heb alleen de laatste regel gelezenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
gaat vooral om de laatste quotemaar die lap tekst is een inovatie die er ook in tilburg aan gaat komen waarschijnlijk!
Zou ook kunnen kiezen voor Online!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ok, speelt dus overal.
Wij hier op werk ook tele2. Die was de enige die verkodigde: WIJ HALLEN 4 MBIT DAAR (nieuwe industrieterrein waar geen glas ligt) Dus wij testen, halen ze ook maar 1.5 mbit
maar zal ik is in de strijd gooien thuis
En Rhu: Ik speel liever beetje safe. Liever wat langer wachten dan dat ik in de shit zit. En heb het thuis altijd wel goed gehad en betaal gewoon mee. Ook eigenlijk alles binnen bereik gehad. Nooit echt hoeven te reizen voor school. Dus jah, dan blijf je automatisch wat langer thuis plakken om zo maar te zeggen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:00 schreef Tegan het volgende:
Ik sta overigens momenteel 6 maanden ingeschreven in Tilburg. Zodat ik daar over paar jaar gebruik van zou kunnen maken.
[..]
Jou heb ik niet verplaatst hoor! Heb alleen styliste eronder geplakt. Check de beide kaarten maar.
Tilburg #83 Met toma op de kaart
ik heb nu ook online aangevraagd!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zou ook kunnen kiezen voor Online!
Heb ik hier! Haal 16mbit van de beloofde 20mbit!
sorry maar dit is allemaal onzinquote:Op maandag 2 maart 2009 21:00 schreef Crazy-M het volgende:
En Rhu: Ik speel liever beetje safe. Liever wat langer wachten dan dat ik in de shit zit. En heb het thuis altijd wel goed gehad en betaal gewoon mee. Ook eigenlijk alles binnen bereik gehad. Nooit echt hoeven te reizen voor school. Dus jah, dan blijf je automatisch wat langer thuis plakken om zo maar te zeggen.
Ik kan je eventueel wel wat verplaatsen. Welke kant opquote:Op maandag 2 maart 2009 21:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik stond op vorige versies beter op mijn plek
Que?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
mijn geile dames staan trouwens niet in de op?
maar dat gaat niet he dan word ie lelijk...
ik niet, ik faal keihard daarinquote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef vamperotica het volgende:
Eey.... Doet er nog iemand raden in het raadtopic?
Ik ken Tilburg te slecht daarvoorquote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef vamperotica het volgende:
Ik vind hem tof hoor. Zolang niemand een vernieuwde versie maakt kunnen de andere kopjes best ook rood wordenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb die kopjes gemaakt.. ik bedacht me later pas dat ik die titel er ook nog bij wou hebben dus die had ik niet in het rood gemaakt hihi. Maar die wordt dan te lang / groot was ik bang?
maar er waren mensne die de OP zoals ie nu is sowieso niet mooi vinden dus ik dacht, misschien wil iemand anders zich er wel aan wagen?
Ik probeer het wel, kijk steeds, maar ken veel echt gewoon nietquote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef vamperotica het volgende:
Ik kan zo 1,2,3 het PS bestand niet vinden.. heb mn laptop weer opgeruimd dus hij zal wel weer ergens staan waar ik nog niet aan gedacht heb, maar ik zal van de week even kijken.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken Tilburg te slecht daarvoor.
[..]
Ik vind hem tof hoor. Zolang niemand een vernieuwde versie maakt kunnen de andere kopjes best ook rood worden. Tenzij je geen zin hebt natuurlijk
.
Jah und ?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry maar dit is allemaal onzin
niet hoeven reizen is niet automatisch een reden om te blijven
en op safe spelen? je hoeft niets aan te nemen als je boven aan staat maar zodra je klaar bent om te gaan had je kunnen gaan
nu moet je letterlijk nog jaren wachten
Rhu, alsjeblieft.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en op safe spelen? je hoeft niets aan te nemen als je boven aan staat maar zodra je klaar bent om te gaan had je kunnen gaan
want? als je het toch gewoon naar je zin hebt en wel jezelf kan zijn? kijk als het niet klikt of botst of er iets anders aan de hand is dan snap ik het, ook als je heel erg graag je "vrijheid" wilt hebben dan moet je inderdaad het huis uit gaan, maar als dat niet is moet je dat ook lekker niet doenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pics or didn't happen !!!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:05 schreef -_Tommy_- het volgende:Hihi ex vriendinnetjes terug vinden via LinkedIn en Facebook
Ik zag je niet eens online komenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
Ik zie zusje posten en ik denk; Oja, ik zou op msn komen...
en ondertussen woont je ex er alquote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zag je niet eens online komen
Ik sta ook nog steeds ingeschreven bij een woning organisatie, samen met mn ex.
Je kan haar toch van de inschrijving afhalen?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zag je niet eens online komen
Ik sta ook nog steeds ingeschreven bij een woning organisatie, samen met mn ex.
Je maakt als koppel meer kans met langere inschrijfperiode, dus de partner verandert in de tijd welquote:Op maandag 2 maart 2009 22:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan haar toch van de inschrijving afhalen?
mja lijkt me beetje raar om met je ex nog ingeschreven te staan ...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan haar toch van de inschrijving afhalen?
Heb jij mij op facebook dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ga maar zoeken op mijn facebookenzo
!
Zie het probleem niet zo, ik merk er nooit wat vanquote:Op maandag 2 maart 2009 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja lijkt me beetje raar om met je ex nog ingeschreven te staan ...
jaquote:Op maandag 2 maart 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
Ik zie zusje posten en ik denk; Oja, ik zou op msn komen...
quote:
Nx hoor... Was reaktie op reaktie over 't raadtopicquote:
begin deed ik ook fanatiek, daarna ook niet meer.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nx hoor... Was reaktie op reaktie over 't raadtopic
dat boeit me ook nietquote:Op maandag 2 maart 2009 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah und ?
sommige mensen gewoon geen behoefte aan.
Lekker boeie toch hoe iemand woont ?
Natuurlijk weet ik niet hoe het zit, maar ik hoop dat je ook wel begrijpt waarom ik dat erbij haalquote:Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik post idd gewoon zo
ik heb liever dat mensen gewoon zeggen wat ze denken bv ik woon thuis want ik vidn het gezellig thuis
mn zusje woont ook nog thuis, werkt prima voor haar
en auto niet tof dat je over mijn woon situatie begint eigenlijk
dat staat er toch los van?
en je weet niet hoe het zit
nee ik begrijp eigenlijk niet waarom je iets prives er bij haalt maar jaquote:Op maandag 2 maart 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik niet hoe het zit, maar ik hoop dat je ook wel begrijpt waarom ik dat erbij haal
Iedereen moet zelf weten waar hij of zij woont en hoe. En ja, jij post zo, maar dat wil niet zeggen dat dat altijd maar leuk/goed over komt. Je kan er ook bij nadenken voor je zoiets zegt en een "aanval" doet - ook al bedoel jij dat niet zo
Jij "valt" zijn privé toch ook aan?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik begrijp eigenlijk niet waarom je iets prives er bij haalt maar ja
nee ik reageer op iets wat hij hier postquote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij "valt" zijn privé toch ook aan?
ooh ik wou weltruste komen zeggen maar er is hier nog een discussietje op gang zie ik?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik reageer op iets wat hij hier post
ik heb hier nooit gepost hoe ik woon en zo want mensen reageren altijd op een bepaalde manier als je het uitlegt zoals jij het nu doet
dat ik een verwent mens ben
en ja ik weet dat ik dat in een ander topic heb gepost maar dat topic gaat met de speed of light en dan nog blijft de info beperkt dat een bepaalde groep
maar ja laat maar
ik vond het gewoon niet netjes van je
maar dit is dus precies wat ik bedoelquote:Op maandag 2 maart 2009 23:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
ooh ik wou weltruste komen zeggen maar er is hier nog een discussietje op gang zie ik?Ik wou alleen even zeggen dat er niks mis is met verwend zijn
. Als je je maar niet te verwend gedraagt naar anderen toe / uit de hoogte gaat doen right
?
Als je nog even blijft, dan kom ik eraan, maar je mag dan niet gaan praten hèquote:
Ik ging er alleen maar op in omdat je zei dat mensen dan denken dat je verwend bent ofzoiets, vandaar. Maar het maakt me verder ook niet uit hoor, of je verwend bent of niet, arm of rijk, blond of brunette..quote:Op maandag 2 maart 2009 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dit is dus precies wat ik bedoel
ik ben totaal niet verwent
ik betaal me blauw en heb geen rooie cent
nee maar mij maakt het wel uit want ik word er al zo ongeveer mn hele leven op aan gekeken en ik heb niet eens het voordeel van verwent zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 23:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ging er alleen maar op in omdat je zei dat mensen dan denken dat je verwend bent ofzoiets, vandaar. Maar het maakt me verder ook niet uit hoor, of je verwend bent of niet, arm of rijk, blond of brunette... Ik wou alleen even zeggen dat ik vind (dat is een mening) dat er niets mis hoeft te zijn met verwend worden en/of verwend zijn.
Ik bedoelde verder niet te zeggen dat ik denk dat jij een verwend nest bent oid.
Dan is het inderdaad kut als mensen zo over je oordelen, maar meis, je moet schijt hebben aan wat anderen over je denken. Je echte vrienden weten waarschijnlijk wel hoe het zit en weten dat je niet zo bent, en dat is het belangrijkst, toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar mij maakt het wel uit want ik word er al zo ongeveer mn hele leven op aan gekeken en ik heb niet eens het voordeel van verwent zijn![]()
dan is het kut als mensen wel zo over je oordelen
(sowieso vinden veel mensen het wel iets negatiefs)
dat is idd zoquote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad kut als mensen zo over je oordelen, maar meis, je moet schijt hebben aan wat anderen over je denken. Je echte vrienden weten waarschijnlijk wel hoe het zit en weten dat je niet zo bent, en dat is het belangrijkst, toch?.
Ik oordeelde ook niet over je, het was gewoon een opmerking zonder bij bedoeling. Ik kan niet weten dat dat jou raaktquote:Op maandag 2 maart 2009 23:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is idd zo
alleen ik had van auto meer verwacht juist omdat ik haar mag
does that make sense? naja haha
Daarom, allemaal van die ongestelde trutjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook. Vrouwen onderling lopen alleen maar te bitchen.
oui oui, het is dinsdag, hup, de kroeg inquote:
Het is maandag?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
oui oui, het is dinsdag, hup, de kroeg in
Het is dinsdag nep-spanjaardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het is dinsdag nep-spanjaardLeer klokkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het is dinsdag nep-spanjaardLeer klokkijken
Doe eens liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou...!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarom, allemaal van die ongestelde trutjes
Wat een taalgebruik weer he ...quote:
En ik ben ook niet ongesteldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik weer he ...
jullie zijn geen trutjes hoor
aah okquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef toma het volgende:
Swiffmeister woont trouwens links van mij op het kaartje. Die kan er ook wel op.
Swiffmeister is trouwens een neef van mij
Zal het later vanmiddag doen...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef toma het volgende:
Swiffmeister woont trouwens links van mij op het kaartje. Die kan er ook wel op.
Swiffmeister is trouwens een neef van mij
:Squote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
Woei, Dinsdag weer lekker vroeg opstaan5:30 in auto naar nijkerk
Let me guess.. jij zou het ook niks vinden om zo rond kwart over 4/ half 5 op t werk te beginnen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
:S
pak een hotel man de avond ervoor!
Wish her luck! Nu mag je dus je mama -nog meer- gaan verwennen! Moet je wel lekker voor dr koken he?!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:03 schreef Tegan het volgende:
Mijn moeder wordt donderdag geopereerd aan haar knie, en dan kan ze 1-6 weken niet (goed) lopen...
jawel hoor, geen probleem (was alleen meestal rond die tijd klaar)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Let me guess.. jij zou het ook niks vinden om zo rond kwart over 4/ half 5 op t werk te beginnen?
omdat alles sowieso klaar moet zijn voor de Kermis!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:16 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van weggeweest.
Waarom hebben ze trouwens het halve centrum open geploegd :S ?
de Heuvel snap ik, want ze weten gewoon niet wat ze willen en het was ook gewoon een lelijk plein
de spoorlaan ligt deels open ter hoogte vd heuvel
de poststraat lag van de week nog half open
gisteren zag ik dat de noordstraat open lag
vandaag hebben ze de stationsstraat ook maar open getrokken
en de langstraat ligt nu ook al open :S ?
Oja, en aan het eind de heuvelstraat, bij de niewlandstraat zijn ze nu ook al begonnen te graven
Wat is dit :S ?
Waarom moet half tilburg open liggen?
Ben ik persoonlijk niet helemaal met je eens. + kosten voor hotel kan niet iedere medewerker van een bedrijf declarerenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jawel hoor, geen probleem (was alleen meestal rond die tijd klaar)
maar als je zo vroeg moet gaan opstaan om ergens heen te rijden kun je beter een hotel pakken de avond ervoor heb je meer aan die dag zelf!
leuke is: Ik moet bij een hotel zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jawel hoor, geen probleem (was alleen meestal rond die tijd klaar)
maar als je zo vroeg moet gaan opstaan om ergens heen te rijden kun je beter een hotel pakken de avond ervoor heb je meer aan die dag zelf!
Ja ok, maar de enige bouwput die daarmee te maken kan hebben is die op de heuvel. Waarom moeten al die kleine straatjes in het centrum dan ook open liggen :S ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
omdat alles sowieso klaar moet zijn voor de Kermis!
welke nijkerk is het eigenlijk? die bij Amersfoort of die in Friesland?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
leuke is: Ik moet bij een hotel zijn
ach, 4:45 opstaan, 5:30 in de auto en crossen maar
heb ik absoluut geen moeite mee. Dag ervoor tegen 22:30 naar bed.
omdat die dan dus klaar moeten zijn voor de stroom met mensen en eventuele nooddiensten, leveranciers etc. etc.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:02 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ja ok, maar de enige bouwput die daarmee te maken kan hebben is die op de heuvel. Waarom moeten al die kleine straatjes in het centrum dan ook open liggen :S ?
als je niet gewend bent om regelmatig vroeg op te staan enzo dan ben je minder fit die dag hoor... kijk als je in een ritme zit dan is het wel te doen, ben ook een jaar lang iedere dag om 6 uur in de auto gestapt om om 9 uur in amersfoort te zijn (niet dat dat altijd lukte, maar owkee)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben ik persoonlijk niet helemaal met je eens. + kosten voor hotel kan niet iedere medewerker van een bedrijf declarerenzoals ik
En dan sta ik liever uurtje eerder op dan een hotel te zoeken..
dan zal het wel weer eens niet goed gedaan zijn, of er worden nieuwe leidingen neergelegd dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:05 schreef SwiffMeister het volgende:
Dan nog vindt ik het raar. Want er was weinig tot niets mis met die kleine straatjes. Sommigen ervan zijn amper 2 jaar geleden nog opnieuw bestraat enzo :S
Als ze glasvezel zouden gaan leggen zouden ze een hele straat open trekken, dat is nu niet het geval.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dan zal het wel weer eens niet goed gedaan zijn, of er worden nieuwe leidingen neergelegd dat kan ook natuurlijk
Tilburg op glasvezel?
dan moet je het even gaan vragen aan zequote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:09 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Als ze glasvezel zouden gaan leggen zouden ze een hele straat open trekken, dat is nu niet het geval.
En als ze glasvezel gaan leggen, dan komt dat eerst flink in de media, want glasvezelverbindingen zijn er nog maar een handjevol hier in dit land.
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:00 schreef Tegan het volgende:
Ok, hij is best tof, maar ik zou zelf nooit die kleur uitkiezen. Die lichtroze is idd verschrikkelijk. Een mede-student van mij heeft die.
Amersfoortquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
welke nijkerk is het eigenlijk? die bij Amersfoort of die in Friesland?
Ik moet nu meteen aan iemand in mijn jaar denkenquote:
Wat hebben we nu weer gedaan?quote:
Das wel handigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd straight to the point.
Ik zal even overleggen met mijn soort, oke?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als jouw soort (![]()
) dat nou ook eens deed.
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt. Wat nou, straight to the point..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd straight to the point.
Thnxquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Trouwens, ik vind die truien wel leuk hoor
Ik ben wel straight to the point, ik maakte het je direct duidelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt. Wat nou, straight to the point..!
Ik twijfel er nog een beetje over, maar ooit zal ik er wel één kopen [ al is het maar om te hebbenquote:
http://www.unigear.eu/universiteit/tilburgquote:
Dan heeft hij het vast goed gedaan! Fijn hoor!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef vamperotica het volgende:
Zoonlief heeft de uitslag van de cito toets binnen
* vamperotica trotse mama is
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef vamperotica het volgende:Zoonlief heeft de uitslag van de cito toets binnen
Wat had ie?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef vamperotica het volgende:
Zoonlief heeft de uitslag van de cito toets binnen
Hoop geen griepquote:
ik MAVO / HAVOquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
Goed gedaan zoontje van Vamperotica
Ik had een mavo advies...
Ik had mavo voor de cito en van school havo/vwoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik MAVO / HAVO
Maar jah, was te lui om te leren dus alles maar op Mavo gedaan
En uiteindelijk ook VWO gedaan, toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:46 schreef Tegan het volgende:
Mijn Cito kwam een paar punten te kort voor Vwo (543, kan dat?), maar mijn advies was toch Mavo, omdat ik nog heel speels ofzo was/niet serieus genoeg. Mijn ouders vonden dat advies stom (oa omdat ik heb twee zussen heb die Gymnasium deden). Toen op de Havo/Vwo-brugklas naar Havo gestroomd
(niet goed genoeg waren mijn punten dus voor Vwo).
Aan het einde van de Havo in 2006, wist ik niet wat ik wilde gaan doen. Dus toen ben ik idd Vwo gaan doen (in een jaar op het Volwassenenonderwijs), gezakt op een tiende (omdat ik er totaal geen zin in had, en merendeel van het jaar dacht, wtf doe ik hier, ik heb al een diploma en ben helemaal klaar met de middelbare). Toen heel erg twijfelen wat ik moest doen. Hbo, werken, dat ene vak opnieuw doen, of iets combineren. Uiteindelijk is toen mijn zus ook gezakt (op het Gymnasium) en toen omdat zij ook enkele vakken opnieuw ging doen ben ik meegegaan. Toen dus samen geslaagd. En beide gaan studeren aan de UvT.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk ook VWO gedaan, toch?
Ach, die adviezen zeggen niet zoveel. Twee klasgenoten van mij hadden VWO en één VWO + en bij alle drie is het dramatisch afgelopen
Andere vriend heeft mavo gedaan, MBO, HBO en zit nu ook op de UvT
en dan nagaan dat wij niet de prijs van best verklede kregenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:03 schreef Tegan het volgende:
Die pooier is echt erg![]()
. De non is wel cool.
* vamperotica ook trots is....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik had ook 550 *trots op is ja*. Echt knap van je zoontje vamp.
Volgens mij is t een foto van een fotograaf....Op de bruiloft van mn zoessiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Mooie foto.. zelf gemaakt? En waarom heeft ie een pak aan?
Houdt in je achterhoofd dat dat totaal niets zegt.quote:
Weet ik, daarom zeg ik ook dat het hem tot nu toe allemaal makkelijk aan is komen waaien... Ben benieuwd hoe het hem afgaat als ie er wel wat voor moet gaan doen.....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:40 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Houdt in je achterhoofd dat dat totaal niets zegt.
Ik had ook 550 (en ik had zelfs minder fouten dan mn leraar die hem ook gemaakt had) en ik ben na 3 jaar van het VWO overgegaan naar de HAVO omdat ik het niveau ook met hele dagen studeren totaal niet kon bijbenen.
dat had ik ook idd dat ik niet wist hoe ik moest leren en toen een dikke 1 kreegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zeg ik ook dat het hem tot nu toe allemaal makkelijk aan is komen waaien... Ben benieuwd hoe het hem afgaat als ie er wel wat voor moet gaan doen.....
Op de voorlichting van dat tweetalig gebeuren werd ook al gezegd dat sommige leerlingen helemaal in paniek schoten omdat ze niet wisten hoe ze moesten leren, de basisschool was te makkelijk, nooit uitdaging gehad en daar zaten ze dan...Met de eerste onvoldoende van hun leven!
Ach, t ventje is nog jong ( 11 als ie van de basisschool af komt) en slaat de dingen van de basisschool heel makkelijk op...
En hij leert zichzelf makkelijk dignen aan....
Zo ook me thet lezen op de kleuterschool... Helemaal trots naar de juf om te vertellen dat ie kon lezen. Juffie dacht dat ie met zn naam ofzo aan kwam zetten, of woordjes waar zn zus die op dat moment in groep 3 zat mee bezig was.... Nee, meneer wees naar een schriftje of boekje van de juf en zei: Daar staat leerlingvolgsysteem
*vamperotica's Hyves opzoektquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:39 schreef vamperotica het volgende:
Dat zie je er inderdaad wel aan af!
Deze heb ik zelf gemaakt.....
[ afbeelding ]
Verschil hé?!![]()
* vamperotica dr kids weer gewoon op hyves laat staan en niet meer over heel fok rondslingerd![]()
ik zie er altijd goed uit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:04 schreef Messenga het volgende:
Ik zie er ook altijd goed uit in pak.
Ik ben al een uur wakkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 03:14 schreef theKiD het volgende:
Ben er ook nog steeds bijNet ff Batman gekeken, uitstel van slaap voor morgen weer 1 nachtje ertussendoor..
Goedemorgen dan maarquote:
Bij mij riepen ze al vanaf de kleuterschool dat ik een hekel aan school had, dat is volgens mij nooit meer goed gekomen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat had ik ook idd dat ik niet wist hoe ik moest leren en toen een dikke 1 kreeg
klinkt stom maar daar ben ik nooit meer echt overheen gekomen
weet nu nog niet hoe te leren en elke tentamenperiode is het weer dezelfde stress
bah
Lol... Dan hoef ik ook niet meer te kijken of alle foto's wel FOKproof zijn!quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik was hem een hele tijd geleden al tegen het lijf gelopen en herkende foto's uit je FoBo
Zeer irritant inderdaad. Soms moet je wel 10 keer inloggen voordat ie je IP adres onthoudquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:41 schreef Crazy-M het volgende:
Fijn joh, meerdere ip adressen
Knalt de sessie er weer elke keer uit maar goed.
Goedemorgen alleen vanuit EHV
Die heb ik gisteren ook gekeken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 03:14 schreef theKiD het volgende:
Ben er ook nog steeds bijNet ff Batman gekeken, uitstel van slaap voor morgen weer 1 nachtje ertussendoor..
Mja en dan wissel je weer in 1 keer van ip is hij weer alles kwijtquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:43 schreef toma het volgende:
[..]
Zeer irritant inderdaad. Soms moet je wel 10 keer inloggen voordat ie je IP adres onthoud
Morgen vanuit Rijen
goeiemergequote:
Dan moet je je IP adres statisch makenquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja en dan wissel je weer in 1 keer van ip is hij weer alles kwijt
tjah, dat wordt hogerop geregeld waar ik niet bij kanquote:
Dan zet je je Interne IP vast.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:37 schreef toma het volgende:
Hoezo? Je kunt je eigen IP-adres toch opvragen, en dan instellen dat je PC niet meer automatisch een IP-adres moet opvragen bij de DHCP server?
Meerdere IP-ranges?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan zet je je Interne IP vast.
Maar hier hebben wij ook 2 internet adressen
En die wisselt soms als het druk is
nope 2 internet verbindingen.quote:
Dat is vreemdquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope 2 internet verbindingen.
1 van 20mbit 1 van 2 ofzo voor als er 1 lijn uitvalt
dat als er 1 internet lijn uitvalt je dan toch internet hebtquote:
Wat een moeilijk woordquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:05 schreef toma het volgende:
Als het zeer belangrijk is dat je altijd verbinding hebt is het inderdaad veilig om redundantie te gebruiken.
Zo.. heb ik vandaag alvast een moeilijk woord eruit gegooid
jah ik denk ik ga niet met moeilijke woorden strooien in het begin van de dagquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:05 schreef toma het volgende:
Als het zeer belangrijk is dat je altijd verbinding hebt is het inderdaad veilig om redundantie te gebruiken.
Zo.. heb ik vandaag alvast een moeilijk woord eruit gegooid
Jij welquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat een moeilijk woord. Mag ik je aanraken
?
"Cactussen kweken"quote:Je bent vooral een realistisch type. Je bent graag buiten in de vrije natuur of gewoon onderweg. Je geniet van activiteiten die iets praktisch hebben. Je werkt graag met je handen en hebt een avontuurlijke inslag. Stil zitten is niet je favoriete bezigheid. Als je maar lekker bezig kan zijn.
Kernwoorden: doen, buiten.
Prototype hobby: motor rijden.
Daarnaast ben je een intellectueel type. Je vindt het leuk om dingen uit te zoeken, te bestuderen. Je houdt van specialistische activiteiten en hebt een intellectuele inslag. Je bent nieuwsgierig en geduldig.
Kernwoorden: bestuderen, uitvinden.
Prototype hobby: cactussen kweken.
en ik denk eerlijk gezegd dat het wel klopt.quote:Je bent vooral een mensgericht persoon. Je vindt het leuk om onder de mensen te zijn. Gezelligheid is een belangrijk aspect. Je geniet van activiteiten als er andere mensen zijn, of als je mensen kan helpen.
Kernwoorden: gezelligheid, samen.
Prototype hobby: gezelschapsspellen.
Daarnaast ben je een ondernemend type. Je bent iemand die makkelijk de zaken mobiliseert en dingen organiseert. Je hebt dan ook, vaak letterlijk, het roer in handen. Je ziet vaak veel kansen en mogelijkheden.
Kernwoorden: ondernemen, voor elkaar krijgen.
Prototype hobby: voorzitter.
Klopt in elk gevalquote:Je bent vooral een mensgericht persoon. Je vindt het leuk om onder de mensen te zijn. Gezelligheid is een belangrijk aspect. Je geniet van activiteiten als er andere mensen zijn, of als je mensen kan helpen.
klopt ookquote:Daarnaast ben je een realistisch type. Je bent graag buiten in de vrije natuur of gewoon onderweg. Je geniet van activiteiten die iets praktisch hebben. Je werkt graag met je handen en hebt een avontuurlijke inslag. Stil zitten is niet je favoriete bezigheid. Als je maar lekker bezig kan zijn.
Kernwoorden: doen, buiten.
Prototype hobby: motor rijden.
Klopt ook wel, ik ben dol op gezelschapsspelletjesquote:Je bent vooral een mensgericht persoon. Je vindt het leuk om onder de mensen te zijn. Gezelligheid is een belangrijk aspect. Je geniet van activiteiten als er andere mensen zijn, of als je mensen kan helpen.
Daarnaast ben je een organiserend persoon. Je wilt je zaakjes op orde hebben. Je hebt een conventionele inslag en wil dingen efficiënt en gestructureerd aanpakken. Je bent iemand die het belangrijk vindt om orde in chaos te scheppen.
Kernwoorden: ordenen, bepalen.
Prototype hobby: huis opknappen.
keertje "mens erger je nieten" ???quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb:
[..]
Klopt ook wel, ik ben dol op gezelschapsspelletjes. Maar huis opknappen.. errhm, ik denk niet dat dat een hobby van me zou kunnen worden
.
ik doe liever Monopoly want ik ben namelijk een ondernemend typequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
keertje "mens erger je nieten" ???
Kan toma ook mee doen. Moeten we er nog 1 hebben
die had ik ook! terwijl ik niet van mensen hou (en volgens mij ook vaak de andere keus had gemaakt in die test bv alleen op het stand lopen of wat was het) maar huis opknappen vind ik idd wel tof!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb:
[..]
Klopt ook wel, ik ben dol op gezelschapsspelletjes. Maar huis opknappen.. errhm, ik denk niet dat dat een hobby van me zou kunnen worden
.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
gaan we eerst cactussen kweken, dan motorrijden, dan huis opknappen en dan spelletjes.
En toma mag de gehele dag voorzitter zijn
hier is alles goed, we zijn de hobby intresses aan het metenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:50 schreef automatic_ het volgende:
Zusje
Hoe is het met je internet?
Hoi Toma
Hoe is het hier?
maar dan wordt het gezelschapsspelletjes doen ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Internet doet het prima. Imijn stroomadapterdingetjes. Crazy en ik zoeken een nieuwe hobby. We wilden eerst gaan salsa dansen maar we denken allebei dat we daar niet goed in zijn, dus toen dachten we sporten maar daar ga je van zweten en toen wisten we niks meer dus toen hebben we een testje op internet opgezocht, de hobbytest
.
En nu hebben meer mensen die test gedaan en nu kunnen we een meet organiseren gebaseerd op ieders hobby. Dus jij moet de test ook nog even doen
.
Niet mee eens:quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef toma het volgende:
je hebt ook sporten waar je niet van gaat zweten hoor. Dammen, Schaken, Bowlen, Darten, Curling.....
Hier regende het een paar minuten geleden ook. Maar nu is het droog. Dus ik denk dat als je een paar minuten wacht het droog isquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Regent het nou in Tilburg? Serieus he. Ik moet nog fietsen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niet mee eens:
Dammen/Schaken: van de spanning gaan zweten
Bowlen: Elke keer die bal oppakken en gooien: Wordt je moe van
Darten, door de spanning zweten en elke keer lopen = Moe worden
Curling: lopen, vegen ... neemoe en zweten
Maar niet een paar minuten te lang wachten, want dan regent het weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:57 schreef toma het volgende:
[..]
Hier regende het een paar minuten geleden ook. Maar nu is het droog. Dus ik denk dat als je een paar minuten wacht het droog is
vinden zusje en ik niet leuk ...quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:58 schreef toma het volgende:
[..]
Wat is er mis met zweten? Dat is juist goed voor je lichaam.
Ik snap het helemaal! Ik ga hem doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Internet doet het prima. Imijn stroomadapterdingetjes. Crazy en ik zoeken een nieuwe hobby. We wilden eerst gaan salsa dansen maar we denken allebei dat we daar niet goed in zijn, dus toen dachten we sporten maar daar ga je van zweten en toen wisten we niks meer dus toen hebben we een testje op internet opgezocht, de hobbytest
.
En nu hebben meer mensen die test gedaan en nu kunnen we een meet organiseren gebaseerd op ieders hobby. Dus jij moet de test ook nog even doen
.
Ooo okequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier is alles goed, we zijn de hobby intresses aan het meten
ik wil ook kei graag gaan salsa dansen maar ik krijg vriendje niet meequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:52 schreef hetzusjevan het volgende:
.
.
ok we wachten in spanning afquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal! Ik ga hem doen
[..]
Ooo okeIk zal zo eens kijken van mij
Dat probleem heb ik ook, zullen we de eerste Tilburgse gezelschapsspellen via internet vereniging oprichten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:00 schreef automatic_ het volgende:
automatic_gezelschapsspellen! Alleen niemand hier (thuis) die het leuk vind
![]()
Tof!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, zullen we de eerste Tilburgse gezelschapsspellen via internet vereniging oprichten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Alle extra mensen mogen pion spelen: levend mens erger je nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
ik ken het probleem van gezelschapsspelletjes die zusje en auto hebben....
maar voor mens erger je niet zijn we dus al met teveel mensen ...
omgebouwd?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Ohja ik heb ook nog een wii. Heb jij 'm omgebouwd rhubarbje?
Party en Co danquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
ik ken het probleem van gezelschapsspelletjes die zusje en auto hebben....
maar voor mens erger je niet zijn we dus al met teveel mensen ...
Misschien zit je binnen in plaats van buitenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
huh hier is het droog?
of is er iets mis met mij?
Kijk nu komen we ergens:quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:13 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica meldt zich aan voor het Tilburg Wiiteam
hmm ik zit ook redelijk zuid-ig.... maar misschien zie ik het wel gewoon niet zo door de raamquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik kan niet schaken sorry. Ik zit in zuid rhu, misschien is dat het? En het regent niet echt, het druppelt / miezert/regent zachtjes, maar daar word je wel zeiknat van als je 20 minuten moet fietsen
.
Over een half uur de bus maar 's pakken. vriendin van me is met de auto, misschien kan ik wel mee terug rijden
.
En hoe staat het met het Raaddestraatteam?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kijk nu komen we ergens:
de Eerste Tilburgsche internetvereeniging ter bevordering van het gezelschapsspel
met als subgroepen:het Tilburg WiiTeam de levend mens erger je niet brigade de Party & Co webcammers
Ook leuk! Maar dat kan je met z'n 4-en ook op internet spelenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kijk nu komen we ergens:
de Eerste Tilburgsche internetvereeniging ter bevordering van het gezelschapsspel
met als subgroepen:het Tilburg WiiTeam de levend mens erger je niet brigade de Party & Co webcammers de Eenzame Schaker en zijn tegenstanders de Raad te Straters
IDEEquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook leuk! Maar dat kan je met z'n 4-en ook op internet spelen
Ja, is leuk hoor!quote:
dan moet ik die een keer tegen jou spelenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, is leuk hoor!
En dan kan je de normale versie doen of steden & ridders
Omdat die zo fout klinktquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tilburg #84; wie speelt er een spelletje met ons?
Tilburg #84; kom je strakjes bij me spelen?
LOLquote:
Haha, ja dat is niet zo goed hèquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:27 schreef toma het volgende:
Oeh.. maar ik weet niet hoe de echte spelregels in elkaar zitten want wij gebruiken altijd onze zelfgemaakte spelregels
Welke versie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan moet ik die een keer tegen jou spelen
mag jij verzinnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |