ik zie er altijd goed uit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:04 schreef Messenga het volgende:
Ik zie er ook altijd goed uit in pak.
Ik ben al een uur wakkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 03:14 schreef theKiD het volgende:
Ben er ook nog steeds bijNet ff Batman gekeken, uitstel van slaap voor morgen weer 1 nachtje ertussendoor..
Goedemorgen dan maarquote:
Bij mij riepen ze al vanaf de kleuterschool dat ik een hekel aan school had, dat is volgens mij nooit meer goed gekomen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat had ik ook idd dat ik niet wist hoe ik moest leren en toen een dikke 1 kreeg
klinkt stom maar daar ben ik nooit meer echt overheen gekomen
weet nu nog niet hoe te leren en elke tentamenperiode is het weer dezelfde stress
bah
Lol... Dan hoef ik ook niet meer te kijken of alle foto's wel FOKproof zijn!quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik was hem een hele tijd geleden al tegen het lijf gelopen en herkende foto's uit je FoBo
Zeer irritant inderdaad. Soms moet je wel 10 keer inloggen voordat ie je IP adres onthoudquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:41 schreef Crazy-M het volgende:
Fijn joh, meerdere ip adressen
Knalt de sessie er weer elke keer uit maar goed.
Goedemorgen alleen vanuit EHV
Die heb ik gisteren ook gekeken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 03:14 schreef theKiD het volgende:
Ben er ook nog steeds bijNet ff Batman gekeken, uitstel van slaap voor morgen weer 1 nachtje ertussendoor..
Mja en dan wissel je weer in 1 keer van ip is hij weer alles kwijtquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:43 schreef toma het volgende:
[..]
Zeer irritant inderdaad. Soms moet je wel 10 keer inloggen voordat ie je IP adres onthoud
Morgen vanuit Rijen
goeiemergequote:
Dan moet je je IP adres statisch makenquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja en dan wissel je weer in 1 keer van ip is hij weer alles kwijt
tjah, dat wordt hogerop geregeld waar ik niet bij kanquote:
Dan zet je je Interne IP vast.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:37 schreef toma het volgende:
Hoezo? Je kunt je eigen IP-adres toch opvragen, en dan instellen dat je PC niet meer automatisch een IP-adres moet opvragen bij de DHCP server?
Meerdere IP-ranges?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan zet je je Interne IP vast.
Maar hier hebben wij ook 2 internet adressen
En die wisselt soms als het druk is
nope 2 internet verbindingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |