Nee, als ik jou was zou ik m'n vingers er ook niet aan branden. Maar wacht maar tot PP meepost (of niet, natuurlijk) en vorm je eigen mening.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dat was iig niet overgekomen. Zoals ik al zei, ik ken heel PP en de meningsverschillen niet en vertel gewoon even snel mijn visie. Blijkbaar is het nogal erg belangrijk voor beide partijen, dus zal ik mij er verder niet meer mee bemoeien.
Oh, nu je 't zegt herinner ik me daar wel iets van ja. Ik was 't echt vergeten, echt.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij noemde me een pedo omdat ik een relatie met iemand heb die 17 jaar jonger is. Jij was daar ook bij toen hij dat zei.
Tja, 't blijft natuurlijk internet, maar ik zou het ook persoonlijk opvattenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, nu je 't zegt herinner ik me daar wel iets van ja. Ik was 't echt vergeten, echt.
Dat was euh.. niet netjes nee![]()
Maar dan ben ik nog van mening dat je daar doorheen moet kunnen kijken.
Giel?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij noemde me een pedo omdat ik een relatie met iemand heb die 17 jaar jonger is. Jij was daar ook bij toen hij dat zei.
Ja, ik was ook niet volledig serieusquote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef Etcetera het volgende:
Giels mokkel vriendin was toch 17 en niet 17 jaar jonger
Nu heb ik trouwens weer dat beeld van Make Over Giel in m'n hoofd
Ja maar ik heb wél dat beeld in m'n hoofdquote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik was ook niet volledig serieus
Het was totaal onnodig. Ik kon hier niet omheenkijken omdat ie niet alleen mij beledigde, maar ook Ladi en ik vond het een behoorlijk persoonlijke en beledigende opmerking.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, nu je 't zegt herinner ik me daar wel iets van ja. Ik was 't echt vergeten, echt.
Dat was euh.. niet netjes nee![]()
Maar dan ben ik nog van mening dat je daar doorheen moet kunnen kijken.
Nah, mijn vriendin is volwassen.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wél dat beeld in m'n hoofdJe wordt bedankt
Ik ga 'm even PM-en. Stuur ik gelijk Tong en OpaBakkebaard een uitnodigingquote:Op maandag 2 maart 2009 23:17 schreef Susi het volgende:
hou op ! Straks komt Paul nog
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga 'm even PM-en. Stuur ik gelijk Tong en OpaBakkebaard een uitnodiging
Ik denk al, Paul? Maar je bedoelt Paultjuhhh zekerquote:
Door die SR actie is het tegenwoordig Paulquote:Op maandag 2 maart 2009 23:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk al, Paul? Maar je bedoelt Paultjuhhh zeker
Vanaf pagina 5quote:Op maandag 2 maart 2009 23:29 schreef Syb-rund. het volgende:
Het FOK!Maffiaspel # 69. Waar we weer eens opnieuw beginnen het topic waarin het gebeurde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |