Omdat PP een sfeerverziekende eikel is, daaromquote:Op maandag 2 maart 2009 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond 'm hoogst amusant altijd.
Helemaal nietquote:Op maandag 2 maart 2009 21:42 schreef -SG- het volgende:
Ja maar. PP hoort bij Mafia spel...
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.
Jij kan écht niet om hem lachen he?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat PP een sfeerverziekende eikel is, daarom
Ik maak wel veel beste posten op een dag zegquote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
QFT.
Dít is je beste post ever.. by far.
Dit gaat wel heel ver voor op één dag hoor !quote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
QFT.
Dít is je beste post ever.. by far.
Hoezo daardoor?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vanwege jouw avatar verslaafd geraakt aan Twilight
Nope. Ik vind het echt een walgelijk mannetje.quote:
Ik word genegeerd.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:41 schreef FastFox91 het volgende:
Wat is het record aantal deelnemers eigenlijk?
Ik moest wachten op het vliegveld, en toen zag ik boeken met die kaft liggen. Toen moest ik eerst aan jou denken en toen heb ik 'm eigenlijk maar blindelings verkocht. Die binnen een paar dagen uitgelezen, gisteren de film gezien. En vannacht ga ik deel twee uitlezen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoezo daardoor?
Het is wel heeel fijn ja
Don't flatter yourselfquote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik maak wel veel beste posten op een dag zeg.
Je moet 'm niet zo serieus nemen, echt. Hij weet daar prima gebruik van te makenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nope. Ik vind het echt een walgelijk mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |