In het vorige topic stond toch aardig wat ontopics, toch?quote:
Bevalt het op kamers wonen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
Pyjama! Ik zit ook nog in pyjama, maar ik heb een thuiswerk dagje..
Ik denk dat ik vanavond spinazie a la creme ga eten
en dan misschien nog met wat aardappeltjes uit de oven. (Ik heb gister 2x vlees gegeten)
Wel gezond genoeg hoop ik
Knapperige ei-spinazietaart!!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
Pyjama! Ik zit ook nog in pyjama, maar ik heb een thuiswerk dagje..
Ik denk dat ik vanavond spinazie a la creme ga eten
en dan misschien nog met wat aardappeltjes uit de oven. (Ik heb gister 2x vlees gegeten)
Wel gezond genoeg hoop ik
Ja bevalt wel! Er is nu niemand die er wat van kan zeggen dat ik al de hele dag aan het lamballen ben! Woohoo!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bevalt het op kamers wonen?
Hoe is 't eigenlijk afgelopen met je brief??
Vertel; wat heb je allemaal geschranst?!quote:
Ach, het was gewoon een lamme TVPquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In het vorige topic stond toch aardig wat ontopics, toch?
Heb je Evy opgegetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:06 schreef SiTuSavais het volgende:
DML, wat fijn!
Ik heb een beetje door het vorige topic gescand, is er al iets bekend over de schoonmoeder van MoBlo?
en er was nog iets wat ik wilde zeggen, maar dat ben ik vergeten
Lijstje dan maar:
O: brinta
T: Evy
T: nog meer brinta!
T: appel + bouillon
L: restje couscous met kip
T: 3 pure chocolade-eitjes
D: ???
Beetje gek verdeeld qua hoeveelheid, maar geen honger geleden en toch netjes om de 2 à 3u iets gegeten ongeveer.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je Evy opgegeten![]()
Zal ze vast niet zo fier hebben gevonden!
Schop!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, het was gewoon een lamme TVP
Schop mij even aan het werk, dames. Ik moet een ontzettend suf kutklusje doen en ik zit het al een uur uit te stellen
Doe je hoorapparaat uitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet naar de keuken om een mesje voor m'n kiwi te pakken, maar m'n kwebbelende huisgenootje is daar..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:15 schreef Muis006 het volgende:
NEE ik heb het!
Leid haar af door de kiwi naar haar hoofd te gooien, ren dan naar binnen, pak een mesje en je kiwi en ren weer naar buiten!
Ja, zo eentje.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:16 schreef loveli het volgende:
Ik heb zo'n collega. Dan ga je in de pauze in je eentje aan een tafel achter je Metro zitten. Komt hij naast je zitten. Daag, pauze.
Ik ook! Nog een half uurtje wachten op avondeten of ik moet toch maar dat kofschip uit je sig opeten...quote:
Helemaal eens hoor, daar niet van, maar ik heb geen kinder-discussie gezien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:16 schreef Vivi het volgende:
Ik wil toch nog even wat kwijt over de kinder-discussie.
In het gesloten meetingstopic!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor, daar niet van, maar ik heb geen kinder-discussie gezien.![]()
Zit je in het verkeerde topic?
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
Net naar de kapper geweest. Niet geknipt, want alleen simpel knippen koste 54 euro. dat vertik ik toch om te betalen.
Kun je de rest van de week geen eten meer kopen, prima afslank-methode.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
Net naar de kapper geweest. Niet geknipt, want alleen simpel knippen koste 54 euro. dat vertik ik toch om te betalen.
Oh. Gesloten zelfs?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef P.F het volgende:
In het gesloten meetingstopic!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef AKnynke het volgende:
Waarom zijn kappers altijd zo duur? (de mijne ook maar vraag me af waarvoor het nodig is)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |