Hij zegt van niet, maar wie weet speelt die een rol. Is niet eerste keer dat ze ruzie hebben dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Is je vader er erg verdrietig om dat ze weg is?
Want die zal het ook niet makkelijk hebben als ik het zo lees met zijn werk en zijn vriendin die vertrekt
Leuk leuk leuk! Ik ga aanstaande zomer vijf dagen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als t door gaat ja! k heb er nu al zin in...
leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk! Ik ga aanstaande zomer vijf dagen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga slapen!en een extra
voor BathSMSer
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:11 schreef P.F het volgende:
Ik mis het gezeur van m'n ouders
happiness is only real when it's shared
En de outfits zijn trouwens met blote buik....dus nog een reden om af te vallenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:25 schreef Miss_S het volgende:
*hyper* *hyper*
Wat is buikdansen toch leuk, we hebben ookal de outfits te zien gekregen voor ons optreden.
Er zullen ook stukjes flamenco inzitten
*rent topic in*quote:
Ik lees even mee,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
weer even achter de pc, maar ga lekker vroeg slapen
baal heel erg van het feit dat ik de fout vast had kunnen voorkomen en dat m'n motor nu gewond is
schoonmoes die allemaal toch niet zo geweldig nieuws had en en en
gets....![]()
![]()
bah...
verder heb ik niet veel bijgelezen, behalve Vief nog even: ik zal 't zeker tegen René zeggen (al gedaan zelfs) maar nog even aandringen haar dat te laten checken.. moet er niet aan denken dat ze wat over 't hoofd zien dat fataal kan wordenze is pas 59
Verder baal ik van mezelf, van deze situatie en alles en is de hele wereld stom.
Dus ga ik zo maar chocolademelk maken en op bed..mn schoonmoes, mn motor
bah!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En de outfits zijn trouwens met blote buik....dus nog een reden om af te vallen
Je heupen komen vanzelf steeds losser te zitten, of heb je echt een probleem met je heupen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goede motivatie ja!
Buikdansen klinkt leuk, maar mijn heupen kunnen dat écht niet.
Straks trouwen in gemeenschap van goederen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds honger
En financiele crisis.. ben gvd 300E aan boodschappen kwijt, dat is inclusief blikvoer enzo... elke keer als zijn kinderen er zijn draai ik voor de kosten op.. wil ik niet meer, ik wil een aparte rekening... Hij ook wel maar wat is nou voor wie?
Ik woon bij zijn huis in.. WOZ, rioolrechten dat wil ik voor de helft meebetalen maar nieuwe trapbekleding niet.. da's nooit van mij en zal van mij, met verkoop van het huis, nooit voor mij zijn.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Bepaal een huurbedrag dat jij aan hem betaalt, en een (gemiddelde) prijs per persoon per maaltijd?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds honger
En financiele crisis.. ben gvd 300E aan boodschappen kwijt, dat is inclusief blikvoer enzo... elke keer als zijn kinderen er zijn draai ik voor de kosten op.. wil ik niet meer, ik wil een aparte rekening... Hij ook wel maar wat is nou voor wie?
Ik woon bij zijn huis in.. WOZ, rioolrechten dat wil ik voor de helft meebetalen maar nieuwe trapbekleding niet.. da's nooit van mij en zal van mij, met verkoop van het huis, nooit voor mij zijn.
Cooool, het samengestelde gezinquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |