PrincePolly.. een user waar ik veel mee en om gelachen hebquote:
Topquote:
quote:
Dit is hem, zelfde posthistoryquote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
PrincePolly.. een user waar ik veel mee en om gelachen heb. Stukje mafiaspel-meubilair.
Niet zo ongeduldig !quote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand clesar bereiken?
dan kunnen we beginnen ...
quote:
waarom..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond 'm hoogst amusant altijd.
Oh ik weet wel waarom hoor, maar mensen moeten elkaar niet zo serieus nemen op the internets jeweetquote:
Ik had wel veel contact met hem maar heb ook al een poos niks meer van m gehoordquote:Op maandag 2 maart 2009 21:10 schreef Syb-rund. het volgende:
waar is siesta trouwens, heeft die een winterslaap ofzo?
Wanneer heb je voor t laatst met hem gebatst?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had wel veel contact met hem maar heb ook al een poos niks meer van m gehoord![]()
rosbief?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
Roosbeef ?
*een nieuwe rel occurres*quote:Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor t laatst met hem gebatst?
Waarom quote je mijne dan niet?quote:
Ik ben trouwens vanwege jouw avatar verslaafd geraakt aan Twilightquote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had wel veel contact met hem maar heb ook al een poos niks meer van m gehoord![]()
JAAAAAAA Dát vind ik ook wel leuk !quote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef -SG- het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrr Susi, als er genoeg inschrijvingen zijn kunnen we misschien dat ene spel spelen.
Doet die weer mee? Oh Godquote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
PrincePolly.. een user waar ik veel mee en om gelachen heb. Stukje mafiaspel-meubilair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |