Lamequote:Op zondag 1 maart 2009 20:38 schreef GSMboy het volgende:
Wat een anti-climax...
Patty die ging vertellen dat op een geheime locatie war ze waren dat de The Mask zich ging onthullen.
En jawel, Geer zat eronder, 'KOEKKOEK, ik ben het nie't, maar ik kom wel vertellen dat Holland got talent op TV komt. Kijken dus"
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:08 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
je zei het echt!!je bent dus een echte mentalist!!
![]()
Vincent for the win
correctie: met de SBS-leiding erbij..quote:Op zondag 1 maart 2009 20:47 schreef player90 het volgende:
en die brard en joling zitten ongetwijfeld te gieren van het lachen om de domme kijkertjes
hmmmm dan kan ik dat ook wel eens gaan eten!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef mhai het volgende:
Vincent je eet wormen en bloedzuigers maar wat is er mis met kakkerlakken? En de strip : Pret met Vincent is geweldighahaha hoe Patty vastgebonden licht
te weinig bloedzuigers gehadquote:Op zondag 1 maart 2009 21:24 schreef Somesomg het volgende:
Vincent (1001)
vandaag, 18:47
Ik ben wat ziekjes en vooral heel moe.
logisch
Ik denk het nietquote:Op zondag 1 maart 2009 21:24 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
hmmmm dan kan ik dat ook wel eens gaan eten!
ja en dan zijn die meelwormen maar slappe dingenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:29 schreef Phenomenon. het volgende:
[..]
tjaa als je alle vitaminen uit bloedzuigers haalt, moet je er ook heel wat eten natuurlijk
dan geloof je me dus nietquote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef crohntje het volgende:
Vincent, ik geloof alleen dat jij het bent als je vrijdag FOK! op je hoofd hebt staan...
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef crohntje het volgende:
Vincent, ik geloof alleen dat jij het bent als je vrijdag FOK! op je hoofd hebt staan...
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:38 schreef mhai het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat gaat nooit gebeuren want het is niet de Vincent, kakkerlakken zou hij namelijk nooit eten
Dan kan je dat best op je hoofd zetten.quote:
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:44 schreef VampierVincent het volgende:
jammernouja ik heb altijd yelle nog
Een 12 jarig meisje waar je bloedzuigers in haar slipje wil zettenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:44 schreef VampierVincent het volgende:
jammernouja ik heb altijd yelle nog
Engerd. Papa gaat een kleedkamerverbod aanvragen voor vrijdagquote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
nou niet zo vervelend tegen mij doen he
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef crohntje het volgende:
[..]
Hé kinetic-Yelle...jouw geloof ik wel!!!![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Kinetic-Yelle het volgende:
[..]
Engerd. Papa gaat een kleedkamerverbod aanvragen voor vrijdag
Dan stuur me eens een filmpje van voetballende bloedzuigersquote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef Kinetic-Yelle het volgende:
[..]
Dat ze niet kunnen voetballen. hihi
mijne is dat ik je live bijtquote:Op zondag 1 maart 2009 21:53 schreef Kinetic-Yelle het volgende:
Min truc voor vrijdag is dat ik en LIVE op TV ben en LIVE op FOK! post
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:57 schreef crohntje het volgende:
Wat doe je nu Vincent. Googelen op je nieuwe gasten?
wat nou, ik ben een echte finalist met echte bloedzuigers en echte meelwormenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:02 schreef ToT het volgende:Ik ben benieuwd wat de ECHTE finalisten van deze topics-reeks zouden zeggen!
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 1 maart 2009 22:02 schreef ToT het volgende:Ik ben benieuwd wat de ECHTE finalisten van deze topics-reeks zouden zeggen!
Je klinkt een beetje als een nep vincent, net zoals een nep mask op hyesquote:Op zondag 1 maart 2009 22:04 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
wat nou, ik ben een echte finalist met echte bloedzuigers en echte meelwormen
nee, je moet me gewoon geloven op mn bloedzuigers!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef crohntje het volgende:
Mooi dan..FOK! op je hoofd, of desnoods op je jas...of je zegt het, wat jij wilt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:06 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
nee, je moet me gewoon geloven op mn bloedzuigers!
Nu klink je fucking nepquote:Op zondag 1 maart 2009 22:06 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
nee, je moet me gewoon geloven op mn bloedzuigers!
Dat was sabotage. Vincent had een bloedzuiger in mn slipje verstoptquote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef crohntje het volgende:
Jezus Yelle, overschat je jezelf niet? Die pijl was ook al zo moeilijk..
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:09 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ik kan het niet Vincent...ik kan het niet...
Kut, verkeerde schermquote:
Al dat werk voor niksquote:
Alsof jij nog geen klooncheck hebt gedaanquote:
als jij nou zorgt voor wat lekkers te eten tijdens mijn overwinningsfeestje, dan doe ik datquote:Op zondag 1 maart 2009 22:19 schreef GSMboy het volgende:
Vincent, kan je in de finale even reklame voor FoK! maken?
Thnx
Oh ja, hierbij heb ik al de nieuwsflits op Youtube gevonden.
Dat slaat echt nergens op.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:19 schreef GSMboy het volgende:
Vincent, kan je in de finale even reklame voor FoK! maken?
Thnx
Oh ja, hierbij heb ik al de nieuwsflits op Youtube gevonden.
Bloedzuigersquote:Op zondag 1 maart 2009 22:21 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
als jij nou zorgt voor wat lekkers te eten tijdens mijn overwinningsfeestje, dan doe ik dat
jazeker! gewoon in de pan, even 10 minuten laten koken, af en toe even omdraaien, wat zout dr over en klaarquote:Op zondag 1 maart 2009 22:44 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Bloedzuigers![]()
Meelwormen![]()
Zijnd ie ook te frituren, en zo ja? Hoelang en hoe te bereiden?
kijk dan nu nog maar even snel alle programma's want na vrijdag is het voorbijquote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Levi1234 het volgende:
Vince, als jij wint....kijk ik nooit meer SBS 6
en als yelle wint??quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Levi1234 het volgende:
Vince, als jij wint....kijk ik nooit meer SBS 6
WTF...... ben ik dan de enigste die wist dat het een faker was valt me vies tegenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:22 schreef GaylordF0kker het volgende:
Volgens de échte Vincent is de Fok-VampierVincent een nepperd. Ik was er zelf bijna ingetrapt.
Beetje stijlloos om (zoals in het vorige topique) de namen van zijn kinderen te ge-/misbruiken voor deze kloon. Gaat mijns inziens al een brug te ver.
leviquote:Op zondag 1 maart 2009 23:28 schreef Levi1234 het volgende:
Hahaaha.
Hey Fake-Vincent: check wel effe wat je zegt over Yelle he!
Tha_Duck: What the hell?
welterustenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef Somesomg het volgende:
jawelyelle gebruikt haar krachten om jou lichaamsdeel stijf te maken
Ziekquote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef Somesomg het volgende:
jawelyelle gebruikt haar krachten om jou lichaamsdeel stijf te maken
Op intarwebz ja, in het echt ben je een 45 jaar oude kerel die het leuk vindt om zich anders voor te doen.quote:
gewoon ik tochquote:Op maandag 2 maart 2009 11:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ben ik te jong om te tongen? (12)
Ben benieuwd wie die ene Vincent is
dus ze heeft 550 gehaald met behulp van haar krachten knap hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 15:44 schreef Levi1234 het volgende:
Somesong: Yelle zit nu in de eerste klas van de middelbare school.
YELLEquote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef YelleVosteen het volgende:
Ik heb zojuist deze account aangemaakt om dat er hier iemand zich voordoet als mij.
Wil je hier a.u.b. mee ophouden.
En verder: ik heb nooit beweerd dat ik bepaalde gaven of wat dan ook heb, dit in tegenstelling tot Uri.
Mijn doel is om mensen te vermaken en verbazen met mijn acts. That's all.
En als je het niks vindt dan zet je de tv uit of stem je niet op me.
Yelle
't Is ook niet waar. Als alles gaat zoals The Mask zelf wil, dan weet je vrijdag wie het is.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:59 schreef xyz147 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_houden__.html?p=9,2
Chantage, wat een misselijk mannetje
wel heel zwak
kutmask nu weten niet wie hij isquote:Op maandag 2 maart 2009 16:49 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
't Is ook niet waar. Als alles gaat zoals The Mask zelf wil, dan weet je vrijdag wie het is.
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef YelleVosteen het volgende:
Ik heb zojuist deze account aangemaakt om dat er hier iemand zich voordoet als mij.
En verder: ik heb nooit beweerd dat ik bepaalde gaven of wat dan ook heb, dit in tegenstelling tot Uri.
Yelle
Quoted for telling the truth.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:13 schreef JDI het volgende:
als de mask weigert z'n masker af te zetten stel ik voor dat Tooske of Uri dat ding van z'n kop aftrekt
Het hele stemmen is doorgestoken kaart.. Oeriepoerie doet met zijn mentale krachten een uitslag forseren.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef YelleVosteen het volgende:
Yelle
Misschien ooit als ze ouder isquote:Op maandag 2 maart 2009 17:09 schreef Levi1234 het volgende:
iCor: Briljant he?
Nu maar wachten op de echte Yelle.
Waarom ben jij geobserdeerd door een 12 jarig pubertje?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:32 schreef Levi1234 het volgende:
Hahahaha....yeah right, da's precies dezelfde als net.
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:34 schreef Levi1234 het volgende:
Mijn Cito score was 542........thanks anyway.
Vast.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:53 schreef maxson het volgende:
Voor de fans van Vincent NeeL...Tel.0032 479 01 58 96...veel plezier
Jij schrijft veel te netjes voor een 12 jarig pubertjequote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef YelleVosteen het volgende:
Yelle
Niet zo hoog als de mijne, 546quote:Op maandag 2 maart 2009 19:34 schreef Levi1234 het volgende:
Mijn Cito score was 542........thanks anyway.
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:45 schreef JDI het volgende:
[..]
Jij schrijft veel te netjes voor een 12 jarig pubertje
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:49 schreef Levi1234 het volgende:
JDI: Zo dacht ik ook al...hahaha.
Ik heb haar net gevraagd of ze hier een account had, ze zei dat dit niet het geval was.
Je weet nooit wie je kan vertrouwen in deze cyberwereld. En zeker niet op FOK!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:52 schreef Levi1234 het volgende:
ToT: We kwamen 2 topics geleden al tot de conclusie dat ik absoluut niet op mijn nek zit te lullen.
Geloof je me nog steeds niet?
Feel free to check yellevosteen.hyves.nl of levi10.hyves.nl
Ja, we hebben inderdaad te maken met 2 fake Yelle's.
Wat voor cupmaat heb je? Scheer je jezelf? Was je al ongesteld?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:51 schreef Somesomg het volgende:
OK iedereen ik ben yellestel maar een paar vragen ik kan ze beantwoorden
dat soort vragen stel je niet aan yellequote:Op maandag 2 maart 2009 21:01 schreef iCor het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb je? Scheer je jezelf? Was je al ongesteld?![]()
B,nee,jaquote:Op maandag 2 maart 2009 21:01 schreef iCor het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb je? Scheer je jezelf? Was je al ongesteld?![]()
Mag ik als 50 jarige man niet mijn dagelijkse pedo-plezier hebben?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:05 schreef VampierVincent het volgende:
[..]
dat soort vragen stel je niet aan yelle
Per klant, dan worden ze rijkquote:Op maandag 2 maart 2009 21:33 schreef iCor het volgende:
Misschien is Yelle's papa wel geīnteresseerd in 100¤..
Ik zou stambezoeker zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Per klant, dan worden ze rijk
Die vader zei dat ze veel geld had gewonnen met armpjedrukken, maar hiermee wordt ze nog rijker
Ja, omdat je me met rust moet laten, engerdquote:Op maandag 2 maart 2009 19:49 schreef Levi1234 het volgende:
Ik heb haar net gevraagd of ze hier een account had, ze zei dat dit niet het geval was.
We weten allang dat jij niet de echte Yelle bentquote:Op maandag 2 maart 2009 21:56 schreef Kinetic-Yelle het volgende:
[..]
Ja, omdat je me met rust moet laten, engerd
wij zijn allemaal verliefd op levi geef het maar toe iedereenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik moet mezelf gaan ontmaskeren...
Ik moet iets bekennen....
Ik ben verliefd op de Levi!
't Is het nummer van zijn GSM. Maar om nou massaal te gaan bellen... Zou een beetje stijlloos zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:35 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Krijg je dan Vincent aan de lijn? Of een manager ofzo?
Ik heb regelmatig contact met Vincent, ja. Ook via dat nummer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:54 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Heb je zelf al gebeld dan? Dat iets op internet staat wil niet zeggen dat 't waar is.
Omg mag ik je een hand geven?!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:55 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig contact met Vincent, ja. Ook via dat nummer.
Hoeft niet hoor. Vincent is ook maar gewoon een mens.quote:
Was best flauw van me. Heb 't niet zo op die gozer. Tijdens zijn laatste act ging ik bijna over m'n nek.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:58 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Vincent is ook maar gewoon een mens.
Van het vampierachtige dan wel, maar toch...
Zit allemaal tussen de oren. Meelwormen zijn best lekker, schijnt het. Vincent is heel zachtaardig. Eigenlijk een heel lieve en warme man die door SBS in een bepaald demonisch keurslijf wordt geduwd. Ach, 't is een spelletje. Heeft weinig met goochelen te maken (helaas) en des te meer met de show er omheen. Best leuk, als je een beetje door de gebrachte ernst heen kunt prikken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:16 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Was best flauw van me. Heb 't niet zo op die gozer. Tijdens zijn laatste act ging ik bijna over m'n nek.
Tsja, dat weet je voor je aan een programma mee gaat doen. Of ze zetten je in negatieve schijnwerpers, of in positieve.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:22 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Zit allemaal tussen de oren. Meelwormen zijn best lekker, schijnt het. Vincent is heel zachtaardig. Eigenlijk een heel lieve en warme man die door SBS in een bepaald demonisch keurslijf wordt geduwd. Ach, 't is een spelletje. Heeft weinig met goochelen te maken (helaas) en des te meer met de show er omheen. Best leuk, als je een beetje door de gebrachte ernst heen kunt prikken.
Vincent spint er garen bij, hij is degene die zich echt in de picture gezet heeft. The Mask kan zonder masker alleen maar tegenvallen. Zn acts zijn ook elke keer t zelfde.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:27 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Tsja, dat weet je voor je aan een programma mee gaat doen. Of ze zetten je in negatieve schijnwerpers, of in positieve.
Ja. Dat is altijd een gok. Of je de impact kunt inschatten is wat anders. Vincent ontvangt doodsbedreigingen en dat soort zaken. Niemand kiest daarvoor. Slaap je ook niet geruster van.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:27 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Tsja, dat weet je voor je aan een programma mee gaat doen. Of ze zetten je in negatieve schijnwerpers, of in positieve.
Lol.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:08 schreef Levi1234 het volgende:
..en dat het dan op vrijdag te zien is.
helemaal nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:54 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Even uitgekletst? Je valt in herhaling jongen.
wij zijn jaloers op yellequote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:34 schreef ragetti het volgende:
jezus waar gaat dit over?? fucking yelle dit yelle dat, iedereen doe alsof die yelle is. gvd pleurt op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ernest Hemingway once wrote: "The world is a fine place and worth fighting for."
I agree with the second part.
Ik wil hier nog 1 keer reageren, omdat een aantal mensen ‘t leuk blijft vinden om mij en ook Vincent voor gek te zetten.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:06 schreef YelleVosteen het volgende:
Ten tweede: wil ik tegen de gebruiker 'kinetic yelle',ook wel bekend als 'stefan' (zie pagina 3), van dit forum zeggen dat ik helemaal niet over water ga lopen. Dat heb ik nooit gedaan, nooit gekund en zal het ook nooit kunnen.
Ik hoop dat t echt is, Levi de stalkerquote:O ja: meneer Levi Everaerts: Bedankt voor je steun, maar je hoeft me niet elke keer op msn te zeggen om hier weer eens te kijken wie me voor gek zet. Ik weet zelf ook wel hoe een computer werkt.
autistquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:06 schreef YelleVosteen het volgende:
[..]
Ten derde: er zijn een aantal mensen hier die zeuren dat ik niks zeg tijdens de acts. Dit is omdat ik mee 100% wil concentreren. Proberen jullie maar eens op te treden voor een grote zaal en met de wetenschap dat ’t live op tv komt. Ik heb nog nooit voor zoveel mensen opgetreden, dus dat is niet makkelijk hoor.
THATS THE REAL YELLEquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:06 schreef YelleVosteen het volgende:
[..]
Ik wil hier nog 1 keer reageren, omdat een aantal mensen ‘t leuk blijft vinden om mij en ook Vincent voor gek te zetten.
Ten eerste: Ik heb helemaal geen problemen of wat dan ook met Vincent. Hij heeft respect voor mijn acts, en m’n vader en ik hebben dat ook voor hem. Ik begrijp dus niet waar dat plaatje op slaat. We hebben het met z’n allen gewoon heel gezellig met elkaar hoor.
Ten tweede: wil ik tegen de gebruiker 'kinetic yelle',ook wel bekend als 'stefan' (zie pagina 3), van dit forum zeggen dat ik helemaal niet over water ga lopen. Dat heb ik nooit gedaan, nooit gekund en zal het ook nooit kunnen. Morgen zijn de repetities, dus dan gaan we kijken wat ik precies ga doen.
Ten derde: er zijn een aantal mensen hier die zeuren dat ik niks zeg tijdens de acts. Dit is omdat ik mee 100% wil concentreren. Proberen jullie maar eens op te treden voor een grote zaal en met de wetenschap dat ’t live op tv komt. Ik heb nog nooit voor zoveel mensen opgetreden, dus dat is niet makkelijk hoor.
Voor degenen die m’n vader en ik wel steunen wil ik zeggen: bedankt, we waarderen het erg!!!![]()
Hoe dan ook hoop ik dat jullie vrijdag met plezier naar de acts gaan kijken.
O ja: meneer Levi Everaerts: Bedankt voor je steun, maar je hoeft me niet elke keer op msn te zeggen om hier weer eens te kijken wie me voor gek zet. Ik weet zelf ook wel hoe een computer werkt.
was daar ook een masker??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:28 schreef iCor het volgende:
Die fake Yelle doet wel veel moeite om echt over te komen.Ik zag de Duitse finale vanavond op ProSieben (ontvangst via satelliet). Daar won Jan Becker. Uri nam ook David Merlini mee en die deed een of andere act. Blijkbaar een leerling/assistent van Geller zelf..
Nee, maar de bedoeling van de show was dat de winnaar van het eerste seizoen (Vincent Raven) de strijd aan zou gaan om zijn titel te verdedigen. Maar hij moest opgeven wegens een hersenbloeding. Vraag me af waarom Ramana niet meedoet in Nederland... want normaal mag hij zijn titel verdedigen..quote:
gaan ze een net zoals harry potter vechten ofzo?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:48 schreef iCor het volgende:
[..]
Nee, maar de bedoeling van de show was dat de winnaar van het eerste seizoen (Vincent Raven) de strijd aan zou gaan om zijn titel te verdedigen. Maar hij moest opgeven wegens een hersenbloeding. Vraag me af waarom Ramana niet meedoet in Nederland... want normaal mag hij zijn titel verdedigen..
Ja met spreuken en zulke shizzle. Duellerenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Somesomg het volgende:
[..]
gaan ze een net zoals harry potter vechten ofzo?
WEEEJOOOOOHHHH maar als the mask wint gaat ie gooien met messenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:10 schreef iCor het volgende:
[..]
Ja met spreuken en zulke shizzle. Duelleren
Hebben jullie het ook gezellig met The Mask? Lijkt me niet want hij zegt nooit watquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:06 schreef YelleVosteen het volgende:
[..]
Ik wil hier nog 1 keer reageren, omdat een aantal mensen ‘t leuk blijft vinden om mij en ook Vincent voor gek te zetten.
Ten eerste: Ik heb helemaal geen problemen of wat dan ook met Vincent. Hij heeft respect voor mijn acts, en m’n vader en ik hebben dat ook voor hem. Ik begrijp dus niet waar dat plaatje op slaat. We hebben het met z’n allen gewoon heel gezellig met elkaar hoor.
Ten tweede: wil ik tegen de gebruiker 'kinetic yelle',ook wel bekend als 'stefan' (zie pagina 3), van dit forum zeggen dat ik helemaal niet over water ga lopen. Dat heb ik nooit gedaan, nooit gekund en zal het ook nooit kunnen. Morgen zijn de repetities, dus dan gaan we kijken wat ik precies ga doen.
Voor degenen die m’n vader en ik wel steunen wil ik zeggen: bedankt, we waarderen het erg!!!![]()
Hoe dan ook hoop ik dat jullie vrijdag met plezier naar de acts gaan kijken.
O ja: meneer Levi Everaerts: Bedankt voor je steun, maar je hoeft me niet elke keer op msn te zeggen om hier weer eens te kijken wie me voor gek zet. Ik weet zelf ook wel hoe een computer werkt.
Je krijgt gewoon de waarheid te horen, dat je een enge stalker ben.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef Levi1234 het volgende:
Okay WTF?!
Nu begin ik toch wel echt te twijfelen of ik nu voor de gek wordt gehouden of gewoon fucking hard gedissed ben nu.
Vraag haar op MSN!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef Levi1234 het volgende:
Okay WTF?!
Nu begin ik toch wel echt te twijfelen of ik nu voor de gek wordt gehouden of gewoon fucking hard gedissed ben nu.
Als je op dr hyves kijkt zou het bijna niet kunnen qua typstyle..quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:10 schreef Levi1234 het volgende:
Anyway..ik denk eigenlijk wel dat die laatste Yelle de echte is.
Mwahhh, geloof 't niet echt. Ik zou graag willen geloven dat het de echte is, maar dan zou er bewijs moeten komen. Bijvoorbeeld een bericht op d'r hyves of een persoonlijk bericht.. o.i.d.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef ToT het volgende:
Misschien heeft ze wat lessen Nederlands enzo gevolgd na het maken van haar hyves pagina?
Daarbij is hyves meer informeel en nu wil ze gewoon heel duidelijk zijn.
Waar bevestigt hij dat dan? Hij twijfelt toch..quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef ToT het volgende:
Tja als iedereen hier 100% overtuigd is dat Levi d'r echt kent en Levi bevestigt dat dit de echte is, dan zal het vast wel zo zijn, toch?
Ja klopt, synthetisch Yellequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:39 schreef ToT het volgende:
Ach jah....
Anyway, over Yelle gesproken; ik zag een keer in een klein fragmentje dat ze met haar handen iets van ijzervijlsel had aangetrokken of zo? Had ik dat goed gezien?
Ja man, zonder dit topic zou ik allang niet meer kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig is dit topic er nog om alles goed te maken.
Als je niet goed bent in 'dat soort zooi' vraag ik me af welke opleiding je genoten hebt en hoe ver je zal komen in je leven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:31 schreef Skunk-m het volgende:
[..]
zo beter? ben niet zo goed in dat soort zooi...
Zie hier mensen, de eerste tekenen van een psychose.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:17 schreef Skunk-m het volgende:
Je moet zelf logisch nadenken en dan kan het misschien nog niet bewezen zijn maar je weet wel bijna zeker dat het zo zit, want anders is er geen logica meer
Ik ook niet denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:30 schreef iCor het volgende:
[..]
Ja man, zonder dit topic zou ik allang niet meer kijken
je hebt het dus wel gelezen of er in ieder geval een beetje overheen gekeken. maar jij laat je de les lezen door anderen zonder dat je het in de gaten hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:31 schreef DamzkoO het volgende:
Werkelijk niemand heeft zin om dat lapje nonsens te lezen
jep...quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:32 schreef ToT het volgende:
Beter ja!
Tja idd; als een filmpje laat zien hoe hij het gedaan zou KUNNEN hebben, betekent niet dat hij het inderdaad op die manier DOET!
momenteel ICT niveau 4 volgend jaar hbo informatica.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:33 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Als je niet goed bent in 'dat soort zooi' vraag ik me af welke opleiding je genoten hebt en hoe ver je zal komen in je leven.
laat eerst die hallucinaties maar komen dan of zijn dat de 2e tekenen van psychosequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie hier mensen, de eerste tekenen van een psychose.
Nee hoor dat is wat jij er van maakt. Ik heb het niet gelezen, zag een lap tekst staan zonder enige leestekens en een hoop letters achtereen en plaatste een berichtquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:53 schreef Skunk-m het volgende:
je hebt het dus wel gelezen of er in ieder geval een beetje overheen gekeken. maar jij laat je de les lezen door anderen zonder dat je het in de gaten hebt.
Ah zo, en daar heb je totaal geen Nederlands bij nodig, in die zin dat het duidelijk en helder verwoord dient te zijn?quote:momenteel ICT niveau 4 volgend jaar hbo informatica.
jawel, maar die tekst heb ik gewoon in een stuk door getypt ik zag pas dat het zo was toen ik hem gepost had.quote:Ah zo, en daar heb je totaal geen Nederlands bij nodig, in die zin dat het duidelijk en helder verwoord dient te zijn?
Heb nog hoop dat het niet zo is...quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:28 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Je zou het nu al moeten weten.
Het topic op Fok is het leukste van het programmaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:28 schreef Phenomenon. het volgende:
Wel jammer dat het na vanavnod voorbij is![]()
vooral op fok was het leuk om te volgen, met al die nepperds
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het topic op Fok is het leukste van het programma
Hij zal zich eerder bekend maken. 1 Act als The Mask, 1 act als Hayashi.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:39 schreef LeaderRoel het volgende:
Melody Klaver is vanavond ook weer aanwezig, stond op dr hyve.
Vanavond de strijd der mentalisten. Ik heb echt geen idee wie er gaat winnen.
Yelle
Ze heeft best veel aanhangers. Mensen die denken dat het echt is en ze stemmen allemaal op haar.
Ik denk dat ze derde wordt.
Vincent
Vincent heeft iets van 20 fanclubs op hyves, bij elkaar zo'n 3000 mensen, heeft daarbuiten nog een heleboel mensen die stemmen. Ik denk dat ie 2de wordt.
The Mask
Iedereen wil weten wie hij is, hij zou zichzelf bekend maken als hij won. Hij heeft ook nog eens een heleboel fans. Wordt denk ik 1ste
Dit wordt een onvoorspelbare avond denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |