Ik vind dat zelf wel toffer, nu is het na 1 of 2 dagen al duidelijk welke groep gaat winnen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:54 schreef FastFox91 het volgende:
Ik vraag mij af of het leuker is als je met meer mensen speelt.
Hij kent gewoon z'n grenzen niet. Grappen zijn prima maar je kunt te ver gaan, ook al meen je het niet serieus. PP is die grens meer dan eens overgegaan en heeft elke vorm van credibility die hij uberhaupt had, totaal verspeeld.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet 'm niet zo serieus nemen, echt. Hij weet daar prima gebruik van te maken.
ligt er aan wat je bent en hoe je het speeltquote:Op maandag 2 maart 2009 21:54 schreef FastFox91 het volgende:
Ik vraag mij af of het leuker is als je met meer mensen speelt.
Ik denk dat hij die grenzen prima kent, en er dan ook bewust overheen gaat.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij kent gewoon z'n grenzen niet. Grappen zijn prima maar je kunt te ver gaan, ook al meen je het niet serieus. PP is die grens meer dan eens overgegaan en heeft elke vorm van credibility die hij uberhaupt had, totaal verspeeld.
Ha dat vind ik grappig om te horen, dat het je aan mij deed denkenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moest wachten op het vliegveld, en toen zag ik boeken met die kaft liggen. Toen moest ik eerst aan jou denken en toen heb ik 'm eigenlijk maar blindelings verkocht. Die binnen een paar dagen uitgelezen, gisteren de film gezien. En vannacht ga ik deel twee uitlezen.
Als dat zo is, is hij gewoon niet helemaal in orde.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die grenzen prima kent, en er dan ook bewust overheen gaat.
Nuja, zoals altijd is het boek beter, maar dat is meer omdat het daar meer uitgewerkt is. Ik vond het wat afgeraffeld werd. Wel is Edward echt perfect. In het boek werd ik al half verliefd op hem (quote:Op maandag 2 maart 2009 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dat vind ik grappig om te horen, dat het je aan mij deed denkenIk heb het ook van gestolen, vond het zo'n mooi plaatje
En ik heb allevier de boeken gelezen, de film nog niet gezien
Ik ookquote:Op maandag 2 maart 2009 21:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Nuja, zoals altijd is het boek beter, maar dat is meer omdat het daar meer uitgewerkt is. Ik vond het wat afgeraffeld werd. Wel is Edward echt perfect. In het boek werd ik al half verliefd op hem (), en ik snap ook perfect waarom Bella hem leuk vindt.
Was je daar nog niet achter?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als dat zo is, is hij gewoon niet helemaal in orde.
Ik had er idd nog onder gezet 'but what else is newquote:
meer dan 4 links or it didnt happenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij kent gewoon z'n grenzen niet. Grappen zijn prima maar je kunt te ver gaan, ook al meen je het niet serieus. PP is die grens meer dan eens overgegaan en heeft elke vorm van credibility die hij uberhaupt had, totaal verspeeld.
quote:
Of hij beleeft gewoon plezier aan het uitlokken van mensen op internet? Kan ik begrijpenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als dat zo is, is hij gewoon niet helemaal in orde.
Klik een willekeurig maffiatopic met een nummer onder de 75 (ofzo?) aan, pak een willekeurige pagina. Et voila.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Interesseert me niet zoveel maar als PP meedoet haak ik denk ik af
Ochossie tochquote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Interesseert me niet zoveel maar als PP meedoet haak ik denk ik af
Ik doe mee omdat ik het leuk vindt, en als PP meedoet is de sfeer ronduit kut. Ochossie m'n reet hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 22:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ochossie toch.
Moet je vooral zeggen. Nu gaat ie zeker meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |