ooh ik wou weltruste komen zeggen maar er is hier nog een discussietje op gang zie ik?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik reageer op iets wat hij hier post
ik heb hier nooit gepost hoe ik woon en zo want mensen reageren altijd op een bepaalde manier als je het uitlegt zoals jij het nu doet
dat ik een verwent mens ben
en ja ik weet dat ik dat in een ander topic heb gepost maar dat topic gaat met de speed of light en dan nog blijft de info beperkt dat een bepaalde groep
maar ja laat maar
ik vond het gewoon niet netjes van je
maar dit is dus precies wat ik bedoelquote:Op maandag 2 maart 2009 23:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
ooh ik wou weltruste komen zeggen maar er is hier nog een discussietje op gang zie ik?Ik wou alleen even zeggen dat er niks mis is met verwend zijn
. Als je je maar niet te verwend gedraagt naar anderen toe / uit de hoogte gaat doen right
?
Als je nog even blijft, dan kom ik eraan, maar je mag dan niet gaan praten hèquote:
Ik ging er alleen maar op in omdat je zei dat mensen dan denken dat je verwend bent ofzoiets, vandaar. Maar het maakt me verder ook niet uit hoor, of je verwend bent of niet, arm of rijk, blond of brunette..quote:Op maandag 2 maart 2009 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dit is dus precies wat ik bedoel
ik ben totaal niet verwent
ik betaal me blauw en heb geen rooie cent
nee maar mij maakt het wel uit want ik word er al zo ongeveer mn hele leven op aan gekeken en ik heb niet eens het voordeel van verwent zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 23:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ging er alleen maar op in omdat je zei dat mensen dan denken dat je verwend bent ofzoiets, vandaar. Maar het maakt me verder ook niet uit hoor, of je verwend bent of niet, arm of rijk, blond of brunette... Ik wou alleen even zeggen dat ik vind (dat is een mening) dat er niets mis hoeft te zijn met verwend worden en/of verwend zijn.
Ik bedoelde verder niet te zeggen dat ik denk dat jij een verwend nest bent oid.
Dan is het inderdaad kut als mensen zo over je oordelen, maar meis, je moet schijt hebben aan wat anderen over je denken. Je echte vrienden weten waarschijnlijk wel hoe het zit en weten dat je niet zo bent, en dat is het belangrijkst, toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar mij maakt het wel uit want ik word er al zo ongeveer mn hele leven op aan gekeken en ik heb niet eens het voordeel van verwent zijn![]()
dan is het kut als mensen wel zo over je oordelen
(sowieso vinden veel mensen het wel iets negatiefs)
dat is idd zoquote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad kut als mensen zo over je oordelen, maar meis, je moet schijt hebben aan wat anderen over je denken. Je echte vrienden weten waarschijnlijk wel hoe het zit en weten dat je niet zo bent, en dat is het belangrijkst, toch?.
Ik oordeelde ook niet over je, het was gewoon een opmerking zonder bij bedoeling. Ik kan niet weten dat dat jou raaktquote:Op maandag 2 maart 2009 23:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is idd zo
alleen ik had van auto meer verwacht juist omdat ik haar mag
does that make sense? naja haha
Daarom, allemaal van die ongestelde trutjesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook. Vrouwen onderling lopen alleen maar te bitchen.
oui oui, het is dinsdag, hup, de kroeg inquote:
Het is maandag?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
oui oui, het is dinsdag, hup, de kroeg in
Het is dinsdag nep-spanjaardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het is dinsdag nep-spanjaardLeer klokkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het is dinsdag nep-spanjaardLeer klokkijken
Doe eens liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou...!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarom, allemaal van die ongestelde trutjes
Wat een taalgebruik weer he ...quote:
En ik ben ook niet ongesteldquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik weer he ...
jullie zijn geen trutjes hoor
aah okquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef toma het volgende:
Swiffmeister woont trouwens links van mij op het kaartje. Die kan er ook wel op.
Swiffmeister is trouwens een neef van mij
Zal het later vanmiddag doen...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef toma het volgende:
Swiffmeister woont trouwens links van mij op het kaartje. Die kan er ook wel op.
Swiffmeister is trouwens een neef van mij
:Squote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
Woei, Dinsdag weer lekker vroeg opstaan5:30 in auto naar nijkerk
Let me guess.. jij zou het ook niks vinden om zo rond kwart over 4/ half 5 op t werk te beginnen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
:S
pak een hotel man de avond ervoor!
Wish her luck! Nu mag je dus je mama -nog meer- gaan verwennen! Moet je wel lekker voor dr koken he?!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:03 schreef Tegan het volgende:
Mijn moeder wordt donderdag geopereerd aan haar knie, en dan kan ze 1-6 weken niet (goed) lopen...
jawel hoor, geen probleem (was alleen meestal rond die tijd klaar)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Let me guess.. jij zou het ook niks vinden om zo rond kwart over 4/ half 5 op t werk te beginnen?
omdat alles sowieso klaar moet zijn voor de Kermis!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:16 schreef SwiffMeister het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van weggeweest.
Waarom hebben ze trouwens het halve centrum open geploegd :S ?
de Heuvel snap ik, want ze weten gewoon niet wat ze willen en het was ook gewoon een lelijk plein
de spoorlaan ligt deels open ter hoogte vd heuvel
de poststraat lag van de week nog half open
gisteren zag ik dat de noordstraat open lag
vandaag hebben ze de stationsstraat ook maar open getrokken
en de langstraat ligt nu ook al open :S ?
Oja, en aan het eind de heuvelstraat, bij de niewlandstraat zijn ze nu ook al begonnen te graven
Wat is dit :S ?
Waarom moet half tilburg open liggen?
Ben ik persoonlijk niet helemaal met je eens. + kosten voor hotel kan niet iedere medewerker van een bedrijf declarerenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jawel hoor, geen probleem (was alleen meestal rond die tijd klaar)
maar als je zo vroeg moet gaan opstaan om ergens heen te rijden kun je beter een hotel pakken de avond ervoor heb je meer aan die dag zelf!
leuke is: Ik moet bij een hotel zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jawel hoor, geen probleem (was alleen meestal rond die tijd klaar)
maar als je zo vroeg moet gaan opstaan om ergens heen te rijden kun je beter een hotel pakken de avond ervoor heb je meer aan die dag zelf!
Ja ok, maar de enige bouwput die daarmee te maken kan hebben is die op de heuvel. Waarom moeten al die kleine straatjes in het centrum dan ook open liggen :S ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
omdat alles sowieso klaar moet zijn voor de Kermis!
welke nijkerk is het eigenlijk? die bij Amersfoort of die in Friesland?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
leuke is: Ik moet bij een hotel zijn
ach, 4:45 opstaan, 5:30 in de auto en crossen maar
heb ik absoluut geen moeite mee. Dag ervoor tegen 22:30 naar bed.
omdat die dan dus klaar moeten zijn voor de stroom met mensen en eventuele nooddiensten, leveranciers etc. etc.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:02 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ja ok, maar de enige bouwput die daarmee te maken kan hebben is die op de heuvel. Waarom moeten al die kleine straatjes in het centrum dan ook open liggen :S ?
als je niet gewend bent om regelmatig vroeg op te staan enzo dan ben je minder fit die dag hoor... kijk als je in een ritme zit dan is het wel te doen, ben ook een jaar lang iedere dag om 6 uur in de auto gestapt om om 9 uur in amersfoort te zijn (niet dat dat altijd lukte, maar owkee)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben ik persoonlijk niet helemaal met je eens. + kosten voor hotel kan niet iedere medewerker van een bedrijf declarerenzoals ik
En dan sta ik liever uurtje eerder op dan een hotel te zoeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |