abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 maart 2009 @ 17:49:31 #101
163650 Greys
pi_66659626
Mo, had je nou al nieuws over je schoonmoeder?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66659640
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

oei...

Gaat het een beetje? .
steeds minder goed eigenlijk

adrenaline is weg en de pijn komt ophupselen zeg maar
Ja doei.
pi_66659657
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:49 schreef Greys het volgende:
Mo, had je nou al nieuws over je schoonmoeder?
ja, dat sms-je las ik toen ik rene belde dat ik op mn plaat lag..

wrsch slecht, borst afzetten, etc
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 maart 2009 @ 17:51:31 #104
163650 Greys
pi_66659702
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, dat sms-je las ik toen ik rene belde dat ik op mn plaat lag..

wrsch slecht, borst afzetten, etc
Oh jakkie. En je schrijft 'waarschijnlijk'... dus ze weten het nog steeds niet zeker?
Sterkte, ook met je gedeukte lip en pols en ego
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66659721
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
dikke lip
dikke kuit
pijnlijke pols
kapotte motorkuip
kapot knipperlicht
gedeukt ego

ik ben weer 's onderut gegaan
Jee zeg! Ben je erg geschrokken, of alleen gedeukt?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66659731
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh jakkie. En je schrijft 'waarschijnlijk'... dus ze weten het nog steeds niet zeker?
Sterkte, ook met je gedeukte lip en pols en ego
borst gingen ze sowieso afzetten, want het zag er sowieso niet goed uit.. ik moet 't precieze verhaal nog even uitvogelen. Het is me net wel verteld, maar snap 't nog niet helemaal...
Ja doei.
pi_66659752
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef Greys het volgende:

En kan iemand me uitleggen wat nou precies die group politics zijn die we blijken te hebben?
Want die term zag ik in het meet topic ook al voorbij komen.
Dat snapte ik ook niet helemaal

En sterkte MoBlo met alles
pi_66659759
Ik denk dat ze bij/tijdens het afzetten van de borst de lymfeklieren gaan onderzoeken. Dan kunnen ze zien of het uitgezaaid is of niet.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66659781
Moblo . Voor je schoonmams, en voor je gedeukte ego.
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
Pyjama! Ik zit ook nog in pyjama, maar ik heb een thuiswerk dagje..

Ik denk dat ik vanavond spinazie a la creme ga eten
en dan misschien nog met wat aardappeltjes uit de oven. (Ik heb gister 2x vlees gegeten)
Wel gezond genoeg hoop ik
Zo'n dag had ik zaterdag ook. Ik moest zelfs eerst mn schoolwerk af, en dan pas douchen. Heb tot een uur of 5 in pyjama gezeten .
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik wil er ook 1! Wat zijn je zoektermen?
Shock absorber 30FF (mijn maat).
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja christus ik moest ervan huilen ik ben echt niet iemand die op wil geven en zo voelde het wel een beetje.
Muissie . Ik vind het echt knap dat je dit kon besluiten, ik ben ook al zo'n "ja maar ik ga het toch niet opgeven ofzo"-type, en het is echt een hele prestatie dat je dit zo kon doen . En je hebt een goede reden hmm.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:55:16 #110
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66659801
MoBlo sterkte
pi_66659827
Jeutje MoBlo, da's dubbel slecht nieuws
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:57:19 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66659878
Sterkte mo. Met motor, ongeluk en schoonmama. Ik hoop dat morgen een beteredag is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66659954
MoBlo, sterkte.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? dinsdag 3 maart 2009 @ 18:01:07 #114
70532 loveli
N
pi_66660000
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
dikke lip
dikke kuit
pijnlijke pols
kapotte motorkuip
kapot knipperlicht
gedeukt ego

ik ben weer 's onderut gegaan
Ouch! Grootste schade is die aan je ego, hoop ik?
crap in = crap out
pi_66660025
dank jullie

pijn in kuit begint wel erger te worden en ik slis als ik probeer te praten
maar dat gaat wel weer over.. motor is nog steeds belangrijkste en gaan deze week de boel maar weer fixen...

maar het doet wel flink pijn
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 3 maart 2009 @ 18:04:30 #116
70532 loveli
N
pi_66660111
Jeu, er stond nog meer op de volgende pagina. Sterkte met alles, Mo!

BTW, knipperlicht heb ik misschien nog wel liggen, maar da's weinig boeiend naast het nieuws over je schoonma.
crap in = crap out
pi_66660139
is geroosterd brood ook nog lekker als je het meeneemt en dan later opeet?
pi_66660190
juh.. al het slechte komt in drieën, dus ben benieuwd wat 't volgende is....

of was het het goede dat in drieën komt?

godsam, ik wilde flink gaan leren vanavond..

en ik genoot zo lekker op de motor, zonnetje, helemaal niet koud, heerlijk
dus snel maar weer oplappen die handel

en dan snel langs schoonmams enzo... even kijken of daar nog behoefte aan is enzo.. ze gaat volgende week al onder het mes geloof ik..
Ja doei.
pi_66660283
Wat een ellendedag, MoBlo!
Hoe kwam je te vallen dan? Nat wegdek in de bocht? Ik vind het er altijd zo griezelig uitzien, motorrijders in de regen. Of als ze tussen de filebanen doorsjezen, ben ik altijd plaatsvervangend bezorgd dat er een auto van rijbstrook gaat wisselen...
pi_66660316
MoBlo knuff. Dubbele knuff.
pi_66660359
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:05 schreef Miss_S het volgende:
Nee, dat wordt taai
pi_66660360

het was droog, heb mezelf onderuit geremd op wrsch wat olie en water
gewoon, voor een stoplicht, dus ging ook niet hard, maar ben wil licht in mn hoofd nu en voel me niet helemaal tof, dus ga ff op de bank liggen/hangen... denk ik..
Ja doei.
pi_66660391
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:05 schreef Miss_S het volgende:
Het wordt vrij droog volgens mij, met kans op taai worden. Ik vind het vaak al niet lekker meer als het is afgekoeld, het knapperige is er dan wel af. Maar ik zou zeggen: probeer het en oordeel zelf of je het nog lekker vind.
pi_66660412
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:12 schreef motorbloempje het volgende:

het was droog, heb mezelf onderuit geremd op wrsch wat olie en water
gewoon, voor een stoplicht, dus ging ook niet hard, maar ben wil licht in mn hoofd nu en voel me niet helemaal tof, dus ga ff op de bank liggen/hangen... denk ik..
Nee maar hallo, het is ook nogal even schrikken! Niet raar dat je een beetje woozy bent, ookal is er niets ergs aan de hand.
Take it easy, vanavond! Kookt René?
pi_66660459
Gut Moblo, het zit je niet mee
pi_66660487
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
PFje hoezo voel je je schuldig dan? Naar wie toe?

En kan iemand me uitleggen wat nou precies die group politics zijn die we blijken te hebben?
Want die term zag ik in het meet topic ook al voorbij komen.
Nou, een telefoon is wel iets duurs. En ik voel mij altijd schuldig als ik elektronica aanschaf (Een bed of een kast koop ik zo, maar elektronica..)

Plus, ik heb natuurlijk wel van te voren bedacht wat ik waar aan uit ga geven (zoveel aan kleding, zoveel aan eten, zoveel aan huur) Maar ik had niet echt een vakje "nieuwe telefoon"
Dus gaat er een andere post "sneuvelen"..
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:16:53 #127
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66660496
Een schuiver gemaakt Auw Is toch wel een beetje de reden dat ik nog steeds geen motor wil; ben een beetje te bang

Sterkte met alles
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_66660513
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat komt helemaal goed P.F. Jeetje, dat moet toch wel kunnen of gun jij het jezelf niet?
O, ik vind de aanschaf van een telefoon wel een issue Dit is pas de tweede ooit die ik ga kopen! (Op 2 goedkope van 20 euro na, maar die heb ik later weer cadeau gedaan..)
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:20:00 #129
236335 neen
schone schijn
pi_66660608
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:17 schreef P.F het volgende:

[..]

O, ik vind de aanschaf van een telefoon wel een issue Dit is pas de tweede ooit die ik ga kopen! (Op 2 goedkope van 20 euro na, maar die heb ik later weer cadeau gedaan..)
Heb je hem nog niet? Ik heb nog een w800i die niet helemaal sjofel maar is maar nog prima werkt
het lijkt niet wat het is
pi_66660632
Jezus wat kut Mo! Gelukkig reed je niet hard toen je onderuit ging, brr. M'n vader rijdt ook iedere dag motor en is *klopt af* gelukkig nog niet onderuit gegaan ook al ben ik daar wel bang voor!

En wat verschrikkelijk van je schoonmoeder!
pi_66660656
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:20 schreef neen het volgende:

[..]

Heb je hem nog niet? Ik heb nog een w800i die niet helemaal sjofel maar is maar nog prima werkt
Ik heb hem betaald, hij komt over 2 dagen met te de post.. De hipste telefoon die ik heb gehad is een k750i
pi_66660664
Oh ja, ik moet mijn mobiel nog slopen . Hij maakt steeds foto's in mn broekzak, dus wil het knopje eruit slopen. Of een nieuwe kopen! Maar dan juist zo'n goedkope, die geen foto's of whatever kan maken . Eentje die gewoon belt en smst, en klaar.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:23:19 #133
236335 neen
schone schijn
pi_66660732
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb hem betaald, hij komt over 2 dagen met te de post.. De hipste telefoon die ik heb gehad is een k750i
Die w800i is hetzelfde maar dan wit met oranje
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, ik moet mijn mobiel nog slopen . Hij maakt steeds foto's in mn broekzak, dus wil het knopje eruit slopen. Of een nieuwe kopen! Maar dan juist zo'n goedkope, die geen foto's of whatever kan maken . Eentje die gewoon belt en smst, en klaar.
Ook als je hem gewoon blokkeert? Die van mij maakt helemaal geen foto's meer omdat ik geen schuifje voor de camera meer heb
pi_66660736
quote:
Welke provider heb je? En heb je prepaid?

Je zou deze kunnen nemen: http://www.chear.nl/Chear_Telecom/Tel_Prepaid/7105102/
pi_66660812
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:23 schreef P.F het volgende:

[..]

Vodafone prepaid. Dus als k een nieuwe mobiel koop, ook van Vodafone, kan ik daar gewoon mijn huidige simkaart in knallen. Heb ik vorige keer ook gedaan enzo . En krijg 50 smsjes gratis bij iedere keer (20 euro)opwaarderen . Das ook wel prettig.
pi_66660856
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:23 schreef P.F het volgende:

[..]

Je zou deze kunnen nemen: http://www.typhone.nl/gsm/nokia/744/nokia-1650-black
Volgens mij is dat de mobiel die k aan mn pa heb gegeven . Zoiets. Maar ik ga eerst proberen het knopje er gewoon uit te slopen (in de telefoonmenu iets uitzetten kan niet, vergrendelen lukt ook niet) en dan zie ik wel weer verder .
pi_66660896
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de mobiel die k aan mn pa heb gegeven . Zoiets. Maar ik ga eerst proberen het knopje er gewoon uit te slopen (in de telefoonmenu iets uitzetten kan niet, vergrendelen lukt ook niet) en dan zie ik wel weer verder .
Heb de link even veranderd, http://www.chear.nl/Chear_Telecom/Tel_Prepaid/7105102/
Ik weet niet of je die aan hem hebt gegeven? Hij is volgens mij nog niet eens een jaar oud!
pi_66660954
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb de link even veranderd, http://www.chear.nl/Chear_Telecom/Tel_Prepaid/7105102/
Ik weet niet of je die aan hem hebt gegeven? Hij is volgens mij nog niet eens een jaar oud!
Ja, voor zn verjaardag, nieuw enzo . Maar k zie nu op de site dat dat toch een andere is.

Maar k mag nog geen nieuwe kopen, niet zolang mijn huidige niet echt gesloopt is .
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:30:12 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66660988
quote:
Dat had ik ook met m'n vorige foon . Een dichtklapgeval van Sony Ericsson.
Leuk hč, al die zwarte foto's van je broekzak En vaak had ik niet eens door dat er foto's gemaakt werden. Stond ik met iemand te praten, stond die raar te kijken: "Maak je foto's ofzo?" .
Niet meer actief op Fok!
pi_66661032
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat had ik ook met m'n vorige foon . Een dichtklapgeval van Sony Ericsson.
Leuk hč, al die zwarte foto's van je broekzak En vaak had ik niet eens door dat er foto's gemaakt werden. Stond ik met iemand te praten, stond die raar te kijken: "Maak je foto's ofzo?" .
Geluid staat bij mij altijd uit. Ik merk het pas als ik in mn geheugen kijk. En dan kan ik er weer 200 verwijderen .
pi_66661040
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja, voor zn verjaardag, nieuw enzo . Maar k zie nu op de site dat dat toch een andere is.

Maar k mag nog geen nieuwe kopen, niet zolang mijn huidige niet echt gesloopt is .
Ik wil er wel even op gaan springen
pi_66661063
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het wordt vrij droog volgens mij, met kans op taai worden. Ik vind het vaak al niet lekker meer als het is afgekoeld, het knapperige is er dan wel af. Maar ik zou zeggen: probeer het en oordeel zelf of je het nog lekker vind.
Hmm denk ook niet dat het echt lekker blijft dus neem wel gewoon een boterham mee of aardbeien
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:32:32 #143
236335 neen
schone schijn
pi_66661067
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Geluid staat bij mij altijd uit. Ik merk het pas als ik in mn geheugen kijk. En dan kan ik er weer 200 verwijderen .
Als je je geheugen gewoon vol laat dan kan je geen foto's meer maken
Vroeger had ik een motorola V70, die was tof! Jammer dat het van kutkwaliteit was
pi_66661190
Nou, ik ga trainen . Met mn gekneusde voet lekker op kussens trappen . Wat een pijn zal ik hebben straks.
pi_66661328
Oh, ik heb altijd grote lol met telefoonhelpdeskmedewerkers.. Echt serieus bij ieder bedrijf tot nu toe, ik vraag mij echt af hoe dat komt Echt super aardig zijn ze, behulpzaam, doen meer dan ze hoeven doen.

Echt top
pi_66661400
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:35 schreef Chicolate het volgende:
Nou, ik ga trainen . Met mn gekneusde voet lekker op kussens trappen . Wat een pijn zal ik hebben straks.
Succes zullen we alvast pijnstillers klaar leggen?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:44:10 #147
236335 neen
schone schijn
pi_66661511
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:39 schreef P.F het volgende:
Oh, ik heb altijd grote lol met telefoonhelpdeskmedewerkers.. Echt serieus bij ieder bedrijf tot nu toe, ik vraag mij echt af hoe dat komt Echt super aardig zijn ze, behulpzaam, doen meer dan ze hoeven doen.

Echt top

pi_66661680
Hai!

Lijstje van vandaag:

O: broodje gekookt ei
T: smoothie aarbei-banaan
L: 1 pistoletje eiersalade, half pistoletje sellerie salade (lunch tijdens een bijeenkomst)
T: 1 peer, 1 paaseitje
D: rijst met pangasiusfilet, groente en een woksausje
T: optimel dubbelvla
S: Pilates

Zometeen dus mijn eerste les Pilates Weet iemand of het daarbij gebruikelijk is sportschoenen te dragen of dat het juist op blote voeten is?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66661846
liggen deed ook pijn

dus ben maar gaan koken..

lijstje van vandaag:

O: 3 rijstwafels
T: bananensmoothie
L: 3 rijstwafels
T: appel
D: kipshoarma met veel groente in ene pita met knoflooksaus

wilde eerst gezonde yoghurtsaus gaan maken maar heb zin in troostvoer

misschien vanavond nog even een biertje in de stad doen, bus stopt hier en daar voor de deur wel met een rietje denk ik
Ja doei.
pi_66661927
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
Hai!

Lijstje van vandaag:

O: broodje gekookt ei
T: smoothie aarbei-banaan
L: 1 pistoletje eiersalade, half pistoletje sellerie salade (lunch tijdens een bijeenkomst)
T: 1 peer, 1 paaseitje
D: rijst met pangasiusfilet, groente en een woksausje
T: optimel dubbelvla
S: Pilates

Zometeen dus mijn eerste les Pilates Weet iemand of het daarbij gebruikelijk is sportschoenen te dragen of dat het juist op blote voeten is?
Blote voeten was het bij ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')