Als PP niet komt stop ikquote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ken PP niet. Maar ik heb liever dat PP niet komt, dan dat er 3 mensen stoppen met dit spel.
Ook namens de vrouwenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:37 schreef Syb-rund. het volgende:
ik zie dat jullie uit medelijden gestopt zijn met de e-penis parade, vielen dank
Slechste argument ooitquote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ken PP niet. Maar ik heb liever dat PP niet komt, dan dat er 3 mensen stoppen met dit spel.
Not even closequote:
Vorige ronde was je er toch ook gewoon en PP niet.quote:
Zolang ik nog geen argument zie waarom mijn argumentatie slecht is...quote:
Oja?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:47 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vorige ronde was je er toch ook gewoon en PP niet.
Zelfde als je zegt. Ik eet dit niet want 3 mensen vinden het vies....quote:Op maandag 2 maart 2009 22:47 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vorige ronde was je er toch ook gewoon en PP niet.
[..]
Zolang ik nog geen argument zie waarom mijn argumentatie slecht is...
Nofi hoor, maar ik weet werkelijk niet waar je het nu over hebt. Echt niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:53 schreef ajf het volgende:
Ik zal dan even ook een duit in het zakje doen: als PP echt meedoet, trek ik me direct terug uit het spel. Hij heeft me echt beledigd en iedereen die erbij was weet heel goed wat ik bedoel. Dus ik hoef het niet te beargumenteren.
Dat was iig niet overgekomen. Zoals ik al zei, ik ken heel PP en de meningsverschillen niet en vertel gewoon even snel mijn visie. Blijkbaar is het nogal erg belangrijk voor beide partijen, dus zal ik mij er verder niet meer mee bemoeien.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat was om aan te tonen dat jouw post nergens op sloeg.
Zit je me nu in de zeik te nemen?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
Als pp meedoet, trek ik me direct terug uit het spel !!!
Nha, ik weet het nog wel, en ik begrijp volkomen waarom ajf dan niet meer mee wil doen.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nofi hoor, maar ik weet werkelijk niet waar je het nu over hebt. Echt niet.
Julie moeten eens ophouden met PP zo serieus te nemen.
Hij noemde me een pedo omdat ik een relatie met iemand heb die 17 jaar jonger is. Jij was daar ook bij toen hij dat zei.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nofi hoor, maar ik weet werkelijk niet waar je het nu over hebt. Echt niet.
Julie moeten eens ophouden met PP zo serieus te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |