In het vorige topic stond toch aardig wat ontopics, toch?quote:
Bevalt het op kamers wonen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
Pyjama! Ik zit ook nog in pyjama, maar ik heb een thuiswerk dagje..
Ik denk dat ik vanavond spinazie a la creme ga eten
en dan misschien nog met wat aardappeltjes uit de oven. (Ik heb gister 2x vlees gegeten)
Wel gezond genoeg hoop ik
Knapperige ei-spinazietaart!!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
Pyjama! Ik zit ook nog in pyjama, maar ik heb een thuiswerk dagje..
Ik denk dat ik vanavond spinazie a la creme ga eten
en dan misschien nog met wat aardappeltjes uit de oven. (Ik heb gister 2x vlees gegeten)
Wel gezond genoeg hoop ik
Ja bevalt wel! Er is nu niemand die er wat van kan zeggen dat ik al de hele dag aan het lamballen ben! Woohoo!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bevalt het op kamers wonen?
Hoe is 't eigenlijk afgelopen met je brief??
Vertel; wat heb je allemaal geschranst?!quote:
Ach, het was gewoon een lamme TVPquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In het vorige topic stond toch aardig wat ontopics, toch?
Heb je Evy opgegetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:06 schreef SiTuSavais het volgende:
DML, wat fijn!
Ik heb een beetje door het vorige topic gescand, is er al iets bekend over de schoonmoeder van MoBlo?
en er was nog iets wat ik wilde zeggen, maar dat ben ik vergeten
Lijstje dan maar:
O: brinta
T: Evy
T: nog meer brinta!
T: appel + bouillon
L: restje couscous met kip
T: 3 pure chocolade-eitjes
D: ???
Beetje gek verdeeld qua hoeveelheid, maar geen honger geleden en toch netjes om de 2 à 3u iets gegeten ongeveer.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je Evy opgegeten![]()
Zal ze vast niet zo fier hebben gevonden!
Schop!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, het was gewoon een lamme TVP
Schop mij even aan het werk, dames. Ik moet een ontzettend suf kutklusje doen en ik zit het al een uur uit te stellen
Doe je hoorapparaat uitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet naar de keuken om een mesje voor m'n kiwi te pakken, maar m'n kwebbelende huisgenootje is daar..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:15 schreef Muis006 het volgende:
NEE ik heb het!
Leid haar af door de kiwi naar haar hoofd te gooien, ren dan naar binnen, pak een mesje en je kiwi en ren weer naar buiten!
Ja, zo eentje.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:16 schreef loveli het volgende:
Ik heb zo'n collega. Dan ga je in de pauze in je eentje aan een tafel achter je Metro zitten. Komt hij naast je zitten. Daag, pauze.
Ik ook! Nog een half uurtje wachten op avondeten of ik moet toch maar dat kofschip uit je sig opeten...quote:
Helemaal eens hoor, daar niet van, maar ik heb geen kinder-discussie gezien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:16 schreef Vivi het volgende:
Ik wil toch nog even wat kwijt over de kinder-discussie.
In het gesloten meetingstopic!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor, daar niet van, maar ik heb geen kinder-discussie gezien.![]()
Zit je in het verkeerde topic?
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
Net naar de kapper geweest. Niet geknipt, want alleen simpel knippen koste 54 euro. dat vertik ik toch om te betalen.
Kun je de rest van de week geen eten meer kopen, prima afslank-methode.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
Net naar de kapper geweest. Niet geknipt, want alleen simpel knippen koste 54 euro. dat vertik ik toch om te betalen.
Oh. Gesloten zelfs?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef P.F het volgende:
In het gesloten meetingstopic!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef AKnynke het volgende:
Waarom zijn kappers altijd zo duur? (de mijne ook maar vraag me af waarvoor het nodig is)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
Hij hoeft zich niet eens te registreren om te lezenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:37 schreef AKnynke het volgende:
ehh, m'n vriend heeft zich net geregistreerd op het forum om m'n posts te kunnen bekijken. En hij begrijpt het niet eens, want het is in het Nederlands....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:39 schreef P.F het volgende:
Nynke, please tell me again about that threesome you had last week?
Hier is een bezig voor een culinaire recensie in de Librijequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
Vief, as much as ik je moederkloekerigheid larfik geloof niet dat dat het punt was.
Om de gemoederen hier wat te sussen: post eens een foto van je spruit met zijn reebruine ogen? Zodat ik kan zien wat ik helemaal mis aan de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Korte samenvatting: een tijdje geleden vroeg Sugar of het de bedoeling was dat ze haar kinderen meebracht naar de meet en toen zeiden meerdere mensen dat ze dat liever niet hadden. Nu zei Vivi dat ze haar zoon meebrengt omdat ze geen oppas heeft en werd er veel positiever gereageerd. Dat vonden sommige mensen een beetje raar en toen ontstond er een hele discussie die het voortzetten idd niet waard is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef Phaidra het volgende:
Huh? What happened in het meet-topic!? Ik wil de discussie hier niet voortzetten ofzo, maar ik zou het echt heel jammer vinden als de meet niet doorgaat vanwege een uit de hand gelopen discussie.![]()
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Ik klik 'm niet aan want ik zit op mijn werk...maar... Fiesta, fiesta Mexicanaaaa tralalalalalalalalaaaaaaaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef Muis006 het volgende:
Nou dan speciaal voor de vriend van Nynke:
Want om 17 uur sluiten ze en dan krijg je 'em morgenochtend pas mee?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:46 schreef Vivi het volgende:
Het is ook een schat en een heel makkelijk kind.
En ik moet hem nu echt gaan ophalen.
ik zal het hem laten lezen. hij vond het forum grote onzin, en was dus vrij snel weer weggegaan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ok.... Ik dacht dat er over de eerste discussie een soort van consensus was "als je de keus hebt, liever niet, dat is misschien ook leuker voor de moeders zelf (hoeven ze niet steeds op te letten oid?) maar als het niet anders kan, is het geen probleem". Het zal mij persoonlijk echt niet uit maken, maar ik vind kinderen over het algemeen (en de kinders van de specifieke fokkers in slank zeker!!) leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Korte samenvatting: een tijdje geleden vroeg Sugar of het de bedoeling was dat ze haar kinderen meebracht naar de meet en toen zeiden meerdere mensen dat ze dat liever niet hadden. Nu zei Vivi dat ze haar zoon meebrengt omdat ze geen oppas heeft en werd er veel positiever gereageerd. Dat vonden sommige mensen een beetje raar en toen ontstond er een hele discussie die het voortzetten idd niet waard is.
Klinkt als mijn vriendje..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zal het hem laten lezen. hij vond het forum grote onzin, en was dus vrij snel weer weggegaan....
Voor mij zou het juist een uitstekend idee zijn als iedereen kinderen meeneemt; als ik me dan ongemakkelijk voel, kan ik nog altijd gekke bekken gaan trekken naar de spruiten. Die begrijpen mijn humor tenminstequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ok.... Ik dacht dat er over de eerste discussie een soort van consensus was "als je de keus hebt, liever niet, dat is misschien ook leuker voor de moeders zelf (hoeven ze niet steeds op te letten oid?) maar als het niet anders kan, is het geen probleem". Het zal mij persoonlijk echt niet uit maken, maar ik vind kinderen over het algemeen (en de kinders van de specifieke fokkers in slank zeker!!) leuk.
Whehe, zullen wij elkaar dan ook begrijpen??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor mij zou het juist een uitstekend idee zijn als iedereen kinderen meeneemt; als ik me dan ongemakkelijk voel, kan ik nog altijd gekke bekken gaan trekken naar de spruiten. Die begrijpen mijn humor tenminste
Vivi, wat is het toch een lekker jochMaar wat eet hij daar nou?
Misschien eens in de maand lekker eten? Als je een craving hebt, ben je verder van huis. Met een vast punt in de maand heb je misschien houvast om het vol te houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb honger, en ik heb al vanalles in mijn smoel gedouwd.
Wat moet je doen om motivatie te houden??? Ben nou 24 kg afgevallen maar ik ben het zo zat!! Ik wil babi pangang met loempia, kou you loek, zoetzure kip en zwartebonensaus met pekingeend...
Ik wil het gewoon allemaal!!
Wat een flauwekul zeg. Er is al eens eerder een meet geweest, remember? En toen waren de meesten er gewoonquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben op andere fora ook op meets geweest maar het is overal hetzelfdeMet vrouwen gaat het gewoon niet... Iedereen doet mee als het nog maanden duurt, zodra het dichterbij komt heeft iedereen wel een smoes..
quote:
Heb je nu je avondeten al op?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:22 schreef Miss_S het volgende:
Avondeten was lekkereens kijken of ik nog honger ga krijgen vanavond
Ik ben niet anders gewendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je nu je avondeten al op?![]()
Ik ga tot half 7 werken, daarna van 7 tot 8 bodyshape en dan thuis direct eten koken (is in een kwartiertje klaar).
Ik heb nog helemaal niet het idee dat het etenstijd is!
Ik heb toch al behoorlijk wat leuke meets gehad, met mensen uit OUD...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben op andere fora ook op meets geweest maar het is overal hetzelfdeMet vrouwen gaat het gewoon niet... Iedereen doet mee als het nog maanden duurt, zodra het dichterbij komt heeft iedereen wel een smoes..
Tuurlijk gaan het niet alleen om poepluiersquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul zeg. Er is al eens eerder een meet geweest, remember? En toen waren de meesten er gewoon. En die meet gaat er heus wel komen als we een beetje zijn afgekoeld, mét kinderen en wie daar een probleem mee heeft blijft maar lekker weg
.
Als het maar niet de hele tijd over flesvoeding en poepluiers gaat.
Bolletje chocomousequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor mij zou het juist een uitstekend idee zijn als iedereen kinderen meeneemt; als ik me dan ongemakkelijk voel, kan ik nog altijd gekke bekken gaan trekken naar de spruiten. Die begrijpen mijn humor tenminste
Vivi, wat is het toch een lekker jochMaar wat eet hij daar nou?
Mijnes krijgt geen fles meer en zijn poepluiers verdring ik altijd zsm!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul zeg. Er is al eens eerder een meet geweest, remember? En toen waren de meesten er gewoon. En die meet gaat er heus wel komen als we een beetje zijn afgekoeld, mét kinderen en wie daar een probleem mee heeft blijft maar lekker weg
.
Als het maar niet de hele tijd over flesvoeding en poepluiers gaat.
Ik moet ook zeggen dat een groep dames als deze mij meer de bibbers bezorgt dan de CUL-dames, hoor. Vanwege de fixatie op uiterlijk die wij allen delenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan het niet alleen om poepluiersEn meetings zijn ook vreselijk gezellig! Ik heb iig nog nooit een erge meegemaakt en ik heb met iedereen nog contact...
Maar vaak krijgt men koud watervrees... Incl.ik hoor.. brrrr, daarom heb ik ook maar niet aangemeld
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
dikke lip
dikke kuit
pijnlijke pols
kapotte motorkuip
kapot knipperlicht
gedeukt ego
ik ben weer 's onderut gegaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |