Dat laatste was ook de bedoeling, heb wel een paar balansdagen nodigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Witte boterham en wit pistoletje. Foei!.
En ik vind het een beetje een karig lijstje. 1 boterham bij het ontbijt?.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:20 schreef Vivi het volgende:
(En de wijven op de motorbeurs waren lelijk zei ie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat wel een heel indisch lijstje, neen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:19 schreef neen het volgende:
O: skinny yoghurt
T: 2 koffie (zwart)
L: 3 bruine broodjes, 1 geroosterd met boter en de andere 2 met gekookt ei
T: 2 koffie
D: nasi goreng
T: 1 koffie
En straks zie ik nog wel even,
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef Laureline het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik vind het wel meevallen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een heel indisch lijstje, neen.
Nou, met al die koffie!quote:
Zachtjes uitgedrukt als je het zo stelt Vievquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:44 schreef Vivi het volgende:
Maarreh, TJ, ik kan hieruit opmaken dat je niet zo'n gewelllldige relatie had met stiefmama dearest?
Lijstjes zijn dan ook wel heel erg persoonlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Leintjuh en Sigme hebben voor mij nog steeds de beste lijstjes... veel maar goed!! Ik denk nog steeds dat dat op lange termijn zoveel beter is.
Maar dat is misschien een soort van "eigenbelang" ik eet ook veel maar maak ook wel lange dagen.
aan de andere kant is er wel 24 kg kwijt...
Moeilijk blijft het...
Als je het maar vol kan houden lijkt mij, het moet wel "leuk" blijven, zeg maar.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef TJDoornbos het volgende:
IK VOEL ME KEIGOEDAls ik je stiefmoeder was, was ik ook weggegaan. Aan wie het ook ligt: als de zoon van je meneer zo over je praat, dan heb je er niets meer te zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Er moeten toch ook sporten of bezigheden te vinden zijn die dat niet allemaal hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:06 schreef Syrena het volgende:
En ik moet echt meer gaan bewegen, maar ik vind het toch zo verschrikkelijk![]()
En ik kan niet eens precies zeggen wat ik er zo erg aan vind. Hoewel...
- Je moet andere kleren aan
- Je moet weer ergens heen ervoor
- Het kost geld
- Het doet pijn![]()
- Je zweet
- Het is gewoon hoooorrroorrrr
Alleen jammer dat ze het beide pas na 7 jaar snappenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik je stiefmoeder was, was ik ook weggegaan. Aan wie het ook ligt: als de zoon van je meneer zo over je praat, dan heb je er niets meer te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |