Ik wil eigenlijk gewoon meedoen omdat ik te lui ben om spelleider te zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon meedoen, aangezien ik pas 1 ronde mee heb gedaan en nog niet helemaal ingemisdaadfokt ben
Wat kan jij nou eigenlijk wél?quote:
Ik had volgens MASD een half uurtje geleden de slimste post gemaakt in mijn FOK! carriere en verdiende respect van hemquote:Op maandag 2 maart 2009 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon meedoen omdat ik te lui ben om spelleider te zijn![]()
.
[..]
Wat kan jij nou eigenlijk wél?
Link or it didn't happen.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik had volgens MASD een half uurtje geleden de slimste post gemaakt in mijn FOK! carriere en verdiende respect van hem.
.
[Feedback] We are your friends, you will never be alone againquote:Op maandag 2 maart 2009 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Link or it didn't happen.
* Isdatzo eens met MASD gaat babbelen.![]()
Niet dat "de slimste post uit jouw Fok!-carriere" zo'n prestatie zal zijn, maar toch.
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
[Feedback] We are your friends, you will never be alone again
Moet je wel ff vanaf daar lezen. Anders snap je het niet.
Zegt toch wel veel he, als dát je beste post evahhhh is.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
[Feedback] We are your friends, you will never be alone again
Moet je wel ff vanaf daar lezen. Anders snap je het niet.
Volgens MASD.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zegt toch wel veel he, als dát je beste post evahhhh is.
Ben er gek opquote:
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:28 schreef Beach het volgende:
Kan ik me nog inschrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
De tiet telquote:Op maandag 2 maart 2009 20:34 schreef Syb-rund. het volgende:
waar komt al dat nieuwe volk vandaan, het staat potverdrie niet voor niets in mis!
Niet vloekenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:48 schreef moby92 het volgende:
Kan ik me nog inschrijven?
hij postte hier een tijdje met zijn nieuwe account hoor, zat ie lekker azijn te pissen enzoquote:
Strak planquote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef Ladidadida het volgende:
Eventuele spelleiders: nog ff dagje wachten? Gaat goed met nieuwe inschrijvingen
PrincePolly.. een user waar ik veel mee en om gelachen hebquote:
Topquote:
quote:
Dit is hem, zelfde posthistoryquote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
PrincePolly.. een user waar ik veel mee en om gelachen heb. Stukje mafiaspel-meubilair.
Niet zo ongeduldig !quote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand clesar bereiken?
dan kunnen we beginnen ...
quote:
waarom..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond 'm hoogst amusant altijd.
Oh ik weet wel waarom hoor, maar mensen moeten elkaar niet zo serieus nemen op the internets jeweetquote:
Ik had wel veel contact met hem maar heb ook al een poos niks meer van m gehoordquote:Op maandag 2 maart 2009 21:10 schreef Syb-rund. het volgende:
waar is siesta trouwens, heeft die een winterslaap ofzo?
Wanneer heb je voor t laatst met hem gebatst?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had wel veel contact met hem maar heb ook al een poos niks meer van m gehoord![]()
rosbief?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
Roosbeef ?
*een nieuwe rel occurres*quote:Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor t laatst met hem gebatst?
Waarom quote je mijne dan niet?quote:
Ik ben trouwens vanwege jouw avatar verslaafd geraakt aan Twilightquote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had wel veel contact met hem maar heb ook al een poos niks meer van m gehoord![]()
JAAAAAAA Dát vind ik ook wel leuk !quote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef -SG- het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrr Susi, als er genoeg inschrijvingen zijn kunnen we misschien dat ene spel spelen.
Doet die weer mee? Oh Godquote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
PrincePolly.. een user waar ik veel mee en om gelachen heb. Stukje mafiaspel-meubilair.
Hij is gewoon jaloersquote:
Nooit, dat weet je tochquote:
die is verrekte moeluk mènquote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef -SG- het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrr Susi, als er genoeg inschrijvingen zijn kunnen we misschien dat ene spel spelen.
Dat klopt!quote:
Hebben wij ruzie gehad? Ik heb ook altijd ruzie met modsquote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij had ik ook ooit 'beef' met ladidadida, of was dat iemand anders?
Met wie niet trouwens.![]()
Even lijstje..
Ladi
PP
SG
Timmm
Ohhhh dat valt nog wel mee eigenlijk
Welke is dat dan?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Mijn blijk van waardering voor die geweldige post van je
Niemand snapt er iets van, dus we beginnen allemaal op 0quote:
Laatst ? Dat was gisteren of eergisteren. Spelleiders over de zeikquote:Op maandag 2 maart 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hebben wij ruzie gehad? Ik heb ook altijd ruzie met mods.
Je hebt er laatst zelfs eentje gemist!
Ja dat was dus laatst..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Laatst ? Dat was gisteren of eergisteren. Spelleiders over de zeik
Deceptiequote:
Ja toch? In 't begin volgens mijquote:Op maandag 2 maart 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hebben wij ruzie gehad? Ik heb ook altijd ruzie met mods.
quote:Je hebt er laatst zelfs eentje gemist!
Als we dit topic even vullen, kan dat nieuwe spel dan in de OPquote:Op maandag 2 maart 2009 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Vertel mij is over dat andere spel wat hoe waaer?R?qa #?w6n? HÉ ?
Ach we hadden altijd ruziequote:Op maandag 2 maart 2009 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deceptie.
[..]
Ja toch? In 't begin volgens mij![]()
Ik heb ook altijd ruzie met mods
[..]
![]()
DetailsWie, wat, waar, waarom?!
En jij dacht niet, ik PM Isdatzo even ofzo.
Nope, ik schiet iedereen dood en dan is het opeens stil.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef Beach het volgende:
Gaat dit ook zo met slowchat tijdens het spel?
Is niet de bedoeling maar euh.. in principe wel jaquote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef Beach het volgende:
Het went hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef Beach het volgende:
Ja maar toen was 't andersquote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach we hadden altijd ruzie(over PSV en Ajax enzo (nog steeds hoor
).
Soortgenoten? Niet zo generaliserend hequote:Ja lees maar terug hoor. Wilde je wel PMen maar was bang dat je toch voor je 'soortgenoten' ging kiezen
![]()
.
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar toen was 't anders![]()
[..]
Soortgenoten? Niet zo generaliserend he.
PP deed me wel altijd braaf PM'en
Omdat PP een sfeerverziekende eikel is, daaromquote:Op maandag 2 maart 2009 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond 'm hoogst amusant altijd.
Helemaal nietquote:Op maandag 2 maart 2009 21:42 schreef -SG- het volgende:
Ja maar. PP hoort bij Mafia spel...
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.
Jij kan écht niet om hem lachen he?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat PP een sfeerverziekende eikel is, daarom
Ik maak wel veel beste posten op een dag zegquote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
QFT.
Dít is je beste post ever.. by far.
Dit gaat wel heel ver voor op één dag hoor !quote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
QFT.
Dít is je beste post ever.. by far.
Hoezo daardoor?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vanwege jouw avatar verslaafd geraakt aan Twilight
Nope. Ik vind het echt een walgelijk mannetje.quote:
Ik word genegeerd.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef FastFox91 het volgende:
Wat is het record aantal deelnemers eigenlijk?
Ik moest wachten op het vliegveld, en toen zag ik boeken met die kaft liggen. Toen moest ik eerst aan jou denken en toen heb ik 'm eigenlijk maar blindelings verkocht. Die binnen een paar dagen uitgelezen, gisteren de film gezien. En vannacht ga ik deel twee uitlezen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoezo daardoor?
Het is wel heeel fijn ja
Don't flatter yourselfquote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik maak wel veel beste posten op een dag zeg.
Je moet 'm niet zo serieus nemen, echt. Hij weet daar prima gebruik van te makenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nope. Ik vind het echt een walgelijk mannetje.
Ik vind dat zelf wel toffer, nu is het na 1 of 2 dagen al duidelijk welke groep gaat winnen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:54 schreef FastFox91 het volgende:
Ik vraag mij af of het leuker is als je met meer mensen speelt.
Hij kent gewoon z'n grenzen niet. Grappen zijn prima maar je kunt te ver gaan, ook al meen je het niet serieus. PP is die grens meer dan eens overgegaan en heeft elke vorm van credibility die hij uberhaupt had, totaal verspeeld.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet 'm niet zo serieus nemen, echt. Hij weet daar prima gebruik van te maken.
ligt er aan wat je bent en hoe je het speeltquote:Op maandag 2 maart 2009 21:54 schreef FastFox91 het volgende:
Ik vraag mij af of het leuker is als je met meer mensen speelt.
Ik denk dat hij die grenzen prima kent, en er dan ook bewust overheen gaat.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij kent gewoon z'n grenzen niet. Grappen zijn prima maar je kunt te ver gaan, ook al meen je het niet serieus. PP is die grens meer dan eens overgegaan en heeft elke vorm van credibility die hij uberhaupt had, totaal verspeeld.
Ha dat vind ik grappig om te horen, dat het je aan mij deed denkenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moest wachten op het vliegveld, en toen zag ik boeken met die kaft liggen. Toen moest ik eerst aan jou denken en toen heb ik 'm eigenlijk maar blindelings verkocht. Die binnen een paar dagen uitgelezen, gisteren de film gezien. En vannacht ga ik deel twee uitlezen.
Als dat zo is, is hij gewoon niet helemaal in orde.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die grenzen prima kent, en er dan ook bewust overheen gaat.
Nuja, zoals altijd is het boek beter, maar dat is meer omdat het daar meer uitgewerkt is. Ik vond het wat afgeraffeld werd. Wel is Edward echt perfect. In het boek werd ik al half verliefd op hem (quote:Op maandag 2 maart 2009 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dat vind ik grappig om te horen, dat het je aan mij deed denkenIk heb het ook van gestolen, vond het zo'n mooi plaatje
En ik heb allevier de boeken gelezen, de film nog niet gezien
Ik ookquote:Op maandag 2 maart 2009 21:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Nuja, zoals altijd is het boek beter, maar dat is meer omdat het daar meer uitgewerkt is. Ik vond het wat afgeraffeld werd. Wel is Edward echt perfect. In het boek werd ik al half verliefd op hem (), en ik snap ook perfect waarom Bella hem leuk vindt.
Was je daar nog niet achter?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als dat zo is, is hij gewoon niet helemaal in orde.
Ik had er idd nog onder gezet 'but what else is newquote:
meer dan 4 links or it didnt happenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij kent gewoon z'n grenzen niet. Grappen zijn prima maar je kunt te ver gaan, ook al meen je het niet serieus. PP is die grens meer dan eens overgegaan en heeft elke vorm van credibility die hij uberhaupt had, totaal verspeeld.
quote:
Of hij beleeft gewoon plezier aan het uitlokken van mensen op internet? Kan ik begrijpenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als dat zo is, is hij gewoon niet helemaal in orde.
Klik een willekeurig maffiatopic met een nummer onder de 75 (ofzo?) aan, pak een willekeurige pagina. Et voila.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Interesseert me niet zoveel maar als PP meedoet haak ik denk ik af
Ochossie tochquote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Interesseert me niet zoveel maar als PP meedoet haak ik denk ik af
Ik doe mee omdat ik het leuk vindt, en als PP meedoet is de sfeer ronduit kut. Ochossie m'n reet hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 22:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ochossie toch.
Moet je vooral zeggen. Nu gaat ie zeker meedoen.
Ik denk dat daarover de meningen verschillen.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik doe mee omdat ik het leuk vindt, en als PP meedoet is de sfeer ronduit kut. Ochossie m'n reet hoor
Als 3 mensen het al zo erg vinden dat ze direct stoppen als PP meedoet, is er toch wel iets redelijk tot matig mis, lijkt mequote:Op maandag 2 maart 2009 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat daarover de meningen verschillen.
Je kent me nietquote:
Dat magquote:Op maandag 2 maart 2009 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat daarover de meningen verschillen.
Doe jij niet meer mee?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef Susi het volgende:
1. Isdatzo
2. Susi
3. Syb-rund.
4. Hara
5. Dagoduck
6. ajf
7. Ladidadida
8. FastFox91
9. Trevland
10. tripack
11. krioro
12. Majo
13. Nembrionic
14. Lek
15. Etcetera
16. Clesar03
17. PS
18. -SG-
19. Lynda
20. Juicyhil
21. Beach*
22. Moby92
momenteel. Nog vier en we hebben genoeg voor dat nieuwe spel
Wat let je?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef Syb-rund. het volgende:
ben benieuwd naar de mening van iedereen, doe eens een poll
Jammer hoor...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kent me nietAls je denkt dat ik me nu 'laat kennen' heb je het mis
[..]
Dat magIk wil niemand oproepen om niet mee te doen omdat PP meedoet. Ik geef mijn mening, en die kan inderdaad verschillen met die van anderen
Tot dusver nog geen PP dus niks aan de handquote:
o zoquote:
Ik zeg dat ik erover denk om dan niet mee te doen. Dat is nog niet zeker. Het is nog niet eens zeker dat PP meedoet. Dus er is ook niks jammers te vindenquote:
... five ! HALTquote:
Onsnetquote:Op maandag 2 maart 2009 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou nog wat hoger zijn als ik de down- en uploads uit zou zetten denk ik zo![]()
</pimp>
Als PP niet komt stop ikquote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ken PP niet. Maar ik heb liever dat PP niet komt, dan dat er 3 mensen stoppen met dit spel.
Ook namens de vrouwenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:37 schreef Syb-rund. het volgende:
ik zie dat jullie uit medelijden gestopt zijn met de e-penis parade, vielen dank
Slechste argument ooitquote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ken PP niet. Maar ik heb liever dat PP niet komt, dan dat er 3 mensen stoppen met dit spel.
Not even closequote:
Vorige ronde was je er toch ook gewoon en PP niet.quote:
Zolang ik nog geen argument zie waarom mijn argumentatie slecht is...quote:
Oja?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:47 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vorige ronde was je er toch ook gewoon en PP niet.
Zelfde als je zegt. Ik eet dit niet want 3 mensen vinden het vies....quote:Op maandag 2 maart 2009 22:47 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vorige ronde was je er toch ook gewoon en PP niet.
[..]
Zolang ik nog geen argument zie waarom mijn argumentatie slecht is...
Nofi hoor, maar ik weet werkelijk niet waar je het nu over hebt. Echt niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:53 schreef ajf het volgende:
Ik zal dan even ook een duit in het zakje doen: als PP echt meedoet, trek ik me direct terug uit het spel. Hij heeft me echt beledigd en iedereen die erbij was weet heel goed wat ik bedoel. Dus ik hoef het niet te beargumenteren.
Dat was iig niet overgekomen. Zoals ik al zei, ik ken heel PP en de meningsverschillen niet en vertel gewoon even snel mijn visie. Blijkbaar is het nogal erg belangrijk voor beide partijen, dus zal ik mij er verder niet meer mee bemoeien.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat was om aan te tonen dat jouw post nergens op sloeg.
Zit je me nu in de zeik te nemen?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
Als pp meedoet, trek ik me direct terug uit het spel !!!
Nha, ik weet het nog wel, en ik begrijp volkomen waarom ajf dan niet meer mee wil doen.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nofi hoor, maar ik weet werkelijk niet waar je het nu over hebt. Echt niet.
Julie moeten eens ophouden met PP zo serieus te nemen.
Hij noemde me een pedo omdat ik een relatie met iemand heb die 17 jaar jonger is. Jij was daar ook bij toen hij dat zei.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nofi hoor, maar ik weet werkelijk niet waar je het nu over hebt. Echt niet.
Julie moeten eens ophouden met PP zo serieus te nemen.
Nee, als ik jou was zou ik m'n vingers er ook niet aan branden. Maar wacht maar tot PP meepost (of niet, natuurlijk) en vorm je eigen mening.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dat was iig niet overgekomen. Zoals ik al zei, ik ken heel PP en de meningsverschillen niet en vertel gewoon even snel mijn visie. Blijkbaar is het nogal erg belangrijk voor beide partijen, dus zal ik mij er verder niet meer mee bemoeien.
Oh, nu je 't zegt herinner ik me daar wel iets van ja. Ik was 't echt vergeten, echt.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij noemde me een pedo omdat ik een relatie met iemand heb die 17 jaar jonger is. Jij was daar ook bij toen hij dat zei.
Tja, 't blijft natuurlijk internet, maar ik zou het ook persoonlijk opvattenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, nu je 't zegt herinner ik me daar wel iets van ja. Ik was 't echt vergeten, echt.
Dat was euh.. niet netjes nee![]()
Maar dan ben ik nog van mening dat je daar doorheen moet kunnen kijken.
Giel?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij noemde me een pedo omdat ik een relatie met iemand heb die 17 jaar jonger is. Jij was daar ook bij toen hij dat zei.
Ja, ik was ook niet volledig serieusquote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef Etcetera het volgende:
Giels mokkel vriendin was toch 17 en niet 17 jaar jonger
Nu heb ik trouwens weer dat beeld van Make Over Giel in m'n hoofd
Ja maar ik heb wél dat beeld in m'n hoofdquote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik was ook niet volledig serieus
Het was totaal onnodig. Ik kon hier niet omheenkijken omdat ie niet alleen mij beledigde, maar ook Ladi en ik vond het een behoorlijk persoonlijke en beledigende opmerking.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, nu je 't zegt herinner ik me daar wel iets van ja. Ik was 't echt vergeten, echt.
Dat was euh.. niet netjes nee![]()
Maar dan ben ik nog van mening dat je daar doorheen moet kunnen kijken.
Nah, mijn vriendin is volwassen.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wél dat beeld in m'n hoofdJe wordt bedankt
Ik ga 'm even PM-en. Stuur ik gelijk Tong en OpaBakkebaard een uitnodigingquote:Op maandag 2 maart 2009 23:17 schreef Susi het volgende:
hou op ! Straks komt Paul nog
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga 'm even PM-en. Stuur ik gelijk Tong en OpaBakkebaard een uitnodiging
Ik denk al, Paul? Maar je bedoelt Paultjuhhh zekerquote:
Door die SR actie is het tegenwoordig Paulquote:Op maandag 2 maart 2009 23:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk al, Paul? Maar je bedoelt Paultjuhhh zeker
Vanaf pagina 5quote:Op maandag 2 maart 2009 23:29 schreef Syb-rund. het volgende:
Het FOK!Maffiaspel # 69. Waar we weer eens opnieuw beginnen het topic waarin het gebeurde...
quote:
anders lees je even terug, even terug staat nog dat ik vanavond weg wasquote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand clesar bereiken?
dan kunnen we beginnen ...
is goedquote:Op maandag 2 maart 2009 20:27 schreef Susi het volgende:
Kleesje, zullen wij anders samen essellen ?
Toch wel apart, dat mijn mening niet gebaseerd mag zijn op het feit dat drie mensen stoppen als PP meedoen, terwijl jij (en SG) bent vergeten waar het omging.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, als ik jou was zou ik m'n vingers er ook niet aan branden. Maar wacht maar tot PP meepost (of niet, natuurlijk) en vorm je eigen mening.
Goedemorgen. Lekker eerste drie uur vrij + 40 min rooster (ipv 50).quote:
Grmblquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:59 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Goedemorgen. Lekker eerste drie uur vrij + 40 min rooster (ipv 50).![]()
Je overleeft het welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Grmbl
Ik moet tot 16:00. Veel te lang
Hoezo doe je niet mee?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
1. Isdatzo
2. Syb-rund.
3. Hara
4. Dagoduck
5. ajf
6. Ladidadida
7. FastFox91
8. Trevland
9. tripack
10. krioro
11. Majo
12. Nembrionic
13. Lek
14. Etcetera
15. PS
16. -SG-
17. Lynda
18. Juicyhil
19. Beach
20. Moby92
Eéntje minder.
we beginnen zodra het topic vol is(staat ergens aan het begin)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer gaan we nou beginnen, en waarom reageert cleasar03 niet?
Met hoge snelheidquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:23 schreef Trevland het volgende:
een fiets die
sjeesde, door eenquote:
door grote vierkante met ronde en driehoekige duizelinwekkendequote:
ogen reed omquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
door grote vierkante met ronde en driehoekige duisterinwekkende
de tromquote:
Ha!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:14 schreef BeamofLight het volgende:
OMFG, ik bescheur me hier.
IBTL in ieder geval.
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Mag pp deze ronde meedoen?
Je hebt gestemd op: Ja man! PP; kom terug ouwe zeiknicht
Je IP is: 88.159.208.127
begin alvast met een pm-boxquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:56 schreef BeamofLight het volgende:
Ik denk dat PP nog altijd zelf wel uitmaakt of hij meedoet of niet.
Maar ik gok erop dat hij niet mee zal doen, dus enkele dames (en andere pussy's) worden bij deze gerust gesteld (en ajf dan hè, my man).
BoL denkt nog aan meedoen, maar weet het nog niet...
Hoi.quote:
Jij wel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ajf heeft nog niet gestemd zo te zien
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Er kunnen natuurlijk geen 2 stemmen komen op : "Nee, hij noemde mij een pedofieltje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |