PrincePolly.. een user waar ik veel mee en om gelachen hebquote:
Topquote:
quote:
Dit is hem, zelfde posthistoryquote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
PrincePolly.. een user waar ik veel mee en om gelachen heb. Stukje mafiaspel-meubilair.
Niet zo ongeduldig !quote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand clesar bereiken?
dan kunnen we beginnen ...
quote:
waarom..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond 'm hoogst amusant altijd.
Oh ik weet wel waarom hoor, maar mensen moeten elkaar niet zo serieus nemen op the internets jeweetquote:
Ik had wel veel contact met hem maar heb ook al een poos niks meer van m gehoordquote:Op maandag 2 maart 2009 21:10 schreef Syb-rund. het volgende:
waar is siesta trouwens, heeft die een winterslaap ofzo?
Wanneer heb je voor t laatst met hem gebatst?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had wel veel contact met hem maar heb ook al een poos niks meer van m gehoord![]()
rosbief?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
Roosbeef ?
*een nieuwe rel occurres*quote:Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor t laatst met hem gebatst?
Waarom quote je mijne dan niet?quote:
Ik ben trouwens vanwege jouw avatar verslaafd geraakt aan Twilightquote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had wel veel contact met hem maar heb ook al een poos niks meer van m gehoord![]()
JAAAAAAA Dát vind ik ook wel leuk !quote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef -SG- het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrr Susi, als er genoeg inschrijvingen zijn kunnen we misschien dat ene spel spelen.
Doet die weer mee? Oh Godquote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
PrincePolly.. een user waar ik veel mee en om gelachen heb. Stukje mafiaspel-meubilair.
Hij is gewoon jaloersquote:
Nooit, dat weet je tochquote:
die is verrekte moeluk mènquote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef -SG- het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrr Susi, als er genoeg inschrijvingen zijn kunnen we misschien dat ene spel spelen.
Dat klopt!quote:
Hebben wij ruzie gehad? Ik heb ook altijd ruzie met modsquote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij had ik ook ooit 'beef' met ladidadida, of was dat iemand anders?
Met wie niet trouwens.![]()
Even lijstje..
Ladi
PP
SG
Timmm
Ohhhh dat valt nog wel mee eigenlijk
Welke is dat dan?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Mijn blijk van waardering voor die geweldige post van je
Niemand snapt er iets van, dus we beginnen allemaal op 0quote:
Laatst ? Dat was gisteren of eergisteren. Spelleiders over de zeikquote:Op maandag 2 maart 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hebben wij ruzie gehad? Ik heb ook altijd ruzie met mods.
Je hebt er laatst zelfs eentje gemist!
Ja dat was dus laatst..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Laatst ? Dat was gisteren of eergisteren. Spelleiders over de zeik
Deceptiequote:
Ja toch? In 't begin volgens mijquote:Op maandag 2 maart 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hebben wij ruzie gehad? Ik heb ook altijd ruzie met mods.
quote:Je hebt er laatst zelfs eentje gemist!
Als we dit topic even vullen, kan dat nieuwe spel dan in de OPquote:Op maandag 2 maart 2009 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Vertel mij is over dat andere spel wat hoe waaer?R?qa #?w6n? HÉ ?
Ach we hadden altijd ruziequote:Op maandag 2 maart 2009 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deceptie.
[..]
Ja toch? In 't begin volgens mij![]()
Ik heb ook altijd ruzie met mods
[..]
![]()
DetailsWie, wat, waar, waarom?!
En jij dacht niet, ik PM Isdatzo even ofzo.
Nope, ik schiet iedereen dood en dan is het opeens stil.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef Beach het volgende:
Gaat dit ook zo met slowchat tijdens het spel?
Is niet de bedoeling maar euh.. in principe wel jaquote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef Beach het volgende:
Het went hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef Beach het volgende:
Ja maar toen was 't andersquote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach we hadden altijd ruzie(over PSV en Ajax enzo (nog steeds hoor
).
Soortgenoten? Niet zo generaliserend hequote:Ja lees maar terug hoor. Wilde je wel PMen maar was bang dat je toch voor je 'soortgenoten' ging kiezen
![]()
.
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar toen was 't anders![]()
[..]
Soortgenoten? Niet zo generaliserend he.
PP deed me wel altijd braaf PM'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |