Het enige dat ik een pietsie leuk vond, en ook nog redelijk in was, is Pilates.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er moeten toch ook sporten of bezigheden te vinden zijn die dat niet allemaal hebben
Ik heb ook nooit zin om te sporten, nu ook helemaal niet om te buikdansen. Maar dat heeft volgens mij meer met het vroegere gymlessyndroom te maken. Uiteindelijk is het altijd zo fijn
Als je het gevonden hebt, hou ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:13 schreef Syrena het volgende:
Misschien moet ik hersenstimulatie ofzo krijgen, dat ik het allemaal ineens heel leuk vind.
Of een pilletje. Ik zou best een pilletje willen waardoor sporten ineens heel leuk wordt.
Ik ben het met je eens maarrrr...... een beetje rustig hardlopen gaat nog wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:06 schreef Syrena het volgende:
En ik moet echt meer gaan bewegen, maar ik vind het toch zo verschrikkelijk![]()
En ik kan niet eens precies zeggen wat ik er zo erg aan vind. Hoewel...
- Je moet andere kleren aan
- Je moet weer ergens heen ervoor
- Het kost geld
- Het doet pijn![]()
- Je zweet
- Het is gewoon hoooorrroorrrr
Ik heb Start To Run gedaan. Ik vond het best fijn, alleen kreeg ik na 4 lessen echt gruwelijke (quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens maarrrr...... een beetje rustig hardlopen gaat nog wel.
- Je moet andere kleren aan
- Je moet weer ergens heen ervoor
- Het kost geld
- Het doet pijn![]()
- Je zweet
- Het is gewoon hoooorrroorrrr
Misschien had je lekker op jezelf moeten gaan en je paps zijn eigen leven moeten laten leven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Alleen jammer dat ze het beide pas na 7 jaar snappen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:21 schreef Syrena het volgende:
Terwijl ik heel legitiem en hijgend net een andere beginner aan het inhalen was![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef Syrena het volgende:
En toen heb ik ook nog eens aan het verkeerde flesje Spa zitten lebberen, want die hele baan vol renners hadden allemaal hetzelfde f*cking flesje bij zich![]()
![]()
Niemand had het gezien trouwens, maar toch. Het idee
Blehquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef Syrena het volgende:
En toen heb ik ook nog eens aan het verkeerde flesje Spa zitten lebberen, want die hele baan vol renners hadden allemaal hetzelfde f*cking flesje bij zich![]()
![]()
Niemand had het gezien trouwens, maar toch. Het idee
Op het mijne had ik met rooie stift gekladderd. Maar ik had dus net een hele (!!!) ronde gerend en ik kon niet meerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoe wist je dan dat het het verkeerde flesje was?.
Ze zeggen altijd 3 maanden. Ik zelf zie het altijd sneller. Hangt een beetje van je lichaam af.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Howdy! Ik ben vers gedouched en mijn spieren ontwikkelen zich niet snel genoeg
Als je 2x in de week naar de sportschool gaat en daarnaast nog 2x per week een half uur op den loopband loopt, hoe snel zie je dan verschil denk je?
Ik ben er echt zoeen van: zie je t niet dan helpt t niet.
Oja, dat punt moet eiks nog boven hooorrrooorrr.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:25 schreef Muis006 het volgende:
Howdy! Ik ben vers gedouched en mijn spieren ontwikkelen zich niet snel genoeg
Als je 2x in de week naar de sportschool gaat en daarnaast nog 2x per week een half uur op den loopband loopt, hoe snel zie je dan verschil denk je?
Ik ben er echt zoeen van: zie je t niet dan helpt t niet.
ik woonde ook paar jaar op mezelf maar met mn brakke gezondheid woon ik liever ff thuis. En ja het is ook goedkoperquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien had je lekker op jezelf moeten gaan en je paps zijn eigen leven moeten laten leven.
Waarom PM? Ik kan het hier ook gewoon zeggen hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
pm me eens waarom je dat vind viev
ow datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom PM? Ik kan het hier ook gewoon zeggen hoor.
En ik heb het wel eens vaker gezegd, de manier waarop jij "out of the blue" stellingen deponeert hier waarbij je dan (lijkt mij) van achter je scherm zit te wachten en te speculeren dat wij er vervolgens op inspringen en gaan bedelen om meer achtergrondinfo, wat bijna nooit gebeurt, vind ik vaak een beetje bedenkelijk.
Ik bedoel; je verteld iets, of niet, maar hoe jij het doet vind ik vaak zo raar, van die flarden met info die totaal losstaan van welk onderwerp de discussie hier ook maar over gaat, ofzo.
Hmm okay, daar kan ik wel mee leven! Punt is dat ik afgelopen nacht mijn beste nachtrust van dit jaar heb gehadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd 3 maanden. Ik zelf zie het altijd sneller. Hangt een beetje van je lichaam af.
Dat kan. Zal proberen meer bij mezelf te gaan komen hierquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:39 schreef Vivi het volgende:
Joh. Het komt op mij een beetje raar over, de manier waarop je dat doet.
Dat klinkt fijn. Je sliep toch zo slecht na de bestralingen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm okay, daar kan ik wel mee leven! Punt is dat ik afgelopen nacht mijn beste nachtrust van dit jaar heb gehaddus dat alleen al is het waard om te blijven sporten.
Vandaag weer een goeie dagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Leintjuh en Sigme hebben voor mij nog steeds de beste lijstjes... veel maar goed!! Ik denk nog steeds dat dat op lange termijn zoveel beter is.
Maar dat is misschien een soort van "eigenbelang" ik eet ook veel maar maak ook wel lange dagen.
aan de andere kant is er wel 24 kg kwijt...
Moeilijk blijft het...
Als je het maar vol kan houden lijkt mij, het moet wel "leuk" blijven, zeg maar.
Ben jij 24 kg afgevallen? Hallelujaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Leintjuh en Sigme hebben voor mij nog steeds de beste lijstjes... veel maar goed!! Ik denk nog steeds dat dat op lange termijn zoveel beter is.
Maar dat is misschien een soort van "eigenbelang" ik eet ook veel maar maak ook wel lange dagen.
aan de andere kant is er wel 24 kg kwijt...
Moeilijk blijft het...
Als je het maar vol kan houden lijkt mij, het moet wel "leuk" blijven, zeg maar.
Ik heb hier nog steeds geen gevoel voor. Wat stoort je eraan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje![]()
o. broodje met jam en vegasmeer + muffin + banaan + kloosterfrau melissengeist
t. yoghurt
l. 2 echte eieren + chocoladeeitje
t. sauzijzenbroodje
d. vegapizza
Drama.
Ja heel slecht! Ik kom ook heel moeilijk mijn bed uit 's ochtend, dus dat wordt nog wat morgen want dan moet ik om half 8 de trein hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klinkt fijn. Je sliep toch zo slecht na de bestralingen?
o. broodje was wit / muffin is niet nodig (beter een volkorenboterham)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb hier nog steeds geen gevoel voor. Wat stoort je eraan?
(Afgezien van dat saucijzenbroodje)
Hij is/of doet vrij vrolijk. Hoop dat er door de verbeterde situatie thuis mijn gezondheid ook verbeterd. Want onbewust zal dat best iets bijdragen vermoed ik!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:00 schreef Phaidra het volgende:
En TJD, fijn voor jou dat er nu meer rust in huis komt (denk ik zo als ik je berichten wel eens lees over ruzies ed). Maar voor je vader zal het vast niet makkelijk zijn, denk ik?
Calvinistquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Samenvattend:
te weinig vezels, groente en fruit
te veel rommel
Mo, je bent een mens. Rust goed uit, geniet van je warme choco en wees de schoondochter die je al was.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
weer even achter de pc, maar ga lekker vroeg slapen
baal heel erg van het feit dat ik de fout vast had kunnen voorkomen en dat m'n motor nu gewond is
schoonmoes die allemaal toch niet zo geweldig nieuws had en en en
gets....![]()
![]()
bah...
verder heb ik niet veel bijgelezen, behalve Vief nog even: ik zal 't zeker tegen René zeggen (al gedaan zelfs) maar nog even aandringen haar dat te laten checken.. moet er niet aan denken dat ze wat over 't hoofd zien dat fataal kan wordenze is pas 59
Verder baal ik van mezelf, van deze situatie en alles en is de hele wereld stom.
Dus ga ik zo maar chocolademelk maken en op bed..mn schoonmoes, mn motor
bah!
Daar heb je best kans van ja. Stress is een belangrijke factor voor je gezondheid!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij is/of doet vrij vrolijk. Hoop dat er door de verbeterde situatie thuis mijn gezondheid ook verbeterd. Want onbewust zal dat best iets bijdragen vermoed ik!
Precies, maargoed ze zagen ook wat in augustus, september en oktober toen ze mn ICD uitlazen en toen was het hier nog vrij normaal. Dus er is wel wat maar hoop dat het zonder stress met medicijnen af te doen isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar heb je best kans van ja. Stress is een belangrijke factor voor je gezondheid!
Mooi hè?quote:
Kus derop.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
baal heel erg van het feit dat ik de fout vast had kunnen voorkomen en dat m'n motor nu gewond is
gets....![]()
![]()
bah...
verder heb ik niet veel bijgelezen, behalve Vief nog even: ik zal 't zeker tegen René zeggen (al gedaan zelfs) maar nog even aandringen haar dat te laten checken.. moet er niet aan denken dat ze wat over 't hoofd zien dat fataal kan wordenze is pas 59
Verder baal ik van mezelf, van deze situatie en alles en is de hele wereld stom.
bah!
Je vroeg erom; hier is je reactie: de wijze waarop jij het brengt, doet het beeld van een jaloerse puber ontstaan. Je mag haar een stomme kuthoer vinden, maar het is altijd nog de partner van je vader. Staat het je niet aan, dan ga je lekker een eigen huis zoeken. Daar ben je tenslotte oud genoeg voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Hij is/of doet vrij vrolijk. Hoop dat er door de verbeterde situatie thuis mijn gezondheid ook verbeterd. Want onbewust zal dat best iets bijdragen vermoed ik!
over langlaufen gesproken: ik keek heel gek op toen ik vanmorgen ineens een langlaufer moest inhalen op de fiets...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Vanmorgen op omroep Max () zag ik een leuke sport. Een soort kruising tussen skeeleren en langlaufen; met hele lange skeelers én stokken waarmee je ook offroad kan (op grindwegen dus). Lijkt me erg leuk.
Hoe is het met haar? Houdt ze de moed er nog een beetje in? Lijkt de opleving door te zetten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kus derop.
En mijn mama is ook pas 59....
Ik ben er nog helemaal stil van..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi hè?![]()
![]()
. Dat is mijn favoriete film! En die muziek
.
Society, you're a crazy breed
I hope you're not lonely without me.
Zolang ik hier woonde probeerde ik me in te houden en boven al te doen wat ze vroeg qua was inleveren, afwassen en soms als ik vroeg klaar was boodschappen te doen. Maar er zijn uiteraard ook wel dingen die je mij kan aanwrijven. Daar ben ik eerlijk in. Maar als ik me een week lang prima voel ondanks dat artsen er anders over denken en ik kom dan eerder uit De Kuip terug omdat ik me echt beroerd voel en kotsmisselijk ben van de medicijnen moet je niet gaan bitchen met ja dan had je naarde EHBO moeten gaan. Want maandag toen die f*cking icd afging moest ik me niet aanstellen....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vroeg erom; hier is je reactie: de wijze waarop jij het brengt, doet het beeld van een jaloerse puber ontstaan. Je mag haar een stomme kuthoer vinden, maar het is altijd nog de partner van je vader. Staat het je niet aan, dan ga je lekker een eigen huis zoeken. Daar ben je tenslotte oud genoeg voor.
Andere reactie: en wat heb jij in de afgelopen jaren gedaan om het leven thuis met jullie drieen aangenamer te maken?
Ik weet er te weinig van, dus baseer me alleen maar op wat je hier af en toe vanuit het niets neergooit. En dan denk ik: béétje makkelijk TJD...
Present liefje!!!quote:
Details...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Zolang ik hier woonde probeerde ik me in te houden en boven al te doen wat ze vroeg qua was inleveren, afwassen en soms als ik vroeg klaar was boodschappen te doen. Maar er zijn uiteraard ook wel dingen die je mij kan aanwrijven. Daar ben ik eerlijk in. Maar als ik me een week lang prima voel ondanks dat artsen er anders over denken en ik kom dan eerder uit De Kuip terug omdat ik me echt beroerd voel en kotsmisselijk ben van de medicijnen moet je niet gaan bitchen met ja dan had je naarde EHBO moeten gaan. Want maandag toen die f*cking icd afging moest ik me niet aanstellen....
En dat irriteerde me (o.a.) en door dat soort dingen was ik ook wel eens een lul. Absoluut. Maargoed Vanaf het begin zat het vanaf beide kanten niet goed. En zolang je dan eerlijk en oprecht bent kan ik er mee leven maar dat is ze niet. En ik kan soms een lul zijn en irritant en druk en weet ik veel wat nog meer maar ben altijd eerlijk!
Dat had ik ookquote:
Dat ik haar niet mag of waarom ze weg is. Want dat laatste weet ik ook niet helemaal. Volgens mijn pa omdat hijn ontslagen is per 1 feb en zijn eigen bedrijf (transportbedrijf) totaal niet van de grond komtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Details...
Waar gaat het nou werkelijk om?
Gaaf zeg!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:57 schreef AKnynke het volgende:
Net 2 vluchten naar Berlijn geboekt voor het weekend na pasen. Voor een totaal van wel 1.20 euro!
Weet nog niet helemaal zeker of ie kan, maar lukt het niet dan is het ook niet zo erg...
Ligt eraan wie het maakt. In de mijne zit 1 eierdooier per portie en dan nog ongeveer 12.5 20 gram vet vanwege de slagroom/melk. Geen idee hoeveel gram een portie is, ligt wat boven 100 gram denk ik. Als ik het zo zie staan vraag ik me af of ik het goed heb berekend.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:55 schreef Goodbye het volgende:
Weet iemand hoeveel calorieen er ongeveer in creme brulee (100g) zit? Ik ga het sowieso eten(vriendje is morgen jarig), maar als het heel erg is pas ik de rest van mijn dag er een beetje op aan
OMG, dat tweede resultaatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:58 schreef Chicolate het volgende:
@Goodbye:
https://www1.miele.nl/recepten/Pages/Recept.aspx?id=110
en
http://www.caloriedagboek.nl/recepten/?recept=113
spreken elkaar volgens mij totaal tegen
Is je vader er erg verdrietig om dat ze weg is?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat ik haar niet mag of waarom ze weg is. Want dat laatste weet ik ook niet helemaal. Volgens mijn pa omdat hijn ontslagen is per 1 feb en zijn eigen bedrijf (transportbedrijf) totaal niet van de grond komt
Ik heb ze kant en klaar gekochtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het maakt. In de mijne zit 1 eierdooier per portie en dan nog ongeveer 12.5 20 gram vet vanwege de slagroom/melk. Geen idee hoeveel gram een portie is, ligt wat boven 100 gram denk ik. Als ik het zo zie staan vraag ik me af of ik het goed heb berekend.
En dan nog 12.5 gram suiker per portie.
Dan moet je de verpakking lezenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ze kant en klaar gekochten die zijn 97 gram.
Maar ik ga me er nu ook gewoon niet meer druk om maken en eet er morgen gewoon lekker één op.
Had ik al gedaan en daar staat het niet opquote:
Hij zegt van niet, maar wie weet speelt die een rol. Is niet eerste keer dat ze ruzie hebben dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Is je vader er erg verdrietig om dat ze weg is?
Want die zal het ook niet makkelijk hebben als ik het zo lees met zijn werk en zijn vriendin die vertrekt
Leuk leuk leuk! Ik ga aanstaande zomer vijf dagen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als t door gaat ja! k heb er nu al zin in...
leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk! Ik ga aanstaande zomer vijf dagen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga slapen!en een extra
voor BathSMSer
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef P.F het volgende:
Ik mis het gezeur van m'n ouders
happiness is only real when it's shared
En de outfits zijn trouwens met blote buik....dus nog een reden om af te vallenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:25 schreef Miss_S het volgende:
*hyper* *hyper*
Wat is buikdansen toch leuk, we hebben ookal de outfits te zien gekregen voor ons optreden.
Er zullen ook stukjes flamenco inzitten
*rent topic in*quote:
Ik lees even mee,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
gets....![]()
![]()
bah...
bah!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En de outfits zijn trouwens met blote buik....dus nog een reden om af te vallen
Je heupen komen vanzelf steeds losser te zitten, of heb je echt een probleem met je heupen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goede motivatie ja!
Buikdansen klinkt leuk, maar mijn heupen kunnen dat écht niet.
Straks trouwen in gemeenschap van goederen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds honger
En financiele crisis.. ben gvd 300E aan boodschappen kwijt, dat is inclusief blikvoer enzo... elke keer als zijn kinderen er zijn draai ik voor de kosten op.. wil ik niet meer, ik wil een aparte rekening... Hij ook wel maar wat is nou voor wie?
Ik woon bij zijn huis in.. WOZ, rioolrechten dat wil ik voor de helft meebetalen maar nieuwe trapbekleding niet.. da's nooit van mij en zal van mij, met verkoop van het huis, nooit voor mij zijn.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Bepaal een huurbedrag dat jij aan hem betaalt, en een (gemiddelde) prijs per persoon per maaltijd?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds honger
En financiele crisis.. ben gvd 300E aan boodschappen kwijt, dat is inclusief blikvoer enzo... elke keer als zijn kinderen er zijn draai ik voor de kosten op.. wil ik niet meer, ik wil een aparte rekening... Hij ook wel maar wat is nou voor wie?
Ik woon bij zijn huis in.. WOZ, rioolrechten dat wil ik voor de helft meebetalen maar nieuwe trapbekleding niet.. da's nooit van mij en zal van mij, met verkoop van het huis, nooit voor mij zijn.
Cooool, het samengestelde gezinquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |