er al iets bekend over de schoonmoeder van MoBlo?
en er was nog iets wat ik wilde zeggen, maar dat ben ik vergeten
Lijstje dan maar:
O: brinta
T: Evy
T: nog meer brinta!
T: appel + bouillon
L: restje couscous met kip
T: 3 pure chocolade-eitjes
D: ???
Beetje gek verdeeld qua hoeveelheid, maar geen honger geleden en toch netjes om de 2 ŕ 3u iets gegeten ongeveer.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je Evy opgegeten![]()
Zal ze vast niet zo fier hebben gevonden!
Schop!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, het was gewoon een lamme TVP
Schop mij even aan het werk, dames. Ik moet een ontzettend suf kutklusje doen en ik zit het al een uur uit te stellen
Doe je hoorapparaat uitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet naar de keuken om een mesje voor m'n kiwi te pakken, maar m'n kwebbelende huisgenootje is daar..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:15 schreef Muis006 het volgende:
NEE ik heb het!
Leid haar af door de kiwi naar haar hoofd te gooien, ren dan naar binnen, pak een mesje en je kiwi en ren weer naar buiten!
Ja, zo eentje.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:16 schreef loveli het volgende:
Ik heb zo'n collega. Dan ga je in de pauze in je eentje aan een tafel achter je Metro zitten. Komt hij naast je zitten. Daag, pauze.
Ik ook! Nog een half uurtje wachten op avondeten of ik moet toch maar dat kofschip uit je sig opeten...quote:
Helemaal eens hoor, daar niet van, maar ik heb geen kinder-discussie gezien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:16 schreef Vivi het volgende:
Ik wil toch nog even wat kwijt over de kinder-discussie.
In het gesloten meetingstopic!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor, daar niet van, maar ik heb geen kinder-discussie gezien.![]()
Zit je in het verkeerde topic?
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
Net naar de kapper geweest. Niet geknipt, want alleen simpel knippen koste 54 euro. dat vertik ik toch om te betalen.
Kun je de rest van de week geen eten meer kopen, prima afslank-methode.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
Net naar de kapper geweest. Niet geknipt, want alleen simpel knippen koste 54 euro. dat vertik ik toch om te betalen.
Oh. Gesloten zelfs?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef P.F het volgende:
In het gesloten meetingstopic!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef AKnynke het volgende:
Waarom zijn kappers altijd zo duur? (de mijne ook maar vraag me af waarvoor het nodig is)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
Hij hoeft zich niet eens te registreren om te lezenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:37 schreef AKnynke het volgende:
ehh, m'n vriend heeft zich net geregistreerd op het forum om m'n posts te kunnen bekijken. En hij begrijpt het niet eens, want het is in het Nederlands....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:39 schreef P.F het volgende:
Nynke, please tell me again about that threesome you had last week?
Hier is een bezig voor een culinaire recensie in de Librijequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
Vief, as much as ik je moederkloekerigheid larfik geloof niet dat dat het punt was.
Om de gemoederen hier wat te sussen: post eens een foto van je spruit met zijn reebruine ogen? Zodat ik kan zien wat ik helemaal mis aan de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Korte samenvatting: een tijdje geleden vroeg Sugar of het de bedoeling was dat ze haar kinderen meebracht naar de meet en toen zeiden meerdere mensen dat ze dat liever niet hadden. Nu zei Vivi dat ze haar zoon meebrengt omdat ze geen oppas heeft en werd er veel positiever gereageerd. Dat vonden sommige mensen een beetje raar en toen ontstond er een hele discussie die het voortzetten idd niet waard is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Phaidra het volgende:
Huh? What happened in het meet-topic!? Ik wil de discussie hier niet voortzetten ofzo, maar ik zou het echt heel jammer vinden als de meet niet doorgaat vanwege een uit de hand gelopen discussie.![]()
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Ik klik 'm niet aan want ik zit op mijn werk...maar... Fiesta, fiesta Mexicanaaaa tralalalalalalalalaaaaaaaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef Muis006 het volgende:
Nou dan speciaal voor de vriend van Nynke:
Want om 17 uur sluiten ze en dan krijg je 'em morgenochtend pas mee?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:46 schreef Vivi het volgende:
Het is ook een schat en een heel makkelijk kind.
En ik moet hem nu echt gaan ophalen.
ik zal het hem laten lezen. hij vond het forum grote onzin, en was dus vrij snel weer weggegaan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ok.... Ik dacht dat er over de eerste discussie een soort van consensus was "als je de keus hebt, liever niet, dat is misschien ook leuker voor de moeders zelf (hoeven ze niet steeds op te letten oid?) maar als het niet anders kan, is het geen probleem". Het zal mij persoonlijk echt niet uit maken, maar ik vind kinderen over het algemeen (en de kinders van de specifieke fokkers in slank zeker!!) leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Korte samenvatting: een tijdje geleden vroeg Sugar of het de bedoeling was dat ze haar kinderen meebracht naar de meet en toen zeiden meerdere mensen dat ze dat liever niet hadden. Nu zei Vivi dat ze haar zoon meebrengt omdat ze geen oppas heeft en werd er veel positiever gereageerd. Dat vonden sommige mensen een beetje raar en toen ontstond er een hele discussie die het voortzetten idd niet waard is.
Klinkt als mijn vriendje..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zal het hem laten lezen. hij vond het forum grote onzin, en was dus vrij snel weer weggegaan....
Voor mij zou het juist een uitstekend idee zijn als iedereen kinderen meeneemt; als ik me dan ongemakkelijk voel, kan ik nog altijd gekke bekken gaan trekken naar de spruiten. Die begrijpen mijn humor tenminstequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ok.... Ik dacht dat er over de eerste discussie een soort van consensus was "als je de keus hebt, liever niet, dat is misschien ook leuker voor de moeders zelf (hoeven ze niet steeds op te letten oid?) maar als het niet anders kan, is het geen probleem". Het zal mij persoonlijk echt niet uit maken, maar ik vind kinderen over het algemeen (en de kinders van de specifieke fokkers in slank zeker!!) leuk.
Whehe, zullen wij elkaar dan ook begrijpen??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor mij zou het juist een uitstekend idee zijn als iedereen kinderen meeneemt; als ik me dan ongemakkelijk voel, kan ik nog altijd gekke bekken gaan trekken naar de spruiten. Die begrijpen mijn humor tenminste
Vivi, wat is het toch een lekker jochMaar wat eet hij daar nou?
Misschien eens in de maand lekker eten? Als je een craving hebt, ben je verder van huis. Met een vast punt in de maand heb je misschien houvast om het vol te houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb honger, en ik heb al vanalles in mijn smoel gedouwd.
Wat moet je doen om motivatie te houden??? Ben nou 24 kg afgevallen maar ik ben het zo zat!! Ik wil babi pangang met loempia, kou you loek, zoetzure kip en zwartebonensaus met pekingeend...
Ik wil het gewoon allemaal!!
Wat een flauwekul zeg. Er is al eens eerder een meet geweest, remember? En toen waren de meesten er gewoonquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben op andere fora ook op meets geweest maar het is overal hetzelfdeMet vrouwen gaat het gewoon niet... Iedereen doet mee als het nog maanden duurt, zodra het dichterbij komt heeft iedereen wel een smoes..
quote:
Heb je nu je avondeten al op?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:22 schreef Miss_S het volgende:
Avondeten was lekkereens kijken of ik nog honger ga krijgen vanavond
Ik ben niet anders gewendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je nu je avondeten al op?![]()
Ik ga tot half 7 werken, daarna van 7 tot 8 bodyshape en dan thuis direct eten koken (is in een kwartiertje klaar).
Ik heb nog helemaal niet het idee dat het etenstijd is!
Ik heb toch al behoorlijk wat leuke meets gehad, met mensen uit OUD...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben op andere fora ook op meets geweest maar het is overal hetzelfdeMet vrouwen gaat het gewoon niet... Iedereen doet mee als het nog maanden duurt, zodra het dichterbij komt heeft iedereen wel een smoes..
Tuurlijk gaan het niet alleen om poepluiersquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul zeg. Er is al eens eerder een meet geweest, remember? En toen waren de meesten er gewoon. En die meet gaat er heus wel komen als we een beetje zijn afgekoeld, mét kinderen en wie daar een probleem mee heeft blijft maar lekker weg
.
Als het maar niet de hele tijd over flesvoeding en poepluiers gaat.
Bolletje chocomousequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor mij zou het juist een uitstekend idee zijn als iedereen kinderen meeneemt; als ik me dan ongemakkelijk voel, kan ik nog altijd gekke bekken gaan trekken naar de spruiten. Die begrijpen mijn humor tenminste
Vivi, wat is het toch een lekker jochMaar wat eet hij daar nou?
Mijnes krijgt geen fles meer en zijn poepluiers verdring ik altijd zsm!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul zeg. Er is al eens eerder een meet geweest, remember? En toen waren de meesten er gewoon. En die meet gaat er heus wel komen als we een beetje zijn afgekoeld, mét kinderen en wie daar een probleem mee heeft blijft maar lekker weg
.
Als het maar niet de hele tijd over flesvoeding en poepluiers gaat.
Ik moet ook zeggen dat een groep dames als deze mij meer de bibbers bezorgt dan de CUL-dames, hoor. Vanwege de fixatie op uiterlijk die wij allen delenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan het niet alleen om poepluiersEn meetings zijn ook vreselijk gezellig! Ik heb iig nog nooit een erge meegemaakt en ik heb met iedereen nog contact...
Maar vaak krijgt men koud watervrees... Incl.ik hoor.. brrrr, daarom heb ik ook maar niet aangemeld
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
dikke lip
dikke kuit
pijnlijke pols
kapotte motorkuip
kapot knipperlicht
gedeukt ego
ik ben weer 's onderut gegaan![]()
ja, dat sms-je las ik toen ik rene belde dat ik op mn plaat lag..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
Mo, had je nou al nieuws over je schoonmoeder?
Oh jakkie. En je schrijft 'waarschijnlijk'... dus ze weten het nog steeds niet zeker?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat sms-je las ik toen ik rene belde dat ik op mn plaat lag..
wrsch slecht, borst afzetten, etc
Jee zeg! Ben je erg geschrokken, of alleen gedeukt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
dikke lip
dikke kuit
pijnlijke pols
kapotte motorkuip
kapot knipperlicht
gedeukt ego
borst gingen ze sowieso afzetten, want het zag er sowieso niet goed uit.. ik moet 't precieze verhaal nog even uitvogelen. Het is me net wel verteld, maar snap 't nog niet helemaal...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jakkie. En je schrijft 'waarschijnlijk'... dus ze weten het nog steeds niet zeker?
Sterkte, ook met je gedeukte lip en pols en ego
Dat snapte ik ook niet helemaalquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
En kan iemand me uitleggen wat nou precies die group politics zijn die we blijken te hebben?
Want die term zag ik in het meet topic ook al voorbij komen.
Zo'n dag had ik zaterdag ook. Ik moest zelfs eerst mn schoolwerk af, en dan pas douchen. Heb tot een uur of 5 in pyjama gezetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
Shock absorber 30FF (mijn maat).quote:
Muissiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja christus ik moest ervan huilenik ben echt niet iemand die op wil geven en zo voelde het wel een beetje.
Ouch! Grootste schade is die aan je ego, hoop ik?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
dikke lip
dikke kuit
pijnlijke pols
kapotte motorkuip
kapot knipperlicht
gedeukt ego
Nee, dat wordt taaiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:05 schreef Miss_S het volgende:
is geroosterd brood ook nog lekker als je het meeneemt en dan later opeet?
Het wordt vrij droog volgens mij, met kans op taai worden. Ik vind het vaak al niet lekker meer als het is afgekoeld, het knapperige is er dan wel af. Maar ik zou zeggen: probeer het en oordeel zelf of je het nog lekker vind.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:05 schreef Miss_S het volgende:
is geroosterd brood ook nog lekker als je het meeneemt en dan later opeet?
Nee maar hallo, het is ook nogal even schrikken! Niet raar dat je een beetje woozy bent, ookal is er niets ergs aan de hand.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
het was droog, heb mezelf onderuit geremd op wrsch wat olie en water
gewoon, voor een stoplicht, dus ging ook niet hard, maar ben wil licht in mn hoofd nu en voel me niet helemaal tof, dus ga ff op de bank liggen/hangen... denk ik..
Nou, een telefoon is wel iets duurs. En ik voel mij altijd schuldig als ik elektronica aanschafquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
PFje hoezo voel je je schuldig dan? Naar wie toe?
En kan iemand me uitleggen wat nou precies die group politics zijn die we blijken te hebben?
Want die term zag ik in het meet topic ook al voorbij komen.
O, ik vind de aanschaf van een telefoon wel een issuequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat komt helemaal goed P.F.Jeetje, dat moet toch wel kunnen of gun jij het jezelf niet?
Heb je hem nog niet? Ik heb nog een w800i die niet helemaal sjofel maar is maar nog prima werktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
[..]
O, ik vind de aanschaf van een telefoon wel een issueDit is pas de tweede ooit die ik ga kopen! (Op 2 goedkope van 20 euro na, maar die heb ik later weer cadeau gedaan..)
Ik heb hem betaald, hij komt over 2 dagen met te de post.. De hipste telefoon die ik heb gehad is een k750iquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:20 schreef neen het volgende:
[..]
Heb je hem nog niet? Ik heb nog een w800i die niet helemaal sjofel maar is maar nog prima werkt
Die w800i is hetzelfde maar dan wit met oranjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb hem betaald, hij komt over 2 dagen met te de post.. De hipste telefoon die ik heb gehad is een k750i
Ook als je hem gewoon blokkeert? Die van mij maakt helemaal geen foto's meer omdat ik geen schuifje voor de camera meer hebquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, ik moet mijn mobiel nog slopen. Hij maakt steeds foto's in mn broekzak, dus wil het knopje eruit slopen. Of een nieuwe kopen! Maar dan juist zo'n goedkope, die geen foto's of whatever kan maken
. Eentje die gewoon belt en smst, en klaar.
Welke provider heb je? En heb je prepaid?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, ik moet mijn mobiel nog slopen. Hij maakt steeds foto's in mn broekzak, dus wil het knopje eruit slopen. Of een nieuwe kopen! Maar dan juist zo'n goedkope, die geen foto's of whatever kan maken
Vodafone prepaid. Dus als k een nieuwe mobiel koop, ook van Vodafone, kan ik daar gewoon mijn huidige simkaart in knallen. Heb ik vorige keer ook gedaan enzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Welke provider heb je? En heb je prepaid?
Volgens mij is dat de mobiel die k aan mn pa heb gegevenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Welke provider heb je? En heb je prepaid?
Je zou deze kunnen nemen: http://www.typhone.nl/gsm/nokia/744/nokia-1650-black
Heb de link even veranderd, http://www.chear.nl/Chear_Telecom/Tel_Prepaid/7105102/quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de mobiel die k aan mn pa heb gegeven. Zoiets. Maar ik ga eerst proberen het knopje er gewoon uit te slopen (in de telefoonmenu iets uitzetten kan niet, vergrendelen lukt ook niet) en dan zie ik wel weer verder
.
Ja, voor zn verjaardag, nieuw enzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb de link even veranderd, http://www.chear.nl/Chear_Telecom/Tel_Prepaid/7105102/
Ik weet niet of je die aan hem hebt gegeven? Hij is volgens mij nog niet eens een jaar oud!
Dat had ik ook met m'n vorige foonquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Geluid staat bij mij altijd uit. Ik merk het pas als ik in mn geheugen kijk. En dan kan ik er weer 200 verwijderenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met m'n vorige foon. Een dichtklapgeval van Sony Ericsson.
Leuk hč, al die zwarte foto's van je broekzakEn vaak had ik niet eens door dat er foto's gemaakt werden. Stond ik met iemand te praten, stond die raar te kijken: "Maak je foto's ofzo?"
.
Ik wil er wel even op gaan springenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, voor zn verjaardag, nieuw enzo. Maar k zie nu op de site dat dat toch een andere is.
Maar k mag nog geen nieuwe kopen, niet zolang mijn huidige niet echt gesloopt is.
Hmm denk ook niet dat het echt lekker blijft dus neem wel gewoon een boterham mee of aardbeienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het wordt vrij droog volgens mij, met kans op taai worden. Ik vind het vaak al niet lekker meer als het is afgekoeld, het knapperige is er dan wel af. Maar ik zou zeggen: probeer het en oordeel zelf of je het nog lekker vind.
Als je je geheugen gewoon vol laat dan kan je geen foto's meer makenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geluid staat bij mij altijd uit. Ik merk het pas als ik in mn geheugen kijk. En dan kan ik er weer 200 verwijderen.
Succesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:35 schreef Chicolate het volgende:
Nou, ik ga trainen. Met mn gekneusde voet lekker op kussens trappen
. Wat een pijn zal ik hebben straks.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:39 schreef P.F het volgende:
Oh, ik heb altijd grote lol met telefoonhelpdeskmedewerkers..Echt serieus bij ieder bedrijf tot nu toe, ik vraag mij echt af hoe dat komt
Echt super aardig zijn ze, behulpzaam, doen meer dan ze hoeven doen.
Echt top![]()
Blote voeten was het bij ons.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
Hai!![]()
Lijstje van vandaag:
O: broodje gekookt ei
T: smoothie aarbei-banaan
L: 1 pistoletje eiersalade, half pistoletje sellerie salade (lunch tijdens een bijeenkomst)
T: 1 peer, 1 paaseitje
D: rijst met pangasiusfilet, groente en een woksausje
T: optimel dubbelvla
S: Pilates
Zometeen dus mijn eerste les PilatesWeet iemand of het daarbij gebruikelijk is sportschoenen te dragen of dat het juist op blote voeten is?
Ik neem m'n schoenen wel mee, maar dat vond ik ook het meest logisch inderdaad. Beweegt wat fijner lijkt me!quote:
Ik weet het ook niet, maar het ziet er netjes uit!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Miss_S het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O: geroosterde witte boterham
30 min WiiFit
T: appel
L: wit pistoletje met magere smeerkaas
15 min cardio
D: Varkensvlees teriyaki
T: schaaltje aardbeien
90 min buikdansen
Als ik na het buikdansen nog trek hem neem ik een peer.
Geen idee hoeveel kcal dit bij elkaar is.
die zou ik niet vertrouwen. absoluut niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Is je vriend een beetje handig met een schaar?
Oe, dat is bij mij zonder twijfel echt het allerlelijkste aan mezelf: mijn voeten. Ja, ik heb ook de keuze al gemaakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik neem m'n schoenen wel mee, maar dat vond ik ook het meest logisch inderdaad. Beweegt wat fijner lijkt me!
Ik heb net m'n voeten nog maar even verzorgd en m'n teennagels gelakt![]()
oh, hij kon er trouwens wel om lachen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zal het hem laten lezen. hij vond het forum grote onzin, en was dus vrij snel weer weggegaan....
Thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar het ziet er netjes uit!
Ik heb maat 37/38 en geen problemen met m'n voetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, dat is bij mij zonder twijfel echt het allerlelijkste aan mezelf: mijn voeten. Ja, ik heb ook de keuze al gemaakt.Maar lakken helpt natuurlijk altijd.
Was Pilates nou ook geschikt om bepaalde zones aan te pakken? Dat je dus gericht traint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door TJDoornbos op 03-03-2009 19:18:40 ]
Witbrood is niet geweldig (zit niets nuttigs in en heeft een voorliefde om zich te settelen op je buik), maar misschien houd je niet van volkorenbrood? In dat geval heb ik niets gezegd. Op zich ziet je lijstje er niet verkeerd uit als er ook groente bij je diner zat, maar ik denk niet dat het voor mij genoeg zou zijn.quote:
Ja, stom is dat he? Ik voel me ook veel lekkerder nu ik gezonder eet. En toch naar het slechte eten blijven grijpen hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks
Moet zeggen dat dit ook een stuk fijner voelt dan al die vette troep.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef TJDoornbos het volgende:Proost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
Ja preciesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, stom is dat he? Ik voel me ook veel lekkerder nu ik gezonder eet. En toch naar het slechte eten blijven grijpen heNiet dat ik mezelf alles ontzeg (zie paaseitje
), maar dat 'hele zakken leeg eten' wil ik echt niet meer
Witte boterham en wit pistoletje. Foei!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef Miss_S het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O: geroosterde witte boterham
30 min WiiFit
T: appel
L: wit pistoletje met magere smeerkaas
15 min cardio
D: Varkensvlees teriyaki
T: schaaltje aardbeien
90 min buikdansen
Als ik na het buikdansen nog trek hem neem ik een peer.
Geen idee hoeveel kcal dit bij elkaar is.
Ik kon zonet trouwens ook nergens die goedkope vis in de diepvries vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: verse ananas met magere yoghurt
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
T: 45 minuten crosstrainer
L: geroosterde volkorenboterham filet americain, magere kwark
T: geroosterde volkorenboterham filet americain
T: hand cashewnootjes, 1 carameleitje
D: broccolisoep, kebab
T: peerijsje (Die![]()
![]()
Albert Heijn
heeft nu ook al de Festini-peerijsjes 'onopvallend' vervangen door dozen met hun eigen merk. Viesss!)
Weet niet precies, maar als je de link verwijdert, doet de spoiler het opeens wel.quote:
Jeezus Mo, wat erg. Laat haar alsjeblieft aandringen op een botscan en een volledige MRI, want bij mijn moeder waren de lymfeklieren schoon maar was het tóch al uitgezaaid naar de botten. Sorry dat ik dit zeg en dat is echt worst case scenario hoor, maar better safe then sorry denk ik maar. Als je wat wil weten mag je altijd PM-en he.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:53 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat ze bij/tijdens het afzetten van de borst de lymfeklieren gaan onderzoeken. Dan kunnen ze zien of het uitgezaaid is of niet.
Thnx for the tip!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet niet precies, maar als je de link verwijdert, doet de spoiler het opeens wel.
Mijn teerbeminde heeft ooit zijn rug gebroken en het is een wonder dat ie nog/weer loopt. Ik vind het ook doodeng dat ie motor rijdt, maar gelukkig is hij zelf wel heel erg voorzichtig in het verkeer (maar toch,hij kan ook tegen een gek aanrijden die dat niet is). Maar ja, het is zijn lust en leven, hij heeft drie dagen geleden nog een nieuwe gekocht. (En de wijven op de motorbeurs waren lelijk zei iequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:16 schreef ElisaB het volgende:
Een schuiver gemaaktAuw
Is toch wel een beetje de reden dat ik nog steeds geen motor wil; ben een beetje te bang
Sterkte met alles
Dat laatste was ook de bedoeling, heb wel een paar balansdagen nodigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Witte boterham en wit pistoletje. Foei!.
En ik vind het een beetje een karig lijstje. 1 boterham bij het ontbijt?.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:20 schreef Vivi het volgende:
(En de wijven op de motorbeurs waren lelijk zei ie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat wel een heel indisch lijstje, neen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:19 schreef neen het volgende:
O: skinny yoghurt
T: 2 koffie (zwart)
L: 3 bruine broodjes, 1 geroosterd met boter en de andere 2 met gekookt ei
T: 2 koffie
D: nasi goreng
T: 1 koffie
En straks zie ik nog wel even,
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef Laureline het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik vind het wel meevallen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een heel indisch lijstje, neen.
Nou, met al die koffie!quote:
Zachtjes uitgedrukt als je het zo stelt Vievquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:44 schreef Vivi het volgende:
Maarreh, TJ, ik kan hieruit opmaken dat je niet zo'n gewelllldige relatie had met stiefmama dearest?
Lijstjes zijn dan ook wel heel erg persoonlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Leintjuh en Sigme hebben voor mij nog steeds de beste lijstjes... veel maar goed!! Ik denk nog steeds dat dat op lange termijn zoveel beter is.
Maar dat is misschien een soort van "eigenbelang" ik eet ook veel maar maak ook wel lange dagen.
aan de andere kant is er wel 24 kg kwijt...
Moeilijk blijft het...
Als je het maar vol kan houden lijkt mij, het moet wel "leuk" blijven, zeg maar.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef TJDoornbos het volgende:
IK VOEL ME KEIGOEDAls ik je stiefmoeder was, was ik ook weggegaan. Aan wie het ook ligt: als de zoon van je meneer zo over je praat, dan heb je er niets meer te zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Er moeten toch ook sporten of bezigheden te vinden zijn die dat niet allemaal hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:06 schreef Syrena het volgende:
En ik moet echt meer gaan bewegen, maar ik vind het toch zo verschrikkelijk![]()
En ik kan niet eens precies zeggen wat ik er zo erg aan vind. Hoewel...
- Je moet andere kleren aan
- Je moet weer ergens heen ervoor
- Het kost geld
- Het doet pijn![]()
- Je zweet
- Het is gewoon hoooorrroorrrr
Alleen jammer dat ze het beide pas na 7 jaar snappenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik je stiefmoeder was, was ik ook weggegaan. Aan wie het ook ligt: als de zoon van je meneer zo over je praat, dan heb je er niets meer te zoeken.
Het enige dat ik een pietsie leuk vond, en ook nog redelijk in was, is Pilates.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er moeten toch ook sporten of bezigheden te vinden zijn die dat niet allemaal hebben
Ik heb ook nooit zin om te sporten, nu ook helemaal niet om te buikdansen. Maar dat heeft volgens mij meer met het vroegere gymlessyndroom te maken. Uiteindelijk is het altijd zo fijn
Als je het gevonden hebt, hou ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:13 schreef Syrena het volgende:
Misschien moet ik hersenstimulatie ofzo krijgen, dat ik het allemaal ineens heel leuk vind.
Of een pilletje. Ik zou best een pilletje willen waardoor sporten ineens heel leuk wordt.
Ik ben het met je eens maarrrr...... een beetje rustig hardlopen gaat nog wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:06 schreef Syrena het volgende:
En ik moet echt meer gaan bewegen, maar ik vind het toch zo verschrikkelijk![]()
En ik kan niet eens precies zeggen wat ik er zo erg aan vind. Hoewel...
- Het kost geld
- Het doet pijn![]()
- Je zweet
Ik heb Start To Run gedaan. Ik vond het best fijn, alleen kreeg ik na 4 lessen echt gruwelijke (quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens maarrrr...... een beetje rustig hardlopen gaat nog wel.
- Het kost geld
- Het doet pijn![]()
- Je zweet
Misschien had je lekker op jezelf moeten gaan en je paps zijn eigen leven moeten laten leven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Alleen jammer dat ze het beide pas na 7 jaar snappen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:21 schreef Syrena het volgende:
Terwijl ik heel legitiem en hijgend net een andere beginner aan het inhalen was![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef Syrena het volgende:
En toen heb ik ook nog eens aan het verkeerde flesje Spa zitten lebberen, want die hele baan vol renners hadden allemaal hetzelfde f*cking flesje bij zich![]()
![]()
Niemand had het gezien trouwens, maar toch. Het idee
Blehquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef Syrena het volgende:
En toen heb ik ook nog eens aan het verkeerde flesje Spa zitten lebberen, want die hele baan vol renners hadden allemaal hetzelfde f*cking flesje bij zich![]()
![]()
Niemand had het gezien trouwens, maar toch. Het idee
Op het mijne had ik met rooie stift gekladderd. Maar ik had dus net een hele (!!!) ronde gerend en ik kon niet meerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoe wist je dan dat het het verkeerde flesje was?.
Ze zeggen altijd 3 maanden. Ik zelf zie het altijd sneller. Hangt een beetje van je lichaam af.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Howdy! Ik ben vers gedouched en mijn spieren ontwikkelen zich niet snel genoeg
Als je 2x in de week naar de sportschool gaat en daarnaast nog 2x per week een half uur op den loopband loopt, hoe snel zie je dan verschil denk je?
Ik ben er echt zoeen van: zie je t niet dan helpt t niet.
Oja, dat punt moet eiks nog boven hooorrrooorrr.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Howdy! Ik ben vers gedouched en mijn spieren ontwikkelen zich niet snel genoeg
Als je 2x in de week naar de sportschool gaat en daarnaast nog 2x per week een half uur op den loopband loopt, hoe snel zie je dan verschil denk je?
Ik ben er echt zoeen van: zie je t niet dan helpt t niet.
ik woonde ook paar jaar op mezelf maar met mn brakke gezondheid woon ik liever ff thuis. En ja het is ook goedkoperquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien had je lekker op jezelf moeten gaan en je paps zijn eigen leven moeten laten leven.
Waarom PM? Ik kan het hier ook gewoon zeggen hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
pm me eens waarom je dat vind viev
ow datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom PM? Ik kan het hier ook gewoon zeggen hoor.
En ik heb het wel eens vaker gezegd, de manier waarop jij "out of the blue" stellingen deponeert hier waarbij je dan (lijkt mij) van achter je scherm zit te wachten en te speculeren dat wij er vervolgens op inspringen en gaan bedelen om meer achtergrondinfo, wat bijna nooit gebeurt, vind ik vaak een beetje bedenkelijk.
Ik bedoel; je verteld iets, of niet, maar hoe jij het doet vind ik vaak zo raar, van die flarden met info die totaal losstaan van welk onderwerp de discussie hier ook maar over gaat, ofzo.
Hmm okay, daar kan ik wel mee leven! Punt is dat ik afgelopen nacht mijn beste nachtrust van dit jaar heb gehadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd 3 maanden. Ik zelf zie het altijd sneller. Hangt een beetje van je lichaam af.
Dat kan. Zal proberen meer bij mezelf te gaan komen hierquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:39 schreef Vivi het volgende:
Joh. Het komt op mij een beetje raar over, de manier waarop je dat doet.
Dat klinkt fijn. Je sliep toch zo slecht na de bestralingen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm okay, daar kan ik wel mee leven! Punt is dat ik afgelopen nacht mijn beste nachtrust van dit jaar heb gehaddus dat alleen al is het waard om te blijven sporten.
Vandaag weer een goeie dagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Leintjuh en Sigme hebben voor mij nog steeds de beste lijstjes... veel maar goed!! Ik denk nog steeds dat dat op lange termijn zoveel beter is.
Maar dat is misschien een soort van "eigenbelang" ik eet ook veel maar maak ook wel lange dagen.
Moeilijk blijft het...
Als je het maar vol kan houden lijkt mij, het moet wel "leuk" blijven, zeg maar.
Ben jij 24 kg afgevallen? Hallelujaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Moeilijk blijft het...
Ik heb hier nog steeds geen gevoel voor. Wat stoort je eraan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje![]()
o. broodje met jam en vegasmeer + muffin + banaan + kloosterfrau melissengeist
t. yoghurt
l. 2 echte eieren + chocoladeeitje
t. sauzijzenbroodje
d. vegapizza
Drama.
Ja heel slecht! Ik kom ook heel moeilijk mijn bed uit 's ochtend, dus dat wordt nog wat morgen want dan moet ik om half 8 de trein hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klinkt fijn. Je sliep toch zo slecht na de bestralingen?
o. broodje was wit / muffin is niet nodig (beter een volkorenboterham)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb hier nog steeds geen gevoel voor. Wat stoort je eraan?
(Afgezien van dat saucijzenbroodje)
Hij is/of doet vrij vrolijk. Hoop dat er door de verbeterde situatie thuis mijn gezondheid ook verbeterd. Want onbewust zal dat best iets bijdragen vermoed ik!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:00 schreef Phaidra het volgende:
En TJD, fijn voor jou dat er nu meer rust in huis komt (denk ik zo als ik je berichten wel eens lees over ruzies ed). Maar voor je vader zal het vast niet makkelijk zijn, denk ik?
Calvinistquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Samenvattend:
te weinig vezels, groente en fruit
te veel rommel
Mo, je bent een mens. Rust goed uit, geniet van je warme choco en wees de schoondochter die je al was.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
weer even achter de pc, maar ga lekker vroeg slapen
baal heel erg van het feit dat ik de fout vast had kunnen voorkomen en dat m'n motor nu gewond is
schoonmoes die allemaal toch niet zo geweldig nieuws had en en en
gets....![]()
![]()
bah...
verder heb ik niet veel bijgelezen, behalve Vief nog even: ik zal 't zeker tegen René zeggen (al gedaan zelfs) maar nog even aandringen haar dat te laten checken.. moet er niet aan denken dat ze wat over 't hoofd zien dat fataal kan wordenze is pas 59
Verder baal ik van mezelf, van deze situatie en alles en is de hele wereld stom.
Dus ga ik zo maar chocolademelk maken en op bed..mn schoonmoes, mn motor
bah!
Daar heb je best kans van ja. Stress is een belangrijke factor voor je gezondheid!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij is/of doet vrij vrolijk. Hoop dat er door de verbeterde situatie thuis mijn gezondheid ook verbeterd. Want onbewust zal dat best iets bijdragen vermoed ik!
Precies, maargoed ze zagen ook wat in augustus, september en oktober toen ze mn ICD uitlazen en toen was het hier nog vrij normaal. Dus er is wel wat maar hoop dat het zonder stress met medicijnen af te doen isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar heb je best kans van ja. Stress is een belangrijke factor voor je gezondheid!
Mooi hč?quote:
Kus derop.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
baal heel erg van het feit dat ik de fout vast had kunnen voorkomen en dat m'n motor nu gewond is
gets....![]()
![]()
bah...
verder heb ik niet veel bijgelezen, behalve Vief nog even: ik zal 't zeker tegen René zeggen (al gedaan zelfs) maar nog even aandringen haar dat te laten checken.. moet er niet aan denken dat ze wat over 't hoofd zien dat fataal kan wordenze is pas 59
Verder baal ik van mezelf, van deze situatie en alles en is de hele wereld stom.
bah!
Je vroeg erom; hier is je reactie: de wijze waarop jij het brengt, doet het beeld van een jaloerse puber ontstaan. Je mag haar een stomme kuthoer vinden, maar het is altijd nog de partner van je vader. Staat het je niet aan, dan ga je lekker een eigen huis zoeken. Daar ben je tenslotte oud genoeg voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Hij is/of doet vrij vrolijk. Hoop dat er door de verbeterde situatie thuis mijn gezondheid ook verbeterd. Want onbewust zal dat best iets bijdragen vermoed ik!
over langlaufen gesproken: ik keek heel gek op toen ik vanmorgen ineens een langlaufer moest inhalen op de fiets...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Vanmorgen op omroep Max () zag ik een leuke sport. Een soort kruising tussen skeeleren en langlaufen; met hele lange skeelers én stokken waarmee je ook offroad kan (op grindwegen dus). Lijkt me erg leuk.
Hoe is het met haar? Houdt ze de moed er nog een beetje in? Lijkt de opleving door te zetten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kus derop.
En mijn mama is ook pas 59....
Ik ben er nog helemaal stil van..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi hč?![]()
![]()
. Dat is mijn favoriete film! En die muziek
.
Society, you're a crazy breed
I hope you're not lonely without me.
Zolang ik hier woonde probeerde ik me in te houden en boven al te doen wat ze vroeg qua was inleveren, afwassen en soms als ik vroeg klaar was boodschappen te doen. Maar er zijn uiteraard ook wel dingen die je mij kan aanwrijven. Daar ben ik eerlijk in. Maar als ik me een week lang prima voel ondanks dat artsen er anders over denken en ik kom dan eerder uit De Kuip terug omdat ik me echt beroerd voel en kotsmisselijk ben van de medicijnen moet je niet gaan bitchen met ja dan had je naarde EHBO moeten gaan. Want maandag toen die f*cking icd afging moest ik me niet aanstellen....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vroeg erom; hier is je reactie: de wijze waarop jij het brengt, doet het beeld van een jaloerse puber ontstaan. Je mag haar een stomme kuthoer vinden, maar het is altijd nog de partner van je vader. Staat het je niet aan, dan ga je lekker een eigen huis zoeken. Daar ben je tenslotte oud genoeg voor.
Andere reactie: en wat heb jij in de afgelopen jaren gedaan om het leven thuis met jullie drieen aangenamer te maken?
Ik weet er te weinig van, dus baseer me alleen maar op wat je hier af en toe vanuit het niets neergooit. En dan denk ik: béétje makkelijk TJD...
Present liefje!!!quote:
Details...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Zolang ik hier woonde probeerde ik me in te houden en boven al te doen wat ze vroeg qua was inleveren, afwassen en soms als ik vroeg klaar was boodschappen te doen. Maar er zijn uiteraard ook wel dingen die je mij kan aanwrijven. Daar ben ik eerlijk in. Maar als ik me een week lang prima voel ondanks dat artsen er anders over denken en ik kom dan eerder uit De Kuip terug omdat ik me echt beroerd voel en kotsmisselijk ben van de medicijnen moet je niet gaan bitchen met ja dan had je naarde EHBO moeten gaan. Want maandag toen die f*cking icd afging moest ik me niet aanstellen....
En dat irriteerde me (o.a.) en door dat soort dingen was ik ook wel eens een lul. Absoluut. Maargoed Vanaf het begin zat het vanaf beide kanten niet goed. En zolang je dan eerlijk en oprecht bent kan ik er mee leven maar dat is ze niet. En ik kan soms een lul zijn en irritant en druk en weet ik veel wat nog meer maar ben altijd eerlijk!
Dat had ik ookquote:
Dat ik haar niet mag of waarom ze weg is. Want dat laatste weet ik ook niet helemaal. Volgens mijn pa omdat hijn ontslagen is per 1 feb en zijn eigen bedrijf (transportbedrijf) totaal niet van de grond komtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Details...
Waar gaat het nou werkelijk om?
Gaaf zeg!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:57 schreef AKnynke het volgende:
Net 2 vluchten naar Berlijn geboekt voor het weekend na pasen. Voor een totaal van wel 1.20 euro!
Weet nog niet helemaal zeker of ie kan, maar lukt het niet dan is het ook niet zo erg...
Ligt eraan wie het maakt. In de mijne zit 1 eierdooier per portie en dan nog ongeveer 12.5 20 gram vet vanwege de slagroom/melk. Geen idee hoeveel gram een portie is, ligt wat boven 100 gram denk ik. Als ik het zo zie staan vraag ik me af of ik het goed heb berekend.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:55 schreef Goodbye het volgende:
Weet iemand hoeveel calorieen er ongeveer in creme brulee (100g) zit? Ik ga het sowieso eten(vriendje is morgen jarig), maar als het heel erg is pas ik de rest van mijn dag er een beetje op aan
OMG, dat tweede resultaatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:58 schreef Chicolate het volgende:
@Goodbye:
https://www1.miele.nl/recepten/Pages/Recept.aspx?id=110
en
http://www.caloriedagboek.nl/recepten/?recept=113
spreken elkaar volgens mij totaal tegen
Is je vader er erg verdrietig om dat ze weg is?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat ik haar niet mag of waarom ze weg is. Want dat laatste weet ik ook niet helemaal. Volgens mijn pa omdat hijn ontslagen is per 1 feb en zijn eigen bedrijf (transportbedrijf) totaal niet van de grond komt
Ik heb ze kant en klaar gekochtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het maakt. In de mijne zit 1 eierdooier per portie en dan nog ongeveer 12.5 20 gram vet vanwege de slagroom/melk. Geen idee hoeveel gram een portie is, ligt wat boven 100 gram denk ik. Als ik het zo zie staan vraag ik me af of ik het goed heb berekend.
En dan nog 12.5 gram suiker per portie.
Dan moet je de verpakking lezenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ze kant en klaar gekochten die zijn 97 gram.
Maar ik ga me er nu ook gewoon niet meer druk om maken en eet er morgen gewoon lekker één op.
Had ik al gedaan en daar staat het niet opquote:
Hij zegt van niet, maar wie weet speelt die een rol. Is niet eerste keer dat ze ruzie hebben dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Is je vader er erg verdrietig om dat ze weg is?
Want die zal het ook niet makkelijk hebben als ik het zo lees met zijn werk en zijn vriendin die vertrekt
Leuk leuk leuk! Ik ga aanstaande zomer vijf dagen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als t door gaat ja! k heb er nu al zin in...
leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk! Ik ga aanstaande zomer vijf dagen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga slapen!en een extra
voor BathSMSer
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef P.F het volgende:
Ik mis het gezeur van m'n ouders
happiness is only real when it's shared
En de outfits zijn trouwens met blote buik....dus nog een reden om af te vallenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:25 schreef Miss_S het volgende:
*hyper* *hyper*
Wat is buikdansen toch leuk, we hebben ookal de outfits te zien gekregen voor ons optreden.
Er zullen ook stukjes flamenco inzitten
*rent topic in*quote:
Ik lees even mee,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
gets....![]()
![]()
bah...
bah!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En de outfits zijn trouwens met blote buik....dus nog een reden om af te vallen
Je heupen komen vanzelf steeds losser te zitten, of heb je echt een probleem met je heupen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goede motivatie ja!
Buikdansen klinkt leuk, maar mijn heupen kunnen dat écht niet.
Straks trouwen in gemeenschap van goederen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds honger
En financiele crisis.. ben gvd 300E aan boodschappen kwijt, dat is inclusief blikvoer enzo... elke keer als zijn kinderen er zijn draai ik voor de kosten op.. wil ik niet meer, ik wil een aparte rekening... Hij ook wel maar wat is nou voor wie?
Ik woon bij zijn huis in.. WOZ, rioolrechten dat wil ik voor de helft meebetalen maar nieuwe trapbekleding niet.. da's nooit van mij en zal van mij, met verkoop van het huis, nooit voor mij zijn.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Bepaal een huurbedrag dat jij aan hem betaalt, en een (gemiddelde) prijs per persoon per maaltijd?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds honger
En financiele crisis.. ben gvd 300E aan boodschappen kwijt, dat is inclusief blikvoer enzo... elke keer als zijn kinderen er zijn draai ik voor de kosten op.. wil ik niet meer, ik wil een aparte rekening... Hij ook wel maar wat is nou voor wie?
Ik woon bij zijn huis in.. WOZ, rioolrechten dat wil ik voor de helft meebetalen maar nieuwe trapbekleding niet.. da's nooit van mij en zal van mij, met verkoop van het huis, nooit voor mij zijn.
Cooool, het samengestelde gezinquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds honger
Whehe, laten we daar op juichenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |